مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار تهران به زنجان

questions دربست کردن کوپه هنگام خرید اینترنتی چگونه است؟
arrow down icon

باید موقع خرید آنلاین بلیط قطار، گزینه کوپه دربست را انتخاب کنید و تعداد مسافران و بزرگسال و کودک بودن آن‌ها را مشخص کنید.هنگام دربست کردن کوپه، هزینه صندلی‌های خالی با کسر هزینه خدمات ایستگاهی و پذیرایی به صورت خودکار برای شما محاسبه می‌شود و شما فقط بهای صندلی را می‌پردازید.

questions ایا در طول سفر وعده غذایی وجود دارد؟
arrow down icon

درصورتیکه هنگام خرید بلیت برروی شرایط تهیه بلیت،وعده غذایی ذکرشده باشد میتوانید از دریافت ان در طول مسیر بهره مند شوید در غیر اینصورت در بسیاری از قطارها امکان خرید غذا به صورت جداگانه در طی مسیر وجود دارد

questions ایا نام مسافر یا تاریخ سفربعد از رزرو نهایی قابل ویرایش است؟
arrow down icon

خیر بلیت حتما باید استرداد شود و دوباره رزرو گردد

questions در یک کوپه دربست چند نفر همراه اضافه میتوان برد؟
arrow down icon

فقط یک مسافر.البته وجه کامل بلیت در قطار از ایشان دریافت شده وفقط هم اجازه ماندن درهمان کوپه را دارد

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار تهران زنجان شروع سفری ارزان است و بیشتر برای افرادی مناسب است که سفر با پروازرا بنا به دلایلی مانند قیمت بالای بلیط و یا ترس از پرواز انتخاب نمی کند. معمولا سفرهای ریلی و خرید بلیط قطار نسبت به سفرهای هوایی از هزینه کم تری نیز برخوردار است. در ادامه با جزئیات قطارهای این مسیر و نکات مهم قبل از رزرو و راهنمای خرید بلیط از رسپینا بیش تر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

بلیط قطار تهران زنجان رسپینا

چرا خرید بلیط تهران به زنجان رسپینا؟

با تهیه بلیط از سایت رسپینا برای سفر در این مسیر شما قادر خواهید بود در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند تهیه بلیط، با کارشناسان پشتیبانی به ارتباط برقرار کنید. نکته حائز اهمیت در این خصوص، امکان تماس رایگان با کارشناسان هر بخش از جمله قطار می باشد. همچنین کلیه فرایند استرداد بلیط ها در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت رسپینا به صورت آنلاین انجام می شود.

ساعت حرکت قطار تهران به زنجان

همه روز قطار از سمت تهران به زنجان حرکت می کند و می توانید بلیط سفر را با توجه به زمان مورد نظرتان به صورت انلاین از سایت رسپینا تهیه کنید. برای مشاهده ساعت حرکت قطار های مختلف این خط ریلی می توانید از تقویم بالای همین صفحه روز سفرتان را انتخاب کنید. نکته ی حائز اهمیت در این تقویم، نمایش لیست ارزانترین قیمت در هر روز می باشد. بعد از طی کردن این پروسه، تمامی قطار های فعال در این مسیر برای شما قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود.

ایستگاه های قطار تهران زنجان

بعد از خارج شدن از ایستگاه تهران، شهرهای کرج، هشتگرد، آبیک و قزوین را در مسیر خواهید داشت. شهرهای تاکستان، خرم دره و زرین دژ آخرین ایستگاه ها قبل از زنجان می باشند. زمان رسیدن به هر ایستگاه را می توانید با انتخاب جزییات از سایت رسپینا مشاهده نمایید.

مدت زمان قطار تهران زنجان

این سفر ریلی 5 ساعت به طول می انجامد. البته با خرید بلیط قطار های سریع السیر در این مسیر، می توانید این زمان را تا 3 ساعت و نیم نیز کاهش دهید

راهنمای خرید بلیط از سایت رسپینا

جهت خرید بلیط قطار تهران زنجان از رسپینا کافیست مراحل زیر را طی کنید:

اولین بخش از خرید بلیط، اختصاص به یافتن ارزانترین روز در ماه دارد. با ورود به صفحه ی قطار، این امکان برای شما وجود دارد که روز های مختلف ماه را از نظر قیمت بررسی و بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس از انتخاب روز مد نظرتان باید از بین قطار های متنوع این مسیر یکی را برای سفر خود انتخاب کنید.

در مرحله ی بعد باید اطلاعاتی چون ایمیل، شماره همراه و مشخصات فردی خود را به درستی وارد کنید و در صورت بررسی و صحت تمامی اطلاعات، ثبت را بزنید.پ

مرحله ی آخر مختص به پرداخت هزینه ی بلیط می باشد. بعد از اینکه از طریق درگاه بانکی هزینه مربوط را پرداخت کردید، قادر به دریافت بلیط خواهید بود.

قیمت بلیط قطار تهران زنجان

برای اینکه قیمت نهایی بلیط بدست بیاید باید چندین فاکتور مختلف بررسی و اعمال شوند. با آگاهی از این فاکتور ها می توانید هزینه های خود در سفر را به خوبی مدیریت کنید. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط قطار تهران به زنجان عبارتند از:

بازه ی مسافرت

اولین عامل مهم در تعیین نرخ بلیط زمانی است که برای سفر انتخاب می کنید. در ایامی که تقاضا برای مسافرت زیاد می شود، نرخ بلیط ها نیز با افزایشی نسبی رو به رو می شود. از طرفی در فصول کم تردد سال چون زمستان که تقاضایی برای سفر وجود ندارد، قیمت بلیط ها نیز کاهش می یابد.

شرکت ریلی

در خطوط ریلی کشور قطار های مختلف چون فک، سفیر و رجا خدمت رسانی می کنند که هر کدام در ارائه ی امکانات و نرخ بلیط ها متفاوت هستند. به طوریکه قیمت بلیط قطار تهران زنجان فدک بخاطر امکانات بسیار عالی از بیشترین قیمت برخوردار بوده و قطارهای 6 تخته گزینه های مناسبی برای خرید بلیط ارزان به شمار می روند.

ایستگاه های قطار تهران زنجان

خرید بلیط قطار تهران زنجان نگین

برای خرید بلیط یکی از بهترین انتخاب ها، خرید بلیط نگین می باشد که امکانات و شرایط بسیار خوبی را برایتان در طول سفر فراهم خواهد کرد. قطار نگین متعلق به شرکت ریل ترابر صبا می باشد که شامل قطار لوکس نگین و قطار نگین کوپه ای و اتوبوسی می باشد. قطارهای کوپه ای این مجموعه دارای 9 کوپه ی 4 نفره می باشد و شرایط ایده آلی را در طول سفر برای مسافران فراهم میکند. البته لازم به ذکر است که قطار اتوبوسی نگین، ظرفیت 60 نفر دارد. یکی از پرطرفدارترین قطارهای نگین، قطار لوکس می باشد که در مسیر تهران به مشهد تردد داشته و شرایط بسیار خوبی را برای سفرهای خانوادگی و گروهی فراهم می کند.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن قطارهای شرکت ریل ترابر سبا از قبیل قطار غدیر و نگین، امکانات بسیار خوب آنها می باشد و باعث میشود تا تمام افراد خانواده در هر گروه سنی بتوانند براحتی مسیر سفر را براحتی طی کنند و احساس خستگی کمتری داشته باشند. از جمله امکاناتی که در این قطار در اختیارتان قرار میگیرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* سرویس خواب

* ارائه ی بسته های پذیرایی همراه با تنقلات

* سیستم تهویه مطبوع هوا

* صندلی های راحت و متناسب با ارگونومی بدن در قطارهای اتوبوسی

* پذیرایی در دو وعده ی صبحانه و عصرانه

* سیستم احضار مهماندار

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی همراه با میز تعویض پوشک کودک

سفر با قطار خلیج فارس

برای اینکه بتوانید سفر ارزانی را با خرید بلیط قطار تهران به زنجان تجربه کنید، خرید بلیط خلیج فارس می تواند گزینه ای مناسب باشد. قطار خلیج فارس در هر واگن 11 کوپه ی 4 تخته دارد که یکی از این کوپه ها متعلق به مهمانداران قطار می باشد و لازم به ذکر است که در هر سالن، دو سرویس بهداشتی برای آسایش بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. از جمله امکاناتی با انتخاب این قطار در اختیارتان قرار میگیرد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* سیستم صوتی و تصویری

* پذیرایی در کوپه در بدو ورود با بسته های پذیرایی (نوشیدنی، تنقلات و میوه)

* ارائه ی عصرانه رایگان

* توزیع کتاب و روزنامه

* سیستم تهویه مطبوع هوا

* واگن با بدنه ی عایق در برابر حرارت و صدا

* 2 سرویس بهداشتی در هر واگن

خدمات خرید اینترنتی بلیط قطار تهران زنجان در رسپینا

امکان اطلاع از ارزان شدن بلیط های این مسیر با استفاده از خبرم کن رسپینا، یکی از چندین قابلیت تعبیه شده بر روی سایت برای هر چه آسان کردن پروسه ی خرید می باشد. درادامه به بررسی 3 مورد از این موارد می پردازیم:

رزرو بلیط حتی در صورت تکمیل ظرفیت

سامانه رسپینا امکان "درخواست خرید بلیط" را برای مسافر درنظر گرفته است که طی آن چنانچه ظرفیت قطار تکمیل شود، بتواند در صف خرید قرار گیرد. بدین معنی که با وارد نمودن مشخصات و پیش خرید بلیط، در صورت افزایش ظرفیت و یا کنسل کردن بلیط از سوی سایر مسافران، بلافاصله سامانه به صورت خودکار بلیط را رزرو خواهد کرد. دقت داشته باشید که برای استفاده از این امکان می بایست حتما در سایت رسپینا عضو باشید.

امکان رزرو اینترنتی بلیط برای کوپه های مخصوص خواهران و برادران

بانوانی که به صورت تنها سفر می کنند نیز می توانند به صورت اینترنتی، بلیط مخصوص کوپه های مخصوص خواهران را تهیه نمایند. هم چنین، مسافرین آقا نیز در صورت تمایل می توانند رزرو بلیط را برای کوپه های مخصوص برادران داشته باشند. برای این منظور کافیست از بالای همین صفحه و در قسمت انتخاب نوع مسافر (مسافر عادی، مخصوص خواهران، مخصوص برادران)، گزینه مدنظر خود را انتخاب نمائید.

بلیط ارزان زنجان

یکی از مهم ترین خدمات رسپینا ، ارائه بلیط ارزان و مطابق با نرخ های مصوب می باشد. فراهم کردن امکان مشاهده ارزان ترین نرخ ها در چند روز آینده، پوشش مسیرهای ریلی تمام قطارها و مقایسه آسان و جستجوی سریع از جمله مواردی می باشند که باعث شده اند تا خرید ارزان بلیط در این سامانه براحتی امکان پذیر باشد.

کنسلی انلاین بلیط

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید است می توانید به راحتی از داخل پنل کاربری خود در سایت اقدام به استرداد آنلاین بلیط قطار تهران زنجان خریدای شده ی خود بکنید. لازمه ی این امر ورود به بخش مورد نظر و فعال سازی استرداد از کنار خرید می باشد. شما باید حتما توجه داشته باشید که قبل از استرداد ، مقررات آن را مطالعه کنید تا با آگاهی کامل از میزان وجه بازگشتی و زمان های مختلف کنسلی ، این کار را انجام بدهید.

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی ابهام در مورد امکانات گردشگریه یک تور یا عدم بازگشت وجه بعد از استرداد مواجه شوید. راه حل بسیرا ساده برای اینکه پاسخ تمام سوالات خود را بیابید، تماس با کارشناسان پشتیبانی رسپینا می باشد. این تیم حرفه ای به صورت 24 ساعته آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما می باشند.

قطار تهران زنجان - آدرس راه اهن زنجان

ایستگاه راه آهن زنجان

ایستگاه راه آهن زنجان یک ایستگاه بین المللی است و مرکز خط آهن ناحیه شمال غرب کشور است و یکی از قدیمی ترین ایستگاههای راه آهن کشور ایت که عمری نزدیک به 70 سال دارد. دارای بهترین و به روزترین تکنولوژی های موجود در زمینه قطاری می باشد. این ایستگاه در محله راه آهن زنجان – خیابان کمربندی خیام شرقی، در نزدیکی بازار بزرگ زنجان واقع شده است.

حمل و نقل عمومی در زنجان

بطور کلی زنجان شهر خیلی شلوغی نیست و مگر در برخی از مناطق آن که در مرکز یا مناطق شلوغ شهری باشند. در این شهر به وسیله نقلیه عمومی نیاز دارید و بدون سیستم حمل و نقل عمومی رفت و آمد در آن آسان نخواهد بود. در زنجان می توانید از وسایل نقلیه همچون: تاکسی، اتوبوس استفاده کنید. تاکسی ها معمولا نرخی بالاتر نسبت به سایر وسایل نقلیه دارند، اما برای صرف هزینه کمتر می توانید از اتوبوس استفاده کنید.

با رسپینا روی زمین نمی مانید...