tglCty
مسافران : 1
اکونومی
پنجشنبه 1403/01/30
--
جمعه 1403/01/31
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEP می باشد EP
8,073 ت
شنبه 1403/02/01
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینVR می باشد VR
6,723 ت
یکشنبه 1403/02/02
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینIA می باشد IA
11,927 ت
دوشنبه 1403/02/03
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینVRH می باشد VRH
6,177 ت
سه شنبه 1403/02/04
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینIV می باشد IV
6,435 ت
چهارشنبه 1403/02/05
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEP می باشد EP
6,727 ت
پنجشنبه 1403/02/06
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینIA می باشد IA
4,477 ت
جمعه 1403/02/07
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
65,975 ت
شنبه 1403/02/08
--
یکشنبه 1403/02/09
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینIA می باشد IA
4,477 ت
دوشنبه 1403/02/10
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینVRH می باشد VRH
6,177 ت

اطلاعات پرواز اصفهان به نجف

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
9
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
00 ساعت و 45 دقیقه
routing مسافت
5559 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ اصفهان :
ساعت 20:30
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ اصفهان :
ساعت 20:30
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز اصفهان نجف

arrowRight
Iran Aseman Airlines
Flydubai
Iraqi Airways
Qatar Airways
Turkish Airlines
varesh airlines
VRH
arrowLeft
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما اصفهان به نجف

questions امکان خرید بلیط کودکان با پاسپورت والدین وجود دارد؟
arrow down icon

خیر. امکان خرید بلیط برای آنها با پاسپورت والدین وجود ندارد.

questions امکان حمل دارو در این پروازها بدون مجوز وجود دارد؟
arrow down icon

خیر. در تمام پروازهای خارجی امکان حمل دارو بدون نسخه پزشک وجود ندارد. بهتر است قوانین ایرلاین مربوطه را برای حمل دارو مطالعه کنید.

questions آیا خرید بلیط پرواز خارجی یک طرفه مجاز است؟
arrow down icon

خرید بلیط هواپیما یک طرفه، تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که مسافر اقامت دائم یا موقت کشور مقصد را داشته باشد یا بلیط ادامه ی مسیر تهیه کرده باشد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

قوانین پرواز اصفهان نجف

  • زائران ایرانی می‌توانند از این پس بدون ویزا بصورت هوایی به عراق سفر کنند و بازگشت زمینی زائران به ایران که بدون ویزا و بصورت هوایی به عراق سفر کرده‌اند بلامانع است.

  • خرید بلیت یک طرفه بلامانع است .

بلیط هواپیما اصفهان نجف انتخابی عالی برای سفر و زیارت حرم امام علی (ع) است. تعداد پروازهای این مسیر با توجه به مناسبت های مذهبی ممکن است افزایش و کاهش پیدا کند. ایام اربعین یکی از دوره هایی است که این بلیط بسیار ارزشمند می شود. حال که قصد سفر دارید در ادامه چند راهکار مهم برای خرید بلیط اصفهان نجف ارزان، مسافت،  عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط هواپیما خارجی این مسیر را معرفی خواهیم نمود. با رسپینا همراه باشید.

بلیط هواپیما اصفهان نجف

چرا خرید بلیط هواپیما اصفهان نجف؟

شهر نجف بخاطر وجود مبارک حرم امام علی (ع)، از مهم ترین شهرهای مذهبی برای مسلمانان می باشد که در کشور عراق واقع شده است. روابط مطلوب سیاسی ایران و عراق باعث شده است تا تردد در این مسیر آسان و امن بوده و به همین خاطر در تمام طول سال بلیط های مسیر اصفهان نجف، جزء پرفروش بلیط هواپیما خارجی باشد. 

اطلاعات مهم پرواز اصفهان نجف

اطلاعات خرید بلیط هواپیما نجف به اصفهان را باید با توجه به مسیرهای ممکن برای این سفر هوایی در نظر بگیرید. در ادامه سه روش سفر از اصفهان به نجف ذکر شده است.

مسیرها :

پرواز مستقیم : از اصفهان به نجف
فاصله هوایی پرواز اصفهان به نجف 692 کیلومتر است که طی 50 دقیقه طی می شود. این سفر از مبدا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و به مقصد فرودگاه بین المللی نجف انجام می شود.

پرواز غیر مستقیم:

مسیر 1 : اصفهان به استانبول – استانبول به نجف

قسمت اول این پرواز حدودا دو ساعت طول می کشد و بخش دوم و نهایی آن سه ساعت طول می کشد.

مسیر 2: اصفهان به دوحه - دوحه به نجف

قسمت اول این پرواز حدودا یک ساعت طول می کشد و بخش دوم و نهایی آن دو ساعت طول می کشد.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان نجف

بلیط هواپیما ارزان اصفهان به نجف را می توانید با در نظر داشتن یک سری مسائل در خرید خود خریداری کنید. در نرخ گذاری و تعیین قیمت بلیط هواپیمای اصفهان نجف فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. اطلاع از این فاکتورها یکی از مهم ترین گام ها برای فراهم کردن امکان خرید بلیط ارزان پرواز اصفهان به نجف محسوب می شود. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط عبارتند از:

تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط

با توجه به افزایش و کاهش میزان تقاضا برای خرید بلیط در هر مسیر، نرخ بلیط اصفهان نجف نیز متغیر خواهد بود. در بازه های زمانی که به دلایل مختلف از قبیل اعیاد یا شهادت ها مخصوصا اربعین، بلیط اصفهان نجف با تقاضای بسیار زیادی مواجه می شود. در این بازه های زمانی قیمت بلیط هواپیما از اصفهان به نجف با افزایش مواجه می گردد.

ایرلاین و کلاس پروازی

برند ایرلاین و نوع هواپیماهایی که هر یک در ناوگان هوایی خود دارند، از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط هواپیما اصفهان نجف می باشد. علاوه براین، صندلی های هواپیما بر اساس نوع امکانات و شرایط موجود در هر یک کلاس بندی می شوند. این کلاس بندی که اغلب به صورت اکونومی (اقتصادی)، بیزینس (تجاری)، فرست (ویژه) می باشد، به شدت بر گران یا ارزان بودن بلیط اثر دارد. به طوریکه خرید بلیط در کلاس اکونومی ارزان ترین قیمت را داشته و بیزینس و فرست در رتبه های بعدی قرار دارند. با خرید بلیط های اکونومی در مقایسه با بلیط بیزیس یا فرست کلاس از امکانات کمتری بهرمند می شوید.

نوع بلیط (سیستمی یا چارتر)

با خرید بلیط چارتر اصفهان به نجف یا بلیط سیستمی، هزینه های متفاوتی را برای سفر باید پرداخت نمایید. خرید بلیط سیستمی یا چارتری دارای محدودیت ها و مزایای خاصی هستند و بر همین اساس قیمت های آنها با هم تفاوت دارد. به طوریکه در برخی از مواقع خرید بلیط چارتر نجف ارزانتر از سیستمی بوده و در بعضی از مواقع عکس آن ممکن می باشد. بلیط های چارتر درواقع همان نوع سیستمی هستند که با نزدیک شدن به زمان پرواز توسط چارتر کننده گران تر یا ارزانتر ارائه می شود.

مسیر پرواز اصفهان نجف

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما اصفهان به نجف

جهت خرید بلیط اصفهان به نجف از رسپینا کافیست مراحل زیر را طی کنید:

گام اول: جستجو بلیط هواپیما اصفهان نجف ارزان

در صورتی که زمان سفر شما انعطاف پذیر است، بهترین روش برای رزرو پرواز اصفهان نجف، استفاده از جدول ارزان ترین پروازها از اصفهان به نجف در ماه جاری می باشد. در غیر این صورت، باید در جدول جستجو پرواز، مبدا، مقصد و تاریخ موردنظر را وارد کرده و درنهایت بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

گام دوم: ثبت اطلاعات مسافر

پس از انتخاب پرواز، اطلاعات مسافران را بدون اشتباه تایپی و مطابق با اطلاعات درج شده بر روی کارت شناسایی هر فرد وارد نمایید. در پایان روی دکمه "ثبت" کنید.

گام سوم: بررسی صحت اطلاعات

در صورتی که اطلاعات وارد شده ی شما کاملا درست باشد باید روی دکمه "ادامه" کلیک کنید تا به صفحه پرداخت آنلاین منتقل شوید. پس از پرداخت هزینه ی خرید با هر یک از کارت های عضو شتاب، فرآیند خرید بلیط شما تکمیل می شود.

رزرو راحت و ارزان بلیط با فیلترهای آسان کننده ی رسپینا

رسپینا با در نظر گرفتن جزئیات کوچک توانسته فرآیند مقایسه و خرید بلیط را به راحت ترین شکل ممکن تغییر دهد. به عنوان مثال هنگامی که وارد لیست بلیط های اصفهان نجف می شوید می توانید با استفاده از فیلترهای سمت راست صفحه مانند ایرلاین، تعداد توقف، کلاس و ساعت حرکت همچنین قیمت (که در بالا سمت چپ لیست قرار دارد) بلیط های موجود را مرتب نمایید. در این صورت مقایسه ی شما به حد زیادی راحت تر شده و زودتر به بلیط موردنظر خود دست می یابید.

خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان نجف در رسپینا

در این بخش می خواهیم شما را با خدمات خاص رسپینا آشنا نماییم.

بلیط هواپیما ارزان اصفهان نجف

ارائه بلیط با ارزان ترین قیمت و مطابق با نرخ مصوب از مهم ترین مزایا و خدمات استفاده از خدمات رسپینا می باشد. آگاهی یافتن از ارزان ترین نرخ ها در چند روز آینده، پوشش پروازهای تمام ایرلاین ها، مقایسه راحت بلیط ها و جستجو و خرید در کمترین زمان از جمله مواردی می باشند که باعث برتری رسپینا شده اند.

پرواز چارتر به نجف

پروازهای ارائه شده در رسپینا در دو نوع سیستمی و چارتر می باشد. در نتیجه می توانید با کمترین هزینه، بهترین بلیط را که متناسب با شرایط شما است را خریداری نمایید.

استرداد آنلاین بلیط

یکی از بهترین خدمات رسپینا می توان به امکان استرداد آنلاین بلیط خریداری شده و برگرداندن هزینه ( پس از کسر جریمه توسط هواپیمایی ارائه دهنده ی بلیط ) اشاره نمود. تمام بلیط های خریداری شده از طریق این سامانه کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و بدون از دست دادن زمان می توانید بلیط را کنسل نموده و نگران این نباشید که رسپینا از مبلغ شما جریمه ای برای خود کسر کند.

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی حرفه ای رسپینا از آغاز تا پایان سفر پشت شما است. با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط هواپیما اصفهان نجف ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق مواجه شوید، کارشناسان حرفه ای ما به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات شما هستند.

فرودگاه نجف

فرودگاه نجف با کد یاتا NJF دارای یک ترمینال می باشد و در آن امکاناتی از قبیل سالن VIP، رستوران، دستگاه های خودپرداز، اینترنت بی سیم برای رفاه حال مسافران وجود دارد. با توجه به اینکه فرودگاه در شرق این شهر قرار گرفته است می توان از تاکسی برای تردد به مرکز شهر استفاده نمود.

فاصله فرودگاه بین المللی نجف تا مرکز شهر

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اصفهان به نجف

سفر به شهر نجف در اغلب مواقع در بازه های زمانی انجام می شود که با مناسبت های مذهبی مصادف باشد و در این شرایط سفر شرایط آب و هوایی آن چنان مهم به نظر نمی آید. اما اگر قصد دارید در شرایط مطلوب آب و هوایی به این شهر سفر کنید، بهتر است تابستان های بسیار گرم و زمستان سرد و خشک این شهر را انتخاب نکنید. در مقابل بهار و اوایل پاییز می توانند زمان مناسبی برای سفر به شمار روند.

خرید بلیط هواپیما اصفهان نجف رسپینا

با خرید بلیط هواپیمای اصفهان به نجف از رسپینا می توانید این سفر را با کمترین هزینه و در کمترین زمان طی نمایید. به یاد داشته باشید که دو مسیر از این سفر هوایی با توقف در استانبول یا دوحه انجام می شود. در صورتی که فاصله ی بین دو پرواز شما که سرانجام به نجف انجام می شود بهتر است به استراحت، کتاب خواندن، خرید از فروشگاه های فرودگاه، سرزدن به رستوران، کافی شاپ و ... که برایتان لذت بخش تر است بپردازید. به یاد داشته باشید پشتیبانی 24ساعته ما همیشه و همه جا در کنار شماست. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

آیا به بلیط برگشت از نجف به اصفهان نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما نجف اصفهان

از نجف با پرواز به سفر خود ادامه دهید