بستن ×
درجه هتل
نوع هتل
search
مرتب سازی :
پیش فرض
فیلتر

لیست هتل های یزد

مرتب سازی :
قیمت
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل های یزد

questions بهترین هتل های یزد کدامند؟
arrow down icon

هتل 5 ستاره صفائیه و هتل 4 ستاره داد و مشیرالممالک از بهترین هتل های این شهر به شمار می روند

questions هتل های ارزان قیمت یزد کدامند؟
arrow down icon

هتل سنتی فیروزه، لاله، پارسیان، خوان دوحد، فاضلی و هتل سنتی مظفر و والی از گزینه هایی هستند که برای اقامت ارزان در این شهر می توانید انتخاب کنید

questions شرایط استرداد هتل های یزد چیست؟
arrow down icon

هر یک از هتل ها با توجه به بازه زمانی رزرو، قوانین خاصی را بر استرداد ارائه می دهند و برخی از آنها در تعطیلات نوروز غیر قابل کنسلی می باشند. در زمان رزرو اینترنتی هتل ها لطفا به قوانین رزرو آنها توجه کنید

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل های یزد با توجه به استقبال زیاد برای سفر به این شهر در بهار و پاییز، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.  در ادامه این مقاله به کلیه ابهامات و سوالات رایج مسافران در خصوصرزرو هتل در شهر یزد و معرفی بهترین مراکز اقامتی آن پرداخته ایم که دعوت می کنیم حتما تا انتها مطالعه بفرمائید.

هتل های یزد

قیمت رزرو هتل در یزد چقدر است؟

با توجه به تنوع زیاد در هتل های یزد و تفاوت هایی که در آنها از نظر قیمت به چشم می خورد، برای بسیاری از مسافران این سوال بوجود می آید که قیمت اقامت بر چه اساس تعیین می گردند. مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت مراکز اقامتی یزد عبارتند از:

درجه کیفی هتل: هتل چند ستاره است؟

موقعیت مکانی هتل: مناطق لوکس یا متوسط شهر و فاصله هتل تا جاهای دیدنی یزد

امکانات اتاق های هتل: روم سرویس، تعداد تخت، امکانات و ...

خدمات عمومی هتل: ترانسفر رفت و برگشت، خدمات لاندری و خانه داری و ...

بازه زمانی رزرو: قیمت ها در زمانی که تقاضای سفر به یزد بیش تر است، گران تر خواهد بود.

انواع هتل در یزد

از آنجائی که درجه کیفی، نقش موثری در قیمت هتل دارد، لذا در ادامه لیست کاملی از هتل های این شهر را در چهار کلاس، 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره و ارزان قیمت (زیر 2 ستاره) معرفی کرده ایم.

هتل های یزد پنج ستاره

برای بهره مندی از بهترین اقامت یزد، می توانید هتل های لوکس و پنج ستاره این شهر را انتخاب کنید. در حال حاضر، هتل صفائیه یزد تنها هتل های 5 ستاره این شهر می باشد که عمارتی قدیمی بوده و با تلفیق سنت و مدرنیته به یکی از انتخاب های عالی برای پذیرایی از مسافران این شهر تبدیل شده است. هم چنین این هتل در بافت قدیمی شهر یزد واقع شده و دسترسی آسانی به بناهای ارزشمند و تاریخی دارد.

بهترین هتل های 4 ستاره یزد

این هتل ها در دو گروه تاریخی و مدرن تقسیم بندی می شوند و هر یک از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند. از پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره یزد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارگ جدید

صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، انتهای بلوار مناجات

داد

میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین

باغ مشیرالممالک

خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

آنتیک ملک التجار

خیابان قیام، بازار پنجه علی

فهادان

خیابان فهادان، مقابل زندان تاریخی اسکندر

راه و ماه

صفائیه، میدان ریاضی، بلوار ابن سینا

آواسا

خیابان مهدی، جنب پارک وحشی بافقی

تهرانی

میدان ابوالفضل، ابتدای جاده تفت

زنبق

بلوار جمهوری، کوچه جنب نیروگاه زنبق

 

هتل سه ستاره در یزد

هتل های یزد سه ستاره عموما هزینه های بالای هتل های 4 و 5 ستاره را دربر ندارند و البته امکانات آن ها نیز خلاصه تر است. این هتل ها عبارتند از:

هتل های یزد سه ستاره
 

هتل ارزان در یزد کدامند؟

برای تجربه سفر ارزان به یزد، می توانید هتل های ارزان آن را انتخاب کنید.

هتل کاروانسرای مشیر(2 ستاره): بلوار امام‌زاده جعفر، خیابان مصلی، بازارچه مشیرالممالک

فرهنگ (2 ستاره): میدان شهید بهشتی، ابتدای خیابان امام خمینی، کوچه فرهنگ

اطلس (2 ستاره): بلوار شهید صدوقی جنوبی، بین میدان باهنر و میدان همافر

هتل سنتی کهن کاشانه (2 ستاره): خیابان امام، بافت تاریخی، کوچه چهلم، جنب موزه سکه حیدرزاده

هتل سنتی رز (2 ستاره): میدان شهید بهشتی، ابتدای خیابان امام، کوچه فرهنگ ۳

هتل سنتی کوروش (2 ستاره): خیابان امام خمینی، محله فهادان، نرسیده به زندان اسکندر، مقابل سازمان صنایع دستی و گردشگری

مزایای رزرو اینترنتی هتل های یزد با رسپینا

شرکت رسپینا یکی از بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری در کشور می باشد که از سال 1389 با بیش از 100 کارشناس خبره فعالیت می کند. این شرکت جهت رفاه حال مسافران عزیز، امکان رزرو اینترنتی هتل با جزئیات دلخواه را فراهم نموده است که با مزایای زیر همراه می باشد:

رزرو هتل در یزد با تخفیف

با توجه به قراردادهای طولانی مدت رسپینا با هتل ها، تخفیفات ویژه ای از سوی شرکت برای مسافران عزیز لحاظ می گردد که به کنترل هزینه های آن ها کمک فراوانی خواهد کرد.

امکان جست و جوی هتل در نزدیکی جاهای دیدنی

چنانچه تمایل دارید در سفر خود به یزد در نزدیکی مراکز دیدنی خاصی از این شهر اقامت داشته باشید، وب سایت رسپینا این امکان را برای شما فراهم آورده است تا از نزدیک ترین اقامتگاه های نزدیک به مکان گردشگری خاص از شهر مطلع شوید.

هتل در یزد

دسترسی آسان به هتل های یزد به همراه قیمت

با رزرو اینترنتی اقامت هتل از رسپینا می توانید به راحتی چند کلیک به کلیه ی هتل های این شهر به همراه لیست قیمت هر یک دسترسی داشته باشید و از سر فرصت به مقایسه بپردازید.

امکان اطلاع از نظر مشتریان قبلی هتل

یکی از اصلی ترین مواردی که قبل از رزرو اقامت می بایست درنظر داشته باشید، نظرات مشتریان قبلی در مورد هتلی است که شما قصد رزرو آن را دارید. با رزرو اقامت از سایت رسپینا (که راهنمای آن در ادامه بیان شده است)، شما قادر خواهید بود براحتی قبل از رزرو، از نظرات مسافران قبلی نیز مطلع گردید.

بهره مندی از سایر خدمات مسافرتی شرکت

خدمات رسپینا تنها به رزرو اقامت هتل های یزد محدود نمی شود. شما می توانید در صورت تمایل سایر خدمات از قبیل تهیه بلیط (هواپیما، قطار یا اتوبوس)، تور یزد را تهیه نمائید. این خدمات از طریق منوی صفحه اصلی سایت قابل دسترس می باشند.

کنسلی و استرداد وجه به صورت آنلاین

اگر به هر دلیلی مجبور به لغو سفر خود شدید می توانید با ورود به سایت رسپینا و وارد شدن به پنل خود ، هر کدام از خرید ها یا رزرو هایی که انجام داده اید را لغو نمایید. البته شایان ذکر است که عودت وجه با کسر جریمه هتل همراه خواهد بود.

پشتیبانی 24 ساعته

چنانچه بعد از رزرو هتل در یزد از سایت تا لحظه تحویل اتاق به هرگونه مشکلی برخورد نمودید، می توانید بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمائید.

رزرو هتل های یزد

راهنمای رزرو هتل های یزد از رسپینا

مسافران عزیز می توانند به دو صورت اینترنتی و تلفنی نسبت به رزرو اقامت از سایت رسپینا اقدام نمایند که راهنمای هر یک در ادامه بیان شده است.

روش اول – رزرو به صورت اینترنتی

برای این منظور کافیست وارد وب سایت رسمی رسپینا به نشانی respina24.ir شده و مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید.

* بعد از ورود به سایت رسپینا، منوی مرتبط با هتل را از بالای صفحه انتخاب کنید.

* بعد از ورود به این صفحه، در کادر سمت راست، اطلاعات مقصد (شهر یزد) و تاریخ ورود و خروج از هتل را مشخص نموده و در نهایت روی دکمه "جستجو" کلیک کنید.

* در این صفحه لیست کاملی از هتل های این شهر را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از پنل سمت راست می توانید فیلترهای متعددی را برای محدود کردن نتایج جستجو اعمال کنید.

* اکنون نیاز است هتل مورد نظر را انتخاب نموده و بعد از ورود به صفحه اطلاعات و مشخصات هتل، اتاق مورد نظر را انتخاب و در نهایت بر روی دکمه "رزرو اتاق" کلیک کنید.

* سپس اطلاعات رزرو کننده و اطلاعات تماس را وارد نمایید و بر روی دکمه "ثبت اطلاعات" کلیک کنید.

* بعد از طی کردن این مراحل، هزینه مورد نظر را با یکی از کارت های عضو شتاب پرداخت نموده و در نهایت پس از تکمیل فرآیند رزرو، بلافاصله واچر هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

روش دوم – رزرو هتل در یزد به صورت تلفنی

چنانچه به رمز دوم و یا اینترنت دسترسی ندارید، می توانید به صورت تلفنی اقدام به رزرو اقامت نمائید. کافیست با شماره های شرکت که در پایین همین صفحه درج شده است، تماس بگیرید تا هم از راهنمایی کارشناسان متخصص هتل داخلی رسپینا بهره مند شوید و هم رزرو خود را تکمیل نمائید.

رزرو آسان هتل های یزد با رسپینا

از اینکه تا اینجای مطلب همراه ما بودید و شرکت رسپینا را برای خدمات سفر خود انتخاب کردید، سپاسگزاریم. چنانچه به راهنمایی بیش تر در خصوص اقامت در یزد نیاز دارید، می توانید از قسمت درخواست راهنمایی سایت  (گوشه سمت راست صفحه) سوال و شماره تماس خود را وارد کنید تا در کارشناسان خبره هتل داخلی رسپینا در اسرع وقت با شما تماس گیرند. اقامت لذت بخشی را برای شما آرزومندیم.