بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های ساری

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در ساری برای شروع سفری بدون دغدغه با برنامه ریزی کامل یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که به آن باید توجه زیادی داشت. در این شهر هفت هتل بسیار مجهز وجود دارد که برخی از آنها در مناطق جنگلی واقع شده و برخی فاصله کوتاهی با بازار و مراکز خرید و مرکز شهر دارند. تقاضای زیاد برای رزرو این هتل ها در بهار و تابستان و محدود بودن تعداد هتل ها باعث شده است تا اغلب افراد با رزرو آنلاین، از چند هفته و روز قبل از سفر محل مناسبی را برای اقامت خود انتخاب کنند. سایت رزرو هتل رسپینا، در ادامه به مزایای رزرو آنلاین هتل ساری اشاره نموده و به راه هایی برای رزرو هتل با تخفیف و قیمت ارزان اشاره خواهد نمود.

رزرو آنلاین هتل در ساری

برای رزرو هتل های ساری راه های مختلفی وجود داشته و با توجه به شرایط می توان یکی از دو مورد را انتخاب نمود. رزرو حضوری و آنلاین هتل دو روش برای انتخاب و رزرو هتل مورد نظر می باشد که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. اما در حالت کلی می توان گفت، برای هتل های داخلی و خارجی بسیاری از افراد رزورهای اینترنتی را ترجیح می دهند. برای درک علت این انتخاب، مزایای رزرو آنلاین هتل ساری را بررسی می کنیم که عبارتند از:

رزرو هتل ها قبل از تکمیل ظرفیت

ساری یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشورمان می باشد که با جاذبه های طبیعی فوق العاده، به مقصد مناسبی برای سفرهای تابستانی تبدیل شده است. تقاضای زیاد برای رزرو هتل های این شهر در بهار و تابستان باعث میشود ظرفیت آنها خیلی زود تکمیل شوند و این یکی از بزرگترین مشکلات مسافران در این بازه های زمانی به شمار می رود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد هتل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از چند هفته قبل از سفر رزرو می کنند. با این انتخاب، بدون نگرانی و دغدغه بابت تکمیل بودن ظرفیت هتل ها محل مناسب و با کیفیتی را رزرو میکنند و با خیال آسوده سفر را شروع می کنند. توجه داشته باشید که هتل های با کیفیت ساری که از نظر قیمت نیز در سطح مطلوبی قرار دارند، خیلی زود ظرفیتشان تکمیل میشود.

مقایسه آسان هتل

هتل های ساری شامل هتل های 4، 3 و یک ستاره می باشند و از نظر امکانات، قیمت و موقعیت مکانی با هم تفاوت زیادی دارند. با توجه به اینکه برخی از هتل های این شهر در داخل شهر قرار داشته و برخی در مناطق جنگلی، لذا نمی توان با مراجعه حضوری به تمام این هتل ها آنها را از نظر امکانات و قیمت و سایر ویژگی ها با هم مقایسه نمود. یکی از بهترین مزایای رزرو آنلاین هتل در ساری، مقایسه آسان هتل ها بر اساس ویژگی های مختلف در یک نگاه می باشد. البته، توجه داشته باشید که تمام سایت ها امکان مقایسه خوبی را برای هتل ها فراهم نمی کنند. رسپینا24 برای کمک به انتخاب بهتر کاربران خود، لیست کاملی از امکانات هتل در اتاق و سایر بخش ها، تصاویر هتل و موقعیت مکانی و آدرس و قیمت ها را ارائه داده و این می تواند راهنمای خوبی برای رزرو هتل به شمار رود.

رزرو هتل های ساری با تخفیف

از دیگر مزایای رزرو اینترنتی هتل های ساری می توان به فراهم شدن امکان رزرو هتل با تخفیف اشاره نمود. به این مسئله همیشه در رزرو هتل های داخلی و خارجی توجه داشته باشید که، قیمت های ارائه شده روی سایت ها بسیار کمتر از نرخ های واقعی هتل ها می باشد. لذا، برای استفاده از این تخفیف ها و کمک به کاهش هزینه های سفر، بهترین انتخاب رزرو آنلاین می باشد. جشنواره های فروش و تخفیف های زیادی که رسپینا24 برای هتل ها ارائه می دهد، شرایطی را فراهم می کند تا رزرو هتل های ساری با تخفیف را انجام دهید.

قیمت هتل های ساری چقدر است؟

از موارد مهمی که قبل از شروع سفر لازم است به آن توجه شود، مدیریت هزینه ها و جستجوی راه هایی برای کاهش آنها می باشد. از آنجا که قیمت هتل تاثیر زیادی بر گران یا ارزان بودن سفر دارند، در نتیجه بهتر است از عوامل مهم در تعیین قیمت هتل های ساری اطلاع داشته باشید و بر همین اساس انتخاب خوب و ارزانی را تجربه کنید. مهم ترین فاکتورهای موثر در تعیین قیمت هتل های ساری عبارتند از:

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل های 4 ستاره ساری از نظر امکانات تفاوت زیادی با هتل های یک ستاره دارند، به طوریکه در آنها امکاناتی متعددی از قبیل استخر، ماساژ و سالن بدنسازی و ده ها مورد دیگر ارائه می گردد، در صورتیکه در هتل های سه و یک ستاره آن چنین مواردی ارائه نخواهند شد. به همین دلیل است که هتل های 4 ستاره قیمت بیشتری نسبت به سایر هتل های این شهر دارند.

زمان رزرو هتل

برای اینکه بتوانید هتل های لوکس ساری را با قیمت ارزان رزرو کنید، بهتر است پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید. چون در این بازه های زمانی تقاضا برای رزرو هتل ها کاهش پیدا نموده و در نهایت منجر به کاهش قیمت ها شده اند. در مقابل، بهار و مخصوصا تعطیلات تابستان قیمت ها به صورت صعودی افزایش پیدا می کنند.

موقعیت مکانی هتل

برای رزرو هتل در ساری سلیقه و خواسته افراد در انتخاب مکان و منطقه هتل با هم تفاوت زیادی دارد. به عنوان مثال، افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند در فاصله کوتاهی با مرکز شهر اقامت داشته باشند تا به بازار و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. در مقابل، افراد زیادی هستند که اقامت در مناطق جنگلی را در اولویت قرار می دهند. موقعیت مکانی هتل و میزان فاصله آنها تا مکان های دیدنی و خوش آب و هوا از دیگر مورید می باشند که در تعیین قیمت هتل های ساری می توانند نقش داشته باشند.

بهترین هتل های 4 ستاره ساری کدامند؟

هتل های 4 ستاره ساری شامل 3 هتل نوید، هتل جنگلی سالارده و هتل بادله می باشند که هر سه مورد از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند. به عنوان مثال، هتل جنگلی سالارده علاوه بر امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی، دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و در منطقه ای جنگلی با چشم اندازه فوق العاده زیبا قرار گرفته است.

هتل های ارزان ساری کدامند؟

هتل های ارزان ساری را در میان هتل های 3 و یک ستاره این شهر باید جستجو کنید که البته تعداد آنها محدود است. سه هتل ارزان ساری عبارتند از: هتل اسرم، هتل نارنج و مجتمع گردشگری پارمیس. این هتل ها علیرغم قیمت ارزان، امکانات ایده آلی را ارائه می دهند.

چرا رزرو هتل در ساری را از رسپینا24 انجام دهیم

سامانه رزرو آنلاین هتل رسپینا24 یکی از موفق ترین سایت ها در ارائه خدمات رزرو هتل خارجی و داخلی می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین دلایلی که می توان برای رزرو هتل در ساری رسپینا24 را انتخاب نمود عبارتند از:

پوشش تمام هتل های ساری

بدون شک هر چه حق انتخاب بالاتری برای هتل داشته باشید، گزینه های بهتر و متناسب با شرایط خود را آسان تر می توانید برگزینید. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های رسپینا24، پوشش تمام هتل های ساری می باشد. به عبارت دیگر، از لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها را می توان در این سامانه مشاده و براحتی رزرو نمود.

 رزرو هتل آپارتمان ساری

برای تجربه سفر ارزان تر می توان رزرو هتل آپارتمان های ساری را انجام داد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. خوشبختانه رسپینا24 نه تنها هتل های این شهر را پوشش میدهد، بلکه تعداد زیادی از هتل آپارتمان ها که امکان رزرو اینترنتی را دارا می باشند در مجموعه مراکز اقامتی قرار داده است.

رزرو آسان و بدون ابهام هتل

از ویژگی های منحصر به فرد فرآیند رزرو هتل در سامانه رسپینا24 می توان به آسان بودن و دوری از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن اشاره نمود. کافیست برای رزرو هتل در ساری تاریخ آغاز و پایان سفر را مشخص کنید تا براحتی با لیست کاملی از هتل ها مواجه شوید و مقایسه آسانی را در میان گزینه های مختلف انجام دهید.

رزرو ارزان هتل ساری

سامانه رزرو هتل رسپینا24 با توجه به تخفیف هایی باور نکردنی که برای هتل های خود ارائه می دهد، این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید رزرو ارزان هتل ساری را انجام دهید. علاوه بر تخفیف هایی که همیشه بر روی هتل ها ارائه می گردد، در روزهای خاصی از سال که با مناسبت های مذهبی و غیره مواجه هستند، از طریق این سامانه جشنواره های فروش برگزار شده و هتل ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف ارائه می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

گروهی از کارشناسان حرفه ای در تیم پشتیبانی رسپینا24 به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در روزهای تعطیل رسمی سال) آماده پاسخگویی می باشند. به عبارت دیگر، در فرآیند رزرو یا پس از آن اگر با مشکل خاصی مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا24 تماس بگیرید.

نحوه رزرو هتل های ساری

برای رزرو اینترنتی هتل در ساری از رسپینا24 لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا24، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* بعد از ورود به صفحه رزرو هتل، در کادر سمت راست صفحه اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید. سپس در صفحه نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه "تایید" کلیک نمایید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های ساری را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* از کادر وسط  صفحه، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو هتل مورد نظر،  بلافاصله واچر هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قوانین و نکات مهم در رزرو هتل های ساری

در انتخاب و رزرو هر یک از هتل های ساری لازم است برخی از قوانین و شرایط را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

* رسپینا24 تعهدی نسبت به طبقه، رنگ و طرح اتاق بر عهده نداشته و شماره اتاق هنگام ورود مهمانان به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.

* رسپینا24 در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو سفر مهمانان، بعد از رزرو هتل هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه ی مهمان به هتل در روز مقرر، مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو هتل خواهد شد.

* مبلغ پرداخت شده برای رزرو آنلاین هتل های ساری، فقط شامل هزینه ی اقامت بوده و شامل حمل و نقل، اجاره ی خودرو، پارکینگ و غیره نمی باشد، مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

* هزینه ی سرویس های اضافه مانند استخر، جکوزی، غذا، نوشیدنی و غیره که در قرار داد رزرو هتل ذکر نشده اند، باید توسط مسافر به صورت مستقیم به هتل پرداخت گردد.

* با توجه به اینکه نرخ کنسلی برای هتل های مختلف در طول سال و ایام خاص متفاوت می باشد، هزینه ی دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

* قیمت های اعلام شده برای رزرو هتل که روی سایت اعلام شده اند برای مهمانان ایرانی می باشد. جهت اطلاع از هزینه ی رزرو هتل برای مهمانان خارجی با کارشناسان رسپینا24 تماس بگیرید.

* نرخ های اعلام شده روی سایت برای رزرو هتل های ساری در ایام نوروز به صورت علی الحساب بوده و در صورت افزایش نرخ، ما به التفاوت قبل از ورود مهمان به هتل دریافت خواهد شد. مهمانان گرامی توجه داشته باشند که رزرو هتل نوروزی به هیچ عنوان کنسلی یا تغییر تاریخ ندارند.

* هزینه ی اقامت کودکان بر اساس قوانین هتل محاسبه می گردد

علاوه بر رزرو هتل های ساری، می توانید با رسپینا24 مقدمات سفر به این شهر را کاملا آنلاین و ارزان فراهم کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بلیط سفر را خریداری کنید و با خیال آسوده قدم به این شهر بگذارید.

خرید بلیط هواپیما ساری

رسپینا24 تمامی پروازهای داخلی منتهی به ساری را پوشش داده و می توانید با قیمت های واقعی بلیط را برای مسیر مورد نظر خریداری کنید. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری لازم است وارد منوی خرید بلیط هواپیما از کادر بالای صفحه شده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ سفر می باشد. با کلیک بر روی دکمه جستجو لیست کاملی از تمام پروازهای موجود در این مسیر را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر یک از گزینه های ارائه شده می توانید خرید بلیط هواپیما ساری از مبدا مورد نظر را انجام دهید.

خرید بلیط قطار ساری

برای خرید بلیط قطار ساری کافیست وارد منوی بلیط قطار از کادر بالای این صفحه شوید. سپس مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر برای سفر را انتخاب نمایید. در نهایت بر روی دکمه جستجو کلیک نموده و از لیست پیشنهادی بهترین گزینه را انتخاب و خرید را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمام بلیط های اتوبوس، قطار و هواپیما که از سامانه رسپینا24 خریداری شده اند، به صورت کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند.

خرید تور ساری

یکی از بهترین انتخاب ها برای شروع سفری کاملا بدون دغدغه، خرید تور می باشد. چون با این شیوه سفر نگرانی بابت خرید بلیط و انتخاب و رزرو هتل نخواهید داشت. با امکان خرید آنلاین تور ساری از رسپینا می توانید نوع سفر (هوایی یا زمینی) و نوع هتل را انتخاب کنید تا سیستم بهترین گزینه ها را برایتان پیشنهاد داده و در نهایت واچر هتل و فایل بلیط را ارسال کند.

مسافران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در رزرو هتل های ساری می توانند با کارشناسان رسپینا24 تماس حاصل نمایند. با رسپینا روی زمین نمی مانید