tglCty
مسافران : 1
اکونومی
پنجشنبه 1403/01/09
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
54,711 ت
جمعه 1403/01/10
--
شنبه 1403/01/11
--
یکشنبه 1403/01/12
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
43,575 ت
دوشنبه 1403/01/13
--
سه شنبه 1403/01/14
--
چهارشنبه 1403/01/15
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
43,861 ت
پنجشنبه 1403/01/16
--
جمعه 1403/01/17
--
شنبه 1403/01/18
--
یکشنبه 1403/01/19
--
دوشنبه 1403/01/20
--

اطلاعات پرواز تهران به مراکش

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
0
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
08 ساعت و 20 دقیقه
routing مسافت
17451 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 11:05
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 23:40
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران مراکش

arrowRight
Emirates Airline
Flydubai
Lufthansa
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش چقدر است؟ چگونه می توانم ارزان ترین بلیط هواپیما مراکش را تهیه کنم ؟ بهترین زمان برای سفر به مراکش کدام ماه از سال است؟ اصلا خرید بلیط هواپیما بهتر است یا خرید بلیط به شکل حضوری از آژانس های هواپیمایی؟ اگر تمام این سوال ها درست قبل از رفتن به مراکش در ذهن شما رژه می روند و یا به دنبال دیگر اطلاعات درباره این شهر آفریقایی هستید ، جای درستی آمده اید. ما در این مقاله قصد داریم تمام نکاتی که برای یک سفر مقرون به صرفه احتیاج دارید بدانید ، به شما معرفی کنیم. در نتیجه اگر بودجه سفر و حال حساب بانکیتان برای شما اهمیت دارد ، تا انتهای این مطلب را از دست ندهید.

خرید بلیط هواپیما به مراکش

نحوه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به مراکش

جهت خرید بلیط هواپیما خارجی این مسیر از سایت رسپینا، باید چهار مرحله را طی کنید :

مرحله اول خرید بلیط هواپیمای مراکش : جستجو

 جهت جستجوی تمامی پروازهای مراکش در ابتدا شما باید وارد صفحه اصلی وب سایت شوید در این صفحه از طریق منوی اصلی گزینه خرید بلیط هواپیما را انتخاب کنید و شما را وارد برگه جست و جو پروازها کند.

در قسمت بلیط هواپیمای خارجی جدول ، فیلدهایی وجود دارد که باید توسط شما تکمیل شوند. اطلاعاتی مانند تعداد مسافر مقصد و مبدا سفر، تاریخ رفت و در صورت تمایل به خرید بلیط رفت و برگشتی مراکش تاریخ برگشت باید مشخص شود.

توصیه می شود اگر تاریخ برگشت شما به صورت قطعی مشخص است حتما بلیط دو طرفه مراکش را خریداری کنید تا در هزینه کل پرواز شما صرفه جویی شود.

اگر به تنهایی سفر نمی روید پیشنهاد می‌شود که تعداد مسافر را در جدول جستجوی پرواز وارد کنید تا مجددا مجبور به طی کردن فرایند جستجو نباشید.

مرحله دوم خرید بلیط هواپیمای مراکش : انتخاب پرواز

در این مرحله با توجه به فیلترهایی که در سمت راست صفحه قرار داده شده است کار شما برای انتخاب راحت تر است. تنها باید از میان گزینه های محدود سازی لیست یعنی انتخاب ایرلاین تعداد توقفگاه های مسیر و همچنین ساعت پرواز چند گزینه را به حالت فعال در بیاورید پس از آن خواهید دید که مطابق آنچه که شما دستور داده اید کوچک خواهد شد.

 اگر تمایل به خرید ارزانترین بلیط هواپیمای تهران به مراکش را دارید می توانید بر روی آیکون قیمت کلیک کنید تا تمام لیست بنا بر قیمت کم به زیاد در صفحه شما مرتب شوند.

 بالاترین پروازی که در لیست نمایش داده می شود ارزان ترین آن است.

 مرحله سوم خرید بلیط هواپیمای مراکش ثبت اطلاعات و خرید

 در این مرحله تنها کافی است که شما اطلاعات خود را در مکان های مورد نظر را وارد کنید اما به یاد داشته باشید که حتما پس از تکمیل فرم چندین بار آن را مطالعه نمایید تا از تطابق اطلاعات ورودی و مشخصات فردی خود مطمئن شوید. در صورتی که میان این دو مغایرت وجود داشته باشد ممکن است حتی از ورود شما به هواپیما جلوگیری شود.

خرید بلیط هواپیما به مراکش

قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش

قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش را نمی ‌توان به صورت مشخص تعیین کرد. در این ایامی که قیمت و ارزش ریال  لحظه به لحظه در حال تغییر است نباید انتظار ثبات قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش را داشت. به عنوان مثال ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش 15 مرداد در هنگام نگارش مقاله 5 میلیون و 76 هزار تومان بوده است در حالی که ممکن است ، رقم آن در روزهای بعد افزایش و اگر خدا بخواهد کاهش پیدا کند.

اما بهتر از اطلاع یافتن از ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران مراکش ، شناخت فاکتورهایی است که به شما امکان خرید ارزان ترین بلیط هواپیما مراکش را می دهد.

اما این اهرم ها کدامند؟

فاکتورهای موثر در قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش

فاکتورهای زیادی در قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش تاثیر گذار هستند. شما در اینجا مواردی که بیشترین نقش را در تعیین نرخ آن بازی می‌کنند اشاره می کنیم.

1-قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش و زمان سفر شما

سه اصطلاح بسیار رایج در زبان و ادبیات گردشگری وجود دارد که شناخت آن ها شما را با بهترین زمان برای سفر به مراکش آشنا می کند. این اصطلاحات شامل موارد زیر هستند:

های سیزن : زمانی از سال است که به دلایل مختلف تعداد گردشگران در شهر به بیشترین حالت خود می رسد. از آن جایی که تقاضا برای سفر به این شهر به اوج می رسد، بنا بر رابطه اقتصادی میان تقاضا یا عرضه با قیمت کالا و محصول ، قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش نیز افزایش خواهد یافت.

علاوه بر قیمت بلیط هواپیما ، هزینه رزرو هتل های مراکش هم بیشتر می شود. لذا سفر در این ایام خیلی مقرون به صرفه نخواهد بود.

لو سیزن : از نظر گردشگری به زمانی از سال گفته می شود که تعداد گردشگران به شدت کاهش می یابد و از نظر حجم تقاضا برای خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو اتاق هتل و یا هاستل ، شهر در وضعیت کمینه خود قرار دارد. لذا قیمت رزرو هتل و خرید بلیط برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اگر تمایل دارید که سفر ارزانی را به مراکش داشته باشید ، خرید بلیط در این زمان گزینه خوبی برای شماست.

البته در نظر داشته باشید که " لو سیزن " حتما دلیلی برای عدم رغبت مسافران به سفر دارد . لذا قبل از سفر در لو سیزن مراکش و یا هر شهر دیگر از شرایط موجود در شهر مطلع شوید و پس از آن اقدام به خرید بلیط و رزرو هتل کنید.

شولدر سیزن : نسبت به سایر اصطلاحات زمان سفر ناشناخته تر است. منظور از شولدر سیزن زمانی بین دو فصل گردشگری است یعنی میان لو سیزن و های سیزن !

معمولا شولدر سیزن قیمت هتل ها و بلیط هواپیما ارزان تر خواهد شد واز طرفی هم آب و هوا مطلوب تر است. این علل را کنار خلوتی شهر بگذارید تا متوجه ارزش زمانی شولدر سیزن برای گردشگری شوید!

درباره " لو سیزن " و " های سیزن " مراکش در ادامه مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد.

رزرو اتاق های هتل مراکش

2-قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش و مسافت هوایی

مسافت هوایی به معنی مجموع تمام مسافت هایی که هواپیما از مبدا سفر شما تا مقصد آن باید طی کند. در نظر داشته باشید که مسافت هوایی همان فاصله هوایی نیست. هرچند مسافت هوایی سفر شما بیشتر باشد می توان انتظار داشت که هزینه سوخته آن نیز افزایش پیدا کند و در انتها تمام این ها منجر به افزایش قیمت بلیط هواپیمای تهران به مراکش شما خواهد شد.

از آن‌جایی که پرواز مستقیم تهران به مراکش وجود ندارد امنیت این مولفه از قبل نیز بیشتر می شود اگر می خواهید پرواز ارزانی به مراکش داشته باشید بهتر از تمام مسیرهای پروازی را تحت نظر قرار دهید و از میان آن ها کوتاه ترینشان را انتخاب نمایید.

مسیرهای پرواز از تهران به مراکش عبارت است از :

پرواز تهران به دوحه ، پرواز دوحه به مراکش با ایرلاین  Qatar Airways

پرواز تهران به استانبول ، پرواز استانبول به آنتالیا ، پرواز آنتالیا به مراکش با ایرلاین  Turkish Airlines

پرواز تهران به دبی ، پرواز دبی به مراکش با ایرلاین  Emirates Airline

پرواز تهران به استانبول ، پرواز استانبول به پاریس ، پرواز پاریس به مراکش با ایرلاین  Atlasjet

پرواز تهران به مسقط مسقت ، پرواز مسقط مسقت به مراکش با ایرلاین  Oman Air

پرواز تهران به فرانکفورت ، پرواز فرانکفورت به مراکش با ایرلاین Lufthansa

پرواز تهران به موسکو ، پرواز موسکو به رم ، پرواز رم به مراکش با ایرلاین  Aeroflot Russian Airlines

- پرواز تهران به وین ، پرواز وین به پاریس ، پرواز پاریس به مراکش با ایرلاین Austrian Airlines

خرید ارزانترین بلیط هواپیمای تهران به مراکش

3-قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش و ایرلاین

شرکت های هواپیما هم نقش زیادی در قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش دارد. حتما در زمان جست و جوی بلیط هواپیما مراکش از تهران متوجه تفاوت قیمت میان بلیط های شرکت های هواپیمایی مختلف شده اید.

این تفاوت قیمت غیر آگاهانه نیست و بنا بر مولفه هایی محاسبه می گردد. در حقیقت ایرلاین ها نرخ بلیط های هواپیما را بر اساس مقدار هزینه ای که برای پرواز شما می کنند تعیین می کنند. این هزینه ها شامل موارد زیر است:

1هزینه سوخت گیری هواپیما : هزینه سوخت گیری هواپیما بخش بسیار زیادی از هزینه پرواز را شامل می شود.

2-هزینه مالیات : مالیات مانند هر قسمت دیگر در هزینه شرکت های هواپیمایی نقش دارد و درصد برابری دارد. لذا تفاوت قیمت پروازها نمی تواند دلیلی به عنوان مالیات داشته باشد.

3-هزینه فرودگاه : شرکت های مالک فرودگاه ، با اجاره باند فرود مبلغی را از ایرلاین ها اخذ می کنند . این مبلغ همیشه یکسان نیست و بنا بر حجم تقاضای استفاده از باند فرود افزایش و کاهش می یابد.

4-هزینه سرویس و خدمات دهی : برخی از ایرلاین ها در برابر دریافت وجه بیشتری از مسافر سطح سرویس دهی خود را افزایش می دهند. اگر تمایل دارید که ارزان ترین پرواز تهران به مراکش را بخرید ، انتظار نداشته باشید که ارزان ترین ایرلاین ، بهترین خدمات را ارائه دهد.

خرید بلیط رفت و برگشتی مراکش

بهترین زمان برای سفر به مراکش

بهترین زمان برای بازدید از شهر مراکش بین ماه‌های مارس تا می همچنین سپتامبر تا نوامبر است. این شولدر سیزن ها برای آب و هوای بسیار خواستنی شان ( همراه با میانگین دمای کمتر از 70 درجه تا کمتر از 90 درجه ) و همچنین نرخ پایین هتل ها، شناخته شده هستند.  از بازدید در هوای به شدت گرم تابستان مراکش زمانی که دمای هوا بالاتر از ۱۰۰ درجه فارنهایت است و شهر تعداد زیادی گردشگر به خود می بیند به صورت جدی خودداری کنید.

ماه های زمستان دمای هوای بین 40 تا 60 درجه فارنهایت را در شهر وارد می کنند و شهر را برای تمام افرادی که به دنبال هوای خنک هستند دلپذیر می کند.

تعطیلات مذهبی مانند رمضان را در نظر بگیرید. کریسمس هم مانند سایر تعطیلات ملی که در تقویم قمری هستند تاثیر زیادی بر روی همه چیز از حمل و نقل عمومی تا نرخ اتاق ها دارد.

قیمت بلیط هواپیما از تهران به مراکش

بین ماه های مارس تا می ( بهترین زمان برای بازدید از شهر مراکش )

بهار انفجار رنگ هاست و رنگ و بوی تازه ای را به شهر سرخ می بخشد و دره های اطراف شهر و زیبایی از شکوفه ها را به نمایش می گذارند. این زمان از سال بهترین موقع برای اکتشاف شهر از آنجایی که دمای هوا بین ۷۰ تا ۸۰ فارنهایت است می باشد. ماه آوریل احتمال بارش باران های شدیدی را دارد اگر قصد بازدید از مراکش را دارید حتما باید به یاد داشته باشید که چتر هم همراهتان باشد .

رویدادهای این بازه زمانی :

جشنواره بین المللی سحر و جادو مراکش ( مارس )

ماه رمضان ( می تا ژوئن )

بین ماه های ژوئن تا آگوست 

تابستان مراکش را به شدت گرم می کند به نحوی که بیشینه دمای آن به رقم های سه گانه نیز می رسد اما با این وجود دمای هوای زیاد هم نتوانسته که مانع در برابر گردشگران برای سفر به این شهر فراهم کند. در طی این سه ماه نرخ رزرو اتاق های هتل مراکش ساعت افزایش می یابد زیرا تقاضا برای رزرو هتل نیز بالاتر از حد معمول خود خواهد رسید.

فقط مطمئن باشید که شما از آب و هوا مطلع هستید. مقدار زیادی آب بنوشید و از راهنمایی های افراد محلی استفاده کنید.

از ظهر تا حوالی ساعت 3 بعد از ظهر از آن جایی که افتاب خورشید قوی تر می تابد ، سعی کنید که در سایه بمانید.

رویدادهای این بازه زمانی :

 رمضان ( می تا ژوئن )

فستیوال هنر محبوب مراکش ( جولای )

جشن تاج و تخت ( جولای )

ارزان ترین بلیط هواپیما مراکش

بین ماه های سپتامبر تا نوامبر ( بهترین زمان برای بازدید از مراکش )

از آن جایی که دمای هوا افت می کند و  موج شلوغی های تابستان شهر را ترک می کنند ،زمان شیرین دیگری برای سفر به مراکش است. آنهایی که از مراکش در فصل پاییز بازدید می کنند بیشینه دمای هوا را حدود 40 درجه تا  90 درجه فارنهایت خواهند یافت. علاوه بر این نرخ رزرو اتاق هم کاهش خواهد یافت و هزینه های سفر شما تحت تاثیر تعداد زیاد توریست قرار نخواهد گرفت. این فصل از سال بسیار مورد توجه علاقه مندان به موزیک است زیرا شهر قرمز میزبان رخداد های محبوبی مانند فستیوال Oasis و همچنین فستیوال خورشید در این زمان از سال است.

رویدادهای این بازه زمانی :

فستیوال Oasis  ( سپتامبر )

روز استقلال مراکش ( نوامبر ) 

فستیوال خورشید ( نوامبر تا دسامبر )

خرید بلیط هواپیما به مراکش

بین ماه‌های دسامبر و فوریه

اجازه ندهید که موقعیت و اسم آفریقا شما را فریب دهد. مراکش اغلب به عنوان " کشور سرد به همراه آفتاب داغ " شناخته می شود. در حالی که دمای هوای روزانه به 60 تا 70 درجه فارنهایت می رسد ، بادهای استخوان سوز می توانند در شب دمای هوا را به 40 درجه فارنهایت برساند. علاوه بر این باران در دسامبر بسیار رایج است. 

ماه های زمستانی برای جذب گردشگران بسیار اغوا کننده هستند، مخصوصا اطراف کریسمس و رویدادهای ورزشی مثل جایزه بزرگ  مراکش (رقابت دوی 3 کیلومتری ).

دمای هوا افت خواهد کرد اما نرخ هتل ها به ندرت! لذا حدود دو ماه زودتر رزرو هتل خود را انجام دهید.

رویدادهای این بازه زمانی :

فستیوال بین المللی فیلم مراکش ( دسامبر )

جایزه بزرگ  مراکش ( ژانویه )

ماراتن بین المللی ( ژانویه )

جشنواره گلف مراکش ( فوریه )

هزینه های سفر

شهر زیبای مراکش بسیار دیدنی است و در عین حال که شما می توانید بدون داشتن هیچ پیش زمینه ای ، از آن بازدید کنید، اما شناخت آن چه که پیش رو دارید برای یک سفر لذت بخش و آگاهانه بهتر است. لذا در اینجا تعدادی از نکات لازم و جالبی که بهتر است قبل از سفر بدانید آورده شده است.

به تمام افرادی که بدون نتقاضا به شما مشاوره می دهند اعتماد نکنید

به نظر کمی خشن می رسد اما حقیقت دارد. تمام نکات ذکر شده در این مقاله بر اساس تجربه نوشته شده اند و مطمئن باشید که همه آن ها معتبر هستند.

 ارزان ترین پرواز تهران به مراکش

در حالی که بدون شک افراد خوبی در مراکش وجود دارند ، اما برخی از مردم که در گوشه و یا کنار خیابان می ایستند و می گویند  " جاده خراب است" یا "این راه به میدان اصلی می رسد" نباید اعتماد کرددر بهترین حالت شما را به فروشگاه یکی از اعضای خانواده خودش راهنمایی خواهد کرد و در بدترین حالت ممکن است که به صورت تهاجمی مبلغی را از شما بخواهند که برای راهنمایی های او پرداخت کنید ( اغلب پس از آن که شما آن ها را دنبال می کنید و راه خود را کاملا گم کرده اید )

اگر شما مسیر خود را گم کردید ، از یک محلی بهتر است بپرسید و یا از افراد مسن به دنبال راهنمایی گرفتن باشید. 

جزئیات هزنیه های سفر به مراکش

نوشتن پستی در مورد هزینه سفر یا قیمت در مراکش دشوار است

زیرا بسته به سبک سفر و مدت زمان حضور در این کشور ، قیمت ها می توانند به شدت متفاوت باشند. تعداد زیادی از استراحتگاه های لوکس در مراکش وجود دارد که می توانید در آن ها شب راحتی را داشته باشید و از طرفی کوله گرد ها می توانند با کمتر از 5 پوند در یک اتاق خواب شب را سر کنند و سفر ارزانی داشته باشند . خوشبختانه ، یافتن اقامتگاهی که مناسب بودجه شما باشد ، در هر کجا که پرسه بزنید ، بسیار آسان است.

بنابراین ، مراکش گران است؟

چالش برانگیزترین جنبه برای برنامه ریزی بودجه سفر و تعیین هزینه استاندارد زندگی در مراکش این است که برخی از هزینه های روزانه در واقع در سه طبقه غیر رسمی قرار می گیرند:

هزینه ها در منطقه توریستی

هزینه های یک توریست در منطقه محلی

قیمت عادی

به نظر گیج کننده و کمی دور از ذهن می رسد، اما به ما اعتماد کنیداساساً ، برای بسیاری از موارد ، طیف گسترده ای از قیمت ها را می طلبید و بعضی اوقات ، این وظیفه شماست که تعیین کنید چقدر چیزی واقعاً ارزش دارد .

هزینه های زیر متوسطی است از ان چه که یک مسافر در کشور با آن روبرو می شود ( بر اساس اطلاعات در ماه های فوریه - مارس 2017)  توجه داشته باشید که قیمت ها بسته به فصل ممکن است متفاوت باشد.

 ارزان ترین پرواز تهران به مراکش

هزینه یک اتاق دو تخته مقرون به صرفه

بسته به اینکه در چه هاستلی ( بزرگ یا کوچک ) اقامت می کنید ، هزینه ها متفاوت خواهد شد. اما به طور میانگین نرخ رزرو اتاق به اندازه 200 درهم به همراه حمام خصوصی و صبحانه رایگان هزینه خواهد شد.

اگر شما به تنهایی سفر می کنید ،  واقعاً نباید انتظار داشته باشید بیش از 10 پوند برای یک اتاق خواب در هر جای کشور هزینه کنید.

هزینه کرایه یک اتاق دو تخته 180 تا 380 درهم به عبارتی 17 تا 36 یورو

هزینه صبحانه ساده در مراکش

صبحانه معمولاً در هاستل به صورت رایگان ارائه می شود اما هزینه صبحانه از نان ، مربا ، قهوه یا چای ، آب تازه ، ماست و بعضی از کیک ها / شیرینی به قیمت زیر است:

از 20 تا 25 درهم یا 1.8 تا 2.3 یورو

هزینه یک قوری چای نعنا

مراکشی ها چای خود را تقریبا به اندازه ما ایرانی ها دوست دارند . اگر به ریدهای مراکشی وارد شوید به طور رایگان هر روز از شما با این چای پذیرایی خواهند کرد اما در دیگر مکان ها باید بین 5 تا 20 درهم یا 0.47 تا 1.87 یورو هزینه کنید.

رید : نوعی خاصی از خانه های مراکشی است که حیاط مرکزی دارد و به شدت زیبا هستند.

ارزان ترین بلیط هواپیما مراکش

هزینه ورودی موزه

خوشبختانه ، موزه ها یا مکان های محبوب تاریخی در سراسر مراکش بسیار مقرون به صرفه هستند ، بنابراین احتیاجی به بودجه بندی برای موزه های مراکشی ندارید.

تنها استثناء ورودی Jardin Majorelle است ، که 50 درهم ناقابل می باشد . گالری عکاسی در مراکش هم 40 درهم ورودی خواهد گرفت که بسیار توصیه می شود.

10 تا 20 درهم و یا 1 تا 2 یورو

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم تا از تمام آنچه را که برای سفر به مراکش لازم دارید ارائه دهیم اما اگر درباره قیمت بلیط هواپیما مراکش و یا هر موضوعی در این راستا سوالی داشتید می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان رسپینا ۲۴ به صورت شبانه روزی پاسخ خود را دریافت کنید.

 نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که اگر بسته خرید بلیط هواپیما به مراکش را دارید اپلیکیشن رسپینا ۲۴ می تواند به شما برای خرید هر چه آسان تر بلیط کمک کند