مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما مشهد به شیراز

questions قیمت بلیط هواپیما مشهد شیراز چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز مشهد شیراز چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب پروازهای داخلی بار مجاز 20 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای مشهد شیراز چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر مشهد شیراز قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما مشهد به شیراز ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر مشهد شیراز بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر مشهد به شیراز برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما مشهد شیراز را به 2 صورت اینترنتی و تلفنی می توانید از رسپینا رزرو نمائید. وب سایت رسپینا یکی از بزرگترین مراکز خدمات مسافرتی در کشور، امکان رزرو آسان در کم تر از چند دقیقه را برای شما فراهم نموده است که با پشتیبانی 24 ساعته از سوی کارشناسان خبره پرواز داخلی شرکت همراه است. در ادامه تمامی جزئیات مربوط به این سفر هوایی و نکات مهم خرید بلیط هواپیما بررسی شده است که توصیه می کنیم تا پایان مطالعه بفرمائید.

بلیط هواپیما مشهد شیراز رسپینا

خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد شیراز رسپینا

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز در کنار راحتی که دارد، با خدمات بیش تری نسبت به خرید حضوری برای مسافر همراه است. اغلب این خدمات در تمامی سایت های ارائه دهنده بلیط های مسافرتی به صورت یکسان می باشد، اما شرکت رسپینا، امکانات متمایز دیگری را در نظر گرفته است که 4 مورد از مهم ترین آن ها عبارتند از:

تضمین بهترین نرخ: بلیط های موجود در سامانه رسپینا، با پایین ترین نرخ و میانگین قیمت 5% ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی ارائه شده است. برای اطمینان از این موضوع، اگر بلیط رزرو شده را جائی دیگر با قیمت پایین تر پیدا کردید، به کارشناسان رسپینا اطلاع دهید تا پس از بررسی معادل 2 برابر اختلاف قیمت به شما عودت شود.

امکان رزرو فوری بلیط: برای رزرو بلیت از سایت رسپینا نیازی به ایجاد حساب کاربری در سایت و یا لاگین کردن نخواهید داشت. کافیست بلیط موردنظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات مسافر و شماره تماس را به صورت صحیح وارد کنید تا در ظرف کم تر از چند دقیقه، رزرو شما قطعی شود. هم چنین در خرید بعدی از سایت نیز، با ورود شماره ملی و شماره تماس، تمامی اطلاعات شما به صورت خودکار در فیلدهای مربوطه قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی 24 ساعته: از لحظه ای که مسافر برای رزرو بلیط وارد سایت می شود تا زمان رسیدن به فرودگاه مقصد، تیمی از کارشناسان متخصص پرواز داخلی آماده پیگیری و رفع مشکلات احتمالی سفر می باشند. لذا به محض برقراری تماس با شماره تلفن های شرکت، کارشناسان در کم تر از چند ثانیه پاسخگو خواهند بود. هم چنین، تیکت های ارسالی مسافران از طریق پنل کاربری نیز در کم تر از 10 دقیقه پاسخ و در صورت لزوم با مسافر تماس گرفته خواهد شد.

اطلاع رسانی تاخیرهای پرواز، حتی 1 دقیقه: در صورتی که پرواز با تاخیر مواجه شود (حتی 1 دقیقه)، تیم پشتیبانی پرواز رسپینا برای اطلاع رسانی زمان دقیق پرواز تا زمان پاسخگویی با مسافر تماس می گیرد. هم چنین این تاخیر از طریق سرویس پیامک نیز به مسافر اطلاع داده می شود.

رزرو بلیط هواپیما مشهد به شیراز

شما می توانید به 2 صورت اینترنتی و تلفنی نسبت به رزرو بلیط موردنظر خود از رسپینا اقدام نمائید. مراحل هر یک به صورت زیر است:

خرید اینترنتی بلیط مشهد شیراز

برای این منظور کافیست از بالای همین صفحه مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

- در فیلدهای بالای، تاریخ رفت را وارد کرده و بر روی دکمه ی "جست و جو" کلیک کنید.

- در صفحه بعد و از جدول لیست پروازها، بلیط موردنظر را انتخاب کنید.

- اطلاعات مسافر را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات شناسنامه و کارت ملی وی وارد نمائید.

- در آخرین مرحله و پس از تایید اطلاعات مسافر جهت واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می گردد.

رزرو بلیط هواپیما مشهد شیراز رفت و برگشت

در صورتی هم که تمایل داشته باشید علاوه بر بلیط رفت خود، بلیط هواپیما مشهد را رزرو کنید، کافیست گزینه "مسیربالعکس" را در صفحه بلیط های سایت انتخاب و یا در ابتدای جستجو، از کادر بالای صفحه بر روی گزینه "یک طرفه" کلیک کنید تا حالت برگشت فعال شود و تاریخ برگشت خود را مشخص نمائید. در این صورت پس از انتخاب بلیط رفت، کلیه بلیط های برگشت فعال در تاریخ مشخص شده، نمایش داده خواهد شد که می توانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب نمائید. در نهایت رزرو را طبق راهنمای ارائه شده طی کنید.

خرید بلیط پرواز مشهد شیراز با هتل

چنانچه به قصد سفر راهی شیراز می شوید، می توانید علاوه بر بلیط، هتل خود را نیز به صورت همزمان از رسپینا رزرو نمائید. کافیست از بالای همین صفحه، گزینه "رزرو همزمان پرواز و هتل" را فعال نمائید و مابقی مراحل را مطابق موارد گفته شده طی نمائید. در اینصورت، پس از انتخاب بلیط، به لیست هتل های شیراز به همراه جزئیات (قیمت، عکس اتاق ها، نظر مشتریان قبلی و ...) هدایت شده و به صورت یکجا نسبت به پرداخت فاکتور اقدام خواهید کرد.

خرید بلیط هواپیما مشهد شیراز ماهان

با استفاده از فیلترهای سمت راست صفحه، می توانید نوع ایرلاین پرواز را نیز انتخاب کنید. لذا اگر تمایل دارید با پروازهای مشهد به شیراز ماهان سفر کنید، کافیست گزینه این ایرلاین را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.

رزرو بلیط هواپیما مشهد به شیراز ارزان

چنانچه به اینترنت یا رمز دوم دسترسی ندارید، نیازی نیست تا برای تهیه بلیط به مراکز خدمات مسافرتی مراجعه نمائید؛ چراکه در اینصورت می بایست مبلغ اضافه تری را به عنوان کمیسیون پرداخت نمائید. رسپینا این امکان را برای مسافران فراهم آورده است تا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان شرکت، از بلیط ارزان هواپیما طی 30 روز آینده مطلع شده و با پرداخت وجه به شماره حسابی که برای آن ها پیامک می گردد، رزرو خود را قطعی کنند. لذا در این صورت نیز نیازی به مراجعه حضوری و یا پرداخت مبلغ اضافی به عنوان روکشی نخواهید داشت.

پرواز مشهد شیراز

رزرو پرواز مشهد به شیراز

برای برنامه ریزی دقیق تر سفر هوایی خود، اطلاعات زیر را حتما مدنظر داشته باشید:

فاصله هوایی و مدت زمان پرواز مشهد تا شیراز: فاصله هوایی بین دو شهر مشهد و شیراز نزدیک به 993 کیلومتر است. میانگین زمان پروازهای این مسیر اغلب 1 ساعت و 30 دقیقه می باشد.

لازم به ذکر است بدانید، شما مسافران عزیز می توانید با برقراری تماس با کارشناسان رسپینا از اطلاعات پرواز مشهد شیراز امروز، مطلع گردید.

ساعت پروازهای مشهد شیراز

با توجه به تقاضای بالای مسافران، بلیط های این مسیر نیز برای تمامی روزهای هفته و در ساعات مختلف انجام می شود. ساعت پرواز نیز بر اساس برنامه کاری شرکت های هواپیمایی ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص، به جدول بلیط های سایت مراجعه نمائید.

پرواز مشهد شیراز ایران ایر

شرکت هواپیمایی معتبر و شناخته شده ایران ایر نیز پروازهای این مسیر را پوشش دهی می کند. البته روزهای برگزاری آن به صورت محدود در هفته صورت می گیرد که برای اطلاعات بیش تر می توانید به جدول بلیط ها مراجعه نمائید.

تمامی روز های هفته با ساعات شناور

زمان پرواز:

یک ساعت و سی دقیقه

میانگین مدت زمان پرواز:

فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

فرودگاه مبدا:

فرودگاه شهید دستغیب شیراز

فرودگاه مقصد:

آتا، کاسپین، وارش، ایران ایر، کیش ایر، قشم ایر، آسمان، تابان، زاگرس

:ایرلاین های ارائه دهنده

30kg برای اکونومی 20kg برای کلاس بیزینس

میزان بار مجاز:

اطلاعات فرودگاه شیراز

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با کد یاتا SYZ یکی از بزرگترین و پرترددترین فرودگاه های کشورمان می باشد، مقصد این پرواز می باشد. این فرودگاه دارای دو ترمینال ویژه پروازهای داخلی و خارجی است که پرواز مشهد به شیراز از طریق ترمینال 1 (مخصوص پرواز های داخلی) میزبانی می شود. سایر اطلاعات مهم فرودگاه به شرح زیر است.

آدرس: شیراز، بلوار خلیج فارس، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

تلفن تماس(اطلاعات پرواز): 199/07137118020

خدمات و امکانات رفاهی فرودگاه: اتاق خدمات ویژه - غرفه فروش محصولات سنتی و صنایع دستی فروشگاه - رستوران و کافی شاپ - خدمات اورژانس و ..

قیمت بلیط هواپیما مشهد شیراز

بر اساس قوانین، هیچ کدام از مراکز خدمات مسافرتی، آژانس ها و هم چنین وب سایت های فروش اینترنتی بلیط، نقشی در نرخ گذاری نخواهند داشت. اما مطابق آخرین بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری (ابلاغیه آبان 1400)، ایرلاین ها مجازند قیمت را تا سقف مصوب سازمان هواپیمایی کشوری ارائه دهند.

قیمت بلیط هواپیما مشهد به شیراز برای کودکان

چنانچه بلیط، سیستمی باشد نرخ آن برای کودکان 2 تا 12 بین 50 تا 85 درصد بلیط بزرگسال محاسبه می شود. (البته این میزان برای ایرلاین های مختلف، با اندکی تفاوت همراه است.) اما در چارترها، نرخ بلیط برای کودک و بزرگسال یکسان است.

نرخ بلیط هواپیما از مشهد به شیراز

به طور کلی، عوامل زیر نیز بر تعیین نرخ بلیط ها موثراند:

زمان سفر: قیمت بلیط ها بر اساس "اوج سفر" و "کاهش سفر" با تغییرات محسوسی همراه می شوند؛ چراکه افزایش تقاضا، هزینه بلیط ها (هم سیستمی و هم چارتر) را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نوع بلیط: در پرواز های سیستمی معمولا نواسانات قیمتی نسبت به چارتر کم تر است. بطوریکه در ایام پیک سال گاهی مشاهده می شود نرخ بلیط های مشهد شیراز چارتر حتی 2 برابر نیز افزایش قیمت دارند.

کلاس پروازی: همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، بلیط های بیزینس کلاس به دلیل ارائه خدمات پروازی سطح بالاتر، از قوانین نرخ نامه مستثنی خواهند بود.

ایرلاین برگزارکننده پرواز: نوع ایرلاین پرواز نیز بر اساس خدماتی که حین پرواز ارائه می دهد، نوع ناوگان استفاده شده، سابقه برند و ... نیز بر نرخ بلیط تاثیرگذار است. بطوریکه شما در جدول بلیط های سایت مشاهده خواهید کرد که برای یک روز و یک بازه ساعتی مشخص، قیمت بلیط هواپیما مشهد به شیراز کاسپین با ایرلاین دیگری مثل آسمان متفاوت خواهد بود.

بلیط هواپیما مشهد شیراز چارتری

معمولا اکثر مسافران به دلیل تصور ارزان تر بودن بلیط چارتر شیراز، معمولا تحت شرایطی مجبور به پرداخت هزینه یا جریمه بیشتری برای بلیط می شوند. لذا توصیه می کنیم قبل از رزرو، حتما شرایط زیر را مدنظر داشته باشید:

- بلیط های پرواز مشهد شیراز چارتر جریمه کنسلی بیشتری نسبت به سیستمی دارند و حتی در مواقعی غیرقابل کنسل شدن هستند. در صورت عدم استفاده از پرواز نیز مبلغ آن به صورت کامل سوخت خواهد شد اما در سیستمی ها، حتی پس از پرواز نیز امکان کنسلی بلیط و عودت بخشی از مبلغ آن وجود دارد.

- در برخی از ایام سال که تقاضای خرید بلیط افزایش می یابد، قیمت بلیط های چارتری مشهد شیراز افزایش زیادی خواهند داشت و حتی در مواقعی نیز ممکن است تا 2 برابر از سیستمی گران تر شوند.

بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد به شیراز

این بلیط ها در حقیقت همان چارتر هستند که در آخرین ساعات باقی مانده تا پرواز با تخفیف ارائه می گردند. وب سایت رسپینا، سامانه ی هوشمندی را طراحی نموده است که طی آن، مسافر برای یافتن بلیط ارزان نیازی به پایش وب سایت ها نداشته باشد. راهنمای فعال سازی آن نیز به صورت زیر است.

خرید بلیط لحظه آخری مشهد به شیراز

فعال سازی این سرویس از وب سایت رسپینا کاملا رایگان است و به محض تغییر قیمت بلیط ها، از طریق پیامک به مسافر اطلاع رسانی می کند. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و جزئیات موردنظر و شماره همراه خود را وارد نمائید. در اینصورت به محض تغییر قیمت بلیط، به شما پیامک ارسال می گردد.

بلیط هواپیما مشهد شیراز چارتر

رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری از مشهد به شیراز

ممکن است در زمانی که سامانه ارزان شدن بلیط را به شما اطلاع رسانی می کند، دسترسی به اینترنت و یا امکان رزرو نداشته باشید. در این صورت نیز، با استفاده از سرویس چند بخرم، می توانید رزرو خودکار بلیط خود را نیز به رسپینا واگذار نمائید. شایان ذکر است که برای فعال سازی این سامانه می بایست در سامانه پنل کاربری ایجاد نموده و آن را شارژ نمائید. لذا به محض تغییر قیمت، بلیط شما به صورت خودکار رزرو شده و اطلاعات آن برای شما پیامک می گردد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور

با تمام موارد گفته شده، چنانچه برای رزرو بلیط نیاز به مشاوره بیش تر دارید، کافیست از قسمت "نیاز به راهنمایی" سمت راست صفحه، تلفن خود را وارد نموده تا کارشناسان ما در کم تر از چند دقیقه با شما تماس حاصل نمائید. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

مشهد به شیراز -

آیا به بلیط برگشت از شیراز به مشهد نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما شیراز مشهد