بلیط هواپیما پویا

خرید بلیط هواپیما پویا

برای خرید بلیط هواپیما پویا کافیست از قسمت زیر مبدا ، مقصد و تاریخ پرواز خود را انتخاب کرده و در صفحه بعد از قسمت ایرلاین، گزینه پویا ایر را انتخاب کنید.

هواپیمایی پویا ایر

هواپیمایی پویا یکی از جوان ترین شرکت های هواپیمایی داخلی است که در زمینه حمل بار در عرصه بین الملی فعالیت دارد. از جدیدترین اقدامات پویا ایر راه اندازی ایرتاکسی در ایران است. شرکت هواپیمایی پویا ایر علاوه بر خدمات نام برده خدمات دیگری همچون پروازهای اختصاصی هم ارائه می دهد.

در بخش ابتدایی مقاله راهنمای رزرو بلط هواپیما پویا شرح داده شده است و اگر به شناخت بیشتر این شرکت هواپیمایی وخدمات آن علاقه دارید،  می توانید در بخش پایانی مقاله درباره تاریخچه، ناوگان، کلاس های پروازی و نکات مفید دیگری را مطالعه کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیمایی پویا ایر

رزرو بلیط هواپیما در رسپینا نیازی به ایجاد حساب کاربری نداشته و کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. فرآیند خرید بلیط در چند مرحله کوتاه و بدون پیچیدگی انجام می شود و تمام افراد به راحتی میتوانند به پرواز دلخواه با ایرلاین مد نظر دسترسی داشته باشند. برای رزرو بلیط هواپیما پویا مراحل زیر را به ترتیب طی کنید و اگر در حین رزرو به مشکلی برخورد کردید یا سوالی برای شما ایجاد شد، کارشناسان رسپینا بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده راهنمایی شما خواهند بود.

  1. ابتدا از بالای همین صفحه، مبدا و مقصد موردنظر و همچنین تاریخ سفر خود را وارد و سپس روی عبارت جستجو کلیک کنید.
  2. در صفحه بعد، تمامی پروازهای موجود در مسیر دلخواه شما از شرکت های هواپیمایی مختلف، نمایش می یابد. برای دسترسی سریع تر به بلیط هواپیما پویا ایر، ابتدا روی گزینه (فیلترها) کلیک و سپس از قسمت (شرکت های هواپیمایی) گزینه مربوط به پویا را فعال کنید.
  3. پس از انتخاب بلیطی که از نظر ساعت پرواز و قیمت با برنامه سفر شما منطبق است، تعداد و مشخصات مسافر یا مسافران را به صورت صحیح و بدون غلط املایی وارد کنید.
  4. در این مرحله، پیش فاکتور بلیط، نمایش می یابد که اطلاعات کلی بلیط شامل مشخصات و تعداد مسافران و اطلاعات پرواز انتخاب شده در آن درج شده است.
  5. در نهایت، برای پرداخت وجه بلیط به درگاه پرداخت بانکی هدایت می شوید. پس از قطعی شدن واریز، لینک دانلود فایل بلیط نمایش یافته و همزمان به شماره تلفن همراهی که در سایت وارد کرده اید، پیامک می شود.
خرید بلیط هواپیما پویا بصورت تلفنی

مسیرهای پرتردد هواپیمایی پویا

جهت دسترسی راحت شما در لیست زیر پرتردد ترین پروازهای پویا ایر قرار داده شده است که با کلیک روی هر کدام مستقیما به بلیط های آن مسیر هدایت می شوید. چنانچه مسیر مد نظر شما در لیست زیر نیست، مطابق راهنمای پیش تر گفته شده عمل کنید.

قیمت بلیط هواپیما پویا ایر

قیمت پروازهای هواپیمایی پویا بر اساس عوامل مختلفی هم چون نوع بلیط (چارتر یا سیستمی)، بازه زمانی سفر، مسیر پروازی و سن مسافر و گاها نوع هواپیما تغییر می کند. برای بررسی قیمت های این هواپیمایی در مسیر مد نظر می توانید از تقویم نرخی رسپینا کمک بگیرید. در این تقویم ارزان ترین نرخ ها به رنگ سبز نشان داده می شود. همچنین این تقویم نرخی امکان مشاهده و رزرو پروازهای پویا ایر را تا 30 روز آینده امکان پذیر کرده است.

پیشنهاد می کنیم در زمان خرید، پروازهای تمامی شرکت های هواپیمایی را بررسی کنید و یک ایرلاین را تفکیک نکنید، زیرا ممکن است ایرلاین دیگری را با همان امکانات و با هزینه کمتر پیدا کنید.

بلیط سیستمی هواپیمایی پویا

بلیط سیستمی، نوعی بلیط است که بصورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت هواپیمایی پویا ایر خریداری می شود. قیمت و برنامه پروازی بلیط های سیستمی در طول ثابت بوده و تغییرات زیادی ندارد. رزرو بلیط سیستمی پویا ایر برای افرادی که برنامه ریزی مشخصی برای سفر خود دارند، پیشنهاد می شود. در جدول های پروازی رسپینا نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) درج می شود.

بلیط چارتر پویا ایر

اکثر افرادی که قصد بلیط هواپیما پویا را دارند، تصور می کنند نوع چارتر آن، نرخ های پایین تری نسبت به سیستمی دارد. در صورتی که در برخی از بازه های زمانی، قیمت پروازهای چارتر حتی از سیستمی هم گران تر می شود. علاوه بر این چارترها نسبت به سیستمی جریمه کنسلی بیشتری نیز دارد. البته رزرو بلیط چارتر برای سفرهای بدون برنامه ریزی بهترین راهکار است. توصیه می شود پیش از رزرو بلیط هواپیما پویا بصورت چارتر، قوانین و مقررات این نوع بلیط را در صفحه بلیط چارتر رسپینا مطالعه کنید.

اگر تمایل به رزرو بلیط چارتر پویا ایر دارید، در جدول بلیط های سایت رسپینا و با کمک فیلترهای جستجو، از قسمت “نوع پرواز” گزینه چارتر را انتخاب کنید تا مستقیما به جدول این بلیط ها هدایت شوید.

رزرو بلیط هواپیما پویا ایر بصورت چارتر

بلیط لحظه آخری هواپیمایی پویا

برخی از بلیط های چارتر تا ساعات آخر پرواز بفروش نمی رسند و به عنوان بلیط لحظه آخری ارائه می شوند. پروازهای لحظه آخری پویا ایر از لحاظ شرایط پروازی با سیستمی یا چارتر تفاوتی ندارد. در نظر داشته باشید که قیمت بلیط های لحظه آخری نیز همیشه ارزان نیست.

پرواز لحظه آخری بیشتر مناسب کسانی است که برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود ندارند. چون زمان فروش بلیط لحظه آخری به زمان پرواز بسیار نزدیک است، هر لحظه باید آماده سفر باشید و وب سایت های مختلف را برای یافتن بلیط هواپیما پویا ایر لحظه آخری چک کنید.

رسپینا سرویس هوشمندی طراحی کرده تا دیگر مسافری دغدغه پیدا کردن بلیط نداشته باشد. سرویس خبرم کن رسپینا، به محض ارزان شدن بلیط ها به مسافران از طریق پیامک اطلاع رسانی می کند. جهت فعال کردن آن در جدول پروازهای رسپینا روی زنگلوله کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

پرواز رفت و برگشت هواپیمایی پویا

بلیط هواپیما پویا بصورت رفت و برگشت خیال شما را بابت برنامه ریزی سفر راحت می کند و دیگر نیازی به جستجوی مدام بلیط برگشت ندارید. از لحاظ قیمت باید گفت رزرو بلیط رفت و برگشت و یک طرفه تفاوت چندانی ندارد. برای رزرو پرواز رفت و برگشت هواپیمایی پویا مطابق تصویر زیر عمل کنید.

بلیط هواپیمایی پویا رفت و برگشت

برنامه پروازی پویا ایر

هواپیمایی پویا به بیش از 55 مقصد پرواز برگزار می کند. برخی از این پروازها برای خدمات حمل بار است. در حال حاضر امکان رزرو پرواز خارجی با پویا ایر نیست اما پرواز‌های باربری آن به بسیاری از کشور‌ها ازجمله کشور‌های همسایه، اروپا و آسیای شرقی برقرار هستند. مسیرهای پروازی پویا ایر شما موارد زیر است. (مسیرهای پروازی شرح داده شده بصورت رفت و برگشت است).

نوشته های مشابه
مبدا پروازیمقصد پروازی پویا ایر
تهرانیزد
تهرانمشهد
تهرانشیراز
تهرانبندرعباس
تهرانگرگان
پروازهای داخلی هواپیمای پویا ایر

قوانین کنسلی بلیط هواپیما پویا

قوانین مربوط به کنسلی بلیط هواپیمایی پویا ایر سیستمی در تصویر زیر آورده شده است. قوانین کنسلی بلیط های چارتر نیز تابع ضوابط شرکت های چارترکننده است و ممکن است با مندرجات عکس زیر مغایرت داشته باشد. هم چنین ۲ نکته را نیز در خصوص کنسلی بلیط ها درنظر بگیرید:

  • با اینکه کنسلی های بلیط های چارتر در اکثر مواقع غیر ممکن است اما برای احترام به رعایت حقوق مسافر و رضایت حداکثری آن ها، تیم پشتیبانی پرواز رسپینا تمام تلاش و پیگیری های لازم را در خصوص عودت وجه مسافر انجام خواهد داد.
  • در صورتی که پرواز بیش از ۲ ساعت تاخیر داشته باشد، امکان کنسلی بدون جریمه را خواهید داشت. البته در اینصورت، استرداد وجه به دلیل قوانین ایرلاین و چارترکننده تا ۲ هفته نیز زمان خواهد برد.
قوانین کنسلی بلیط هواپیما داخلی پویا ایر

میزان بار مجاز هواپیمایی پویا

میزان بار با توجه به شناسه نرخی بلیط و نوع کلاس پروازی تعیین می شود. پس از خرید بلیط پویا ایر، بار مجاز از قسمت اطلاعات پرواز بلیط قابل مشاهده است. اما بطور کلی برای هرکدام از پروازهای داخلی و خارجی ، میزان بار مجاز عبارت‌‌اند از:

  • برای پروازهای داخلی: اکونومی کلاس 20 کیلوگرم و بیزینس کلاس35 کیلوگرم
  • برای پروازهای بین المللی: اکونومی 30 کیلوگرم و بیزینس کلاس 40 کیلوگرم

هزینه اضافه بار هواپیمایی پویا نیز برابر است با 1 درصد قیمت بلیط به ازای هر کیلوگرم بار اضافه.

ناوگان هواپیمایی پویا ایر

تعداد 13 هواپیما در 5 مدل در ناوگان هواپیمایی پویا ایر وجود دارد. همانطور که اشاره شد این شرکت هواپیمایی خدمات خود را فقط به جابه جایی مسافر محدود نکرده است و در زمینه های حمل بار، ایرتاکسی و بیزینس جت نیز فعالیت های گسترده ای دارد. بنابراین ناوگان پویا ایر تنوع بیشتری داشته که اطلاعات آن بشرح زیر است:

مدل هواپیماتعداد در ناوگانتوضیحات
آنتونوف ای‌ان-723مسافربری
ایلیوشین ایل-762هواپیمای باری
بمباردیه چلنجر 600 سریز1جت تجاری
امبرائر ئی‌آرجی 1456هواپیمای مسافربری
بمباردیه سی‌آرجی 200/1001جت تجاری

کلاس های پروازی هواپیمایی پویا

هواپیمایی پویا ایر خدمات خود را در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس ارائه می دهد. خدمات، کیفیت و قیمت این کلاس ها به ترتیب افزایش می یابد. از امکانات فرست کلاس پویا می توان به اتاقک اختصاصی، اینترنت، کامپیوتر مبلمان و سرویس بهداشتی اختصاصی اشاره کرد که در نوع خود کم نظیر است.

کلاس پروازی بیزینس و اکونومی امکانات کمتری نسب به فرست کلاس دارند اما با توجه به ناوگان جوان هواپیمایی پویا این دو کلاس پروازی نیز صنلی های بزرگ و راحتی داشته و راحتی مسافران را تضمین می کنند. برای رزرو بلیط هواپیما پویا در کلاس پروازی دلخواه، پس از ورود به لیست پروازها روی فیلتر کلاس پروازی کلیک کنید.

داخل هواپیما پویا ایرلاین

امکانات و خدمات شرکت هواپیمایی پویا ایر

هواپیمایی پویا ایر ابتدا با هدف حمل بار تاسیس شد و سپس خدمات خود را گسترده تر کرد. اکنون این شرکت هواپیمایی در زمینه های حمل بار، مسافربری، بیزینس جت و ایرتاکسی فعالیت می کند. در ادامه به معرفی این خدمات می پردازیم.

هواپیمایی پویا ایر با خدمه پروازی مجرب و ناوگانی مدرن سفری امن برای مسافران فراهم میکند. هواپیماهای مسافربری پویا ایر قادر اند تا فاصله 2750 کیلومتری به جابجایی 52 مسافر بپردازند و در صورت حمل بار می‌توانند تا 10 تن بار را در فاصله 950 کیلومتری حمل کنند.

 ایرتاکسی شرکت هواپیمایی پویا ایر

دو فروند هواپیمای 17 نفره ی ایرلاین پویا، شرایط را برای پرواز اولین ایرتاکسی در سال 96 فراهم کرد. اگه تمایل دارید هواپیمای شخصی و مقرون به صرفه برای سفر خانوادگی اجاره کنید، ایرتاکسی گزینه ی خوبی است. اندازه ی کوچک و قابلیت های این هواپیما امکان فرود و خروج در باندهای کوتاه را به راحتی فراهم می کند.

اولین پرواز ایر تاکسی ایرلاین پویا در هرمزگان انجام شد و در همان ابتدا اعلام شد که به عنوان پایلوت در مناطق جنوبی ایران فعال خواهد بود. بر اساس آن، این شرکت با استفاده از هواپیماهایی با ظرفیت کم سرنشین و البته با دریافت هزینه ای کم، مسافران را جا به جا می نماید.

خدمات باربری شرکت هواپیمایی پویا

یکی از اهداف ایرلاین پویا حمل بار سنگین در مسافت های طولانی است. برای این منظور، کارگو پویا با دو بخش مخصوص بار A و B در ناوگان هوایی خود، حمل محموله های بزرگ، حیوانات زنده و انواع کالاهای عمومی را به 5 قاره در کل دنیا انجام می دهد.

 بیزینس جت پویا ایرلاین

هواپیمایی بسیار لوکس با طراحی داخل کابین بسیار شیک و مجهز که برای جابجایی مسافران VIP استفاده می‌شود. خدمه این هواپیما فقط شامل خلبان و کمک خلبان می‌شود و ظرفیت مسافران این هواپیما 10 نفر می‌باشد.لازم به ذکر است که حداکثر سرعت این ناوگان تا 870 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. هواپیماهای بیزینس جت ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی پویا دارای ویژگی های زیر هستند:

  • تعداد خدمه: 2 نفر (خلبان و کمک خلبان)
  • ظرفیت: 10 مسافر
  • وزن بار قابل جابه جایی: 2184 کیلوگرم

تاریخچه هواپیمایی پویا

شرکت هواپیمایی پویا ایرلاین در سال 1386 در تهران تأسیس شد و در ابتدا پارس ایر کارگو نام داشت. همانطور که اشاره شد، پویا ایر فعالیت خود را با هدف رشد و گسترش حمل و نقل بارهای سنگین بصورت هوایی آغاز کرد. پس از آن این هواپیمایی جوان نام خود را به یاس ایر و سپس پویا ایر تغییر داد و در حال حاضر نیز خدمات باربری خود را به پنج قاره‌ی دنیا ارائه می‌دهد و به عضویت یاتا (IATA) انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی درآمده است.

چندین سال پس از فعالیت اولیه پویا ایر، چندین ناوگان مسافربری به این هواپیماهای این شرکت اضافه شد و پویا ایر مسیرهای پروازی داخلی را آغاز کرد. در سال ۱۳۹۶، خدمات ایرتاکسی این هواپیمایی راه‌اندازی شد که در نوبه خود فعالیتی نوین است.

لوگو هواپیمایی پویا

سایر اطلاعات هواپیمایی پویا ایر

  • کد Z4 :IATA
  • سال تاسیس: 1387
  • دفتر مرکزی هواپیمایی پویا : تهران، ایران
  • قطب های پویا ایر: فرودگاه مهرآباد و فرودگاه گرگان
  • سایت شرکت هواپیمایی پویا : pouyaair.com/index.html

سوالات متداول هواپیمایی پویا

نحوه خرید بلیط هواپیمایی پویا ایر در رسپینا چگونه است؟

جهت رزرو بلیط هواپیما پویا در ابتدای همین صفحه مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد کنید تا وارد صفحه لیست پروازهای رسپینا شوید. سپس با کمک فیلتر شرکت های هواپیمایی، نمایش پروازها را به پویا ایر محدود کنید. سپس بلیط خود را انتخاب کرده و با درج اطلاعات مسافر به درگاه پرداختی هدایت شوید.

هواپیمایی پویا در چه مسیرهایی پرواز برگزار می کند؟

پویا ایر برای مقاصد داخلی شامل رشت، شیراز، مشهد، بندرعباس پرواز ارائه می‌دهد.

آیا امکان خرید بلیط هواپیما پویا به صورت تلفنی هم وجود دارد؟

بله. شما می توانید به صورت تلفنی از رسپینا بلیط هواپیمایی دلخواه خود را رزرو کنید. شماره تلفن 91012900 – 021 بصورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته (حتی تعطیلات رسمی) آماده پاسخگویی به شما است.

میزان بار مجاز هواپیمایی پویا ایر چقدر است؟

میزان بار مجاز این ایرلاین به ازای هر بلیط، 20 کیلوگرم است. همچنین میزان باری که مسافران می توانند به همراه خود به داخل کابین حمل کنند، 6 کیلوگرم است.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا