مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار دامغان به مشهد

questions در یه کوپه دربست چند نفر همراه اضافه میتوان برد؟
arrow down icon

فقط یک مسافر.البته وجه کامل بلیط در قطار از ایشان دریافت شده وفقط هم اجازه ماندن درهمان کوپه را دارد

questions هزینه صدور بلیط برای کودکان چقدر است ؟
arrow down icon

برای افراد 2تا 12 سال با 50درصد تخفیف محاسبه میشود

questions در ارسال اتوموبیل با قطار چه کسی در مقصد خودرو را تحویل میگیرد؟
arrow down icon

درراه اهن مبدا فرمی با مشخصات فردی که در مقصد میخواد خودرو را تحویل بگیرد پر میشود و فقط آن شخص میتواند در مقصد خودرو را دریافت کند

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار دامغان مشهد با توجه به وجود حرم مطهر امام رضا ع در مقصد این سفر در تمام طول سال تقاضای زیادی دارد. با خرید بلیط قطار در این مسیر می توان با امن ترین شیوه ممکن و همچنین هزینه مناسب سفر به پایتخت دلها را آغاز کرد. در ادامه هر آنچه که باید درباره خرید بلیط بدانید را معرفی خواهیم کرد. با رسپینا همراه باشید.

بلیط قطار دامغان مشهد

خرید اینترنتی بلیط قطار دامغان مشهد

مسیر دامغان به مشهد یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی می باشد و به همین خاطر ظرفیت قطارهای آن خیلی زود تکمیل میشود. این مساله مخصوصا در شرایطی که با مناسبت مذهبی خاصی مانند ایام عزاداری اربعین،  شهادت امام رضا (ع) و همچنین تعطیلات نوروز متقارن باشد بیشتر دیده میشود. به همین خاطر باید در خرید بلیط قطار دامغان به مشهد در این مسیر سرعت عمل خوبی داشت.

سفر با قطار دامغان مشهد یکی از بهترین انتخاب ها در این شرایط می باشد. چون باعث میشود در هر ساعت از شبانه روز و بدون از دست دادن زمان بتوانید بلیط را در مسیر مورد نظر خریداری کنید. دریافت آنی و در لحظه بلیط تنها یکی از مزایای رزرو اینترنتی بلیط دامغان مشهد می باشد و این شیوه خرید بلیط مزایای دیگری نیز دارد.

استرداد انلاین بلیط

فراهم شدن امکان استرداد آنلاین بلیط از دیگر مزایایی می باشد که تنها برای بلیط هایی امکان پذیر است که به صورت آنلاین خریداری شده باشند. با خرید بلیط قطار دامغان مشهد از سایت خرید بلیط رسپینا می توان به همان صورت که بلیط را خریداری می کنید، در کمترین زمان نسبت به استرداد آنلاین بلیط نیز اقدام کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

البته لازم به ذکر است که اگر بلیط را از رسپینا خریداری کنید، می توانید از راهنمایی های تیم پشتیبانی 24 ساعته نیز بهره مند شوید. در نتیجه بدون هیچگونه نگرانی و با برخورد با هرگونه سوال و یا مشکل در حین خرید بلیط کافیست با این تیم تماس بگیرید تا مشکل مربوطه رفع گردد.

 قطار دامغان مشهد

قیمت بلیط قطار دامغان مشهد

قیمت بلیط قطار دامغان به مشهد با توجه به فاکتورهای مختلف متغییر می باشد و نمی توان به طور دقیق و ثابت مشخص کرد که بلیط چه قیمتی دارد. عدم ثبات قیمت بلیط درست مانند بلیط های پرواز می باشد و بر اساس فاکتورهای مختلف قیمت های متفاوتی برای آنها تعیین می گردد.

زمان خرید بلیط

یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها بر قیمت رزرو قطار دامغان مشهد، زمان خرید بلیط می باشد. توجه داشته باشید که در بازه های زمانی که تقاضا برای خرید بلیط در این مسیر زیاد میشود، نرخ ها نیز با افزایش زیادی مواجه می گردند. البته در حالت کلی پیشنهاد می کنیم به خرید بلیط در برخی از بازه های زمانی مانند نوروز و ایام شهادت امام رضا (ع) و همچنین عزاداری های محرم و صفر دقت زیادی داشته باشید. چون بلیط این مسیر در این بازه های زمانی پیش فروش می شوند. با عضویت در کانال های اطلاع رسانی رسپینا در شبکه های اجتماعی مختلف و همچنین مرور اخبار اینترنتی شرکت رجا از این بازه های زمانی مطلع می شوید.

کیفیت قطار

از دیگر عواملی که باعث میشوند تا قیمت بلیط قطار دامغان مشهد در ساعات و روزهای مختلف سال با هم تفاوت داشته باشند، نوع قطارهای آن می باشد. با توجه به اینکه قطارها از نظر تعداد ستاره ها و ظرفیتشان در هر کوپه با هم تفاوت دارند، در نتیجه قیمت های مختلفی دارند. به عنوان مثال خرید بلیط قطار فدک از قطارهای 6 تخته در اغلب مواقع ارزان تر از کوپه های 4 تخته می باشد.

بلیط قطار دامغان به مشهد

خرید ارزان ترین بلیط قطار دامغان مشهد

برای اینکه بتوانید ارزان ترین بلیط قطار رجا دامغان مشهد را خریداری کنید، کافیست فاکتورهای مهم و اثرگذار در نرخ گذاری بلیط را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید ارزان قطار دامغان مشهد در مرحله اول باید خرید آنلاین بلیط را انتخاب کنید. با این انتخاب می توانید براحتی نرخ ها را در ساعات مختلف و در قطارهای گوناگون در این مسیر با هم مقایسه نمایید.

دقت داشته باشید که اگر بتوانید برنامه سفر را تغییر دهید، بهتر است روزهایی را برای سفر انتخاب کنید که تقاضا برای خرید بلیط مشهد کمتر است. به عنوان مثال پاییز و زمستان در اغلب مواقع نرخ بلیط قطار دامغان مشهد در این مسیر کمتر از تابستان و تعطیلات نوروز می باشد.

در مسیر دامغان مشهد امکان انتخاب چه قطار هایی فراهم است؟

از آنجا که تقاضا برای سفرهای ریلی در مسیر دامغان مشهد زیاد می باشد، در نتیجه مانند بسیاری از مسیرهای ریلی منتهی به مشهد برای آن قطارهای متنوعی در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی تعدادی از قطارهای پرطرفدار در این مسیر می پردازیم:

معرفی قطار پردیس

یکی از پرطرفدارترین قطارها در مسیر دامغان به مشهد قطارهای پردیس می باشد. این قطار که از جمله قطارهای سریع السیر رجا می باشد، سالنی یا اتوبوسی است.  صندلی های این قطار بسیار مناسب و شبیه به صندلی های هواپیما می باشد. به همین خاطر است که مسیر طولانی بین این دو شهر با این قطار براحتی طی می گردد. از جمله امکاناتی که با خرید بلیط پردیس در اختیارتان قرار میگیرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پذیرایی میان وعده رایگان

سیستم تهویه مطبوع هوا

واگن عایق در برابر صدا و دما

سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده در سقف

سیستم صوتی و تصویری در سالن

توالت فرنگی و ایرانی

یک بطری رایگان آب معدنی برای هر مسافر

بلیط قطار دامغان مشهد - رسپینا24

معرفی قطار کویر

قطار کویر که از قطارهای 3 ستاره و 6 تخته جوپار می باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید ارزان قیمت بلیط قطار دامغان مشهد می باشد. این قطار با داشتن کوپه های 6 تخته و عایق در برابر صدا و دما شرایط ایده آلی را برای سفرهای خانوادگی فراهم می کند.

معرفی قطار امید

یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید بلیط دامغان به مشهد، خرید بلیط امید می باشد. این قطار یکی از بهترین قطارهای 4 ستاره رجا می باشد که تمام کوپه های آن 4 تخته می باشند. قطار امید در واقع همان قطار پلور سبز می باشد که به تازگی به امید تغییر نام داده است. این قطار از لوکس ترین قطارهای رومانیایی می باشد که توسط رجا به ناوگان ریلی کشورمان اضافه شده است.

از دیگر قطارهای این مسیر می توان به قطار شهاب و قطار طوس اشاره کرد. این دو قطار در گروه قطارهای کوپه ای و 4 تخته قرار دارند و از نظر قیمت نیز در سطح مطلوبی می باشند.

بلیط قطار دامغان مشهد - رسپینا24

نکات مهم در خرید بلیط قطار دامغان مشهد

با توجه به اینکه بعد از اتمام فرآیند خرید اینترنتی بلیط امکان اصلاح و تغییر اطلاعات مسافر وجود ندارد، در نتیجه باید در زمان خرید بلیط  به این مساله توجه داشته باشید. برای تغییر اطلاعات تنها راه پرداخت جریمه می باشد.

استرداد آنلاین قطار دامغان مشهد تنها تا 90 دقیقه مانده به زمان حرکت قطار امکان پذیر می باشد. بعد از این بازه زمانی تنها با مراجعه حضوری به دفاتر و آژانس های فروش بلیط امکان پذیر می باشد. البته دقت داشته بشید که امکان استرداد بلیط دامغان به مشهد بعد از حرکت قطار وجود ندارد.

بعد از تکمیل فرآیند خرید اینترنتی بلیط قطار دامغان مشهد از رسپینا فایل بلیط برایتان ارسال می گردد. از این فایل پرینت تهیه کنید و در زمان سوار شدن به قطار به مسئولین قطار تحویل دهید. دقت داشته باشید که همراه داشتن نسخه چاپ شده بلیط در این شرایط الزامی می باشد. اگر نسخه چاپ شده بلیط را همراه ندارید، می توانید به دفاتر فروش بلیط در ایستگاه راه آهن مراجعه کنید و اطلاعات خود را ارائه دهید و بلیط را دریافت نمایید.

به میزان بار مجاز برای هر مسافر در سفرهای ریلی توجه داشته باشید. بارهای بیشتر از حد مجاز باید به قسمت بار قطار تحویل داده شوند و هزینه اضافه پرداخت شود. همچنین لازم است از لیست وسایل ممنوعه در قطار اطلاعات کافی داشته باشید تا با مشکل خاصی در زمان استفاده از قطار مواجه نشوید. به عنوان مثال باید بدانید که همراه داشتن حیوانات در قطار با محدودیت های خاصی همراه است.

در زمان مناسب به ایستگاه قطار مراجعه کنید، چون ده دقیقه قبل از زمان حرکت قطار تمام دربهای آن بسته خواهند شد و بعد از این مدت امکان سوار شدن به قطار وجود ندارد.

چطور بلیط دامغان به مشهد را بخریم؟

برای خرید بلیط قطار دامغان مشهد و یا هر مسیر داخلی و خارجی دیگر کافیست با رسپینا همراه باشید. با ورود به منوی بلیط در کادر بالای این سایت و مشخص کردن مبدا و مقصد و همچنین تاریخ سفر در نهایت با لیست کاملی از قطارهای این مسیر مواجه خواهید شد. بعد از مقایسه شرایط موجود در هر قطار در نهایت می توانید بهترین گزینه را انتخاب و خرید بلیط را انجام دهید.

توجه داشته باشید که خرید بلیط دامغان مشهد را نه تنها از طریق سایت، بلکه با اپلیکیشن خرید بلیط رسپینا نیز می توانید انجام دهید. این برنامه کاربردی جامع ترین اپلیکیشن در حوزه ارائه خدمات مسافرتی می باشد که از جمله قابلتی های آن می توان به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، خرید بلیط رجا اشاره نمود. تمام این خدمات از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید.