مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : پنجشنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران به شیراز

questions قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز چقدر است؟ چطور می توانیم بلیط تهران شیراز را ارزان بخریم؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود که با استفاده از تقویم پروازی رسپینا می توانید قیمت های به روز را مشاهده کنید. با استفاده از سرویس خبرم کن و چند بخرم رسپینا می توانید از کاهش قیمت بلیط مطلع شده و ان را به صورت خودکار رزرو کنید.

questions میزان بار مجاز در پرواز تهران شیراز چقدر است؟ جریمه اضافه بار بلیط تهران شیراز چگونه محاسبه می شود؟
arrow down icon

در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد که بهای آن حدود 1 درصد قیمت بلیط برای هر کیلوگرم است.

questions چطور می توانم بلیط چارتر تهران شیراز بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر تهران به شیراز برای شما نمایش خواهد یافت.

questions چگونه می توانم از رزرو قطعی بلیط تهران شیراز مطمئن شوم؟
arrow down icon

در صورت قطعی شدن بلیط لینک دانلود آن به شماره یا ایمیل وارد شده، ارسال می گردد. اما اگر موفق به دریافت لینک نشدید می توانید وارد صفحه پیگیری رزرو رسپینا شده و شماره تماس (که هنگام رزرو بلیط آن را به سامانه اعلام کرده بودید) و هم چنین شماره پیگیری خود را وارد نمایید. در نتیجه می توانید تمامی مشخصات بلیط شما شامل نام مسافر، تاریخ رفت و برگشت، مسیر موردنظر، وضعیت بلیط را مشاهده نمایید.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما تهران شیراز را می توانید با تضمین ارزان ترین قیمت از رسپینا خریداری نمائید. وب سایت رسپینا امکان رزرو آسان بلیط تهران به شیراز را در کم تر از چند دقیقه را برای شما فراهم نموده و با پشتیبانی 24 ساعته از سوی کارشناسان همراه است. تضمین قیمت ارزان ترین پرواز تهران شیراز در رسپینا به گونه ای است که در صورت مشاهده نمودن نرخ پایین تر در سایت های دیگر، 2 برابر اختلاف قیمت را به عنوان خسارت به حساب شما عودت داده می شود.

بلیط هواپیما تهران شیراز

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران شیراز

خرید بلیط هواپیما تهران شیراز در وبسایت رسپینا تنها با چند کلیک امکان پذیر بوده و طراحی کاربری آن به گونه است که به راحتی امکان انتخاب ارزان ترین بلیط پرواز تهران به شیراز فراهم شود. برای خرید بلیط تهران شیراز مراحل زیر را دنبال کنید:
1) برای خرید بلیط هواپیما در تاریخ امروز، یکی از بلیط های نشان داده شده در بالا را انتخاب کنید. برای انتخاب بلیط در روزی دیگر می توانید از تقویم پروازی در بالای صفحه استفاده کنید.
2) پس از انتخاب بلیط، اطلاعات مسافر را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت ملی وارد کرده و حتما از فعال بودن ایمیل و شماره تماس نوشته شده اطمینان حاصل نمایید.
3) در آخرین مرحله و پس از تایید اطلاعات مسافر جهت واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می گردد.
4) چنانچه از وب سایت رسپینا نسبت به رزرو بلیط اقدام نموده اما موفق به دریافت لینک نشدید و یا اینکه نیاز داشته باشید که مجدد فایل بلیط را دریافت کنید، می توانید وارد صفحه پیگیری بلیط وبسایت رسپینا شده و شماره تماس (که هنگام رزرو بلیط آن را به سامانه اعلام کرده بودید) و هم چنین شماره پیگیری خود را وارد نمایید. در این مرحله اطلاعات مورد نیاز نمایش داده می شود. همچنین می توانید با تیم پشتیبانی رسپینا تماس بگیرید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز

بلیط رفت و برگشت تهران شیراز

اگر به قصد مسافرت به شیراز می روید بهترین گزینه برای شما خرید بلیط رفت و برگشت تهران شیراز است. به این جهت که با خیالی آسوده به تفریح و گردش خود می پردازید و نگران پیدا کردن بلیط برگشت نخواهید بود. در ادامه مراحل خرید بلیط رفت و برگشت تهران شیراز با جزئیات شرح داده شده است.
• به منظور خرید بلیط رفت و برگشت در کادر نارنجی رنگ بالای صفحه روی گزینه تغییر کلیک کرده و در پنجره باز شده، گزینه رفت و برگشت را انتخاب کنید.
• در مرحله بعد شما می توانید با استفاده از فیلترهای صفحه جزئیات پرواز تهران به شیراز را تغییر دهید. این فیلترها شامل ایرلاین، زمان پرواز، نوع پرواز ( سیستمی یا چارتری) و کلاس پروازی ( اکونومی یا بیزینس) هستند.
• در ادامه باید بلیط برگشت خود را انتخاب نمایید که باز هم امکان انتخاب جزئیات بلیط با استفاده از فیلترهای سمت راست صفحه امکان پذیر است.
• پس از وارد نمودن اطلاعات به درگاه های بانکی جهت پرداخت هزینه بلیط رفت و برگشت تهران شیراز هدایت می شوید.

مسیر هوایی پرواز تهران شیراز

بلیط تهران شیراز رسپینا

اغلب خدماتی که در اکثر وب سایت های اینترنتی ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران شیراز در کشور ارائه می شود، یکسان هستند. اما وب رسپینا مزایای مهم و متمایزی را برای مسافران در نظر گرفته است که چند مورد از مهم ترین آن ها عبارتند از:
- اطلاع رسانی تاخیر پرواز: به محض اعلام تاخیر پرواز به شیراز از سوی ایرلاین یا فرودگاه (حتی 1 دقیقه)، کارشناسان رسپینا از طریق ارسال پیام صوتی به مسافر اطلاع خواهند داد.
- امکان کنسلی آنلاین و بازگشت وجه در اسرع وقت: در صورت تغییر برنامه سفر، می توانید در اسرع وقت به صورت تلفنی یا اینترنتی درخواست کنسلی خود را ثبت نمائید تا ظرف مدت 48 تا 72 ساعت، وجه پرداختی (پس از کسر جریمه ایرلاین) به حساب شما مسترد گردد.
- پشتیبانی 24 ساعته: اطلاع از آخرین تغییرات در زمان پرواز، ثبت درخواست کنسلی و استرداد بلیط، رفع و پیگیری مشکلات مسافر پس از پرداخت وجه بلیط در سایت و یا موارد احتمالی در فرودگاه از جمله اقداماتی است که توسط تیم پشتیبانی رسپینا به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی صورت می گیرد.

رزرو اینترنتی بلیط تهران به شیراز

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز

شما می توانید بلیط ارزان تهران شیراز را در سایت رسپینا با استفاده از خدمات آن مانند سرویس خبرم کن و چند بخرم رزرو کنید. با فعال سازی رایگان سرویس خبرم کن رسپینا قادر خواهید بود تا از آخرین تغییرات قیمت های بلیط هواپیما تهران شیراز مطلع گردید. هنگام مراجعه به لیست پروازها، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله "خبرم کن" کلیک نموده و شماره تماس و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا به محض تغییر قیمت، نرخ بلیط تهران شیراز برای شما پیامک گردد.

ارزانترین قیمت بلیط تهران شیراز

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز تحت تاثیر عواملی مختلفی نوسان دارد. توصیه می شود هنگام رزرو پرواز تهران به شیراز موارد زیر را در نظر بگیرید تا بهترین بلیط را تهیه کنید:
نوع بلیط: سیستمی و چارتری بودن بلیط، یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط تهران شیراز است. معمولا بلیط های سیستمی بر اساس قیمت مصوب بوده و تغییرات کم تری دارند. اما بلیط چارتری دامنه تغییرات قیمت بیشتری دارند و در مواقع پیک سفر به شیراز خصوصا تعطیلات نوروزی ممکن است افزایش زیادی داشته باشند.
زمان خرید بلیط تهران شیراز:‌ زمان خرید بلیط با توجه به میزان مسافرت ها به صورت مستقیم بر روی قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز تاثیر گذار است. همچنین اگر در زمان خرید خود محدودیت ندارید بهتر است که روزهای وسط هفته مانند دوشنبه و سه شنبه و زمان پرواز خود را در ساعات ابتدایی و پایانی روز انتخاب کنید.
کلاس پروازی: پرواز تهران شیراز در دو کلاس بیزینس و اکونومی انجام می شود که به دلیل امکانات و خدمات رفاهی بیشتر در کلاس اکونومی، قیمت بلیط آن نیز بالاتر است. برای خرید بلیط تهران شیراز می توانید در سمت راست تقویم پروازی رسپینا، فیلتر نوع کلاس پروازی را مشاهده نمایید که با فعال کردن گزینه مد نظر، تنها بلیط های مربوط به آن کلاس پروازی نمایش داده می شود.

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز ایران ایر

دامنه قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز در هر ایرلاین بر اساس خدمات پرواز، کیفیت کلاس کابین و نوع ناوگان متغیر خواهد بود. بطور مثال پرواز تهران به شیراز هواپیمایی آسمان با ایران ایر تفاوت قیمت داشته که به دلیل تفاوت در کیفیت خدمات آنهاست. در ابتدای صفحه، فیلتری تحت عنوان ایرلاین ها مشاهده می کنید که به راحتی امکان انتخاب هر نوع ایرلاین را برای شما فراهم کرده است.

تضمین قیمت پرواز تهران شیراز

قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز رفت و برگشت

قیمت بلیط رفت و برگشت تهران شیراز در زمان های خاص ممکن است تغییر داشته باشد. به این صورت که در برخی از ایام خاص مانند تعطیلات نوروز تردد در این مسیر پروازی بیشتر شده و قیمت بلیط نیز افزایش می یابد. اگر شما بلیط برگشت خود همزمان با بلیط رفت رزرو کنید، نرخ بلیط کمتر خواهد بود. از آنجایی که تقویم پروازی رسپینا امکان مشاهده بلیط هواپیما تهران به شیراز را تا 30 روز آینده فراهم کرده، به راحتی میتوانید بلیط متناسب با برنامه سفر خود را رزرو نمایید.

پرواز تهران شیراز

برای برنامه ریزی دقیق تر سفر هوایی تهران شیراز، اطلاعات زیر را حتما مدنظر داشته باشید:
مدت زمان پرواز تهران به شیراز: فاصله هوایی بین این دو شهر 682 کیلومتر است که در مدت زمان حدودا 1 ساعت و نیم طی می شود. البته این میزان با تغییر ناوگان و یا شرایط جوی ممکن است با تغییر همراه باشد.
ایرلاین های برگزارکننده پرواز: بیش از 11 ایرلاین در این مسیر فعال هستند که از مهم ترین آن ها می توان به ایران ایر، آسمان، زاگرس، آتا، تابان، کاسپین، سپهران و وارش اشاره کرد.
قوانین بار: مسافران با خرید بلیط مجاز خواهند بود تا سقف 20 کیلوگرم برای بلیط های اکونومی کلاس و 30 کیلوگرم برای بلیط های بیزینس کلاس تهران شیراز، بار همراه داشته باشند. حمل بار بیش تر از مقادیر قید شده نیازمند پرداخت جریمه به ایرلاین است.

زمان پرواز از تهران به شیراز امروز

برای مشاهده زمان پرواز تهران به شیراز امروز به ابتدای صفحه مراجعه کنید تا تمامی پروازهای موجود امروز را بر اساس ارزانترین قیمت مشاهده نمایید. همچنین فیلترهای بالای صفحه به شما کمک می کند لیست پروازهای تهران شیراز را با توجه به زودترین پروازها و ظرفیت نیز مرتب نمایید.

لیست پرواز تهران به شیراز

پروازهای تهران به شیراز در همه روزهای هفته انجام شده که می توانید در ساعات مختلف شبانه روز بلیط هواپیما تهران شیراز را رزرو کنید. برای مشاهده لیست پروازهای تهران شیراز، کافیست در همین صفحه روی تاریخ مورد نظر کلیک کرده تا لیست پروازهای همان روز را مشاهده کنید. همچنین می توانید تاریخ موردنظر را از نوار بالایی آن جست و جو کنید یا روی علامت ذره بین کلیک و لیست پروازهای روزهای دیگر به نمایش درآیند.

اطلاعات فرودگاه مهرآباد تهران

فرودگاه مهرآباد، به عنوان فرودگاه مبدا پرواز تهران شیراز است که در غرب تهران و در میدان آزادی واقع شده است. فاصله فرودگاه از مرکز شهر با در نطر گرفتن ترافیک حدودا 1 ساعت است. البته به راحتی و با استفاده از مترو می توانید خودتان را به فرودگاه مهرآباد تهران برسانید. دو ایستگاه مترو ترمینال 1 و2 و ترمینال 4 و6 فاصله بسیار کمی تا فرودگاه دارند. کارت پرواز خود را چک کرده و با توجه به اینکه کدوم ترمینال مربوط به پرواز تهران شیراز شما است، به یکی از این ایستگاه ها بروید.
اگر قصد سفر کوتاه به شیراز دارید می توانید خودرو خود را در پارکینگ های این فرودگاه پارک کنید. اطلاعات پارکینگ های فرودگاه مهرآباد به شرح زیر است:
• پارکینگ شماره 1: پارکینگی طبقاتی با وجود 3 طبقه بالایی و 3 طبقه زیرین که دارای ظرفیتی به تعداد 2700 خودرو می باشد.
• پارکینگ شماره 2: پارکینگی طبقاتی با وجود 3 طبقه بالایی که دارای ظرفیتی به میزان 520 دستگاه خودرو است.
• پارکینگ شماره 3: پارکینگ رو باز که دارای ظرفیتی به میزان 300 دستگاه خودرو است.
• پارکینگ شماره 4: پارکینگی طبقاتی با وجود 1 طبقه بالایی و 3 طبقه زیرین که دارای ظرفیتی به میزان 1400 دستگاه خودرو است.

اطلاعات فرودگاه دستغیب شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز میزبان شما در پرواز تهران شیراز خواهد بود. این فرودگاه در جنوب شرقی شیراز واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهر حدود 20 دقیقه است. این فرودگاه دو ترمینال دارد که فقط یکی از آن ها مخصوص پروازهای داخلی است. شما پس از فرود هواپیما به این ترمینال هدایت شده و پس از برداشتن چمدان خود می توانید با کمک تابلوهای راهنما به درب خروجی بروید. برای دسترسی از فرودگاه شیراز تا مرکز شهر می توانید از تاکسی های دربستی فرودگاه، تاکسی های اینترنتی، مترو یا اتوبوس استفاده نمایید. البته برای دسترسی به ایستگاه مترو یا اتوبوس کمی پیاده روی لازم است.
• ایستگاه شهید دستغیب مترو خط 1 در فاصله 1200 متری فرودگاه قرار دارد که می توانید این مسیر را با تاکسی به فرودگاه بروید. امکان خرید بلیط مترو برای هر فرد امکان پذیر بوده و زمان انتظار برای هر مترو 10 الی 15 دقیقه است.
• جهت دسترسی با اتوبوس نیز باید در ایستگاه مسجد مکتب جعفری، خط 10 اتوبوسرانی شیراز پیاده شده و فاصله ی باقیمانده را با خودرو و یا 15 دقیقه پیاده روی نمائید.

بلیط هواپیما تهران شیراز چارتر

جستجوی پرواز تهران شیراز چارتر در تاریخ دلخواه، در وب سایت رسپینا تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با انتخاب گزینه چارتر در قسمت نوع بلیط، می توانید پروازهای چارتری تهران شیراز را مشاهده و رزرو کنید. هر کدام از بلیط های پرواز سیستمی یا چارتر، امتیازات و محدودیت هایی دارند که لازم است برای جلوگیری از خرید بلیط با قیمت بالاتر، قبل از رزرو به آن دقت کنید.
• بلیط چارتر تهران شیراز شیراز جریمه کنسلی بیشتری نسبت به سیستمی دارد و حتی در مواقعی ممکن است غیرقابل کنسل باشند.
• در صورت عدم استفاده از پرواز، مبلغ بلیط پروازهای چارتری بصورت کامل سوخت خواهد شد. اما در بلیط سیستمی حتی بعد از پرواز هم می توان درخواست کنسلی داد تا بخشی از مبلغ بلیط به عنوان نوشو (no show) به حساب مسافر عودت گردد.
• همچنین قیمت بلیط کودک (2 تا 12 سال) در پروازهای سیستمی بین 50 تا 85 درصد نرخ بزرگسال محاسبه می شود. در صورتیکه هزینه بلیط چارتر تهران شیراز برای رنج سنی کودک و بزرگسال یکسان محاسبه می گردد. همچنین نرخ بلیط نوزاد (زیر 2 سال) در سیستمی معادل 10% بزرگسال بوده ولی در بلیط چارتری، رایگان است.

بلیط لحظه آخری تهران به شیراز

با توجه به اینکه قیمت بلیط چارتر با نوسانات زیادی همراه است، در صورت عدم تکمیل صندلی های هواپیما، شرکت چارترکننده، قیمت بلیط ها را در آخرین ساعات باقی مانده تا پرواز کاهش می دهد. برای خرید بلیط لحظه آخری تهران به شیراز با پایین ترین قیمت، نیازمند پایش وضعیت قیمت ها در ساعات نزدیک به پرواز هستید که این امر نیازمند صرف زمان زیادی است. سامانه رسپینا برای راحتی مسافران، سرویسی با عنوان "چند بخرم" ارائه کرده است که طی آن ارزانترین بلیط ارزان هواپیما به صورت خودکار برای مسافر رزرو گردد؛ چراکه در هنگام ارسال پیامک ممکن است مسافر به رمز دوم اینترنتی و یا امکان رزرو دسترسی نداشته باشد. در هر صورت با ایجاد حساب کاربری در سایت و فعال سازی سرویس چند بخرم در صفحه اطلاعات مسافرین، به محض کاهش قیمت بلیط، رزرو خودکار آن از طرف سامانه انجام خواهد شد.

راهنمای سفر هوایی از تهران به شیراز

شیراز یکی از بهترین مقصدهای مسافرتی در فصل بهار و ایام نوروز شناخته می شود. برای سفر به شیراز انتخاب های زیادی پیش روی شماست. هواپیما، قطار، اتوبوس و سفر با ماشین شخصی از جمله راه های سفر به شیراز است. اما راحت ترین راه، سفر هوایی و خرید بلیط تهران شیراز است. به گونه ای که تنها در چند ساعت به شیراز رسیده و فرصت بازدید از جاهای دیدنی شیراز را خواهید داشت. شیراز، پایتخت استان فارس با آثار باستانی، فرهنگ، هنر، ادبیات و طبیعت بکر شناخته می شود و با رفتن به این شهر می توانید از مکان های بی نظیری مانند باغ ارم، حافظیه، مسجد نصیر الملک، موزه سعدی، قصر نارنجستان، قلعه کریم‌خان، مسجد وکیل، بازار و خیابان‌های تاریخی شهر بازدید کنید. در برخی از ایام سال مانند 15 اردیبهشت به عنوان روز ملی شیراز، در این شهر جشنواره‌های ادبی و هنری بزرگی برگزار می شود که بازدید از آن ها به سفر شما رنگ تازه ای می دهد.
امکان تفریح و گردش در مکان های دیدنی شیراز با مترو واتوبوس فراهم است. اما برای دسترسی به برخی از مکان های دیدنی باید از تاکسی استفاده نمایید. پیشنهاد ما استفاده از تاکسی های اینترنتی است که هزینه کمتری دارند. شیراز دارای چندین هتل 5 ستاره و اقامتگاه های سنتی است که توصیه می شود برای انتخاب بهترین گزینه با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود از رسپینا کمک بگیرید.

تهران به شیراز -

آیا به بلیط برگشت از شیراز به تهران نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما شیراز تهران