مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : دوشنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...

در حال جستجوی بلیط اتوبوس تهران به پاوه

questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط اتوبوس تهران پاوه

questions آیا شماره تماس و ایمیلی که در هنگام خرید وارد می کنیم باید متلعق به خودمان باشد؟
arrow down icon

هرگونه اطلاع رسانی در خصوص خرید یا استرداد، از طریق ارسال پیامک و ایمیل انجام می شود. مسئولیت صحت شماره ی تماس و آدرس پست الکترونیک بر عهده ی مسافر خواهد بود

questions چگونه متوجه شویم خرید بلیط ما تکمیل شده است ؟
arrow down icon

خرید قطعی بلیط اتوبوس به منزله ی دریافت کد 12 رقمی شماره ی بلیط می باشد.

questions استرداد بلیط در چه صورت امکان پذیر می باشد ؟
arrow down icon

امکان استرداد بلیط اتوبوس تنها برای مسافرانی امکان پذیر خواهد بود که بلیط خود را از طریق سامانه ی خرید اینترنتی بلیط رسپینا خریداری کرده باشند

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط اتوبوس تهران پاوه محبوبیت زیادی در میان مسافران کرمانشاه دارد. با وجود توسعه حمل و نقل هوایی همچنان خرید بلیط اتوبوس میان مسافران بسیار متداول است. سفر با اتوبوس علاوه بر این که مقرون به صرفه است دسترسی خیلی خوب اتوبوس به مکان های دور افتاده باعث شده است که سهم زیادی در حمل و نقل مسافران داشته باشد.

اتوبوس تهران پاوه

بلیط اتوبوس تهران به پاوه تعاونی 7 عدل

پایانه پاوه که در کنار بازارچه مرزی پایانه مسافربری شهرداری واقع شدند متعلق به این سازمان می باشد. تعداد شرکت های مستقر در این پایانه دو شرکت مسافربری می باشد.

تعداد مسافرانی که به صورت روزانه از این پایانه منتقل می‌شوند 500 نفر مطابق آمارها می باشند. پاوه از نظر نزدیکی به مرز عراق نقش زیادی در حمل و نقل کرمانشاه ایفا می کند و روزانه ۱۷ اتوبوس و ۱۵ مینی بوس در این محل رفت و آمد دارد. شماره تلفن ترمینال پاوه کرمانشاه : 08327223747

بلیط اتوبوس تهران به پاوه پایانه غرب آزادی

پایانه آزادی یا همان ترمینال غرب اتوبوس های سمت شهرهای غربی و جنوب غربی ایران را سرویس دهی می کند. جهت دسترسی به پایانه آزادی یا ترمینال غرب شهروندان تهرانی می‌ توانند از اتوبوس های درون شهری و همچنین بی آر تی استفاده کنند.

نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه

جهت خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه دو شیوه متفاوت برای شما وجود دارد . شما می توانید به صورت حضوری پایانه آزادی مراجعه کنید و در آن جا بلیط خود را خریداری نمایید. اما در نظر داشته باشید که این روش بسیار ریسک پذیر است چرا که ممکن است در روزی که شما قصد سفر دارید صندلی اتوبوس خالی وجود نداشته باشد پیشنهاد می شود همیشه از روش اینترنتی استفاده کنید.

در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران به پاوه می توانید به راحتی بلیط های مختلف اتوبوس را مورد بررسی قرار دهید. جهت خرید آنلاین بلیط اتوبوس تهران پاوه برای شما امکان خرید از طریق اپلیکیشن رسپینا وجود دارد. در هنگام خرید بلیط اتوبوس در اپلیکیشن رسپینا کافیست در صفحه اول بر روی خرید بلیط اتوبوس کلیک کنید و وارد صفحه جستجوی بلیط های آن شوید.

با اپلیکیشن رسپینا می توانید خرید راحت تری را داشته باشید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه در وبسایت رسپینا

روش دیگری که شما می توانید جهت خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه انتخاب کنید از طریق وب سایت رسپینا است. شما باید در یکی از صفحات وب سایت رسپینا در نوار اصلی سایت بر روی گزینه خرید بلیط اتوبوس کلیک کنید. در این حالت شما تنها کافی است در جدول نمایش داده شده مبدا و مقصد و تاریخ خود را انتخاب نمایید. پس از آن تمامی مسیر های زمینی به پاوه از تهران در روز تعیین شده نمایش داده می شود.

خرید آنلاین اتوبوس تهران پاوه

برنامه حرکت اتوبوس های تهران به پاوه و فاصله تهران تا پاوه با اتوبوس

هر روز 3 اتوبوس در ساعت های 12:30 ظهر ، 3:30 و 5 بعد از ظهر ترمینال غرب تهران را به سمت پایانه پاوه ترک می کنند این مسیر حدود ۶۰۰ کیلومتر راه دارد. با محاسبه مقدار سرعت مجاز برای حرکت اتوبوس تقریباً می توان متوجه شد که اتوبوس های این مسیر شما را 7 ساعته به این شهر می رساند .

قیمت بلیط اتوبوس پاوه به تهران

در کل قیمت بلیط های اتوبوس نسبت به بلیط های هواپیما و یا قطار نوسان قیمتی کمتری دارد با این حال بسیاری از مردم تمایل دارند اقدام به خرید ارزانترین بلیط اتوبوس تهران به پاوه کنند. شما معمولاً قیمت خرید بلیط اتوبوس پاوه به تهران بیشتر از ۹۰ هزار تومان نخواهید یافت .

با این وجود نمی‌ توان قیمت ثابتی را جهت خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه عنوان نمود زیرا این رقم به فاکتورهای متعددی ارتباط دارد. ما در ادامه به شما درباره این فاکتورها توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. قبل از آن که بلیت خود را تهیه کنید باید بدانید که این اتوبوس ها در ارائه کیفیت و امکانات خود با یکدیگر تفاوت دارند و این بسیار نرمال است که قیمت های متفاوتی را جهت خدمات خود به مسافران عرضه کنند.

اولین فاکتور در تعیین قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه: نوع اتوبوس

قطعاً می دانید که خرید بلیط اتوبوس وی آی پی نسبت به نوع معمولی آن هزینه بیشتری دارد. انواع اتوبوس های مختلف را در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دومین فاکتور در تعیین قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه: زمان حرکت

یکی دیگر از فاکتورهای تفاوت قیمت در بلیط اتوبوس زمان حرکت است. در اتوبوس هایی که حرکت به صورت شبانه انجام می شود به این دلیل که دستمزد رانندگان بیشتر از روزانه آن است مسافران در خطوط شبانه باید قیمت بیشتری را نسبت به خطوط روزانه پرداخت کنند.

سومین فاکتور در تعیین قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه : مسیر حرکت اتوبوس

مسیر حرکتی که اتوبوس شما انتخاب می کند نیز در قیمت خرید بلیط اتوبوس شما تاثیر گذار خواهد بود.

بلیط اتوبوس تهران پاوه

انواع اتوبوس های پایانه های مسافربری

در کل شرکت های مسافربری ، 3 نوع اتوبوس مختلف را ارائه می دهند و این که شما کدام اتوبوس ها را جهت سفر خود انتخاب می کنید ، تاثیر زیادی بر روی قیمت بلیطی که باید بپردازید خواهد گذاشت.

بلیط اتوبوس وی آی پی

هم اکنون اتوبوس وی آی پی در پایانه‌های مسافربری سرویس دهی می کنند. این اتوبوس ها در دو نوع ۲۵ صندلی ۲۲ صندلی هستند که نحوه چیدمان صندلی آنها دو ردیفی است. در کل صندلی های اتوبوس وی آی پی راحت تر از اتوبوسهای معمولی است و امکان خواباندن پشتی صندلی تا حد ۱۴۰ درجه برای مسافر وجود دارد.

اتوبوس های وی ای پی دارای امکاناتی مانند مکان شارژ تلفن همراه مانیتور و غیره را دارند که در طول سفر شما را سرگرم نگه میدارد و همان طور که انتظار می رود قیمت بلیط اتوبوس وی آی پی از سایر انواع خود بیشتر می باشد. بهتر است قبل از آنکه بلیط خود را خریداری کنید از امکانات اتوبوس از طریق کارشناسان رسمی رسپینا سوال نمایید.

بلیط اتوبوس های نیمه وی آی پی

اتوبوس نیمه VIP حالتی بین اتوبوس های وی آی پی دارد و همان طور انتظار می رود قیمتی کمتر از اتوبوس های VIP و بیشتر از نوع معمولی خود دارد.این اتوبوس ها سطح امکاناتی به اندازه متوسط اتوبوس های وی ای پی و اتوبوس های معمولی دارد.

اتوبوس های نیمه وی آی پی حدودا بین ۲۶ تا ۳۲ صندلی دارند و دارای 2 ردیف صندلی های تک نفره و صندلی های دو نفره در داخل خود می باشند.

صندلی های این اتوبوس ها بزرگ تر و راحت تر از گونه معمولی خود هستند.

بلیط اتوبوس های معمولی

در اتوبوس های معمولی40 تا ۵۰ صندلی وجود دارد که به صورت دو ردیف در طول اتوبوس چیده شده اند. در هر ردیف 2 صندلی وجود دارد و فاصله میان آن ها کمتر از از انواع دیگر اتوبوس هاست. این اتوبوس ها برای مسافرت های کوتاه مناسب ترند.

سخن آخر درباره خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه

در مقاله نگارش شده به شدت تمام موضوعات مربوط به خرید بلیط اتوبوس تهران به پاوه شرح داده شود با این وجود اگر شما همچنین نقاط مبهمی درباره ساعت حرکت اتوبوس های ترمینال غرب ، اتوبوس تهران جوانرود ، بلیط اتوبوس کرج کرمانشاه ، بلیط اتوبوس تهران کرمانشاه دارید می توانید در انتهای این صفحه بپرسید و یا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

آیا به بلیط برگشت از پاوه به تهران نیاز دارید ؟

بلیط اتوبوس پاوه تهران