مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار مشهد به اهواز

questions شرایط استرداد بلیط قطار مشهد اهواز به چه صورت است؟
arrow down icon

تا قبل از ساعت 12 ظهر روز قبل از حركت 90% بهاي بليط عودت می شود. از ساعت 12ظهر روز قبل از حركت تا 3 ساعت مانده به حركت 70% بهاي بليط عودت می شود. همچنین از 3 ساعت مانده به حركت تا لحظه حركت قطار 50% بهاي بليط عودت می شود. پس از حركت قطار امكان استرداد وجود ندارد و بليط سوخت خواهد شد

questions آیا برای کودکان نیز می توان به تنهایی بلیط قطار مشهداهواز را تهیه نمود؟
arrow down icon

خیر؛ کودکان به تنهایی امکان سفر قطار را ندارند و باید با یک بزرگتر همسفر باشند.

questions ایا هنگام حمل خودرو با قطار وسیله یا باراضافی میتوانیم در ماشین بگذاریم؟
arrow down icon

بهتر است فقط زاپاس و جک را در ماشین بگذارید و بقیه‌ وسایل را بردارید

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار مشهد اهواز با توجه به مسافت بسیار زیاد بین این دو شهر و نبود اتوبوس برای آن، از تقاضای زیادی برخوردار بوده و در تمام روزهای هفته قطارهایی در این مسیر تردد دارند. البته برای سفر به اهواز از مشهد می توان پرواز این مسیر را خریداری کرد ولی به دلیل هزینه بالای آن، قطار محبوب ترین گزینه سفر می باشد. در ادامه راهنمای جامع خرید بلیط قطار، فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط و هر آنچه که باید برای این سفر بدانید را ارائه خواهیم داد. با رسپینا همراه باشید.

بلیط قطار مشهد اهواز

چرا خرید بلیط قطار مشهد اهواز؟

اهواز؛ شهر پل و سازه های دیدنی از مهم ترین نقاط در خطه جنوب کشورمان و در استان خوزستان می باشد که با مردم خونگرم و صبور شهرت دارد. علاوه بر اهمیت بسیار زیاد این شهر از نظر تاریخی، اقتصادی و تجاری، ساخت سازه و پل های متعدد بر روی رود کارون باعث شده است تا به شهر پل ها شهرت پیدا کند. همین دلایل در کنار جاذبه های طبیعی نظیر مرداب ها و نخلستان های کنار رود کارون سبب شده هر ساله مردم زیادی به این شهر سفر کنند.

راهنمای خرید ارزان بلیط قطار مشهد اهواز

جهت خرید بلیط ارزان از رسپینا کافیست مراحل زیر را طی کنید:

قطار مشهد اهواز را بیابید.

اولین کاری که باید در منوی قطار داخل سایت رسپینا انجام بدهید، وارد کردن نام مشهد و اهواز در قسمت مبدا و مقصد است. حال پس از انتخاب تاریخ سفرتان لیستی از قطار های مشهد به اهواز برای شما نمایش داده می شوند که می توانید از میان آن ها بهترین گزینه از نظر قیمت و امکانات را انتخاب نموده و وارد مرحله بعد شوید.

ثبت اطلاعات

اطلاعاتی از قبیل ایمیل، شماره همراه و کد ملی را در کنار مشخصات فردی خود می بایست در قسمت های مختلف صفحه ی اطلاعات وارد نمایید و در صورت اینکه هیچ گونه اشتباهی در ان ها وجود نداشته باشد، ثبت اطلاعات را بزنید.

دریافت بلیط

گام اخر شما به پرداخت هزینه ی بلیط از طریق درگاه بانکی اختصاص دارد که در انجام شدن آن به صورت درست، می توانید بلیط خود را دریافت نمایید.

ساعت ورود قطار مشهد به اهواز

قطار های بسیار زیادی در این مسیر، از شرکت های ریلی متفاوت، خدمت رسانی می کنند. برای اینکه بتوانید از ساعت ورود تمامی این قطارها به شهر اهواز باخبر شوید، می توانید روز سفرتان را از تقویم بالای همین صفحه انتاخب کنید تا لیست تمامی قطار های فعال در آن روز، به همراه ساعت حرکت از مشهد و ورود به اهواز را مشاهده نمایید.

ایستگاه های قطار مشهد به اهواز

در مسیر قطار مشهد اهواز به دلیل طولانی بودن راه، شهرهای بسیار زیادی قرار دارند. یکی از طولانی ترین مسیر های ریلی کشور، در میان این دوشهر واقع شده است. شهر هایی که در این مسیر دارای ایستگاه هستند، به شرح زیر می باشند:

نیشابور، سبزوار، شاهرود، دامغان، سمنان، تهران، قم، اراک، شازند، ازنا، دورود، بیشه، سپیدشت

بلیط قطار مشهد به اهواز

چرا نرخ بلیط ها متفاوت است؟

اگر بخواهیم در تعیین نرخ یک بلیط چند مورد مختلف را بررسی کنیم به دو عامل که بیشترین نقش را دارند، خواهیم رسید.عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط قطار مشهد به اهواز عبارتند از:

بازه زمانی سفر

شاید اگر در هنگام مسافرت به زمانی که انتخاب می کنید توجه کنید، بتوانید هزینه ی بلیط را تا میزانی مناسب کاهش بدهید. هر چه تقاضا برای مسافرت به اهواز بیشتر می شود ، قیمت های بلیط و هتل نیز به همان میزان افزایش می یابد. همواره توجه داشته باشید که زمان هایی چون تعطیلات رسمی و مناسب های مذهبی خاص، حجم مسافرت ها افزایش می یابد، و بدنبال ان نرخ خدمات مسافرتی چون بلیط نیز با افزایش رو به رو می شود.

نوع قطار

قطار های که در مسیر مشهد به اهواز سرویس دهی دارند از شرکت های ریلی متفاوتی هستند و همین امر سبب ایجاد اختلاف قیمت در بین بلیط های این مسیر می شود. مثلا قیمت بلیط قطارفدک بخاطر امکانات بسیار عالی از بیشترین قیمت برخوردار هستند.

اقامت در اهواز

افراد حرفه ای همیشه انتخاب های کاملا حرفه ای دارند و این تفاوت نگرش را در شیوه سفر آنها نیز می توان مشاهده کرد. رزرو اقامتگاه به صورت انلاین از جمله این موارد می باشد که باعث مشود تا انتخاب بهتر و ارزان تری داشته باشید. بهترین هتل های اهواز عبارتند از:

هتل 5 ستاره پارس، هتل پرشیا، نادری، اکسین، ایرانیکا، هتل باغ معین و هتل سومیا

خدمات خرید اینترنتی بلیط قطار مشهد اهواز در رسپینا

بلیط ارزان اهواز

سرویس خبرم کن رسپینا برای شما این امکان را فراهم آورده است که مبلغ کاهش قیمت بلیط مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید . با فعال سازی این سامانه ، در هر زمانی که قیمت بلیط کاهش پیدا کند ، می توانید از این امر توسط پیامی که برای شما ارسال می شود آگاه شوید.

استرداد آنلاین

تا کنون اتفاق افتاده است که سفرتان را کنسل کنید. بعد از این که مسافرت خود را لغو می کنید اولین کار استرداد بلیط های است که خریداری نموده اید . شما از طریق پنل کاربری خود در سایت رسپینا می توانید اقدام به استرداد آنلاین بلیط کنید تا بعد از کسر جریمه مابقی هزینه به حساب شما عودت داده شود .

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط قطار مشهد اهواز ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق و غیره مواجه شوید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

ایستگاه راه آهن اهواز

راه آهن اهواز به دلیل اهمیت بسیار زیاد این منطقه از نظر منابع نفتی در سال 1317 به بهره برداری رسید و در لیست اولین ایستگاه های راه آهن ایران قرار گرفت. این ایستگاه در مرکز شهر واقع شده است و در نتیجه می توان برای رسیدن به مقصد مورد نظر از تاکسی استفاده نمود.

از جمله سفرهای ریلی مشهد اهواز که در این ایستگاه انجام میشود می توان به موارد زیر می باشد:

قطار مشهد اهواز فدک، قطار مشهد اهواز پارسی، قطار مشهد اهواز الوند

علیرغم مزایای بسیار زیادی که سفرهای ریلی به همراه دارند، ممکن است به دلایل مختلف بخواهید با خرید اتوبوس یا هواپیما سفر خود را شروع کنید. با توجه به اینکه رسپینا یکی از با سابقه ترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات گردشگری به شمار می رود، تمام آنچه برای شروع سفر لازم است را به صورت کاملا آنلاین ارائه داده است.

خرید بلیط قطار مشهد به اهواز

برنامه ریزی برای گردش در اهواز

در سفر به اهواز کارهای زیادی را می توان انجام داد تا روزهای حضور در آن به بهترین شکل سپری شوند. خرید سوغات و صنایع دستی از بازارهای این شهر و آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردم خونگرم آن از جمله این موارد می باشند. بازدید از مکان های دیدنی از دیگر انتخاب های مناسبی هستند که سفر به اهواز را کاملا به یادماندنی خواهند نمود. بهترین دیدنی های این شهر عبارتند از:

پل سفید، پل معلق، پل کابلی، پل طبیعت و پل سیاه از معروف ترین پل های دیدنی این شهر، پارک لاله، پارک ساحلی کارون، پارک جنگلی گمبوعه

بهترین زمان برای سفر به اهواز

آب و هوای اهواز در حالت کلی گرم و شرجی می باشد، به طوریکه بهار این منطقه معتدل، تابستان های بسیار گرم و شرجی و پاییز و زمستان نه چندان خنک است. در نتیجه، بهترین زمان برای سفر به اهواز بهار، پاییز و زمستان خواهد بود.

حمل و نقل عمومی در اهواز

بناهای دیدنی و تاریخی اهواز در مناطق مختلفی از شهر واقع شده اند و برخی خارج از شهر قرار دارند. برای بازدید از این مناطق می توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید.

سفر از مشهد به اهواز با هواپیما

رسپینا تمامی پروازهای داخلی منتهی به اهواز را پوشش داده و می توانید با قیمت های واقعی بلیط را برای مسیر مورد نظر خریداری کنید. برای خرید اینترنتی بلیط لازم است وارد منوی خرید بلیط پرواز از کادر بالای صفحه شده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ سفر می باشد. با کلیک بر روی دکمه جستجو لیست کاملی از تمام پروازهای موجود در این مسیر را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر یک از گزینه های ارائه شده می توانید خرید بلیط را انجام دهید.