tglCty
مسافران : 1
اکونومی
پنجشنبه 1403/01/09
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
38,258 ت
جمعه 1403/01/10
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
37,880 ت
شنبه 1403/01/11
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
56,189 ت
یکشنبه 1403/01/12
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
38,555 ت
دوشنبه 1403/01/13
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
47,046 ت
سه شنبه 1403/01/14
--
چهارشنبه 1403/01/15
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
38,908 ت
پنجشنبه 1403/01/16
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
39,528 ت
جمعه 1403/01/17
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
42,129 ت
شنبه 1403/01/18
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
39,944 ت
یکشنبه 1403/01/19
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
37,425 ت
دوشنبه 1403/01/20
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
37,919 ت

اطلاعات پرواز تهران به سیدنی

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
270
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
14 ساعت و 55 دقیقه
routing مسافت
4129 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 18:10
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 23:40
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران سیدنی

arrowRight
Intersky
Anadolu jet
China Southern Airlines
Emirates Airline
Flydubai
Kuwait Airways
Lufthansa
Austrian Airlines
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران به سیدنی

questions اگر در حین خرید و بعد از واریز هزینه ی بلیط خارجی هواپیما مسافر به دلایلی موفق به دریافت بلیط نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
arrow down icon

در صورتی که مسافر موفق به دریافت بلیط نگردد، هزینه ی پرداخت شده به طور کامل برگردانده خواهد شد.

questions بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما تهران سیدنی چیست؟
arrow down icon

با توجه به اینکه قیمت بلیط خارجی هواپیما بر اساس کلاس پروازی، تاریخ سفر، نوع هواپیما و ایرلاین و همچنین طول مسیر پروازی محاسبه می گردد، در نتیجه بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما مقایسه نرخ ها در روز و ساعات مختلف می باشد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

قوانین پرواز تهران سیدنی

  • از ۶ جولای ۲۰۲۲ (۱۵ تیر ۱۴۰۱) همه دستورالعمل‌های بهداشتی سفر به استرالیا لغو شده و مسافران ورودی دیگر نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون و پر کردن فرم اظهارنامه مسافر ندارند.

بلیط هواپیما تهران سیدنی بهترین انتخاب برای سفری خاطره انگیز به نیم کره ی جنوبی زمین می باشد. سیدنی؛ شهر سواحل آرام، بهترین انتخاب برای جهان گردان طبیعت دوست می باشد. از گردش کردن در سیدنی خسته نمی شوید چون در هر گوشه اش سوپرایزی برایتان دارد که سرگرمتان می کند. همراه با ما  باشید تا سیدنی را برایتان به تصویر بکشیم. اگر روزی خواستید به سیدنی سفر کنید می توانید به راحتی بلیط هواپیما خارجی را از سایت رسپینا  بصورت آنلاین خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران سیدنی رسپینا

چرا بلیط هواپیما تهران سیدنی را بخریم؟

 سیدنی شهریست رؤیایی که در استرالیا همچون جواهری بر تاج کشورش می‌درخشد، شهری دویست و هجده‌ساله با جذابیت‌های بیشمار. شهرت جهانی سیدنی علاوه برجاذبه‌های طبیعی، مراکز تفریحی، پارک‌های ملی و حفاظت شده، موزه‌ها و گالری‌های هنری، بخاطر ردپای فرهنگ های مختلف در ۷۰۰ محله ی این شهر است. در سیدنی می توانید با ایرانی های زیادی دوست بشوید چون هموطنان زیادی آن جا را برای زندگی انتخاب کرده اند. با خرید بلیط ازسفرتان لذت ببرید. همین‌طور که گفتیم سیدنی جذابیت‌های بیشمار دیگه ای هم برایتان دارد که می تواند مدت‌ها شما را در سیدنی نگه دارد.  

خرید ارزان بلیط تهران سیدنی

برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما خارجی این مسیر را ارزان بخرید باید حوصله به خرج دهید و کمی در تقویم قیمتی سایت ها جستجو کنید. اینکه برخی از سایت های ارائه دهنده خدمات گردشگری معتبر امکان بررسی قیمت ها را در طول یک ماه دارند کار را برای شما آسان تر خواهد.3 گامی که برای یافتن بلیط ارزان پیش رو دارید عبارت اند از:

گام اول: جستجو بلیط

در مرحله اول بعد از باز کردن صفحه سایت، باید گزینه پروازهای خارجی را انتخاب کنید، سپس باید مبدا، مقصد و در صورت نیاز تاریخ حرکت را مشخص کنید، بعد از وارد کردن این اطلاعات لیستی از پروازها را با اطلاعات قیمت مشخص مشاهده خواهید کرد.

گام دوم: انتخاب و ثبت اطلاعات شخصی

بعد از مشاهده لیست پروازها باید بلیط هواپیما تهران سیدنی را متناسب با نیازتان انتخاب کرده و بعد از انتخاب وارد صفحه ثبت اطلاعات شوید. در این صفحه تمامی اطلاعاتی که برای رزرو بلیط خواسته شده را باید وارد کنید و سپس دکمه ثبت اطلاعات را بزنید.

گام سوم: تایید اطلاعات و پرداخت

در این گام یکبار دیگر تمام اطلاعاتی که برای رزرو وارد کرده اید را خواهید دید. اطلاعات را دوباره چک کنید و اگر نیاز به ویرایش داشت اصلاح را انجام دهید. بعد از تایید اطلاعات به صفحه پرداخت وارد خواهید شد، با پرداخت مبلغ بلیط به نام شما صادر می شود.

ویزای سیدنی استرالیا

یکی از نیازهای اصلی برای پرواز تهران سیدنی دریافت ویزا است، هر مسافر باید بسته به هدفی که برای سفرش دارد اقدام به اخذ ویزا نماید. ویزا توریستی، ویزا تحصیلی، ویزا کاری و ویزای اقامتی گزینه های پیش روی شما هستند. اگر سفرتان تفریحی باشد باید ویزای توریستی را باتوجه به مدت سفر تهیه کنید حتما از 10 روز قبل از سفر برای دریافت ویزا درخواست بدهید. مهم ترین شرایطی که برای اخذ ویزا استرالیا باید داشته باشید عبارت اند از:

تاریخچه سفرهای گردشگری و تجاری متناسب با منابع مالی

داشتن دعوتنامه ( داشتن دعوتنامه الزامی نیست تنها شانس اخذ ویزا را بالا می برد)

داشتن مدارک شناسایی معتبر

بهترین کار برای گرفتن ویزا استرالیا مشورت با متخصصین در این زمینه می باشد.

مسیر پرواز تهران سیدنی

قیمت بلیط هواپیما تهران سیدنی

با توجه به متغییر بودن قیمت ها در پرواز برای هیچ مسیری نمی توان قیمت ثابت مشخص کرد، در تعین نرخ قیمت بلیط پرواز فاکتورهایی وجود دارند که در مشخص شدن قیمت بلیط تاثیر زیادی دارند. البته این فاکتورها در تمام بلیط های پرواز ثابت هستند و تنها مختص به قیمت بلیط استرالیا از تهران نیستند. برخی از مهم ترین این فاکتورها عبارت اند از:

تاریخ بلیط

تاریخ و بازه زمانی صدور بلیط یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت است، پروازها در بازه های پر درخواست اصولا مبلغ بیشتری را در بر دارند. در برخی از تاریخ ها که نزدیک به مناسبت و یا فستیوالی خاص هستند می توان شاهد افزایش قیمت چشمگیر قیمت ها بود. بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر برای سفر زمان برایتان مهم نیست تاریخ هایی را در طول سال انتخاب کنید که بدون مناسب اند و یا اگر قصد خرید بلیط پرواز در تاریخ های شلوغ را دارید از مدتی قبل برای خرید اقدام کنید.

خدمات

هر شرکت هواپیمایی سعی کرده است تا با طراحی سطوح مختلفی از خدمات پاسخگوی نیازهای قشر بزرگتری از جامعه باشد، تا هر شخص در هر موقعیتی که قرار دارد بتواند از سفرهای هوایی بهره ببرد. هرچه سطح خدمات و کیفیت آنها در پرواز بالا تر برود باید بهای بیشتری هم برایش پرداخت کرد. برای مثال پروازهای فرست کلاس بالاترین کیفیت و قیمت ها را در بین دیگر پروازها دارند و خدماتی که برای آنها در نظر گرفته شده هم زیاد است و هم با کیفیت این سطح از کیفیت به مسافر کمک می کند تا بتواند سفرهای طولانی مدت را بی دغدغه بگذراند.

مسیر حرکت

مسیر حرکت همیشه یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت هستند، اینکه پروازی از ایران بطور مستقیم به کشورهای خارجی انجام بگیرد یا نه یکی از  مهم ترین وارد برای مشخص شدن قیمت است. بلیط هواپیما تهران سیدنی یکی از آن دسته از پروازهایی است که از ایران بطور مستقیم انجام نمی شود و باید ابتدا توقفی کوتاه در قطر داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که توقف هواپیما و تغییر مسیر برای قیمت بلیط بسیار مهم اند.

ایرلاین ها

معمولا برای سفرهای خارجی که از ایران انجام می شود هم ایرلاین داخلی و هم ایرلاین خارجی درنظر گرفته شده است تا مسافر بتواند باتوجه به سلیقه و نیازی که دارد انتخاب داشته باشد. هر ایرلاین با توجه به امکاناتی که دارد قیمتی را برای پروازها مشخص می کند. برای مثال ، ایرلاین خارجی قطر ایر که برای بلیط تهران سیدنی در نظر گرفته شده یکی از معتبر ترین و مجهزترین ایرلاین ها است اما خب نسبتا هزینه بالاتری هم دارد.

کدام ایرلاین ها برای بلیط هواپیما تهران سیدنی فعال اند؟

ایرلاین های قطر، ماهان، ایر آسیا، الامارات از برخی از ایرلاین های فعال در مسیر پرواز تهران سیدنی هستند، اما اکثر پروازها با ایرلاین قطر ایر انجام می شود زیرا برای رفتن به استرالیا ابتدا باید به سمت قطر و سپس از آنجا به سمت استرالیا حرکت کرد.

اطلاعات پرواز تهران سیدنی

داشتن اطلاعات کافی در مورد بلیط تهران سیدنی به شما کمک می کند تا با آسوده خاطری بیشتری به سفر بروید. از جمله مهم ترین اطلاعاتی که نیاز است قبل از سفر بدانیم، مسافت سفر، مدت زمان پرواز، ایرلاین های فعال پرواز می باشد. در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم.

مسافت و مدت زمان پرواز

مسافت پرواز مستقیم تهران استرالیا تقریبا طولانی است، فاصله ایران تا شهر سیدنی استرالیا حدودا 12 هزار کیلومتر است. برای این مسافت اگر پرواز بطور مستقیم و بدون توقف انجام شود حدودا 16 ساعت را باید در هواپیما گذراند. مدت زمان این پرواز معمولا به دلیل مستقیم نبودن پروازها طولانی است.

اختلاف ساعت از تهران تا سیدنی

اختلاف ساعتی که بین تهران تا شهر سیدنی وجود دارد به دلیل فاصله جغرافیایی زیاد دو کشور زیاد است. کشور استرالیا تقریبا 7 ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارد و عقب تر است. برای مثال اگر ساعت بلیط تهران سیدنی شما 14 بعدازظهر به وقت ایران باشد همین ساعت در کشور استرالیا حدود 6 و نیم صبح خواهد بود.

فرودگاه بین المللی سیدنی

کینگز فرد اسمیت نام فرودگاه بین المللی سیدنی استرالیا است، سالانه بیش از 42 میلیون مسافر در این فرودگاه تردد دارند و بیشتر افرادی که قصد ورود به استرالیا را دارند ازین فرودگاه استفاده می کنند و همین موضوع کینگز فرد اسمیت را به مهم ترین و پر تردد ترین فرودگاه بین المللی استرالیا تبدیل کرده است. بیشتر ایرلاین های خارجی معتبر جهان در این فرودگاه تردد دارند. از جمله از مهم ترین امکانات کینگزفرد می توان به: اتاق ویژه، تشریفات CIP برای مسافرین ویژه، پارکینگ، ترمینال، فروشگاه و رستوران اشاره کرد. اگر بلیط هواپیما تهران سیدنی را خریداری کرده اید و نمی دانید بعد از رسیدن به فرودگاه چطور می توانید به هتل محل اقامتتان بروید باید بگوییم که برای جا به جایی مسافرین خدماتی همچون قطار، اتوبوس و تاکسی در نظر گرفته شده است.

فرودگاه بین المللی تهران

فرودگاه بین المللی امام خمینی شاه راه پروازهای داخلی و خارجی در ایران است که روزانه بیش از 700 پرواز داخلی وخارجی در آن انجام می گیرد. در این فرودگاه پرواز مستقیم تهران استرالیا انجام نمی شود زیرا تمامی پروازهای ایران به مقصد استرالیا با یکتوقف کوتاه همراه هستند. راه های دسترسی به فرودگاه امام خمینی که در بزرگراه تهران قم قرار دارد بسیار زیاد هستند. از جمله مهم ترین خدماتی که در فرودگاه امام برای مسافر وجود دارد می توان به هتل، رستوران، فروشگاه و امکان اجاره خودرو اشاره کرد.

ایرلاین های فعال در پروازهای تهران سیدنی

خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران سیدنی رسپینا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکان انجام آنلاین کارها دیگر کم تر کسی پیدا می شود که برای خرید بلیط پرواز تهران سیدنی به دفاتر حضوری مراجعه کند زیرا خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری مزایای بیشتری دارد. از جمله خدماتی که در خرید های اینترنتی بلیط در دسترس مخاطبین است می توان به ، امکان مشاهده لیست پروازها در ماه جاری، امکان مقایسه قیمت، استرداد آنلاین و پشتیبانی آنلاین اشاره کرد. با توجه به ویژگی هایی که گفته شد خرید اینترنتی بلیط تهران سیدنی به شما در رزرو بلیط و رفتن به سفری آسوده  کمک خواهد کرد.

بهترین زمان برای سفر به سیدنی

 سیدنی یکی از زیباترین کلان شهرهای جهان، در کشور استرالیا قرار دارد. این شهر از پرمخاطب ترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد. سالانه افراد زیادی برای تفریح و کار به سیدنی سفر می کنند. ماه می، اکتبر و نوامبر بهترین زمان ها از نظر آب و هوایی برای سفر به این مقصد هستند. اما اگر به دنبال ارزان ترین تاریخ ها برای سفر به سیدنی هستید می توانید در ماه های دیگر سال بخصوص در فصل زمستان برای سفر اقدام کنید.

خرید بلیط هواپیما تهران سیدنی از رسپینا

کافی است از سایت رسمی رسپینا خرید بلیط دلخواهتان را انجام بدهید و سفری خاطره‌انگیز را شروع کنید. رسپینا ، از معتبرترین سامانه‌های خرید اینترنتی بلیت پرواز است. همچنین اگر در هنگام خرید و رزرو بلیط با مشکل مواجه شدید می توانید از پشتیبانی 24 ساعته رسپینا استفاده کنید، همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات شما هستند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...