مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : شنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...

در حال جستجوی بلیط اتوبوس تهران به اصفهان

questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط اتوبوس تهران اصفهان

questions فاصله تهران تا اصفهان چند کیلومتر است؟ و از چند مسیر می توان به اصفهان سفر کرد؟
arrow down icon

مسیر شماره یک : 448 کیلومتری که 4 ساعت و 45 دقیقه در ایده آل ترین حالت ممکن در مسیر هستید. مسیر شماره دو : 431 کیلومتر که 4 ساعت و 56 دقیه در بهترین حالت ممکن در مسیر هستید. مسیر شماره سه : 436 کیلومتر که از طریق آن حداقل 5 ساعت در مسیر هستید.

questions کدام یک از شرکت های اتوبوسرانی در مسیر تهران اصفهان فعالیت دارند؟ آیا از همه ترمینال های تهران می توان به اصفهان سفر کرد؟
arrow down icon

ایران پیما، سیر و سفر، آسیا سفر، همسفر، رویال سفر، گیتی پیما، ایمن سفر و گیتی نورد از جمله شرکت های فعال در این هستند. بله از 4 ترمینال تهران امکان سفر به اصفهان با اتوبوس وجود دارد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط اتوبوس تهران اصفهان برای تمامی مسافرانی که قصد یک سفر ارزان را به این شهر دارند، می تواند شروع بسیار خوبی باشد. البته که برای سفر به اصفهان گزینه های دیگری مانند سفر هوایی وجود دارد با این حال بسیاری از مسافران ترجیح می دهند خرید بلیط اتوبوس را انتخاب کنند. اتوبوس به دلیل به صرفه بودن برای یک سفر اقتصادی در بین مردم دارای محبوبیت زیادی است. قبل از هر سفر می بایست نحوه خرید و فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت بلیط را بررسی کنید تا بتوانید خریدی بسیار مناسب را داشته باشید که در ادامه فاکتورهای لازم برای یک سفر زمینی با اتوبوس مطرح شده اند.

رزرو بلیط اتوبوس تهران اصفهان

 خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان

جهت خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان دو روش مقابل شما قرار دارد: شما می توانید این کار را از طریق اپلیکیشن رسپینا و یا وب سایت رسپینا انجام دهید. جهت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران اصفهان در وب سایت رسپینا، باید در منو نوار اصلی بر روی گزینه اتوبوس کلیک کنید. در این صفحه، مبدا و مقصد خود را وارد نمایید و در مرحله بعدی نیز تاریخ سفرتان را برگزینید تا تمامی بلیط های اتوبوس مورد نظر شما در برابرتان ظاهر شوند. پس از انتخاب بلیط مورد نظر خود به مرحله بعد می روید. در این مرحله باید مشخصات خود و سایر افرادی که قرار است به همراه شما مسافر اتوبوس باشند را وارد نمایید. ضمنا محل صندلی خود در اتوبوس را هم می توانید از این قسمت مشخص کنید. در مرحله پایانی نیز باید اطلاعاتی که توسط خود شما وارد شده است را تایید کنید تا به درگاه بانکی هدایت شوید. پس از پرداخت موفق هزینه، بلیط تهران به اصفهان به شما نمایش داده می شود.

چگونه بلیط اتوبوس تهران به اصفهان مورد نظر را سریع تر بیابیم؟

زمانی که وارد صفحه لیست اتوبوس ها می شوید در قسمت بالای لیست می توانید مرتب سازی بلیط ها را بر اساس زمان حرکت، ظرفیت و قیمت از کم به زیاد را انجام دهید. در این صورت می توانید با توجه به ساعت مناسب برای سفر خود از ساعت های ابتدایی روز تا پایانی انتخاب نمایید. همچنین با کلیک بر روی ظرفیت، اتوبوس ها بر اساس ظرفیت کم به زیاد مرتب می شوند و در آخر با کلیک بر روی قیمت می توانید لیست اتوبوس ها را از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت مرتب نموده و سپس با مقایسه ای دقیق بلیط خود را خریداری نمایید.

قیمت بلیط اتوبوس تهران اصفهان 

اصفهان از جمله شهرهای توریستی در کشور محسوب می شود که میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است. مسافرانی که خود را با انواع مختلف وسایل نقلیه از جمله اتوبوس، به مرجع معماری ایرانی- اسلامی می رسانند تا شاهکارهای اصفهان زیبا را از نزدیک ملاقات کنند. مهمترین دلایلی که می تواند مسافران راهی اصفهان را برای سفر با اتوبوس قانع کند، قیمت بلیط تهران اصفهان اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه است. از طرف دیگر برای سفر به مناطق دورافتاده، اتوبوس بهترین وسیله است که مسافران می توانند بدون نگرانی به آن اطمینان کنند. سفر به اصفهان بسیار خوشایند است و اگر قبل از شروع سفر بتوانید راه هایی جهت ارزان تر کردن آن پیدا کنید، قطعا شیرین تر خواهد شد. اما چگونه می توان اقدام به خرید ارزان ترین بلیط نمود؟ تعیین یک رقم ساده برای خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان کار چندان ساده ای نیست زیرا این رقم در شرایط مختلف در حال تغییر است. بهترین روش جهت خرید ارزان بلیط، آشنایی با فاکتورهای دخیل در تعیین قیمت آن است. این فاکتورها به صورت زیر می باشند.

عوامل موثر بر قیمت بلیط اتوبوس تهران اصفهان

زمان خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان

زمان موثرترین معیار برای تعیین قیمت خرید بلیط این مسیر است. پس در نظر داشته باشید زمانی را برای سفر به استان انتخاب کنید که تقاضا برای سفر به این شهر در کمترین حالت خود باشد. علاوه بر این که زمان در تعیین قیمت خرید اتوبوس تهران اصفهان تاثیر گذار است، در قسمت های دیگر سفر شما مانند هزینه مکان اقامتی هم می تواند دخالت داشته باشد.

شرکت مسافربری و نوع اتوبوس تهران اصفهان

با وجود ذکر تمامی فاکتورهای موثر در قیمت بلیط، در نهایت کسی که تصمیم گیری می کند خود شما هستید. اما می توانید از سایت رسپینا بلیط اتوبوس تهران اصفهان رویال سفر و شرکت های اتوبوس رانی دیگر را مانند همسفر، ایران پیما، گیتی نورد، تک سفر ایرانیان، لوان نور، تهران پایانه جنوب و. . . رزرو کنید. این اتوبوس ها با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

شرکت مسافربری اتوبوس تهران اصفهان

 امکانات اتوبوس تهران اصفهان

دیگر عامل موثر بر قیمت امکاناتی است که اتوبوس ارائه می دهد که با افزایش آنها، قیمت بلیط نیز افزایش می یابد. در حقیقت نوع اتوبوس شماست که تعیین می کند تا چه اندازه به امکانات دسترسی داشته باشید. به صورت کلی سه نوع اتوبوس برای سفرهای زمینی وجود دارد این اتوبوس ها شامل اتوبوس وی آی پی، اتوبوس نیمه وی آی پی و اتوبوس معمولی است. همانگونه که از معنای این واژه ها مشخص است اتوبوس های وی آی پی امکانات بیشتری را به مسافران عرضه می کنند و از طرفی دیگر در برابر این افزایش سطح خدمات، افزایش قیمت را به همراه خواهد داشت.

قیمت بلیط اتوبوس تهران به اصفهان VIP

اتوبوس های وی آی پی بر خلاف اتوبوس های معمولی، ظرفیت کمتری دارند، ولی دارای امکانات بیشتری برای سفر جاده ای هستند. با توجه به فاصله بین تهران تا اصفهان بهتر است از اتوبوس وی آی پی تهران اصفهان برای این مسیر استفاده کنید. بعضی امکانات این اتوبوس ها شامل موارد زیر است.

  • صندلی های تخت خواب شو با قابلیت خواباندن پشتی به اندازه 140 درجه
  • سیستم های صوتی و تصویری مجزا برای هر صندلی
  • پذیرایی در طول مسیر

بلیط اتوبوس تهران اصفهان از ترمینال های تهران

شما می توانید از رسپینا بلیط خود را از ترمینال مورد نظرتان به شرط داشتن اتوبوس در این مسیر را خریداری نمایید. بلیط اتوبوس تهران اصفهان بیهقی و یا بلیط اتوبوس تهران اصفهان ترمینال جنوب، همچنین ترمینال های شرق و غرب نیز در این مسیر فعال هستند و می توانید آن را رزرو کنید.

✔️ اتوبوس تهران اصفهان بیهقی ✔️ اتوبوس تهران اصفهان ترمینال جنوب
✔️ اتوبوس تهران اصفهان ترمینال غرب ✔️ اتوبوس تهران اصفهان ترمینال شرق

ساعت حرکت اتوبوس تهران به اصفهان

از تهران به اصفهان روزانه بیشتر از 40 سرویس در تمامی ساعات شبانه روز حرکت دارند. با توجه به تعداد زیاد سرویس ها، هیچ گونه نگرانی بابت عدم یافتن بلیط در ساعت مشخصی نخواهید داشت. در مرحله انتخاب اتوبوس در فرآیند خرید بلیط تهران به اصفهان می توانید اتوبوس مورد نظر خود را انتخاب کنید. این اتوبوس ها از پایانه بیهقی و پایانه جنوب حرکت خود را شروع می کنند و شرکت های اتوبوسرانی مختلفی حمل و نقل آن را بر عهده خواهند داشت.

فاصله تهران تا اصفهان با اتوبوس

برای سفر با بلیط تهران اصفهان مسیر وجود دارد که با توجه به تشخیص راننده ممکن است از هر کدام از این مسیرها عبور کنید. این مسیرها به این شکل است:

  1. مسیر شماره یک : 448 کیلومتری که 4 ساعت و 45 دقیقه در ایده آل ترین حالت ممکن در مسیر هستید.
  2. مسیر شماره دو : 431 کیلومتر که 4 ساعت و 56 دقیه در بهترین حالت ممکن در مسیر هستید.
  3. مسیر شماره سه : 436 کیلومتر که از طریق آن حداقل 5 ساعت در مسیر هستید.

آیا به بلیط برگشت از اصفهان به تهران نیاز دارید ؟

بلیط اتوبوس اصفهان تهران