مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : سه شنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما شیراز به کیش

questions قیمت بلیط هواپیما شیراز کیش چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز شیراز کیش چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای شیراز کیش چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر شیراز کیش قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما شیراز به کیش ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر شیراز کیش بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر شیراز کیش برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما شیراز کیش به دلیل درخواست بالای مسافران، یکی از مهم ترین مسیرهای پروازی در کشور است که توسط ایرلاین های زیادی نیز پوشش دهی می شود. شرکت رسپینا به یکی از بزرگ ترین سامانه های رزرواسیون خدمات مسافرتی در کشور، در کنار پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان پرواز آماده ارائه خدمات به مسافرین عزیز می باشد. هم چنین در این مقاله کلیه سوالات رایج مسافران و نکات مهم قبل از رزرو بلیط هواپیما را بررسی کرده ایم که توصیه می کنیم حتما تا انتها مطالعه بفرمائید. بلیط هواپیما شیراز کیش

خرید بلیط هواپیما شیراز کیش

رزرو بلیط از رسپینا با مزایای زیر برای مسافران همراه خواهد بود:

بهره مندی از ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما با قیمت 5% ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی

امکان برقراری تماس رایگان با کارشناسان متخصص پرواز داخلی شرکت

دریافت مشاوره اختصاصی با استفاده از بخش "نیاز به راهنمایی"

امکان رزرو همزمان سایر خدمات گردشگری از قبیل اقامت هتل و تور گردشگری

امکانات انتخاب جزئیات سفر (ایرلاین، زمان پرواز و نوع پرواز (سیستمی یا چارتر))

بهره مندی از تخفیفات ویژه خرید از سایت

اطلاع رسانی تاخیرات پرواز از سوی کارشناسان پرواز (در صورت تاخیر حتی 1 دقیقه ای به مسافر از طریق ارسال پیام صوتی اطلاع رسانی خواهد شد)

رزرو بلیط هواپیما شیراز به کیش رسپینا

شما می توانید از 2 طریق نسبت به رزرو بلیط از رسپینا اقدام فرمائید که در ادامه هر کدام به همراه جزئیات بیان شده است:

رزرو اینترنتی بلیط شیراز کیش

برای این منظور می بایست ابتدا وارد صفحه رزرو بلیط هواپیما کیش شده و مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

از سربرگ اصلی سایت گزینه رزرو بلیط برای هواپیما را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی و از تب پروازهای داخلی، اطلاعات مربوط به مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت موردنظر خود را وارد نمائید.

در جدول لیست پروازها، بلیط موردنظر را انتخاب کنید.

اطلاعات مسافر را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات شناسنامه و کارت ملی وی وارد نمائید.

در آخرین مرحله و پس از تایید اطلاعات مسافر جهت واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می گردد.

رزرو بلیت هواپیما شیراز کیش با هتل

شما می توانید در صورت تمایل نسبت به رزرو همزمان اقامت هتل در شهر مقصد نیز اقدام فرموده و یک بار فاکتور پرداخت کنید. کافیست قبل از وارد کردن اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ سفر، گزینه "رزرو همزمان هتل به همراه پرواز" را فعال کنید تا پس از انتخاب بلیط هواپیما شیراز کیش موردنظر به اقامتگاه های شهر مقصد با ریز جزئیات و قیمت هر یک هدایت شوید. کارشناسان بخش تور داخلی رسپینا نیز آماده پاسخگویی و مشاوره انتخاب بهترین تور کیش از شیراز با جزئیات دلخواه شما خواهند بود. کافیست از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه به داخلی تور متصل گردید.

بلیط هواپیما شیراز کیش چارتر

پس از مراجعه به جدول پروازهای سایت با انتخاب گزینه "چارتر" از قسمت "نوع بلیط" می توانید مستقیما به بلیط شیراز کیش چارتر دسترسی داشته باشید. البته این بلیط ها، امتیازات و محدودیت های خود را دارند که لازم است قبل از رزرو به آن دقت داشته باشید:

- بلیط شیراز کیش سیستمی این مزیت را برای مسافر دارند که قیمت آن برای گروه های مختلف سنی متفاوت است. بطوری که قیمت بلیط برای کودکان (2 تا 12 سال) معادل 50 تا 85 درصد بلیط بزرگسال محاسبه می شود. اما در چارترها، نرخ بلیط کودک و بزرگسال تفاوتی ندارد.

- چنانچه مسافر از پرواز جا بماند، بلیط هواپیما شیراز کیش چارتر ابطال شده و کل مبلغ آن سوخت می شود. در صورتی که در سیستمی ها، مسافر حتی از بعد از پرواز نیز می تواند درخواست کنسلی نوشویی (no show) دهد تا وجه بلیط پس از کسر جریمه ایرلاین به وی مسترد گردد. شایان ذکر است که کنسلی چارترها قبل از پرواز، جریمه بیشتری نسبت به سیستمی ها داشته و حتی در برخی از مواقع نیز کنسلی آن امکان پذیر نیست.

رزرو بلیط شیراز به کیش رفت و برگشت

در صورتی هم که تمایل داشته باشید بلیط خود را به صورت رفت و برگشت رزرو کنید، سامانه رسپینا این امکان را برای شما فراهم نموده است تا تنها یک بار نسبت به پرداخت فاکتور بلیط اقدام فرمائید. برای این منظور کافیست در ابتدای جستجو، از کادر بالای صفحه گزینه رفت و برگشت را انتخاب و سایر مراحل رزرو را طبق راهنمای ارائه شده طی کنید. سپس به لیست کامل قیمت بلیط هواپیما شیراز کیش رفت و برگشت خواهید شد.

پرواز شیراز کیش

رزرو بلیط هواپیما از شیراز به کیش ارزان

حتی اگر به رمز دوم و یا شرایط رزرو اینترنتی بلیط دسترسی ندارید نیز می توانید بلیط ارزان هواپیما را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان رسپینا خریداری کنید. در این روش، مسافران عزیز می توانند به راحتی از طریق تماس با تیم پشتیبانی پرواز رسپینا و اطلاع از نزدیک ترین زمان پرواز شیراز به کیش به تاریخ موردنظر خود، هزینه آن را از طریق کارت به کارت پرداخت نمایند. کافیست با شماره های شرکت که در پایین همین صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی لازم برای شما به عمل آید.

بلیط شیراز کیش لحظه آخری

بلیط های پرواز لحظه آخری کیش در حقیقت همان چارتر هستند که در آخرین ساعات باقی مانده تا پرواز به دلیل پرنشدن ظرفیت کامل هواپیما با تخفیف ارائه می گردد. سامانه رسپینا این امکان را برای مسافران فراهم نموده است تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط، از طریق پیامک مطلع گردند. کافیست هنگام مراجعه به لیست پروازها، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و شماره تماس و اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید. هم چنین با شارژ حساب کاربری، و فعال سازی سرویس چند بخرم، رزرو بلیط به صورت خودکار برای شما انجام خواهد شد.

پرواز شیراز کیش

در این قسمت، برخی از مهم ترین جزئیات پرواز که به شما در برنامه ریزی سفر کمک می کند، بررسی شده است.

زمان و ساعت پرواز

با توجه به میزان تقاضای مسافران و هم چنین برنامه کاری ایرلاین ها، در حال حاضر بلیط های این مسیر طی تمامی روزهای هفته ارائه می گردد. جهت اطلاع دقیق تر در خصوص ساعت پرواز شیراز به کیش امروز تا 30 روز آینده می توانید به جدول بلیط های سایت مراجعه نمائید.

مسافت هوایی و مدت زمان پرواز

فاصله هوایی شیراز تا کیش حدودا 369 کیلومتر است که در مدت زمان تقریبی یک ساعت پیموده می شود.

ایرلاین های فعال در مسیر

شرکت های هواپیمایی کیش ایر، فلای پرشیا، آسمان و ایران ایر از جمله برگزارکنندگان این پرواز می باشند.

قوانین بار

مسافران محترم با خرید بلیط این مسیر مجاز خواهند بود تا سقف 20 کیلوگرم برای بلیط های اکونومی کلاس و 30 کیلوگرم برای بلیط های بیزینس کلاس، بار همراه داشته باشند. حمل بار بیش تر از مقادیر قید شده نیازمند پرداخت جریمه به ایرلاین است. هم چنین بار مجاز و قابل حمل در کابین حدودا بین 5 تا 7 کیلوگرم می باشد و بردن بار بیش از این مقدار غیر مجاز محسوب می شود.

فرودگاه مقصد:

فرودگاه بین المللی کیش با کد یاتا KIH تنها فرودگاه در این جزیره می باشد که بخاطر نقش بسیار مهم آن در پروازهای داخلی و خارجی، 4 ترمینال در آن وجود دارد. این ترمینال ها که هر یک به پروازهای خاصی اختصاص یافته اند، از نظر امکانات در سطح مطلوبی بوده و می توان از اینترنت بی سیم، خودپرداز، فروشگاه ها، رستوران، دستگاه های خودپرداز، نمازخانه، پارکینگ و شعب بانک های مختلف در آن استفاده نمود. همچنین می توانید برای تردد از فرودگاه تا هتل از تاکسی و مینی بوس استفاده کنید. اطلاعات ضروری فرودگاه به صورت زیر است:

آدرس: جزیره کیش، بزرگراه خلیج فارس، بلوار فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی کیش

شماره تماس اطلاعات پرواز فرودگاه کیش: 199

بلیط هواپیما شیراز به کیش

قیمت بلیط هواپیما شیراز کیش

شما می توانید آخرین تغییرات در خصوص قیمت مصوب بلیط هواپیما شیراز کیش را در صفحه "نرخ مصوب" (لینک پایین صفحه) مشاهده نمائید. هم چنین در خصوص قیمت بلیط ها، در نظر داشته باشید که دامنه قیمت ها میان حداقل و حداکثر اعلام شده، حول عوامل زیر تغییر خواهد داشت.

بازه زمانی بلیط: با افزایش تقاضا برای خرید بلیط، نرخ آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. با توجه به تقویم گردشگری میان دو شهر و ایام تعطیلاتی که ترافیک و جا به جایی مسافر بیش تر است (خصوصا تعطیلات نوروز)، بلیط هواپیما شیراز کیش قیمت بیشتری خواهد داشت.

نوع بلیط (سیستمی یا چارتر): چارتری یا سیستمی بودن بلیط نیز خود عامل مهمی در تعیین قیمت آن می باشد. معمولا بلیط هواپیمای شیراز کیش چارتر نسبت به سیستمی نوسان قیمتی بیشتری داشته و حتی در برخی مواقع تا 2 برابر هم افزایش قیمت دارند.

ایرلاین برگزار کننده پرواز: تعیین نرخ بلیط شیراز کیش سیستمی بر عهده ایرلاین می باشد که بر اساس نوع ناوگان هوایی، شرایط و امکانات خود اقدام به قیمت گذاری می نمایند. لذا قیمت بلیط پرواز کیش ایر با ایرلاین فلای پرشیا بالطبع متفاوت خواهد بود.

کلاس پروازی: با توجه به این که صندلی های اکونومی نسبت به بلیط های بیزینس کلاس از امکانات و قیمت های پایین تری برخوردار می باشند، لذا با قیمت های پایین تری نیز ارائه می گردند.

شناسه های نرخی: از دیگر عوامل موثر بر قیمت بلیط، شناسه یا کلاس نرخی آن است. کلاس نرخی توسط هر ایرلاین بر اساس قوانین کنسلی و استرداد بلیط تعیین می شود و بر روی قیمت نیز تاثیر گذار است.

بلیط شیراز کیش

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور

از اینکه تا اینجای مقاله همراه بودید و شرکت رسپینا را برای خرید بلیط پرواز شیراز کیش انتخاب نمودید، سپاسگزاریم. این نکته را یادآور می شویم که از لحظه ورود شما به سایت تا زمانی که به سلامت به فرودگاه مقصد می رسید، تیم کارشناسان خبره پرواز داخلی رسپینا نیز آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی شما خواهند بود. چنانچه در خصوص رزرو بلیط به راهنمایی بیش تر از سوی کارشناسان شرکت نیاز داشتید، می توانید از تماس رایگان اینترنتی وب سایت رسپینا نیز بهره مند شوید. از قسمت پایین صفحه اصلی سایت، زیر هر کدام از سرویس های خدمات سایت، گزینه تماس رایگان درج شده است که با کلیک بر روی هر یک به کارشناسان مربوطه متصل خواهید شد. قبل از تماس حتما از وصل بودن میکروفن سیستم یا گوشی خود مطمئن باشید. با رسپینا، روی زمین نمی مانید ...

شیراز به کیش -

آیا به بلیط برگشت از کیش به شیراز نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما کیش شیراز