مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار شیراز به تهران

questions کدام شرکت های ریلی در مسیر شیراز به تهران فعالیت دارند؟ و بهترین قطارها برای سفر از شیراز به تهران کدام ها هستند؟
arrow down icon

در حال حاضر 3 شرکت ریلی معتبر و شناخته شده رجا، نورالرضا و ریل ترابر آسیا در این مسیر فعالیت دارند. از نظر امکانات، کیفیت کوپه ها و خدمات نیز، بهترین قطار فعال در مسیر شیراز به تهران را می توان قطارهای 4 ستاره نور (شرکت نورالرضا) و قطارهای 4 ستاره غزال (شرکت رجا) دانست.

questions کدام ایستگاه ها در طول مسیر از شیراز به تهران با قطار قرار دارند؟ فاصله بین این دو شهر چند کیلومتر است؟
arrow down icon

مرودشت - سعادت شهر - صفاشهر - اقليد - آباده - شهرضا - اصفهان - فیروزه - سیستان - چاریسه - اسپیدان - بادرود - كاشان و محمديه ایستگا ه های بین راهی شیراز به تهران هستند. فاصله میان این دو شهر حدودا 920 کیلومتر که تقریبا 15 ساعت پیمودن آن با قطار طول می کشد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار شیراز تهران یکی از پرطرافدارترین مسیرها در میان قطارهای کشور است و از بهترین انتخاب ها برای شروع سفری امن محسوب می شود. با توجه به تقاضای زیادی که برای خرید بلیط قطار در این مسیر وجود دارد و همچنین به دلیل امنیت بالا در سفرهای ریلی، تنوع بسیاری در این قطار ها دیده می شود. شاید عده ای برای این سفر، مسیر هوایی را ترجیح بدهند ولی همواره قطار به دلیل قیمت مناسب تر همیشه علاقمندان بیشتری دارد. به همین منظور در ادامه راهنمای کاملی برای خرید بلیط انواع قطارهای موجود در این مسیر را ارائه خواهیم داد. با رسپینا همراه باشید.

بلیط قطار شیراز تهران

قیمت بلیط قطار شیراز تهران

با توجه به تغییرات نرخ بلیط ها از سوی شرکت های ریلی، شما می توانید براحتی و در ساعت از شبانه روز، با مراجعه به جدول بلیط های سایت رسپینا، از نرخ کلیه ی بلیط ها طی 30 روز آینده مطلع گردید. هم چنین، با کلیک بر روی فیلد تاریخ رفت، سامانه پایین ترین نرخ مربوط به هر روز را به شما نمایش می دهد تا بتوانید با مقایسه سریع، ارزان ترین روز را برای سفر خود انتخاب کنید. برای این که به طور کامل از نحوه نرخ گذاری بلیط قطار شیراز به تهران آگاه شوید به شما توصیه می کنیم مواردی که در ادامه برای شما بیان می کنیم را به طور کامل مطالعه نموده تا هنگام خرید، با آگاهی بیشتر اقدام نمایید.

  • تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط: تاریخی که برای سفرتان انتخاب می کنید، نقشی بسیار اساسی در نرخ بلیط شما خواهد داشت. مثلا اگر در تعطیلات چند روزه ای که در طول سال به وجود می آید، اقدام به سفر کنید، مطمئنا می بایست هزینه بیشتری را بابت بلیط خود پرداخت کنید.
  • نوع قطار: در تعیین قیمت بلیط، نوع شرکت ریلی که انتخاب می کنید بسیار حائز اهمیت است. از بین قطارهای ریلی مختلفی چون رجا، فدک، نور، جوپار و. . . هر کدام نرخی متفاوت را بر اساس امکاناتی که ارائه می دهند، برای بلیط های این مسیر تعیین می کنند.

قطار 4 تخته رجا ⭐️⭐️⭐️⭐️ قطار غزال
قطار 6 تخته مهتاب ⭐️⭐️⭐️ قطار مهدیس
قطار 4 تخته سبا ⭐️⭐️⭐️⭐️ قطار طلائیه

بلیط قطار شیراز تهران رجا

بلیط قطار شیراز به تهران رجا با قیمت بیشتری نسبت به سایر قطارها مثل 6 تخته مهدیس از شرکت ریلی مهتاب به فروش می رسد. اما به همان نسبت مسافران با خرید بلیط قطار رجا شیراز تهران از امکانات و خدمات بیشتری در طول سفر بهره مند می شوند.

بلیط قطار شیراز تهران فدک

با توجه به امکانات کامل و منحصربه فردی که قطار فدک در اختیار مسافران قرار می دهد، لذا قیمت بلیط های آن نیز طبیعتا نسبت به قطارهای درجه 2 و 3 گران تر خواهد بود. البته این نکته را نیز متذکر می شویم که شرکت ریلی فدک در مسیر شیراز به تهران فعالیت ندارد.

بلیط قطار شیراز تهران نورالرضا

با استفاده از فیلترهای جست و جو که در جدول بلیط های سایت قرار داده شده است، می توانید با انتخاب گزینه مربوط به هر شرکت ریلی، مستقیما به لیست قطارهای آن دسترسی داشته باشید. لذا در صورت تمایل به سفر با قطارهای 4 ستاره و باکیفیت نورالرضا می توانید گزینه مربوط به این شرکت را فعال کنید. با توجه به امکاناتی که با خرید بلیط قطار شیراز تهران نور در اختیار مسافران قرار می گیرد، قیمت آن نیز متغیر است.

خرید بلیط شیراز تهران قطار از رسپینا

  1. از بالای همین صفحه، تاریخ مورد نظر خود را انتخاب و بر روی دکمه جست و جو کلیک کنید.
  2. در مرحله بعد، لیست کلیه قطارها به علاوه جزئیات کامل (قیمت، امکانات، ایستگاه های بین راهی و قوانین استرداد) برای شما نمایش داده میشود.
  3. پس از انتخاب بلیط مورد نظر، می بایست اطلاعات مربوط به مسافر یا مسافران را به صورت صحیح و بر اساس شناسنامه و کارت ملی وارد کنید.
  4. با تایید اطلاعات، پیش فاکتور بلیط و جزئیات برای شما قابل نمایش است. با انتخاب دکمه ادامه، برای واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد.
  5. پس از انجام واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما آماده است.

رزرو بلیط قطار شیراز تهران رفت و برگشت

شما مسافران عزیزی که از تاریخ برگشت خود از سفر آگاهید می توانید بلیط دو طرفه را در ابتدای سفر و پیش از حرکت تهیه نمایید تا از سفری کم دغدغه تر برخوردار شوید. برای این کار دو راه پیش رو دارید:

  1. زمانی که وارد منوی قطار می شوید در همان ابتدا گزینه بلیط رفت و برگشت را انتخاب کرده و تاریخ برگشت را نیز مشخص نمایید.
  2. در راه دوم خرید بلیط های برگشت می توانید پس از انتخاب تاریخ رفت و وارد شدن به صفحه لیست قطارها، از سمت راست فهرست، بلیط رفت و برگشت را انتخاب نمایید.

رزرو بلیط قطار شیراز تهران رفت و برگشت

رزرو تلفنی بلیط قطار شیراز به تهران

چنانچه به رمز دوم اینترنتی دسترسی ندارید، رسپینا این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به رزرو بلیط نمائید. کافیست با شماره های شرکت که در پایین همین صفحه درج شده است، تماس حاصل نمائید تا هم از ارزان ترین بلیط ها طی 30 روز آینده مطلع گردید و هم شماره حساب جهت واریز وجه برای شما پیامک گردد. همچنین شما می توانید پس از ورود اطلاعات مسافران (مطابق راهنمایی که در قسمت رزرو اینترنتی بلیط برشمردیم)، بر روی گزینه پیامک کارت به کارت کلیک نمائید تا شماره حساب برای شما ارسال گردد. سپس با اطلاع مشخصات واریز به کارشناسان شرکت، رزرو بلیط قطعی می گردد.

نکات مهم سفر از شیراز به تهران با قطار

مهم ترین نکات قبل از رزرو بلیط می بایست مدنظر قرار دهید، عبارتند از:

  • رزرو بهترین قطار شیراز به تهران

در حال حاضر 3 شرکت ریلی معتبر و شناخته شده رجا، نورالرضا و ریل ترابر آسیا در این مسیر فعالیت دارند. از نظر امکانات، کیفیت کوپه ها و خدمات نیز، بهترین قطار فعال در مسیر شیراز به تهران را می توان قطارهای 4 ستاره نور (شرکت نورالرضا) و قطارهای 4 ستاره غزال (شرکت رجا) دانست.

  • ساعت حرکت قطار شیراز تهران

بستگی به برنامه کاری شرکت ریلی دارد. برای مثال ساعت حرکت قطارهای 4 ستاره نور در ساعت 14:40 انجام می گردد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به جدول بلیط های سایت از بالای همین صفحه (قسمت تاریخ بلیط) مراجعه نمائید.

  • مدت زمان پیمودن مسیر

فاصله میان این دو شهر حدودا 920 کیلومتر است که با قطار در مدت زمان تقریبی حدودا 15 ساعت پیموده می شود. البته این میزان با تغییر ناوگان ریلی ممکن است دست خوش تغییر گردد.

  • ایستگاه های بین راهی

مرودشت - سعادت شهر - صفاشهر - اقليد - آباده - شهرضا - اصفهان - فیروزه - سیستان - چاریسه - اسپیدان - بادرود - كاشان و محمديه.

ایستگاه های بین راهی قطار شیراز تهران

مزایای خرید بلیط قطار شیراز تهران از رسپینا

همان طور که می دانید در زمینه خرید بلیط های آنلاین شرکت ها و برندهای زیادی در حال فعالیت هستند. ما در این بخش می خواهیم به شما دلایل محکمی برای خرید این بلیط از رسپینا ارائه دهیم تا از خرید خود چشم انداز دقیق تری پیدا نمایید.

  • استرداد آنلاین: همیشه اتفاقات ناخواسته سبب می شود که برنامه های سفر دچار تغییراتی شوند. گاهی مجبور می شوید بلیطی که خریداری کرده اید را کنسل کنید ولی راحت ترین راه استرداد چیست؟ در سامانه رسپینا، قسمت پنل کاربری شما در کنار تمام خریدهایی که انجام می دهید، گزینه استرداد وجود دارد. تنها کافی است گزینه مورد نظر را فعال کنید تا بعد از بررسی توسط سیستم و کارشناسان ما و پس از کسر درصد جریمه، مابقی هزینه به حسابتان واریز گردد.
  • رزرو بلیط ارزان: خرید بلیط از سایت رسپینا دارای وِیژگی های منحصر به فردی می باشد. مثلا قبل از خرید می توانید قیمت بلیط ها تا 30 روز آینده را مشاهده کنید تا بتوانید بسته به بودجه سفر، ارزان ترین بلیط از شیراز به تهران را خریداری کنید.
  • پشتیبانی 24 ساعته: با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط قطار شیراز تهران ممکن است هنگام پرداخت وجه اینترنت قطع شود و بلیط برای شما نمایش داده نشود یا در مورد بعضی قیمت ها سوالاتی داشته باشید، می توانید با پشتیبانی 24 ساعته رسپینا تماس بگیرید.