مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار سمنان به مشهد

questions ایا جز هزینه بلیت خودرومبلغ دیگه ای هم دریافت میشود؟
arrow down icon

حق بیمه هم دریافت میشود. مبلغ حق بیمه به ارزش ماشین بستگی دارد و عدد ثابتی نیست.ش

questions در هنگام سفر با بلیط قطار سمنان مشهد چه مدارک شناسایی مورد نیاز شما خواهد بود؟
arrow down icon

پرینت بلیط و کارت شناسایی معتبر با خود همراه داشته باشید و همچنین اگر شامل تخفیف جانباز یا خانواده شهدا می شوید کارت معتبر مربوطه را به همراه داشته باشید.

questions تا چه زمانی برای استرداد بلیط زمان داریم؟
arrow down icon

استرداد آنلاین تنها 90 دقیقه قبل از حرکت قطار می توانید نسبت به استرداد آنلاین اقدام نمایید. برای استرداد بعد از این مدت می توانید به دفاتر موجود در راه آهن مراجعه و بلیط را استرداد کنید.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار سمنان مشهد برای آن دسته از افراد مناسب است که علاقمند به سفر هوایی نیستند از بهترین گزینه ها می باشد. معمولا سفرهای ریلی توسط این سری از افراد بیشتر خریداری می شود. در اینجا لازم است نکات ضروری را برای خرید بلیط قطار نیاز است توضیح دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

بلیط قطار سمنان مشهد

راهنمای رزرو بلیط قطار سمنان مشهد

اولین کاری که می بایست برای خرید بلیط قطار مشهد انجام دهید، یافتن صفحه این مسیر در داخل سایت رسپینا می باشد. بدین منظور از منوهای بالای سایت قسمت قطار را انتخاب کرده و وارد صفحه قطار سمنان مشهد شوید.

در این بخش شما می توانید ارزان ترین بلیط ها در طول ماه را مشاهده کنید. بعد از اینکه روز مورد نظرتان را انتخاب کردید می بایست از میان قطار های مسیر سمنان مشهد یکی را برگزینید.

حال نوبت پر کردن اطلاعات شخصی می باشد. کلیه اطلاعات از قبیل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، ایمیل و شماره همراه را به درستی در قسمتهای نمایش داده شده در سایت پر کنید. حتماً دقت کنید هیچ گونه مغایرت و اشتباهی در مشخصات وارد شده توسط شما وجود نداشته باشد تا در موقع سوار شدن به قطار با مشکل مواجه نشوید.

پس از اتمام مراحل به صفحه درگاه بانکی برای پرداخت وجه هدایت خواهید شد. از طریق کارت های عضو شتاب مبلغ مورد نظر برای بلیط را پرداخت نمایید. اتمام مراحل فوق اگر به درستی انجام گرفته باشد باعث نمایش داده شدن بلیط برای شما می شود و اطلاعات قطار سمنان به مشهد برای شما به ایمیل و شماره همراه تا ارسال خواهد شد.

قیمت بلیط قطار سمنان مشهد

عوامل زیادی بر قیمت خدمات مسافرتی تاثیر دارد. بعضی از این موارد توسط شما قابل تغییر و برخی دیگر به شرکت‌های ریلی مربوط می باشد. در ادامه به دو عامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط سمنان به مشهد اشاره خواهیم کرد و راهکارهایی برای خرید ارزان در چنین حالت هایی را برای شما عنوان می‌کنیم:

بازه زمانی خرید بلیط سمنان مشهد

فاکتور بسیار مهمی که بر قیمت بلیط تاثیر دارد، تاریخی است که برای مسافرت انتخاب می‌کنید. بدین گونه که تقاضای سفر در روزهای از سال مانند عید نوروز افزایش می یابد. به دنبال افزایش مسافرت‌ها نرخ بلیط ها نیز روندی صعودی به خود می‌گیرد. برای این که بتوانید هزینه‌های خود را در بازه های مختلف سال مدیریت کنید می توانید فصولی مانند زمستان و همچنین اواخر خرداد که امتحان مدارس در جریان است را برای سفر انتخاب نمایید. در این تایم ها، تقاضای سفر کاهش یافته و به تبع آن قیمت ها نیز کاهش می یابد.

نوع قطار

در یک پرواز شما کلاس های مختلفی را برای خرید بلیط می توانید انتخاب کنید که هر کدام از نظر کیفیت دارای قیمت های متفاوتی هستند. قطارها نیز شرایطی مشابه را دارا می باشند. مثلاً قطار پنج ستاره فدک به دلیل سطح بالای امکانات همواره جزو گرانترین قطارهای خطوط ریلی کشور بوده و در نقطه مقابل قطار های اتوبوسی مانند صبا گزینه مناسب برای سفر ارزان به شمار می آیند.

ساعت حرکت قطار سمنان مشهد

برای اطلاع از برنامه حرکت قطارها از سمنان به مشهد از تقویم بالای صفحه روز مورد نظر برای مسافرت را انتخاب کنید. سپس لیستی از تمامی قطارها در آن روز برای شما نمایش داده می شود. ساعت حرکت را می توانید در قسمت سمت راست هر کدام از این قطارها مشاهده نمایید و در نقطه مقابل ساعت ورود به شهر مشهد نیز مشخص خواهد شد. همچنین از منوی سمت راست صفحه و با انتخاب فیلتر ساعت حرکت می توانید قطار هایی که در یک بازه ی زمانی خاص به عنوان مثال ۵ عصر تا ۹ شب سرویس دهی دارند را مشاهده و انتخاب نمایید.

قطار سمنان به تهران

راه های دسترسی از راه آهن مشهد به حرم مطهر

ایستگاه راه آهن مشهد در بخش های شمالی شهر قرار دارد و دو کیلومتری با حرم امام رضا فاصله دارد. ایستگاه راه آهن مشهد در میدان شهید کشوری و در کنار میدان راه آهن قرار دارد. در مسیر رسیدن از راه آهن به حرم شما به سه روش میتوانید عمل کنید:

ابتدا استفاده از تاکسی هایی که در درب ورودی راه آهن مشهد قرار دارند و شما را در کمتر از ۳ دقیقه به حرم می ‌رساند.

در روش دوم انتخاب خط مترو برای دسترسی به حرم می باشد. بدین صورت که با قطار شهری از ایستگاه راه آهن به ایستگاه شهدا بروید و از آنجا ۲۰ دقیقه پیاده روی کنید تا به حرم مطهر برسید.

برای استفاده از اتوبوس های شرکت واحد نیسز خط ۸۳ را سوار شده و بعد از چند ایستگاه در تقاطع شهدای گمنام پیاده شوید. سپس از این تقاطع با اتوبوس های بی آر تی و بعد از دو ایستگاه به حرم مطهر دسترسی خواهید داشت.

فاصله مشهد سمنان با قطار

در سفر با قطار از مشهد به سمنان شما در حدود ۸ تا ۸ و نیم ساعت در مسیر خواهید بود. البته با توجه به نوع قطاری که انتخاب می کنید این زمان می‌تواند متغیر باشد. به عنوان مثال قطارهای اتوبوسی در این مسیر شما را در مدت زمان 9 ساعت و نیم به مقصد می رساند ولی با انتخاب قطار پردیس در مسیر سمنان به مشهد شما را در کمتر از ۶ و نیم ساعت به شهر مقصد خواهند رساند.

آدرس ایستگاه راه آهن سمنان

خیابان باهنر، خیابان مطهری – جنب ایستگاه اتوبوس مطهریبلیط قطار سمنان به مشهد

خدمات خرید اینترنتی بلیط قطار سمنان مشهد رسپینا

در پروسه ی تهیه بلیط سمنان به مشهد شما از خدمات آنلاین خرید رسپینا می توانید بهره مند گردید:

بلیط ارزان به مشهد

شما زمانی که به صفحه ی قطار سمنان مشهد وارد شوید می توانید لیستی کامل از قیمت های این مسیر در طول یک ماه آینده را مشاهده کنید. همین امر سبب می شود تا خریدی ارزان را داشته باشید. این امکان برای سایر مسیر های سفر چون پرواز و اتوبوس نیز قابل دسترسی می باشد.

کنسلی قطار سمنان مشهد

شما می توانید با توجه به قوانین هر بخشی که از آن بلیط را خریداری کرده اید اقدام به استرداد آنلاین نمایید. این ویژگی که در پنل کاربری قرار داده شده است، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در لحظه بلیط های خود را کنسل کنید تا پس از کسر میزان جریمه از هزینه ی آن، مابقی مبلغ به حسابتان بازگشت داده شود.

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط قطار سمنان مشهد ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق در حین خرید یا بعد از پرداخت وجه مواجه گردید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

رزرو کوپه ویژه بانوان

اگر تنها سفر می کنید و تمایل دارید در سفر خود از سمنان به مشهد کوپه ویژه بانوان را رزرو کنید، رسپینا این امکان برای شما فراهم کرده است تا به صورت اینترنتی نسبت برای آن اقدام نمائید کافی است در هنگام انتخاب بلیط و وارد کردن اطلاعات بر روی گزینه کوپه ویژه بانوان کلیک نمائید.

رزرو کوپه دربست

علاوه بر این شما می توانید در صورت سفر با خانواده کوپه دربستی خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنید برای این منظور لازم است که از بالای همین صفحه و قبل از رزرو بلیط گزینه کوپه دربست را انتخاب نمائید.

رزرو همزمان هتل از رسپینا

همچنین علاوه بر کوپه دربست شما می توانید هتل خود را همزمان با خرید بلیط قطار سمنان مشهد انتخاب و رزرو کنید کافی از بالای همین صفحه گزینه رزرو قطار به همراه اقامت همزمان هتل را انتخاب نمائید.

با رزرو قطار سمنان مشهد از رسپینا روی زمین نمی مانید...