تاریخ ورود
تاریخ خروج
هتل زیارت گرگان
هتل زیارت گرگان
هتل زیارت گرگان
هتل زیارت گرگان
هتل زیارت گرگان
هتل زیارت گرگان
هتل زیارت گرگان
+ 3 عکس دیگر

هتل زیارت گرگان

starstar
هشت کیلومتری گرگان - جاده نهارخوران - روستای زیارت
تعداد طبقه 4
تعداد اتاق ــ
تحویل اتاق 15:00
تخلیه اتاق 12:00

  • رزرو اتاق
  • امکانات هتل
  • قوانین و مقررات
  • موقعیت هتل
  • نظرات کاربران
  • هتل های مشابه

رزرو هتل زیارت گرگان

امکانات هتل زیارت گرگان

  • پارکینگ رایگان
  • پذیرش 24 ساعته
  • فکس
  • آسانسور
  • خدمات خانه داری
  • خدمات باربری
  • نمازخانه
  • لابی
موارد بیشتر arrow-down

قوانین و مقررات هتل زیارت گرگان

در حال حاضر اطلاعاتی برای این بخش موجود نیست

مکان های مهم اطراف هتل زیارت گرگان

  • مجموعه بهشت هیرکان : فاصله تا مکان : 14.412 کیلومتر
  • فرودگاه گرگان : فاصله تا مکان : 22.425 کیلومتر
  • پایانه مسافربری : فاصله تا مکان : 19.799 کیلومتر
  • پاساژ خلیج فارس : فاصله تا مکان : 15.311 کیلومتر
  • پارک ناهارخوران : فاصله تا مکان : 16.67 کیلومتر
  • پردیس سینمایی کاپری : فاصله تا مکان : 14.123 کیلومتر

نظرات کاربران درباره هتل زیارت گرگان

میانگین رضایتمندی کاربران
0 از 10 بدون نظر از 0 نفر
  • پاکیزگی هتل و اتاق ها
  • عملکرد کارکنان
  • امکانات
  • کیفیت غذا
  • آرامش و راحتی
  • موقعیت و دسترسی
  • ارزش هتل نسبت به قیمت
در حال حاضر نظری برای این هتل ثبت نشده است ، می توانید با زدن روی دکمه ثبت نظر اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کنید.

هتل های مشابه هتل زیارت گرگان

در حال حاضر اطلاعاتی برای این بخش موجود نیست
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

رزرو هتل زیارت گرگان را به آسانی و سرعت در سایت رسپینا انجام دهید. در آخرین نقطه از جاده سرسبز و زیبای ناهارخوران گرگان، روستای خوش آب و هوا و فوق العاده زیارت گرگان قرار دارد که احتمالا نامش را شنیده­اید. هتل زیارت گرگان در همین روستای زیبا و اصیل واقع شده است و منظره ی اتاق هایی که رو به طبیعت هستند در خاطره ها خواهد ماند. امکانات خوب،  قیمت منصفانه و چشم انداز  و دسترسی فوق العاده به طبیعت، هتل 2 ستاره زیارت گرگان را جزء هتل های دوست داشتنی و پرطرفدار کرده است. پس اگر به دنبال رزرو هتل های گرگان هستید و عاشق و شیفته ی طبیعت زیبای روستا، با ما در ادامه همراه باشید.

هتل زیارت گرگان

درباره هتل زیارت گرگان

آرامش و سکوت طبیعت، همان چیزیست که مردم عاصی از شلوغی و هیاهوی شهرها را به سمت خود می کشد. هتل زیارت 2 ستاره گرگان در روستای زیبای زیارت گرگان واقع شده است و با اتاق های یک، دو، سه  و چهار تخته، وسوئیت دو، سه، چهار و پنج نفره، پذیرای مهمانان عزیر در تمام ایام سال است. امکانات خوب و نمای عالی اتاق های رو به طبیعت، هر مهمانی را وسوسه می کند تا دوباره و دوباره به این هتل بازگردد و تعطیلاتش را به بهترین نحو بگذراند.

امکانات اتاق های هتل زیارت گرگان

صبحانه، یخچال، چای ساز، بالکن، شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، آباژور، آب رایگان، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن و سرویس بهداشتی ایرانی.

امکانات عمومی هتل زیارت گرگان

کافی شاپ، پارکینگ، لابی، آسانسور، نمازخانه، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، خدمات باربری، خدمات خانه داری و بیدار باش و اینترنی در لابی.

فاصله هتل زیارت گرگان تا برخی از اماکن خدماتی و گردشگری مهم:

فاصله تا مسجد جامع: 17.6 کیلومتر

فاصله تا جنگل ناهارخوران: 9.4 کیلومتر

فاصله تا پارک جنگلی النگدره: 14 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه: 30.2 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه آهن: 22.1 کیلومتر

فاصله تا بازار نعلبندان: 18.7 کیلومتر

فاصله تا کاخ آقا محمد خان: 17 کیلومتر

10 نکته درباره هتل زیارت گرگان

* هتل برای استفاده کودکان زیر 7 سال رایگان است.

* در این هتل پذیرش نیم بها برای کودکان صورت نمی گیرد.

* پذیرش خانم های مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

* نرخ مهمانان خارجی و عرب زبان یکسان با نرخنامه است.

* پذیرش زوج ها صرفا با داشتن شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته امکان پذیر است.

* هتل زیارت گرگان فاقد رستوران و استخر است.

* واحدهای هتل مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

* اتاقها فاقد سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

* این هتل دارای پارکینگ رایگان است (ظرفیت محدود).

* اتاقهای هتل چشم انداز جالبی به کوه و جنگل دارند.

نکات مهم برای رزرو ارزان هتل زیارت گرگان

چندین نکته برای رزرو ارزانتر هتل در گرگان وجود دارد که با دانستن آنها می توانید علاوه برکیفیت مناسب از قیمت مناسب نیز بهره ببرید. در ادامه به تعدادی از نکاتی که در رزرو ارزانتر هتل دخیل هستند، اشاره خواهیم کرد:

زمان رزرو هتل 2 ستاره زیارت گرگان

یکی از موثرترین عوامل در گرانی یا ارزانی هتلها، بازه زمانی مد نظر شماست. اگر در فصول شلوغ مسافرتی مانند تعطیلات نوروزی یا سایر ایام تعطیل رسمی قصد سفر دارید باید بدانید که به این ایام شلوغ، پیک سفر می گویند و برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، هتلها نرخ خود را افزایش میدهند. در آنسوی ماجرا، زمانیکه مسافر کمتری وجود دارد ( به دلایلی مانند شرایط آب و هوایی خاص یا ایام کاری یا امتحانات مدارس) هتلها نرخ خود را پایین تر می آوردند تا مسافر بیشتری جذب کنند. پس اگر سفری اقتصادی می خواهید بهتر است در ایام خلوتتر مسافرتی به سفر بروید.

قیمت رزرو اینترنتی هتل زیارت گرگان

از دیگر عوامل موثر بر تعیین قیمت نهایی هتلها، رزرو حضوری یا آنلاین است. در رزرو آنلاین هتلها تخفیفهای خوبی را به مسافران پیشنهاد می کنند و تنها کافیست تا با چند کلیک و داشتن کارت بانکی عضو شتاب، اتاق مورد نظرتان را با قیمتی کمتر از قیمت واقعی رزرو کنید. برای برخورداری از تخفیف هتل 2 ستاره زیارت گرگان می توانید همین حالا به وبسایت رسپینا مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاقها نقش کلیدی در راحتی و آسایش مسافر و همچنین تعیین قیمت هتل دارند. اتاقهای ویژه ای که دارای امکاناتی مانند جکوزی یا آبگرم هستند، گرانتر از اتاقهای معمولی خواهند بود. یا مثلا نمای رو به جنگل یا طبیعت، گرانتر از اتاق فاقد پنجره است. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا حتما امکانات و شرایط اتاق را مطالعه کنید و سپس اقدام به رزرو کنید.

راهنمای رزرو اینترنتی هتل زیارت گرگان

در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه رزرو اینترنتی هتل زیارت گرگان بیشتر آشنا شوید:

* پس از ورود به سایت به قسمت رزرو هتل بروید.

* حالا برای دیدن هتلهای شهر مقصدتان باید بوسیله کادری که در سمت راست صحفه است شروع به جستجو کنید. پس از زدن مقصد و تاریخ سفرتان باید شماره همراه خود را نیز وارد کنید تا بتوانید از تخفیف ها مطلع شوید.

*برای محدود یا مرتب کردن نتایج جستجو می توانید از فیلترهایی که در سمت راست صفحه تعبیه شده اند، استفاده کنید و سپس هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

* پس از انتخاب هتل بر اساس قیمت یا امکاناتی که از آن دیده اید، حتما قوانین و شرایط مربوط به آن، مخصوصا قوانین استرداد، را نیز مطالعه کنید.

* برای ثبت اطلاعات مسافران در این مرحله حتما از کارت شناسایی معتبر افراد استفاده کنید تا در مرحله پذیرش دچار مشکل نشوید.

* پس از طی تمام مراحل بالا به یکی از درگاه های پرداخت آنلاین هدایت می شوید تا هزینه هتل را با کارت بانکی خودتان بپردازید. رسپینا بلافاصله پس از اتمام مراحل خرید، واچر هتل را برای شما صادر می کند.

 رزرو هتل زیارت گرگان از رسپینا

رسپینا یکی از سایتهای معتبر و خوشنام در زمینه رزرواسیون هتل و فروش آنلاین بلیط است. رسپینا تلاش دارد تا گامی در جهت رونق گردشگری و رضایت مشتری بردارد. چند مورد از مزایای استفاده از خدمات سایت رسپینا در زیر آورده شده است:

مقایسه آسان امکانات هتل ها

بهترین راه برای انتخابی آگاهانه و عالی، مقایسه امکانات، خدمات و شرایط هتلهای مختلف است. با مقایسه می توان متوجه نسبت قیمت به امکانات و خدمات شوید، همچنین فرصت خواهید داشت تا نظرات افراد مختلفی که مهمانان سابق هتل بودند را نیز بخوانید و بهتر تصمیم بگیرید. رسپینا با فراهم کردن امکان مقایسه به صورت کاملا آنلاین، شما را برای انتخابی آگاهانه همراهی خواهد کرد.

رزرو هتل زیارت گرگان با تخفیف

تخفیف هتلها یا همان رزروو ارزان و تخفیف دار هتل، خواسته اکثر مسافرین است. مسافران به غیر از کیفیت، قیمت مناسب را نیز دوست دارند و به دنبال هتلهایی می گردند که این موضوع را در نظر بگیرد. رسپینا به دلیل قراردادهای طولانی مدتی که با هتلها دارد، تخفیف هایی خوبی به مشتریان خود می دهد. 

استرداد آنلاین هتل

اگر به هر دلیلی و در هر زمانی بعد از رزرو هتل متوجه شدید که قادر به سفر کردن نیستید و باید آن را کنسل کنید، هر چه سریعتر کنسلی را انجام دهید تا متحمل خسارت بیشتری نشوید. رسپینا برای تکریم مشتریان عزیز خود و جلوگیری کردن از ضرر آنها، سرویس استرداد آنلاین هتل را فراهم کرده است تا در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید رزرو هتل را کنسل کنید. البته رسپینا این استرداد را بر اساس قوانین و مقررات هر هتل انجام می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم حرفه ای کارشناسان پشتیبان رسپینا در هر ساعتی از شبانه روز و کلیه ایام سال حتی در تعطیلات رسمی مانند عید نوروز نیز پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند. در صورتیکه در حین رزرو هتل به مشکلی برخورد کردید یا سوالی برایتان پیش آمد، سریعا با کارشناسان ما تماس بگیرید و چندان طولی نمی کشد که مشکل شما کاملا حل خواهد شد.

رزرو هتل زیارت گرگان

راهنمای استرداد رزرو هتل زیارت گرگان

رسپینا همیشه به حقوق مشتری احترام می گذارد و به دنبال جلب رضایت مشتری است. برای استرداد هتل از طریق سایت رسپینا می توانید طبق دستور زیر عمل کنید.

* ورود به قسمت اعضای سایت رسپینا از طریق وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری که قبلا ساخته اید و بعد از آن رفتن به منوی استرداد.

* در این قسمت وارد خریدهای آنلاین شوید و سپس به بخش هتل داخلی بروید. کنار هتلی که قصد استردادش را دارید، گزینه استرداد را کلیک کنید.

* کارشناسان رسپینا در کوتاهترین زمان ممکن و با توجه به قوانین و مقررات هر هتل (که مختص خودش است) هزینه ها را محاسبه و به شما اعلام می کنند.

اقامت در هتل زیارت گرگان با خرید اینترنتی بلیط قطار

قطار سابقه خوب و پرباری در تاریخ ایران دارد و با وجود گذشت حدود 9 دهه از آغاز کارش در ایران، روز به روز بر محبوبیتش افزوده می شود. از جمله دلایل محبوبیت قطار می توان به امنیت خوب، قمیت مناسب و خدمات و امکانات درخور است. رسپینا برای پاسخگویی به حجم زیادی از مسافران قطارهای مختلف در سراسر کشور، اقدام به فروش آنلاین بلیط قطار کرده است.

اقامت در هتل زیارت گرگان با خرید اینترنتی بلیط هواپیما

سفرهای هوایی با وجود فراز و نشیب هایی که داشته است، هنوز هم جزء پرطرفدارترین شیوه های سفر است. رسپینا به فکر شما مشتریان عزیز است و تلاش دارد تا با ارائه خدمات نوینی مانند سرویس اطلاع از قیمت پروازها، به شما برای رفتن به سفرهایی اقتصادی تر کمک کند. 

اقامت در هتل زیارت گرگان با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

شاید بتوان گفت اتوبوس در دسترس ترین و معمولی ترین شیوه سفر است که طرفداران خاص خود را هم دارد. رسپینا به تمامی اقشار مردم احترام می گذارد و سعی دارد تا مسیرهای مختلف حرکت اتوبوس ها را در اختیار مردم قرار دهد.

اقامت در هتل زیارت گرگان با خرید اینترنتی تور

تور مانند پکیجی کامل و حرفه ای است که توسط حرفه ایها نیز طراحی شده است. افرادی که نمی توانند به صورت انفرادی به سفر بروند، گزینه تور داخلی بسیار مناسب آنهاست.

تیم کارشناسان پشتیبان رسپینا در تمامی تعطیلات و ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شماست.