خرید بلیط ارزان قطار نگین از رسپینا

معرفی قطار نگین

قطار نگین متعلق به شرکت ریل ترابر صبا می باشد که شامل قطار لوکس نگین و قطار نگین کوپه ای و اتوبوسی می باشد. قطارهای کوپه ای این مجموعه دارای 9 کوپه ی 4 نفره می باشد و شرایط ایده آلی را در طول سفر برای مسافران فراهم میکند. البته لازم به ذکر است که قطار اتوبوسی نگین، ظرفیت 60 نفر دارد. یکی از پرطرفدارترین قطارهای نگین، قطار لوکس می باشد که در مسیر تهران به مشهد تردد داشته و شرایط بسیار خوبی را برای سفرهای خانوادگی و گروهی فراهم می کند.

امکانات قطار نگین 

یکی از دلایل پرطرفدار بودن قطارهای شرکت ریل ترابر سبا از قبیل قطار غدیر و نگین، امکانات بسیار خوب آنها می باشد و باعث میشود تا تمام افراد خانواده در هر گروه سنی بتوانند براحتی مسیر سفر را براحتی طی کنند و احساس خستگی کمتری داشته باشند. از جمله امکاناتی که در قطار نگین در اختیارتان قرار میگیرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* سرویس خواب

* ارائه ی بسته های پذیرایی همراه با تنقلات

* سیستم تهویه مطبوع هوا

* سیستم صوتی و تصویری
* صندلی های راحت و متناسب با ارگونومی بدن در قطارهای اتوبوسی

* پذیرایی در دو وعده ی صبحانه و عصرانه

* سیستم احضار مهماندار

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی همراه با میز تعویض پوشک کودک

قطار سه ستاره نگین

نکات مهم در رزرو قطار نگین

* هزینه ی بلیط قطار نگین برای کودکان بین 2 تا 12 سال نیم بها محاسبه شده و برای نوزادان زیر 2 سال هزینه ای بابت سوار شدن به قطار نیاز نمی باشد. البته لازم است بدانید که نوزادان زیر 2 سال نمی توانند از صندلی های قطار استفاده کنند. در صورت تمایل به رزرو صندلی برای نوزادان زیر 2 سال باید نصف هزینه ی بلیط را پرداخت کنید.

* برای رزرو غذا، تا 24 ساعت قبل از حرکت فرصت دارید.

* اگر بعد از خرید بلیط از سفر منصرف شدید، باید نسبت به استرداد بلیط اقدام نمایید. البته با استرداد بلیط تا ساعت 12 ظهر روز قبل از حرکت، 10 درصد از هزینه ی بلیط بابت خسارت کسر می گردد. با نزدیک شدن به ساعت حرکت قطار نگین، میزان خسارت کسر شده از بلیط افزایش پیدا خواهد کرد.

* مسافران مذکر بالای 6 سال نمی توانند در کوپه ی خواهران حضور داشته باشند. در زمان رزرو قطار نگین به این نکته حتما توجه داشته باشید، در غیر این صورت بلیط استرداد خواهد شد.

* در زمان خرید بلیط، حتما به ورود اطلاعات و نام مسافران دقت داشته باشید. در صورت ورود نام های تکراری، بلیط قابل قبول نمی باشد و مسافر بدون بلیط تلقی می گردد

* اگر قصد خرید بلیط برای دو قطار متوالی دارید، حتما به فاصله ی بین ساعت رسیدن قطار اول و حرکت قطار دوم توجه کنید چون این بازه ی زمانی باید حداقل 3 ساعت باشد. در غیر این صورت، با رخ دادن تاخیر در قطار اول و از دست دادن قطار دوم، مسئولیت بر عهده ی مسافر خواهد بود و خسارت پرداخت نمی گردد.

مسیرهای تردد قطار نگین

تهران - مشهد و بالعکس

تهران - اهواز و بالعکس

خرید بلیط قطار نگین از رسپینا

برای سفر های خود در سطح کشور عزیزمان ایران می توانید انواع  قطار رجا و ... از شرکت های مختلف ریلی با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت از سایت رسپینا تهیه کنید. همچنین بعد از خرید بلیط، امکاناتی چون پشتیبانی 24 ساعته و استرداد انلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.