{{ctrl.notification}}

بلیط قطار غزال

اطلاع از پیش فروش بلیط قطار

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند.

قطار غزال بنیاد می تواند انتخاب شما برای سفر در مسیر های زیبای ریلی باشد. اگر قصد سفر با قطار را دارید پیشنهاد می کنیم خواندن این مطلب را از دست ندهید. در ادامه با اطلاعاتی راجع به نحوه ی خرید بلیط قطار و امکانات و شرایط موجود در کوپه های قطار های غزال آشنا خواهید شد.

بلیط قطار غزال

چرا خرید بلیط قطار غزال

با انتخاب غزال بنیاد می توانید تمام مسیر سفرتان را در بهترین و مدرن ترین واگن های آن سپری کنید. واگن هایقطار 4 ستاره غزال مطابق با استانداردهای بین المللی راه آهن UIC، طراحی شده و با تجهیزات مطلوبی که دارد، تحت مالکیت سه شرکت بنیاد، وانیاریل و ریل سیر قرار گرفته است. این قطار چینی بعد از قطار تندروی پردیس، پیشرفته ترین قطاری است که در مسیرهای ریلی، سیر کرده است.

تجهیزات و امکانات قطار چهار ستاره غزال

واگن های قطار بن ریل غزال هر کدام دارای 10 کوپه ی 4 نفره است که در مجموع گنجایش 40 نفر مسافر را دارد. کوپه های جمع و جور این قطار انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی است؛ همچنین می توانید با خرید غذای همراه بلیط قطار غزال ، سفری راحت و لذت بخش را در واگن های مدرن غزال تجربه کنید.

کوپه های این قطار به سیستم های صوتی و تصویری به همراه مانیتور مسطح، صندلی های راحت و تخت خواب های انعطاف پذیر، سیستم تهویه ی مطبوع، میز تاشو، سیستم پیام رسانی می باشد؛ لازم به ذکر است که کوپه ی مهماندار به امکاناتی نظیر ماکروفر، آبسردکن، یخچال، ارتباط تلفنی با مسافر و ... تجهیز شده است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به طور مجزا در هر واگن و پوشش سیستم اتصال واگن ها با پرده های کروکی که به عنوان عایق عمل می کنند، باعث آسایش بیشتر مسافران در مسیر می شود. پیشنهاد می کنیم با قطار های غزال آسایش و راحتی سفرتان را دو چندان کنید.

قطار غزال بنیاد یکی از زیر مجموعه های شرکت سفیر

قطار بنیاد از زیر مجموعه های شرکت سفیر است که در جابجایی مسافران در مسیرهای ریلی کشور خصوصا تهران مشهد، سهم به سزایی دارد. شما می توانید قطار 4 ستاره غزال بنیاد را برای انواع قطار های غزال کوپه ای و قطارهای اتوبوسی خریداری کنید. تنوع قطارها، خدمات و غذای اختیاری همراه با بلیط باعث شده تا مسافران بتوانند بر حسب تمایلات خود بلیط دلخواهشان را خریداری کنند. همین امر قطار بنیاد را به یکی از شناخته شده ترین قطارهای موجود در ناوگان حمل و نقل ریلی کشورمان تبدیل کرده است.

قطارهای اتوبوسی غزال به عنواع قطار درجه 1 ارائه می شود و دارای ظرفیت های متغییر 24، 6، 66 یا 72 نفر به عنوان یکی از قطار های ناوگان حمل و نقل ریلی کشورمان فعالیت دارند.

عکس کوپه های قطار غزال

فرق قطار غزال بنیاد با غزال بنیاد vip

شاید در هنگام بررسی قطار های غزال دچار تردید برای انتخاب نوع ویژه یا عادی ان شوید. تفاوت این دو نوع بلیط در نوع سرویس غذا و سرویس خواب که به مسافران ارائه می شود، می باشد. البته تمامی این امکانات در یک قطار ارائه می شود و تنها یک بخش از کیفیت بالاتری برخوردار است.

خدمات مهمان ‌داران قطار 4 ستاره غزال

مهمان داران این قطار همواره در تلاش اند تا مسافران در طول مسیر احساس راحتی کنند. در قطار های غزال مهمانداران خدمات شایسته ای را با گشاده رویی به مسافران ارائه می دهند. خدماتی نظیر پذیرایی با چای، آّب معدنی، بسته های پذیرایی و در صورت خرید غذای همراه بلیط، پذیرایی با صبحانه، نهار و شام از جمله مهمان نوازی های پرسنل قطارغزال بنیاد است. در پایین می تواند عکس قطار غزال در قسمت کوپه را مشاهده نمایید.

امکانات قطار غزال

این قطار علاوه بر امکانات مشترک قطارهای غزال که قبلاً ذکر شد به موارد زیر مجهز می باشد:

* مانیتور

*قابلیت پخش موسیقی در قطارهای کوپه‌ای

* هدفون

* روزنامه

* کتاب

* ویلچر

* ماکروفر جهت گرم کردن غذا

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن

امکانات قطار غزال

قطار غزال vip

با خرید بلیط غزال بنیاد vip ، اولین چیزی که در هنگام ورود به کوپه توجه شما را جلب می کندف 2 عدد ال سی دی برای تماشای فیلم خواهد بود. همچنین در واگن های این قطار انواع اسباب بازی و دستگاه های بازی برای کودکان مهیا شده است. در رستوران قطار چهار ستاره غزال نیز سرو رایگان غذا بع صورت تست برای مسافران وجود دارد. در جلوی درب های قطار برای استقبال از شما فرش قرمزی پهن شده و مهمانداران با احترام شما را به کوپه هدایت می کنند.

مسیرهای تحت پوشش قطار غزال

از جمله مسیرهایی که قطارهای غزال شرکت بن ریل در آن فعالیت دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- تهران مشهد و بالعکس

- زنجان مشهد و بالعکس

- کرمان مشهد و بالعکس

- تهران بندرعباس و بالعکس

- تهران کرمان و بالعکس

البته از آنجائی که شرکت ریل سیر کوثر نیز در ناوگان خود از قطارهای غزال استفاده می کند لذا این قطار در مسیرهای بندرعباس، تهران، یزد و مشهد نیز توسط این شرکت اعزام می گردد. برای اطلاع دقیق از ساعت حرکت قطار در هر یک از مسیرهای فوق می توانید جدول بلیط های سایت را ملاحظه بفرمائید. برای این منظور کافیست از سربرگ اصلی سایت، منوی مربوط به قطار را انتخاب نموده و اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید.

خرید بلیط قطار غزال از رسپینا

شما به راحتی می تواند رزرو بلیط قطار غزال را از سایت رسپینا در کمترین زمان ممکن به انجام برسانید. همچنین قبل از رزرو شما قادر خواهید بود قیمت بلیط قطار غزال در روز های مختلف ماه را مشاهده کنید و با بررسی امکانات و خدمات، مناسبت ترین بلیط را از نظر امکانات و قیمت برای سفرتان تهیه نمایید.

بلیط قطار

خدمات آنلاین سفر

.جستجوی بهترین قطار ، لطفا شکیبا باشید
لطفا منتظر بمانید ...

سوالات متداول بلیط قطار غزال

قطار غزال چه نوع قطاری می باشد؟ expand_more

قطار غزال در دو گروه سالنی و کوپه ای قرار گرفته و نوع کوپه ای آن 4 تخته می باشد

امکانات قطار غزال کدامند؟ expand_more

* مانیتور *قابلیت پخش موسیقی در قطارهای کوپه‌ای * هدفون * روزنامه * کتاب * ویلچر * ماکروفر جهت گرم کردن غذا * سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن

قطار غزال در کدام مسیرها تردد دارد؟ expand_more

مسیرهای تردد قطار غزال زیاد می باشد و برخی از آنها عبارتند از تهران به مشهد، اصفهان مشهد، مشهد بندر عباس، تهران بندر عباس