مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : پنجشنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران به بندر عباس

questions قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس چقدر است؟چگونه ارزانترین روز برای رزرو بلیط را انتخاب کنیم؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز تهران بندرعباس چقدر است؟ ایا برای حمل بار بیشتر باید جریمه پرداخت کنیم؟
arrow down icon

در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای تهران بندرعباس چقدر است؟ چه مدت پس از کنسلی بلیط می توانیم وجه آن را دریافت کنیم؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر تهران بندرعباس قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما تهران به بندرعباس ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

برای خرید بلیط ارزان باید در روزهایی از سال که میزان مسافرت کمتر است به بندرعباس بروید. همچنین سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر تهران بندرعباس بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر تهران به بندرعباس برای شما نمایش خواهد یافت.

questions مدت زمان پرواز تهران به بندرعباس چقدر است؟
arrow down icon

مدت زمان پرواز تهران بندرعباس حدود یک ساعت و 45 دقیقه است. برخی از شرکت های هواپیمایی این مسیر را در 2 ساعت طی می کنند.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

پرواز تهران بندرعباس را می توانید در تمامی روزهای هفته و طبق آخرین لیست پروازهای به روز شده در این مسیر از رسپینا رزرو کنید. بلیط هواپیما تهران بندرعباس در وب سایت رسپینا با تضمین ارزانترین قیمت نسبت به سایر وب سایت های فروش بلیط هواپیما ارائه می شود. برای خرید بلیط تهران بندرعباس در ابتدای همین صفحه، بلیط موردنظر را برای امروز انتخاب کرده و یا از تقویم پروازی استفاده کنید.

بلیط هواپیما تهران بندرعباس

خرید بلیط پرواز تهران بندرعباس

برای خرید بلیط هواپیما تهران به بندرعباس مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

  1. در صورتی که بلیط هواپیما تهران بندرعباس را برای تاریخ امروز می خواهید، از ابتدای صفحه یکی از بلیط ها را انتخاب کنید.
  2. می توانید با استفاده از تقویم پروازی، تاریخ دلخواه را بر اساس قیمت آن انتخاب کرده و یا روی گزینه تغییر در کادر نارنجی کلیک و تاریخ دلخواه را وارد کنید.
  3. در صفحه بعد، اطلاعات مسافر را به صورت دقیق و بر اساس اطلاعات شناسنامه و کارت ملی وی وارد کنید. در این صفحه می توانید اطلاعات کلی از پرواز و شرایط کنسلی را مشاهده کرده و همچنین تعداد مسافران کودک و نوزاد را مشخص کنید. در ورود اطلاعات کاملا دقت کنید زیرا در صورتی که اطلاعات شما اشتباه باشد، باید بلیط را کنسل کرده و مجددا رزرو کنید.
  4. در آخرین مرحله و پس از تایید اطلاعات مسافر جهت واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط پرواز تهران بندرعباس برای شما ارسال خواهد شد.

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس

اطلاعات پرواز تهران بندرعباس

پرواز تهران بندرعباس با فاصله هوایی حدود 1055 کیلومتر جزو پروازهای طولانی داخلی است. مدت زمان پرواز تهران بندرعباس حدود یک ساعت و 40 دقیقه الی 2 ساعت است. این مدت زمان به نوع هواپیما و شرکت هواپیمایی و همچنین شرایط جوی بستگی دارد. میانگین مدت زمان برخی از پروازهای تهران بندرعباس در جدول زیر مشخص است.

شرکت هواپیمایی مدت زمان
هواپیمایی کارون 1 ساعت و 45 دقیقه
هواپیمایی آسمان 1 ساعت و 40 دقیقه
هواپیمایی آتا 2 ساعت
هواپیمایی وارش یک ساعت و نیم
هواپیمایی قشم ایر 1 ساعت و 45 دقیقه

ساعت پرواز تهران بندرعباس

با توجه به اهمیت این مسیر پروازی و تقاضای بالای مسافران، بلیط های آن برای تمامی روزهای هفته و طی ساعات مختلف شبانه روز ارائه می شود. شما می توانید اطلاعات پرواز تهران بندرعباس را در جزئیات هر بلیط مشاهده کنید. همچنین با استفاده از تقویم پروازی امکان مشاهده اطلاعات پروازهای مختلف در 30 روز آینده با یک کلیک وجود دارد.

شرکت های هواپیمایی مسیر تهران بندرعباس

مهم ترین شرکت های هواپیمایی پرواز تهران بندرعباس شامل هواپیمایی آتا، وارش، آسمان، کارون، پویا ایر و قشم ایر است که بیشترین پروازها را در این مسیر دارند. اگر می خواهید با شرکت هواپیمایی خاصی به بندرعباس بروید، می توانید در فیلتر نوع شرکت هواپیمایی، گزینه دلخواه را انتخاب کنید تا تنها پروازهای همان ایرلاین به شما نشان داده شود.

اطلاعات فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد با داشتن 6 ترمینال، میزبان پروازهای متعدد داخلی بوده و از فرودگاه های شلوغ ایران است. هر شرکت هواپیمایی در ترمینال های ویژه ای پرواز دارند. ممکن است دو یا سه ترمینال ویژه هر ایرلاین باشد که با توجه به مسیر پروازی متفاوت می باشد. شماره ترمینال پرواز تهران بندرعباس را می توانید روی بلیط مشاهده کرده و یا با توجه به شماره پرواز، از روی تابلو پرواز فرودگاه مشاهده کنید. مدت زمان چک این مسافران ممکن است حدود یک ساعت طول بکشید که توصیه می کنیم از یک ساعت قبل در فرودگاه حاضر باشید. گیت های خروجی برای سوار شدن به هواپیما حدود 20 دقیقه قبل از پرواز بسته می شوند.

اطلاعات فرودگاه بندرعباس

فرودگاه بندر عباس، یکی از مهم ترین فرودگاه های جنوبی کشور محسوب شده که در 14 کیلومتری جاده بندرعباس به سیرجان واقع شده است. در این فروگاه تنها یک ترمینال ویژه پروازهای داخلی بوده که پس از پیاده شدن از هواپیما باید به این ترمینال وارد شوید. برای دسترسی از فرودگاه به مرکز شهر و یا بالعکس می توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید که در خروجی ترمینال واقع شده اند. همچنین امکان اجاره خودرو بدون راننده در ترمینال 1 فرودگاه وجود دارد.

پرواز تهران به بندرعباس

بلیط لحظه آخری تهران بندرعباس

در صورتی که برای خرید بلیط ارزان، گزینه لحظه آخری را انتخاب کرده اید یا می خواهید با خرید سریع بلیط لحظه آخری سریع تر به بندرعباس بروید، وب سایت رسپینا بهترین گزینه است. در رسپینا نیازی به جستجوی بلیط لحظه آخری تهران بندرعباس در سایت های مختلف و یا حضور در فرودگاه ندارید. با فعالسازی سرویس چند بخرم رسپینا، ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران بندرعباس با قیمت دلخواه در دست شماست.
برای فعالسازی این سرویس باید بلیط شرکت هواپیمایی دلخواه را انتخاب کرده و پس از تکمیل اطلاعات مسافرین، باید گزینه چند بخرم را در انتهای صفحه انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده باید نرخ دلخواه، تاریخ و ساعت پرواز و شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات در صورتی که بلیط انتخاب شده تا تاریخ موردنظر با کاهش قیمت روبه رو شد، بلیط پرواز تهران بندرعباس به صورت خودکار برای شما رزرو شده واطلاعات آن برای شما ارسال می شود. البته ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و موجودی حساب کاربری را تا مبلغ بلیط هواپیما افزایش دهید.

اطلاع از کاهش قیمت بلیط تهران بندرعباس

بلیط تهران بندرعباس رسپینا

در وب سایت رسپینا علاوه بر تهیه بلیط هواپیما تهران بندرعباس با قیمت کمتر، می توانید خریدی راحت تر را نیز تجربه کنید. طراحی وب سایت رسپینا به گونه ای است که مسافر بدون دردسر و به راحتی، می تواند، بلیط پرواز دلخواه را رزرو کند. برخی از مزایای خرید بلیط هواپیما در وب سایت رسپینا در ادامه بررسی شده است.

پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان

کارشناسان پشتیبانی رسپینا به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی، همواره آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات مسافران می باشند. اگر در هر مرحله از سفر، از خرید بلیط تهران بندرعباس تا رسیدن به مقصد و یا حتی کنسلی بلیط، با مسئله ای روبه رو شدید می توانید با شماره 02191012900 تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

تضمین بهترین قیمت بلیط تهران بندرعباس

بلیط هواپیما تهران بندرعباس در سامانه رسپینا، با با تضمین قیمت ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی ارائه شده است. در صورتی که بلیط رزرو شده را سایتی دیگر با قیمت پایین تر پیدا کردید، به کارشناسان رسپینا اطلاع دهید تا پس از بررسی معادل 2 برابر اختلاف قیمت به شما عودت شود. بلیط هایی که در اطلاعات آن گزینه آبی رنگ تضمین نرخ وجود دارد، شامل این طرح می باشند.

کنسلی بلیط تهران بندرعباس در رسپینا

بلیط هواپیما تهران بندرعباس را می توان در رسپینا به دو صورت اینترنتی و تلفنی کنسل کرد. پس از ورود به حساب کاربری می توانید ار قسمت تیکت به پشتیبانی، درخواست خود را اعلام کنید و یا با کارشناسان تماس بگیرید. پس از کنسلی بلیط و کسر جریمه آن از سوی شرکت هواپیمایی، مابقی هزینه بلیط ظرف 48 الی 72 ساعت به حساب شما عودت می شود.

اطلاع رسانی تاخیر پرواز تهران بندرعباس

تاخیر در پرواز بخش جدایی ناپذیر آن است، به ویژه در پروازهای داخلی، میزان این تاخیرها بیشتر است. در صورتی که بلیط پرواز تهران بندرعباس را از رسپینا رزرو کنید، می توانید با خیالی راحت به فرودگاه بروید. در صورتی که پرواز شما 1 دقیقه تاخیر داشته باشد، تیم پشتیبانی رسپینا از طریق ارسال پیام صوتی به شما اطلاع خواهند داد تا در فرودگاه معطلی نداشته باشید.

اطلاع از باز شدن ظرفیت پروازها

در صورتی که پرواز تهران بندرعباس در تاریخ انتخاب شده، با تکمیل ظرفیت روبه رو شود، می توانید با سرویس خبرم کن رسپینا، از باز شدن مجدد ظرفیت پرواز در همان روز با خبر شوید. پس از جستجوی پرواز در تاریخ مورد نظر، با گزینه ای با عنوان خبرم کن مواجه می شود. با کلیک روی این گزینه پنجره ای باز می شود که باید گزینه اعلام ظرفیت و تاریخ اعلام به همراه شماره تلفن را وارد کنید. پس از تایید شماره همراه و اطلاعات، در صورتی که ظرفیت پرواز همان روز مجددا باز شد، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود.

بلیط هواپیما تهران بندرعباس رسپینا

قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس

قیمت بلیط هواپیما تهران بندرعباس، با توجه به عوامل مختلفی تغییر کند که مهم ترین آن، نوع بلیط است. بلیط های سیستمی که توسط شرکت هواپیمایی ارائه می شوند، تابع قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری بوده که قیمت آن 1.696.700 تومان است. اما بلیط چارتر تهران بندرعباس توسط شرکت های واسطه ارائه می شود که قیمت آن بر اساس میزان عرضه و تقاضا تغییر می کند و ممکن است تا دو برابر نیز افزایش یابد.
در وب سایت رسپینا علاوه بر تضمین قیمت بلیط هواپیما، می توانید از کاهش قیمت بلیط ها در تاریخ مورد نظر مطلع شوید. این سرویس که در ابتدا معرفی شد، علاوه بر اعلام ظرفیت، کاهش قیمت بلیط تهران بندرعباس را نیز اعلام می کند. سرویس خبرم کن به صورت گزینه زنگوله ای شکل در ابتدای لیست پروازها قرار داشته که با انتخاب آن، در پنجره باز شده باید درصد کاهش قیمت و تاریخ به همراه شماره تلفن را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات، در صورت کاهش قیمت بلیط تا نرخ دلخواه، برای شما پیامک ارسال خواهد شد.

تضمین ارزانترین قیمت بلیط تهران بندرعباس

بلیط هواپیما تهران بندرعباس چارتری

در وب سایت رسپینا می توانید بلیط چارتری را برای مسیر تهران بندرعباس رزرو کنید. پس از جستجوی پرواز و یا در ابتدای همین صفحه، می توانید از طریق منوی نوع بلیط در سمت راست، بلیط چارتر را انتخاب کنید. در این صورت، تنها بلیط های چارتر تهران بندرعباس را مشاهده خواهید کرد.
بلیط چارتر تهران بندرعباس که توسط شرکت های چارترکننده ارائه می شود، قوانین و قیمت متفاوتی نسبت به بلیط سیستمی دارند. قیمت این بلیط ها بر اساس میزان عرضه و تقاضا بوده و نوسان بالایی دارد. همچنین قوانین استرداد این بلیط ها متفاوت بوده که در برخی پروازها، کنسلی آن همراه با جریمه صد در صدی است. هنگام خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس چارتر، می توانید اطلاعات کنسلی آن را در صفحه ورود اطلاعات مسافرین مشاهده کنید.
همچنین بلیط های پرواز سیستمی، امکان کنسلی نوشو (no show) دارند. یعنی اگر مسافر از پرواز جا بماند نیز می تواند تا 50 درصد هزینه بلیط را از شرکت هواپیمایی دریافت کند. در صورتی که بلیط چارتر تهران بندرعباس این امکان را ندارد و در صورت جا ماندن از پرواز به صورت کامل ابطال شده و هزینه آن سوخت می گردد.

راهنمای سفر هوایی به بندرعباس

سفر هوایی از تهران به بندرعباس از فرودگاه مهرآباد آغاز شده و در تنها فرودگاه بندرعباس به اتمام می رسد. پس از پیاده شدن از هواپیما و ورو به ترمینال شماره یک، می توانید با استفاده از تاکسی های فرودگاه به مقصد مورد نظر بروید. تاکسی بهترین انتخاب برای طی کردن فاصله 14 کیلومتری این فرودگاه تا مرکز شهر است. نزدیکی این شهر به جزیره قشم، این فرصت را ایجاد می کند که از این جزیره بکر و دیدنی نیز بازدید کنید.

  • بهترین جاهای دیدنی بندرعباس: اسکله قدیمی، معبد هندوها، محله باستانی سورو، غار نمکی خرسین، گنبد سرخ و حمام گپ
  • مراکز خرید بندرعباس: بازار زیتون، بازار لاری ها، بازار نیلی، مجتمع ستاره جنوب، بازار اوزی ها، بازار سینی سنتر
  • بهترین رستوران های بندرعباس: رستوران سامکو، رستوران داریوش، رستوران بندرا، رستوان ستاره جنوب بندرعباس، رستوران بادگیران، رستوران هایدا، رستوران امپراطور، رستوران هشت بهشت
  • غذاهای سنتی بندرعباس: بلالیت، مهیاوه، دو پیازه میگو، زیبون، برنج دیشو، میگو هواری

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما از تهران به بندرعباس با توجه به قیمت و همچنین شرایط مناسب آب و هوایی متفاوت است. آب و هوای گرم و شرجی بندرعباس امکان سفر در هر زمانی از سال را ندارد و بهترین زمان برای سفر به بندرعباس، پاییز و زمستان تا اوایل بهار است. اما در این زمان نیز به دلیل تقاضای بالا برای خرید بلیط تهران بندرعباس، قیمت آن افزایش پیدا می کند. از اواخر بهار تا اوایل پاییز، میزان سفر به بندرعباس کاهش می یابد و زمان مناسبی برای خرید ارزانترین بلیط تهران بندرعباس است. بهترین زمان برای سفر ارزان و در زمان مناسب، اواخر بهار و همچنین اوایل پاییز می باشد.

تهران به بندر عباس -

آیا به بلیط برگشت از بندر عباس به تهران نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما بندر عباس تهران