تاریخ ورود
تاریخ خروج
هتل سینا مشهد
هتل سینا مشهد
هتل سینا مشهد
هتل سینا مشهد
هتل سینا مشهد
هتل سینا مشهد
هتل سینا مشهد
+ 2 عکس دیگر

هتل سینا مشهد

starstar
خیابان آزادی، رو به روی کوچه مخابرات، حدفاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروی
تعداد طبقه 5
تعداد اتاق ــ
تحویل اتاق 15:00
تخلیه اتاق 12:00

  • رزرو اتاق
  • امکانات هتل
  • قوانین و مقررات
  • موقعیت هتل
  • نظرات کاربران
  • هتل های مشابه

رزرو هتل سینا مشهد

امکانات هتل سینا مشهد

  • پذیرش 24 ساعته
  • اینترنت وایرلس رایگان
  • آژانس مسافرتی
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس
  • اتاق چمدان
  • آسانسور
  • خدمات CIP
  • کرایه اتومبیل (بدون راننده )
  • خدمات خانه داری
  • خدمات تهیه بلیط
  • اتاق سیگار
  • چایخانه سنتی
  • نمازخانه
  • لابی
موارد بیشتر arrow-down

قوانین و مقررات هتل سینا مشهد

  • ساعت ورود و خروج:
    تحویل اتاق : 14:00 تخلیه اتاق : 12:00
  • قوانین کنسلی:
    کنسلی رزرو در ایام پیک و غیره پیک، با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف، متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می شود.
  • قانون خردسال:
    بازه سنی اقامت رایگان کودکان : کودک زیر ۵ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها : کودک بین ۵ تا ۷ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس)
  • اطلاعات مهم :
    پذیرش خانم مجرد: با مدارک شناسایی معتبرصیغه نامه: با مهر برجسته محضراتباع خارجی: نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان) : یکسان با نرخنامه نرخ میهمان خارجی (عرب زبان) : یکسان با نرخنامه

مکان های مهم اطراف هتل سینا مشهد

در حال حاضر اطلاعاتی برای این بخش مجود نیست

نظرات کاربران درباره هتل سینا مشهد

میانگین رضایتمندی کاربران
0 از 10 بدون نظر از 0 نفر
  • پاکیزگی هتل و اتاق ها
  • عملکرد کارکنان
  • امکانات
  • کیفیت غذا
  • آرامش و راحتی
  • موقعیت و دسترسی
  • ارزش هتل نسبت به قیمت
در حال حاضر نظری برای این هتل ثبت نشده است ، می توانید با زدن روی دکمه ثبت نظر اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کنید.

هتل های مشابه هتل سینا مشهد

questIcon curve Left curve right

سوالات متداول هتل سینا مشهد

questions چه مدارکی جهت پذیرش در هتل مورد نیاز است؟
arrow down icon

مدارک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه برای افراد مقیم ایران و برای غیر ایرانی‌ها پاسپورت. در ضمن، خانواده‌های ایرانی حتماً باید مدارک محرمیت خود را به همراه داشته باشند..

questions رزرو آنلاین نسبت به رزرو حضوری چه مزیت هایی دارید؟
arrow down icon

در رزرو آنلاین علاوه بر اینکه می توانید هتل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر و به صرفه تری رزرو بفرمایید می توانید اطمینان حاصل کنید که اتاق موردنظر برای شما رزرو شده است و در روز ورود با مشکل تکمیل ظرفیت هتل روبرو نخواهید شد.

questions در صورت کنسل کردن رزرو چه مبلغی به مهمان عودت داده می شود؟
arrow down icon

از آنجا که اکثر هتل ها شرایط قوانین یکسانی ندارند و می بایست بعد از اعلام کنسلی، قانون هتل برای رزرو شما پرسیده شود تا بتوانیم شرایط کنسلی را اعلام نمائیم.

questions هتل سینا مشهد چند ستاره است؟
arrow down icon

این هتل دارای یک ستاره می باشد

questions فاصله هتل سینا مشهد تا حرم چقدر است؟
arrow down icon

این هتل تا حرم حدود 400 متر فاصله دارد

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

هتل سینا مشهد در خیابان آزادی واقع شده و از هتل های یک ستاره محسوب می شود. این هتل با توجه به تک ستاره بودنش می تواند انتخابی خوب برای کسانی باشد که قصد سفر به مشهد را داشته  و ترجیح می دهند در مکانی اقامت داشته باشند که نزدیک به حرم بوده و همچنین ارزان قیمت باشد. در ادامه به معرفی این هتل و راه های رزرو ارزان و با تخفیف هتل سینا با امکان رزروهتل های مشهد رسپینا می پردازیم. 

هتل سینا مشهد

درباره هتل سینا مشهد

این هتل از  با سابقه زیاد است که در سال 1374 افتتاح شده است اما به دلیل ارتقا کیفیت و خدمات در سال 1398 مورد بازسازی قرار گرفته است. با عنایت به محل قرار گیری هتل در خیابان آزادی حد فاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروی فاصله خوبی تا حرم مطهر، بازار جنت،بازار امین و... دارد. این هتل در 5 طبقه و 52 اتاق میزبان زائران و مسافران خواهد بود. هتل های دو و تک ستاره را می توان هتل های متوسط رو به خوب برای اقامت در سفر معرفی کرد. اما همین هتل ها با ارائه یکسری خدمات و امکانات به مسافران می تواند مکان بهتری برای اقامت شوند. کیفیت غذاهای هتل سینا در مشهد بسیار خوب و مطلوب بوده و دسر و سالادهای متنوع بصورت بوفه را می توانید در کنار غذاهای لذیذ آن میل کنید. 

اما یک نکته متمایز کننده این هتل نمای بیرون هتل است که از پنجره به خصوص در طبقه پنجم دیدنی است. وقتی از طبقه پنجم از پنجره که بیرون را نگاه کنید گنبد و گلدسته حرم مشخص است که در شب، شکوه و جلوه آن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به همین دلیل این هتل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشد که تور مشهد را به عشق زیارت خریداری میکنند. اتاق های این هتل عبارتند از: اتاق یک تخته فول برد، اتاق دو تخته فول برد، اتاق سه تخته فول برد، اتاق چهار تخته فول برد، آپارتمان یک خوابه پنج نفره فول برد.

آدرس هتل سینا: خیابان آزادی، رو به روی کوچه مخابرات، حدفاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروی

امکانات هتل سینا در مشهد

هتل سینا با بیش از 25 سال سابقه خدمت رسانی به مسافران که در فاصله 7 دقیقه‌ای از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. توانسته است نظر زائرین و مسافران زیادی را به خود جلب نماید. این هتل برای امنیت بیشتر در همه ی راهروها و طبقات مختلف دوربین مدار بسته تجهیز نموده و امکانات رفاهی نسبتا خوبی برای اقامتی راحت برایتان فراهم کرده است. از امکانات رفاهی، اقامتی و خدماتی چه در فضای عمومی هتل و چه اتاق ها می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات در اتاق ها

روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آب رایگان،  رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق،  حمام،  لوازم بهداشتی،  دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

همچنین این هتل فاقد امکانات زیر در اتاق ها نیز می باشد: IPTV آباژور، میزتحریر، چای ساز، بالکن، تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق

امکانات عمومی هتل

لابی، آسانسور، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات CIP تشریفات ویژه،  کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، تلفن در لابی،  سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی،  اینترنت در لابی،  سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات

هتل فاقد صندوق امانات، کتابخانه، فروشگاه، آتلیه، فتوکپی، فکس، پرینتر، مرکز خرید، گشت نیم روزی، رستوران بام، روزنامه، صرافی، کافی نت، فضای سبز، لاندری (خشکشویی) می باشد.

عکس هتل سینا مشهد

فاصله هتل سینا تا مکان های مهم و دیدنی شهر

فاصله تا حرم مطهر: ‏ ‏۰٫4 کیلومتر‏‏

فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ‏۳۸٫۳ کیلومتر‏‏

فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد: ‏‏۱۷٫۷ کیلومتر‏‏

فاصله تا پارک ملت مشهد: ‏۱۷٫۲ کیلومتر‏‏

فاصله تا سرزمین موج های آبی:  ‏ ‏۲۲٫۴ کیلومتر‏‏

فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ‏‏۲۶٫۰ کیلومتر‏‏

فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد: ‏‏۷٫۶ کیلومتر‏‏

فاصله تا راه آهن: ‏۳٫۹ کیلومتر‏‏

فاصله تا پایانه مسافربری: ‏‏۵٫۴ کیلومتر‏‏

فاصله تا بازار رضا ۲.۵ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی ۶.۴ کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید الماس شرق ۹ کیلومتر

و فاصله تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۰.۲ کیلومتر

چند نکته مهم رزرو اتاق در هتل سینا مشهد

ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 می باشد.

* هتل فاقد استخر و مجموعه آبی می باشد.

* قیمت هتل برای مهمانان عرب و غیر عرب زبان یکسان  با نرخنامه محاسبه می گردد.

*پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر می باشد.

* برای پذیریش زوجین لازم است سند ازدواج یا صیغه نامه با مهر برجسته محضر برای اقامت ارائه گردد.

* وضعیت دید اتاق های هتل، کوچه وحرم می باشد.

* این هتل فاقد پارکینگ می باشد.

* اقامت کودکان زیر5 سال رایگان می باشد و بازه سنی اقامت نیم بها برای کودکان 5 تا 7 سال می باشد.

*این هتل دارای دو رستوران با ظرفیت 150 نفر می باشد.

هتل سینا در مشهد

نکات مهم برای رزرو ارزان قیمت هتل سینا یک ستاره

مسایل و دلایل مختلفی در تعیین قیمت هتل تاثیر دارند. بهتراست به آنها توجه شود تا بتوانید رزرو هتل سینا در مشهد را با هزینه کمتری رزرو کنید. این موارد شامل گزینه های زیر هستند.

رزرو هتل سینا در زمان مناسب

مشهد در تمام طول سال میزبان مسافران زیادی بوده و مهم نیست که زمستان باشد یا بهار و یا حتی پاییز، در هر صورت عاشقان حضرتش در هر لحظه می توانند به این شهر  پا بگذارند. اما همیشه تعداد این زائران و مسافران در یک سطح نیست. حقیقت این است که مشهد در روزهایی از سال مثل روزهایی از زمستان تعداد مسافر کمتری در دل خود داشته و به همین دلیل تقاضا برای قیمت هتل در این بازه کمتر است. در این شرایط می توان رزرو هتل سینا مشهد با تخفیف و ارزان ترین قیمت را انجام دهید.

قیمت رزرو آنلاین

رسپینا تخفیف های خود را با توجه به قرار داد هایی که با هتل های مختلف منعقد کرده است، فقط به صورت اینترنتی در اختیار شما خواهد گذاشت. پس بهتر است به جای خرید حضوری به شکل اینترنتی اقدام به رزرو نمایید.

امکانات اتاق های هتل

در انتخاب اتاق بسیار دقت کنید! چرا؟ زیرا اتاق ها و یا سوییت های بزرگتر و با امکانات و خدمات بیشتر هزینه های بیشتری را به شما تحمیل خواهند کرد. بنابراین انتخاب اتاق های کوچکتر و ساده تر می تواند تا حد زیادی در هزینه های اقامت شما در هتل ها صرفه جویی کند.

راهنمای رزرو اینترنتی هتل سینا مشهد

وارد سایت رسپینا شوید و از صفحه اصلی سایت و منوی بالای صفحه گزینه هتل را انتخب نمایید. از سمت راست صفحه تاریخ ورود و خروج خود و هتل سینا  را انتخاب نموده و روی دکمه جستجو کلیک کنید. بعد از بررسی هر اتاق  گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعدی  اطلاعات مسافر را بر طبق مدارک شناسایی مدارک معتبر وارد نمایید. توجه داشته باشید که در صورت عدم تطابق اطلاعات درج شده روی واچر با کارت شناسایی شما، امکان استفاده از اتاق های هتل وجود ندارد. در آخرین مرحله نیز باید هزینه رزرو خود را  پرداخت کنید. در انتها واچر هتل برای شما نمایش داده می شود.

امکان استرداد هتل از رسپینا

تمام خدمات ارائه شده بر روی سامانه رسپینا امکان استرداد آنلاین دارند و در هر ساعت از شبانه روز و بدون از دست دادن زمان می توانید نسبت به کنسلی هتل خود اقدام کنید. مراحل استرداد به شرح زیر می باشند:

* از صفحه اول سایت با نام کاربری و رمز عبور که در زمان اولین خرید از این سامانه برایتان ارسال شده است وارد حساب کاربری خود شوید.

* بر روی دکمه کنسلی در بالا صفحه کلیک نمایید.

* از وسط صفحه بر روی دکمه هتل داخلی کلیک کنید تا لیست تمام هتل هایی که از رسپینا رزرو کرده اید نمایش داده شوند. 

* هتل مورد نظر را انتخاب و روی استرداد کلیک کنید

** لازم به ذکر است که نتیجه کنسلی پس از هماهنگی با هتل اطلاع رسانی خواهد شد.

رزرو هتل سینا مشهد از رسپینا

علاوه بر فراهم شدن امکان رزرو هتل سینا در مشهد با تخفیف از رسپینا، می توانید از راهنمایی های کارشناسان حرفه ای این مجموعه در هر ساعت از شبانه روز برای رزرو تور و ... استفاده نمایید. همچنین لازم به ذکر است که این سامانه لیست بسیار جامعی از تمام امکانات و قوانین و شرایط موجود در هتل را به همراه آدرس و عکس و نظرات سایر مسافران و کاربران درباره آن را ارائه داده که کمک خوبی برای انتخاب بهتر خواهد بود.