مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار مشهد به سمنان

questions شرایط حمل باربرای سفر با قطار چیست؟
arrow down icon

توجه داشته باشید که آنچه با خودتان به داخل قطار می برید می بایست مزاحم دیگر افراد نشود. از همین رو نباید از ابعاد ۷۵ سانتی متر و وزن ۳۰ کیلو گرم تجاوز کند، مسافر می ‌تواند همراه بار مجاز یک بسته ‌ی کوچک خوراکی یا میوه و سبزی همراه داشته باشد.

questions ایا در طول سفر وعده غذایی وجود دارد؟
arrow down icon

درصورتیکه هنگام خرید بلیت برروی شرایط تهیه بلیت،وعده غذایی ذکرشده باشد میتوانید از دریافت ان در طول مسیر بهره مند شوید در غیر اینصورت در بسیاری از قطارها امکان خرید غذا به صورت جداگانه در طی مسیر وجود دارد

questions ایا اصل بلیت برای سوارشدن به قطار الزامی است؟
arrow down icon

بلیت معتبرنیازاست ولی اگرکارت شناسایی معتبر ومشخصات بلیت را همراه داشته باشید، میتوانید درباجه صدور بلیت المثنی در ایستگاه راه اهن مراجعه کرده و با پرداخت 5% بهای بلیت ، بلیت المثنی تهیه کنید.البته بعضی قطارها با پی دی اف یا تصویر بلیت هم میتوان سوار قطار شد

questions هزینه صدور بلیت برای کودکان چقدر است ؟
arrow down icon

برای افراد 2تا 12 سال با 50درصد تخفیف محاسبه میشود

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار مشهد سمنان در روزهای محدودی امکان پذیر می باشد و در تمام روزهای هفته در این مسیر قطار وجود ندارد. از آن جایی که سفر با هواپیما نیز برای عموم براحتی امکان پذیر نیست ، در نتیجه لازم است تا نکاتی را برای خرید این بلیط مدنظر داشته باشید و با قطارهای این مسیر آشنایی داشته باشید. رسپینا در ادامه راهنمای جامع خرید بلیط قطار، قیمت و هرآنچه که باید برای این سفر بدانید را ارائه خواهد داد.

بلیط قطار مشهد سمنان

قیمت بلیط قطار مشهد سمنان

برای اینکه قیمت بلیط یک مسیر تعیین شود باید چندین فاکتور مختلف بررسی و سپس نرخ نهایی اعمال گردد. برای اینکه بیشتر با عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط ها آشنا شوید ما چند فاکتور مهم در این زمینه را برای شما توضیح داده ایم.

تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط

 تاریخ خرید بلیط  در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. هر زمانی که با افزایش و کاهش میزان تقاضا برای خرید بلیط مواجه می شویم، نرخ آن نیز متغییر خواهد بود. در فصولی که به دلایل مختلف از قبیل برگزاری رویدادهای مذهبی و اعیاد مختلف مانند نوروز، بلیط سفر با تقاضای بسیار زیادی مواجه شده و در نتیجه نرخ آن نیز افزایش می یابد.

نوع قطار

در خطوط ریلی کشور قطار های با سطح ارائه ی خدمات متفاوت وجود دارند که هر کدام با توجه به نوع امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهند، نرخ های متغییری نیز برای بلیط دریافت می کنند. به طوریکه قیمت بلیط قطار مشهد سمنان نور بخاطر امکانات بسیار عالی از بیشترین قیمت برخوردار بوده و قطارهای 6 تخته گزینه های مناسبی برای خرید بلیط ارزان به شمار می روند.

فاصله مشهد سمنان با قطار

فاصله بین دو شهر 670 کیلو متر می باشد. قطار های مختلف این فاصله را در زمان های مختلفی طی می کنند. به طور معمول در حدود 7 ساعت و نیم تا 8 ساعت، زمانی است که این سفر به طول می انجامد. در حدود 9 ساعت سفر با قطار صبا اتوبوسی سمنان مشهد طول می کشد و مسافرت با قطار های تندر روی این مسیر، تا 6 ساعت و نیم زمان را کاهش می دهد.

مسیر قطار مشهد سمنان

ایستگاه های موجود در مسیر این دو شهر عبارت اند از: سلام، تربت، ابومسلم، کاشمر، خیام، نیشابور، عطار، سبزوار، بیهق، جوین، آزادور، جاجرم، ابریشم، شاهرود، دامغان، امروان. زمان رسیدن به هر ایستگاه را از قسمت جزییات قطار از سایت رسپینا مشاهده کنید.

ساعت حرکت قطار مشهد سمنان

برای آگاهی از برنامه حرکت تمامی قطار های موجود در مسیر مشهد به سمنان می توانید بعد از انتخاب روز سفرتان از سایت رسپینا، لیست این قطار ها به همراه ساعت حرکت از مشهد را مشاهده کنید.

خرید بلیط قطار مشهد سمنان - ایستگاه ها

راهنمای خرید بلیط قطار مشهد سمنان

جهت خرید بلیط مشهد سمنان از رسپینا کافیست مراحل زیر را طی کنید:

 جستجو قطار مشهد سمنان

ابتدا در منوی سایت رسپینا، بخش قطار را انتخاب نمایید. حال صفحه ی مشهد سمنان را جست و جو کنید. در صفحه ی قطار این مسیر، ارزانترین روز بلیط ها در هر روز نمایش داده می شوند. پس ازانتخاب روز مورد نظرتان می بایست از میان قطار های متنوع، یکی را برای سفر برگزینید.

 ثبت اطلاعات مسافر

در گام دوم خرید، می بایست تمامی قسمت هایی که سامانه از شما می خواهد را تکمیل کنید. هرگونه ورود اشتباه اطلاعات باعث می شود در هنگام سوار شدن به قطار با مشکل رو به رو شوید پس حتما در هنگام ثبت اطلاعات شخصی، دقت کافی را به خرج دهید.

پرداخت هزینه بلیط

در آخرین مرحله شما باید از طریق درگاه بانکی هزینه ی بلیط مشهد سمنان را پرداخت نمایید. اطلاعات مربوط به بلیط پس از اتمام مراحل فوق، به ایمیل و گوشی شما ارسال خواهد داشت.

خدمات خرید اینترنتی بلیط قطار مشهد سمنان در رسپینا

با استفاده از خدمات زیر می توانید آسان و ارزان را در رسپینا تجربه نمایید.

بلیط ارزان  قطار مشهد سمنان

یکی از مهم ترین خدمات رسپینا ، ارائه بلیط ارزان و مطابق با نرخ های مصوب می باشد. فراهم کردن امکان مشاهده ارزان ترین نرخ ها در چند روز آینده، پوشش مسیرهای ریلی تمام قطارها و مقایسه آسان و جستجوی سریع از جمله مواردی می باشند که باعث شده اند تا خرید ارزان بلیط در این سامانه براحتی امکان پذیر باشد.

استرداد آنلاین بلیط

کنسل کردن یک بلیط اتفاق عجیبی نیست زیرا همواره مشکلاتی ناخواسته بوجود می اید. ولی در چنین شرایطی وجود قابلیت استرداد انلاین می تواند از خسارت های بیش از حد جلوگیری کند. با ورود به قسمت کاربری خود در سایت و انتخاب بخش مورد نظرتان می توانید بلیط های خود را مستردد کنید. 

پشتیبانی 24 ساعته

هر خدمتی را که از سایت های ارائه دهنده ی فروش بلیط قطار مشهد به سمنان دریافت می کنید باید دارای پشتیبانی باشد. ممکن است در هنگام پرداخت هزینه های بلیط به ناگاه اینترنت شما قطع شود و دیگر بلیط برایتان به نمایش در نیاید. در چنین شرایطی می توانید با تیم پشتیبانی رسپینا تماس بگیرید. این کارشناسان به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخ گویی به شما هستند.

قطار مشهد به سمنان

ایستگاه راه آهن سمنان

این ایستگاه بخاطر قرار گرفتن در مسیر تردد تهران مشهد از شلوغ ترین ایستگاه های راه آهن می باشد که در جنوب شهر سمنان قرار دارد. ایستگاه راه آهن سمنان در ضلع جنوبی میدان باهنر و پایین تر از پارک 8 شهریور واقع شده است. در نزدیکی این ایستگاه، تاکسی و اتوبوس قرار گرفته که دسترسی شما از آن جا به سایر نقاط شهر را راحت تر می کند. قطارهای عبوری از این ایستگاه شامل مسافربری و باربری هستند. با توجه به فاصله اندک این ایستگاه تا مرکز شهر می توان برای تردد از تاکسی استفاده نمود.

از جمله سفرهای ریلی مشهد سمنان که در این ایستگاه انجام میشود می توان به موارد زیر  اشاره نمود:

قطار مشهد سمنان پردیس، قطار مشهد سمنان سبز، قطار مشهد سمنان صبا

حمل و نقل عمومی در سمنان

به منظور تردد در سطح شهر سمنان و بازدید از موزه ها و مکان های تاریخی آن می توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. البته تاکسی های آنلاین نیز می توانند گزینه مناسبی برای تردد در شهر به شمار روند.

با خرید بلیط قطار مشهد به سمنان  رسپینا روی زمین نمی مانید...