بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های بندر انزلی

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های بندر انزلی

questions بهترین هتل های 4 ستاره بندر انزلی کدامند؟
arrow down icon

از بهترین هتل های 4 ستاره در بندر انزلی می توان به هتل سفید کنار، هتل دنیز، هتل دلفین، بهشت تالاب و هتل یاس اشاره نمود.

questions بهترین هتل های 3 ستاره بندر انزلی کدامند؟
arrow down icon

هتل بزرگ کادوس، آرکا، الماس، هتل آپارتمان ملل، هتل پرشین، هتل آپارتمان سفیر و هتل مدائن و خانه مسافر کاسپین

questions هتل های ارزان قیمت در بندر انزلی کدامند؟
arrow down icon

هتل نخل، جهانگردی، هتل آپارتمان امیران، گیلار، هتل آپارتمان المپیک و شایان از جمله گزینه هایی هستند که در لیست هتل های ارزان بندر انزلی قرار گرفته اند.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در بندر انزلی یکی از مهم ترین و اصلی ترین کارها قبل از شروع سفر به این شهر زیبا و سرسبز می باشد. با توجه به اهمیت زیاد این بندرانزلی از نظر گردشگری، به همین دلیل تنوع در هتل های این شهر در سطح مطلوبی بوده و انواع هتل های 4 و 3 و 2 و تک ستاره در آن فعالیت دارند. برای آشنایی با نحوه رزرو هتل های بندر انزلی با تخفیف و قیمت ارزان در ادامه با سایت رزرو هتل رسپینا همراه باشید.

رزرو هتل در بندر انزلی

رزرو آنلاین هتل در بندر انزلی

بندر انزلی یکی از پرطرفدارترین شهرها در استان گیلان می باشد که جاهای دیدنی همچون تالاب فوق العاده زیبا، آکواریوم تونلی و کشتی تفریحی و مراکز خرید و بازارهای متعددی را در خود جای داده است. با شروع تعطیلات نوروز و تابستان پیک سفر به این شهر شروع شده و به همین دلیل هتل های آن با تقاضای زیادی مواجه میشوند. برای جلوگیری از مواجه شدن با لیست تکمیل شده هتل ها در این شهر، بهترین و حرفه ای ترین کار رزرو آنلاین هتل در بندر انزلی خواهد بود. البته لازم به ذکر است که با رزرو اینترنتی از مزایای دیگری نیز برخوردار خواهید شد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رزرو ارزان قیمت هتل در بندر انزلی

یکی از دلایل اصلی که باعث شده است تا اغلب مسافران به رزروهای اینترنتی گرایش پیدا کنند، استفاده از تخفیف و فراهم شدن امکان اقامت ارزان قیمت می باشد. البته نکته مهم این است که هتل مورد نظر را از سایت هایی رزرو کنید که معتبر بوده و قیمت های آنها ارزان تر از نرخ های حضوری باشد. همچنین لازم به ذکر است که سامانه های شناخته شده ای مانند رسپینا شرایط را برای رزرو هتل های بندر انزلی با تخفیف فراهم می کنند. این تخفیف ها تنها در رزروهای آنلاین ارائه شده و با مراجعه حضوری به هتل متوجه تفاوت قیمت ها خواهید شد.

رزرو هتل های انزلی بعد از مقایسه

هتل های انزلی در مناطق مختلفی از این شهر پراکنده بوده و از نظر نوع امکانات و قیمت و شرایط رزرو با هم تفاوت زیادی دارند. از دیگر مزایای رزرو آنلاین فراهم شدن امکان مقایسه آسان می باشد. به عبارت دیگر، با انتخاب سایت های معتبر می توانید در کمترین زمان اتاق های هتل ها را از نظر نوع امکانات با هم مقایسه و در نهایت قطعا انتخاب بهتری خواهید داشت.

هتل های بندر انزلی

قیمت هتل های بندر انزلی چقدر است؟

تجربه سفر ارزان به معنای انتخاب هتل های بی کیفیت نیست، بلکه باید بتوانید با در نظر گرفتن راهکارهای مختلف در نهایت تلفیق خوبی از قیمت و امکانات و شرایط مطلوب در هتل را ایجاد کنید. به عنوان مثال، برای رزرو ارزان قیمت هتل در بندر انزلی لازم است ابتدا فاکتورهای موثر در نرخ گذاری آنها را مد نظر قرار دهید. سپس بر همین اساس گزینه های مناسب را انتخاب و در زمان مناسب رزرو کنید. در تعیین قیمت در بندر انزلی چند عامل مهم دخالت دارند که عبارتند از:

  • * بازه زمانی سفر یکی از مهم ترین مواردی می باشد که می توان گفت ارتباط مستقیم با قیمت هتل ها دارد. تعطیلات نوروز و تابستان به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب، قیمت هتل در بندر انزلی با رشد مواجه میشود. زمستان از جمله مواقعی می باشد که می توان اقامت ارزان در بندر انزلی را تجربه نمود.
  • * موقعیت مکانی هتل و فاصله ای که با جاهای دیدنی و دریا و جنگل دارند همگی می توانند بر قیمت نهایی آنها تاثیر زیادی داشته باشند.
  • * تعداد ستاره های هتل و نوع امکاناتی که در اتاق ها و سایر بخش های آنها ارائه می گردد نیز باعث گران یاارزان تر شدن هتل ها شوند.

بهترین هتل های 4 ستاره بندر انزلی

همان طور که اشاره شد، در این شهر هتل5 ستاره وجود ندارد و بهترین و لوکس ترین گزینه ها در میان هتل های 4 ستاره آن قرار گرفته اند. از بهترین هتل های 4 ستاره در بندر انزلی می توان به هتل سفید کنار، هتل دنیز، هتل دلفین، بهشت تالاب و هتل یاس اشاره نمود.

هتل های 3 ستاره بندر انزلی

برای تجربه اقامت ارزان اما با کیفیت، هتل های 3 ستاره می توانند گزینه مناسبی باشند و خوشبختانه تنوع در آنها زیاد است. از جمله هتل های 3 ستاره در انزلی می توان به هتل بزرگ کادوس، آرکا، الماس، هتل آپارتمان ملل، هتل پرشین، هتل آپارتمان سفیر و هتل مدائن و خانه مسافر کاسپین اشاره کرد.

بهترین هتل های ارزان بندر انزلی

اگر به دنبال ارزان ترین گزینه ها برای اقامت در بندر انزلی هستید، هتل های دو و تک ستاره می توانند انتخاب خوبی به شمار روند. هتل نخل، جهانگردی، هتل آپارتمان امیران، گیلار، هتل آپارتمان المپیک و شایان از جمله گزینه هایی هستند که در لیست هتل های ارزان بندر انزلی قرار گرفته اند.

قیمت هتل در بندر انزلی

رزرو هتل در بندر انزلی با رسپینا

رسپینا از جمله نام های شناخته شده در زمینه ارائه خدمات گردشگری به صورت آنلاین می باشد که با انتخاب آن برای رزرو هتل در بندر انزلی می توان از چند مزیت مهم برخوردار شد که عبارتند از:

  • ارائه لیست کامل امکانات و شرایط و قوانین و عکس از بخش های مختلف هتل ها
  • رزرو هتل های بندر انزلی با تخفیف و قیمت ارزان
  • رزرو با اپلیکیشن اندروید و IOS هر یک از واحدهای اقامتی
  • پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه ای

نحوه رزرو اینترنتی هتل در بندر انزلی

برای رزرو هر یک از هتل آپارتمان ها یا هتل های انزلی از رسپینا می توانید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد منوی رزرو هتل از سایت یا اپلیکیشن رسپینا شوید.

نام شهر مورد نظر و تاریخ ورود و خروج از هتل را وارد و روی جستجو کلیک کنید تاهتل های دارای ظرفیت نمایش داده شوند.

از لیست ارائه شده هتل مورد نظر را انتخاب و برای مشاهده امکانات موجود در اتاق ها و قیمت هر یک روی رزرو کلیک کنید.

اتاق مناسب را پس از مقایسه انتخاب و روی رزرو کلیک نموده و اطلاعات مسافران را در صفحه به وارد کنید.

در آخرین گام لازم است هزینه هتل را با یکی از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت کنید تا واچر برایتان ارسال گردد.

توجه داشته باشید که اگر فایل واچر برایتان ارسال نشد یا در هر یک از مراحل رزرو هتل در بندر انزلی با خطا مواجه شدید، با کارشناسان پشتیبانی 24 ساعته رسپینا تماس بگیرید.با رسپینا روی زمین نمی مانید...