بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های گرگان

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل در گرگان در فصل های خوش آب و هوا از قبیل بهار و تابستان از مهم ترین کارهایی می باشد که قبل از سفر باید به آن پرداخت. این شهر به دلیل مناطق سرسبز همچون نهار خوران و النگ دره و ده ها منطقه ییلاقی و فاصله کوتاه آن با جنگل گلستان، یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمالی به شمار می رود و به همین دلیل تنوع در هتل های آن بسیار زیاد است. سایت رزرو هتل رسپینا24، در ادامه به نحوه رزرو آنلاین، قیمت هتل ها و نحوه رزرو اینترنتی هتل در گرگان با تخفیف و ارزان ترین قیمت اشاره خواهد داشت.

رزرو آنلاین هتل های گرگان

برای شروع سفر به گرگان دو انتخاب پیش رو دارید؛ رزرو اینترنتی پس از مقایسه تمام هتل ها یا مراجعه حضوری به هتل ها و انتخاب اولین یا دومین هتل بدون مقایسه سایر هتل ها با یکدیگر! به جرات می توان گفت افرادی که گزینه اول را انتخاب می کنند، آگاهانه تر سفر خود را آغاز کرده اند و مزایای زیادی به دلیل این نحوه رزرو نصیبشان خواهد شد. با رزرو اینترنتی هتل در گرگان از امکانات متعددی به شرح زیر بهره مند خواهید شد که برخی از آنها عبارتند از:

رزرو هتل ها قبل از تکمیل ظرفیت

هتل های گرگان در بهار و تابستان با بیشترین استقبال مواجه شده و ظرفیت هتل های با کیفیت خیلی زود تکمیل میشود. لذا در صورت مراجعه حضوری به هتل در این بازه های زمانی ممکن است با لیست تکمیل شده هتل ها مواجه شوید و این می تواند یک سردرگمی را در ابتدای سفر برایتان فراهم سازد. در مقابل، با رزرو اینترنتی می توانید هتل مورد نظر خود را چند روز قبل از سفر انتخاب و رزرو خود را تکمیل نموده و واچر را دریافت کنید.

مقایسه آسان هتل

هتل های گرگان در مناطق و خیابان های مختلفی پراکنده می باشند و با توجه به اینکه این شهر بزرگ بوده و امکان مراجعه به تمام هتل ها وجود ندارد، در نتیجه نمی توان به خوبی آنها را بر اساس موقعیت مکانی، قیمت و امکانات تفریحی و رفاهی مقایسه کنید. در مقابل، با رزروهای اینترنتی از رسپینا24 این فرصت برایتان فراهم می گردد تا هتل های مختلف را بر اساس ویژگی های مختلف با هم مقایسه نمود و با مشاهده تصاویر اتاق ها و سایر بخش های آن انتخاب آگاهانه و بهتری داشته باشید.

رزرو هتل های گرگان با تخفیف

از دیگر مزایای رزرو اینترنتی در طول سفر به شهر زیبایی همچون گرگان، می توان به استفاده از تخفیف های باورنکردنی و بسیار ویژه اشاره نمود. رسپینا24 با قراردادهای بلند مدت که با هتل ها دارد، از تخفیف های زیادی برخوردار شده و آنها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در رزروهای حضوری چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود. به عبارت دیگر، رزرو هتل در گرگان با تخفیف از بهترین مزایای رزروهای آنلاین می باشد که تاثیر زیادی بر هزینه های سفر خواهد داشت.

رزرو هتل در گرگان

قیمت هتل های گرگان چقدر است؟

در تعیین قیمت هتل های گرگان عوامل و فاکتورهای متعددی وجود دارند که اطلاع از آنها می تواند شرایط بهتری را برای کاهش هزینه های سفر و انتخاب هتل های ارزان گرگان فراهم سازد. از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت هتل های گرگان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

نوع امکانات تفریحی و رفاهی هتل از مهم ترین مواردی می باشد که در تعیین قیمت آنها اثرگذار است. وجود امکاناتی از قبیل استخر، رستوران های متعدد، سالن ورزشی و بیلیارد و فضای سبز و غیره می تواند تاثیر زیادی بر قیمت نهایی هتل داشته باشد. به همین دلیل است که هتل های 5 و 4 ستاره گران تر از هتل های 3 و 2 ستاره هستند.

زمان رزرو 

تفاوتی ندارد که قصد رزرو هتل های داخلی را داشته باشید یا هتل های مجازی، در هر صورت زمان رزرو تاثیر زیادی بر قیمت آنها دارد. چون در برخی از بازه های زمانی که به پیک سفر معروف می باشند، تقاضا برای هتل ها بسیار زیاد بوده و این می تواند باعث افزایش قیمت آنها گردد. به عنوان مثال بهار و تابستان دو فصل بسیار خوش آب و هوا برای گرگان به شمار میروند و تقاضا برای سفر در این ماه ها بسیار زیاد بوده و به همین دلیل نه تنها قیمت خرید بلیط پرواز و قطار و اتوبوس با رشد مواجه می گردد، بلکه قیمت هتل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

موقعیت مکانی هتل

میزان فاصله هتل ها از مکان های دیدنی و خوش آب و هوا و دسترسی آن به بازار و مراکز خرید از دیگر عواملی می باشد که در تعیین قیمت هتل ها موثر هستند. به عبارت دیگر، هر چه موقعیت مکانی هتل ها بهتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

بهترین هتل های 4 ستاره گرگان کدامند؟

بلوار نهارخوران یکی از بهترین موقعیت های مکانی برای هتل ها در گرگان می باشد که باعث میشود مسافران به منطقه ییلاقی و بسیار زیبای نهارخوران و النگ دره دسترسی آسانی داشته باشند. یکی از بهترین هتل های 4 ستاره گرگان هتل شهاب ناهارخوران می باشد که در فاصله بسیار کوتاه با این النگ دره و نهار خوران قرار گرفته است و از امکانات ایده آل و خوبی نیز برخوردار می باشد. هتل بوتیک و آذین از دیگر هتل های 4 ستاره گرگان به شمار می روند که همگی امکانات خوبی داشته و از نظر قیمت نیز در سطح مطلوبی قرار دارند.

هتل های ارزان گرگان کدامند؟

بیشترین تنوع در هتل های گرگان را می توان در هتل های 3، 2 و یک ستاره این شهر مشاهده کرد که همگی از قیمت ارزانی برخوردار هستند. از جمله هتل های ارزان گرگان می توان به هتل جهانگردی ناهارخوران اشاره نمود. 

چرا رزرو هتل های گرگان را از رسپینا24 انجام دهیم

رسپینا24 یکی از موفق ترین سایت ها در ارائه خدمات الکترونیک گردشگری می باشد که مزایای بسیار زیادی دارد. مهم ترین دلایلی که می توان برای رزرو هتل در گرگان رسپینا24 را انتخاب نمود عبارتند از:

پوشش تمام هتل های گرگان

بدون شک هر چه حق انتخاب بالاتری برای هتل داشته باشید، گزینه های بهتر و متناسب با شرایط خود را آسان تر می توانید برگزینید. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های رسپینا24، پوشش تمام هتل های گرگان می باشد. به عبارت دیگر، از لوکس ترین و مجلل ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها را می توان در این سامانه مشاهده و براحتی رزرو نمود.

 رزرو هتل آپارتمان گرگان

برای تجربه سفر ارزان تر می توان رزرو هتل آپارتمان های گرگان را انجام داد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. خوشبختانه رسپینا24 نه تنها هتل های این شهر را پوشش میدهد، بلکه تعداد زیادی از هتل آپارتمان ها که امکان رزرو اینترنتی را دارا می باشند در مجموعه مراکز اقامتی قرار داده است.

رزرو آسان و بدون ابهام هتل

از ویژگی های منحصر به فرد رسپینا24 می توان به آسان بودن و دوری از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن اشاره نمود. کافیست برای رزرو هتل در گرگان تاریخ آغاز و پایان سفر را مشخص کنید تا براحتی با لیست کاملی از هتل ها مواجه شوید و مقایسه آسانی را در میان گزینه های مختلف انجام دهید.

رزرو ارزان هتل گرگان

رسپینا24 با توجه به تخفیف هایی باور نکردنی که برای هتل های خود ارائه می دهد، این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید رزرو ارزان هتل گرگان را انجام دهید. علاوه بر تخفیف هایی که همیشه بر روی هتل ها ارائه می گردد، در روزهای خاصی از سال که با مناسبت های مذهبی و غیره مواجه هستند، از طریق این سامانه جشنواره های فروش برگزار شده و هتل ها را با ارزان ترین قیمت و بالاترین تخفیف ارائه می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

گروهی از کارشناسان حرفه ای در تیم پشتیبانی رسپینا24 به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در روزهای تعطیل رسمی سال) آماده پاسخگویی می باشند. به عبارت دیگر، در فرآیند رزرو یا پس از آن اگر با مشکل خاصی مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی 24 ساعته رسپینا24 تماس بگیرید. این قابلیت همچنین برای رزرو پروازهای چارتر و سیستمی و سایر خدمات رسپینا24 نیز در دسترس می باشد.

نحوه رزرو هتل های گرگان

برای رزرو اینترنتی هتل در گرگان از رسپینا24 لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

* بعد از ورود به سایت رسپینا24، منوی رزرو هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید

* بعد از ورود به صفحه رزرو  در کادر سمت راست صفحه اطلاعات مقصد و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید. سپس در صفحه نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی دکمه "تایید" کلیک نمایید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های گرگان را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* از کادر وسط  صفحه، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو بلافاصله واچر هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قوانین و نکات مهم در رزرو هتل های گرگان

در انتخاب و رزرو هر یک از هتل های گرگان لازم است برخی از قوانین و شرایط را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

* رسپینا24 تعهدی نسبت به طبقه، رنگ و طرح اتاق بر عهده نداشته و شماره اتاق هنگام ورود مهمانان به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.

* رسپینا24 در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو سفر مهمانان، بعد از رزرو هتل هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه ی مهمان به هتل در روز مقرر، مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شد.

* مبلغ پرداخت شده برای رزرو آنلاین هتل های گرگان، فقط شامل هزینه ی اقامت بوده و شامل حمل و نقل، اجاره ی خودرو، پارکینگ و غیره نمی باشد، مگر آنکه در قرار داد ذکر شده باشد.

* هزینه ی سرویس های اضافه مانند استخر، جکوزی، غذا، نوشیدنی و غیره که در قرار داد رزرو هتل ذکر نشده اند، باید توسط مسافر به صورت مستقیم به هتل پرداخت گردد.

* با توجه به اینکه نرخ کنسلی برای هتل های مختلف در طول سال و ایام خاص متفاوت می باشد، هزینه ی دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

* قیمت های اعلام شده روی سایت برای مهمانان ایرانی می باشد. جهت اطلاع از هزینه ی رزرو برای مهمانان خارجی با کارشناسان رسپینا24 تماس بگیرید.

* نرخ های اعلام شده روی سایت برای رزرو هتل های گرگان در ایام نوروز به صورت علی الحساب بوده و در صورت افزایش نرخ، ما به التفاوت قبل از ورود مهمان به هتل دریافت خواهد شد. مهمانان گرامی توجه داشته باشند که رزرو های نوروزی به هیچ عنوان کنسلی یا تغییر تاریخ ندارند.

* هزینه ی اقامت کودکان بر اساس قوانین هتل محاسبه می گردد

علاوه بر رزرو هتل های گرگان، می توانید با رسپینا24 مقدمات سفر به این شهر را از قبیل خرید تور کاملا آنلاین و ارزان فراهم کنید. به عبارت دیگر، با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید بلیط سفر را خریداری کنید و با خیال آسوده قدم به این شهر بگذارید.

مسافران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در رزرو هتل های گرگان می توانند با کارشناسان رسپینا24 تماس حاصل نمایند. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید