تاریخ ورود
تاریخ خروج
هتل آپارتمان شایسته گرگان
هتل آپارتمان شایسته گرگان
هتل آپارتمان شایسته گرگان
هتل آپارتمان شایسته گرگان
هتل آپارتمان شایسته گرگان
هتل آپارتمان شایسته گرگان
هتل آپارتمان شایسته گرگان
+ 2 عکس دیگر

هتل آپارتمان شایسته گرگان

starstar
گرگان، میدان ترمینال به سمت راه آهن، هتل رستوران شایسته
تعداد طبقه 3
تعداد اتاق ــ
تحویل اتاق 15:00
تخلیه اتاق 12:00

  • رزرو اتاق
  • امکانات هتل آپارتمان
  • قوانین و مقررات
  • موقعیت هتل آپارتمان
  • نظرات کاربران
  • هتل های مشابه

رزرو هتل آپارتمان شایسته گرگان

امکانات هتل آپارتمان شایسته گرگان

  • پارکینگ رایگان
  • پذیرش 24 ساعته
  • آسانسور
  • خدمات خانه داری
  • خدمات تهیه بلیط
  • لابی
موارد بیشتر arrow-down

قوانین و مقررات هتل آپارتمان شایسته گرگان

  • قوانین کنسلی:
    کنسلی رزرو در ایام پیک و غیره پیک، با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف، متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می شود.
  • اطلاعات مهم :

مکان های مهم اطراف هتل آپارتمان شایسته گرگان

  • مجموعه بهشت هیرکان : فاصله تا مکان : 2.123 کیلومتر
  • فرودگاه گرگان : فاصله تا مکان : 5.846 کیلومتر
  • پایانه مسافربری : فاصله تا مکان : 3.22 کیلومتر
  • پاساژ خلیج فارس : فاصله تا مکان : 3.022 کیلومتر
  • پارک ناهارخوران : فاصله تا مکان : 2.913 کیلومتر
  • پردیس سینمایی کاپری : فاصله تا مکان : 1.834 کیلومتر

نظرات کاربران درباره هتل آپارتمان شایسته گرگان

میانگین رضایتمندی کاربران
0 از 10 بدون نظر از 0 نفر
  • پاکیزگی هتل آپارتمان و اتاق ها
  • عملکرد کارکنان
  • امکانات
  • کیفیت غذا
  • آرامش و راحتی
  • موقعیت و دسترسی
  • ارزش هتل آپارتمان نسبت به قیمت
در حال حاضر نظری برای این هتل ثبت نشده است ، می توانید با زدن روی دکمه ثبت نظر اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کنید.

هتل های مشابه هتل آپارتمان شایسته گرگان

questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل شایسته گرگان را به سهولت و سرعت انجام دهید. هتل آپارتمان دو ستاره شایسته در سال 1395 در میدان ترمینال گرگان آغاز به کار کرد. مهم ترین ویژگی این هتل آپارتمان دو ستاره نزدیکی به  بازار، ترمینال و ایستگاه قطار شهر گرگان است. البته این هتل از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر هم فاصله چندانی ندارد و دسترسی خوبی به پارکهای جنگلی و آثار باستانی دارد. در کنار این هتل یک رستوران نیز وجود دارد که آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. اگر قصد سفر به گرگان را دارید و به دنبال رزرو هتل در گرگان هستید، در ادامه مقاله با رسپینا 24 همراه شوید و بیشتر با نحوه رزرو اینترنتی هتل آپارتمان شایسته گرگان با تخفیف، آشنا شوید. با سایت رسپینا، مرکز رزرو هتل به صورت آنلاین، همراه باشید.

درباره هتل شایسته گرگان

استان گلستان برای پاسخگویی به مسافران بیشماری که در فصول مختلف سال به این استان می آیند، واحدهای اقامتی مختلف و متعددی را در خود جای داده است که هتل آپارتمان 2 ستاره شایسته یکی از آنهاست. این هتل با اتاقهای دو تخته، سوئیت یک خوابه برای سه و چهار نفر و سوئیت دو خوابه برای پنج نفر مناسب مسافرانی است که سفری اقتصادی و متفاوت می خواهند. رستوران شایسته که در کنار این هتل دو ستاره قرار دارد نیز با غذاهای متنوع در خدمت مسافران و مهمانان عزیز است.

امکانات هتل شایسته گرگان

در ادامه به امکانات اتاقها و امکانات کلی هتل خواهیم پرداخت:

امکانات اتاق های هتل شایسته گرگان:

صبحانه، یخچال، بالکن، مبلمان، تلویزیون، آشپزخانه، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی.

امکانات عمومی هتل شایسته گرگان:

این هتل دو ستاره دارای لابی، صندوق امانات، خدمات باربری، پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس، آسانسور و خدمات خانه داری است.

فاصله هتل شایسته گرگان تا برخی از اماکن گردشگری و خدماتی:

فاصله تا پارک جنگلی النگدره: 7.3 کیلومتر

فاصله تا جنگل ناهارخوران: 8.5 کیلومتر

فاصله تا مسجد جامع: 1.3 کیلومتر

فاصله تا کاخ آقا محمد خان: 1.3 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه: 9.7 کیلومتر

فاصله تا بازار نعلبندان: 1.3 کیلومتر

هتل شایسته گرگان - هتل 2 ستاره شایسته گرگان

10 نکته درباره رزرو هتل شایسته گرگان

* هتل برای استفاده کودکان زیر 6 سال رایگان است.

* در این هتل پذیرش نیم بها برای کودکان 6 تا 10 سال و به شرط عدم استفاده از سرویس ممکن است.

* پذیرش خانم های مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

* نرخ مهمانان خارجی و عرب زبان یکسان با نرخنامه است.

* پذیرش زوج ها صرفا با داشتن شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته امکان پذیر است.

* این هتل آپارتمان دارای رستورانی با ظرفیت 70 مهمان است.

* هتل شایسته فاقد استخر و جکوزی است.

* اتاق های هتل فاقد سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

*هتل شایسته خشکشویی و خودپرداز ندارد.

* دقت داشته باشید که داخل اتاقها صندوق امانات وجود ندارد.

نکات مهم برای رزرو ارزان هتل شایسته گرگان

کیفیت و قیمت مناسب دو فاکتور اصلی برای انتخاب یک کالا یا خدمت است. مسافرانی که به دنبال هتل در گرگان می گردند نیز علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت نیز برایشان اهمیت دارد. برای رزرو ارزان هتل شایسته گرگان بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

زمان رزرو هتل 2 ستاره شایسته گرگان

یکی از فاکتورهای اصلی برای تعیین قیمت هتل، زمان رزرو است. در ایام خاصی از سال مانند تعطیلات رسمی یا حتی پایان هفته ها، افراد بیشتری به سفر می روند، پس طبیعی است تا نرخ هتل ها و سایر خدمات افزایش یابد. دقت داشته باشید که برای رزرو ارزان هتل شایسته به فصل پیک مسافر در گرگان دقت داشته باشید.

قیمت رزرو اینترنتی هتل شایسته گرگان

یکی از بهترین ویژگی های رزرو آنلاین، برخورداری از تخفیف های ویژه ای است که تنها به رزرو اینترنتی داده می شوند و شامل رزرو حضوری نمی شود. دلیل چنین تخفیف هایی، قراردادهای بلند مدتی است که سایت های مرجع (نظیر سایت رسپینا 24) با هتلهای شهرهای مختلف منعقد می کند و به موجب این قراردادها، تخفیف های خوبی از هتل ها دریافت می کند. رسپینا 24 این تخفیف ها را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا ارزانتر سفر کنند.

امکانات اتاق های هتل

از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی هتل، امکانات اتاقهاست. نوع اتاق (رویال یا معمولی) و حتی محل قرارگیری و منظره بیرونی آن (منظره جنگل یا خیابان) همگی در قیمت هتل تاثیر گذارند. اگر مایلید تا سفرتان کم هزینه تر و اقتصادی تر باشد، بهتر است علاوه بر امکانات کلی هتل به امکانات اتاقها نیز دقت داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

راهنمای رزرو اینترنتی هتل شایسته گرگان

برای رزرو آنلاین هتل شایسته گرگان در سامانه رسپینا 24 طبق دستور العمل زیر پیش بروید:

* پس از ورود به سایت به منوی رزرو هتل که در بالای سایت است، بروید.

* برای جستجوی هتلها، کادری در سمت راست تعبیه شده است که باید اطلاعات سفر مانند مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان را در آن وارد کنید. سپس، پیغامی روی صحفه می آید که برای استفاده از تخفیف ها باید شماره موبایلتان را در کادر مشخص شده وارد کنید.

* لیستی از هتل های گرگان برای شما نمایش داده می شود که می توانید مطابق بودجه و نیازتان از فیلترهای سمت راست کمک بگیرید و موارد پیشنهادی را مرتب کنید.

* پس از مقایسه هتل های مختلف و خواندن اطلاعات، مشخصات، قیمتها و قوانین هتل، یکی را انتخاب کنید و وارد مرحله رزرواسیون شوید.

*در مرحله رزرو باید اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس مسافران را وارد کنید و در نهایت گزینه "ثبت اطلاعات" را کلیک کنید.

* در مرحله پایانی باید هزینه اتاق را می توانید از طریق یکی از کارتهای عضو شتاب پرداخت کنید. زمانیکه فرآیند خرید هتل 2 ستاره شایسته گرگان، کامل گردید، سیستم رسپینا 24 بلافاصله واچر هتل را برای شما صادر می کند.

 رزرو هتل شایسته گرگان از رسپینا24

رسپینا 24 از سال 89 در کنار شماست و سعی در رشد و رونق بیشتر صنعت گردشگری دارد. سایت های مرجع زیادی برای رزرو هتل وجود دارد، پس چرا باید سراغ رسپینا 24 بیایید؟ در ادامه به مزیتها و چرایی انتخاب سایت رسپینا 24 برای رزرو هتل 2 ستاره شایسته گرگان خواهیم پرداخت:

مقایسه آسان امکانات هتل ها

زمانیکه به عنوان مسافر وارد یک شهر شوید، می توانید به صورت حضوری به یک یا نهایتا سه یا چهار هتل بروید و قیمتها و امکاناتشان را ببینید ولی به هیچ عنوان امکان دیدن تمام هتلها و مقایسه شان به صورت حضوری وجود ندارد. رسپینا 24 برای آسایش و راحتی شما، هتلهای زیادی را در خود جای داده است تا شما بتوانید با مقایسه امکانات، شرایط، تصاویر و قیمتهای آنها با یکدیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

رزرو هتل شایسته گرگان با تخفیف

از برترین مزیت های سایت رسپینا 24، برخورداری مشتریان از تخفیفهای استثنایی در فصول مختلف سال است. دلیل این تخفیفها، قراردادهای طولانی مدت رسپینا با هتلهای مختلف است. پس برای سفری شیرین و به صرفه به گرگان زیبا و رزرو هتل شایسته گرگان با تخفیف، حتما به رسپینا 24 سری بزنید.

استرداد آنلاین هتل

از جمله دغدغه های مسافران، انتخاب هتل در مقصد و به صورت حضوری ولی با هزینه بیشتر یا رزرو هتل به  صورت آنلاین و هزینه کمتر ولی با احتمال کنسلی سفر و بازپس نگرفتن پول است. رسپینا 24 برای رفع دغدغه های شما و در جهت پاسداری از حقوق مشتری، تمامی بلیطهایی که از سایت رسپینا خریداری شده باشند  به صورت کاملا آنلاین بازپس می گیرد. یعنی شما در هر ساعتی از شبانه روز که تصمیم به کنسلی گرفتید، میتوانید به سایت مراجعه کنید و بلیط را مسترد کنید. البته رسپینا برای باز پس گرداندن پول شما بر اساس باید قوانین هتل را در نظر بگیرد و بر اساس آن وجه بازگشتی را محاسبه کند.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از ویژگی های شاخص محصول یا خدمت باکیفیت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از آن است. رسپینا 24 با داشتن تیمی از کارشناسان زبده و حرفه ای در تمامی ساعات شبانه روز و ایام سال (حتی تعطیلات نوروز و رسمی) در خدمت مشتریان عزیز است تا در صورت بروز هر گونه مشکل در روند رزرو هتل یا حتی نبود اسم یکی از مسافران در لیست رزرو، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند و مشکل شما را برطرف سازند.

راهنمای استرداد رزرو هتل شایسته گرگان

همانطور که پیشتر گفتیم، رسپینا 24 سرویس استرداد آنلاین بلیط را برای مشتریان خود فراهم کرده است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز بلیط خود را مسترد کرده و وجه خود را بازپس گیرید. برای ثبت درخواست استرداد به نکات زیر توجه کنید:

* در ابتدا با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود، وارد پروفایل خود شوید و گزینه استرداد که در سمت چپ صفحه است را انتخاب کنید.

* حالا باید وارد قسمت خریدهای آنلاین شوید و گزینه هتل داخلی را پیدا کنید. سپس هتلی را که قبلا رزرو کرده بودید را انتخاب کنید و گزینه استرداد را کلیک کنید.

* هر کدام از استردادهای انجام شده در سایت رسپینا 24 بر اساس قوانین و مقررات هر هتل به صورت جداگانه صورت میگیرد. پس در نظر داشته باشید که هر کدام از هتلها ضوابط استرداد مخصوص به خود را دارند و این موضوع، لزوم مطالعه قوانین و شرایط هتل قبل از رزرو را مشخص می کند.