مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار مشهد به قزوین

questions ایا در طول سفر وعده غذایی وجود دارد؟
arrow down icon

درصورتیکه هنگام خرید بلیت برروی شرایط تهیه بلیت،وعده غذایی ذکرشده باشد میتوانید از دریافت ان در طول مسیر بهره مند شوید در غیر اینصورت در بسیاری از قطارها امکان خرید غذا به صورت جداگانه در طی مسیر وجود دارد

questions شرایط کنسل و استرداد بلیط چگونه است؟
arrow down icon

ساعت 12ظهرروز قبل از حرکت 90% بهای بلیط عودت میشود از ساعت 12ظهر روز قبل از حرکت تا 3 ساعت مانده به حرکت 70% بهای بلیط عوت میشود از 3ساعت مانده به حرکت تا لحظه حرکت قطار 50% بهای بلیط عودت میشود پس از حرکت قطار امکان استرداد وجود ندارد و بلیت سوخت خواهد شد.

questions اگرحرکت قطار لغو شود تا چه زمانی میتوان خسارت بلیط را دریافت کرد؟
arrow down icon

لغو برنامه حركت قطار ، وجه كامل بليت، تا يك‌ماه پس از تاريخ حركت در كليه‌ي مراكز فروش به مسافر پرداخت مي‌شود يا مي‌تواند با اولويت، بليت براي قطارهاي بعدي تهيه شود

questions برای کودک پسر تا چندسال میتوان در کوپه خواهران رزرو کرد؟
arrow down icon

براي افراد ذكور بالاي 6 سال ،‌در كوپه خواهران بليت صادر نمي شود و درصورت استفاده، بليت استرداد مي گردد

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار مشهد قزوین در تمام روزهای هفته در دسترس بوده و هر روز تقریبا سه قطار در این مسیر تردد دارند. فاصله زیاد و طی کردن مسافت طولانی و هزینه ی بالای سفر هوایی سبب شده قطار یکی از محبوب ترین وسایل نقیله در این مسیر باشد . در این مطلب راهنمای خرید بلیط قزوین، قیمت و معرفی قطارهای موجود در مسیر مشهد به قزوین ارائه خواهیم داد. با رسپینا همراه باشید.

بلیط قطار مشهد قزوین رسپینا

قیمت بلیط قطار مشهد قزوین رفت و برگشت

برای اطلاع از قیمت قطار رفت و برگشت مشهد قزوین به صورت زیر عمل کنید.  ابتدا  روز سفر را انتخاب کنید. سپس از بالای صفحه سمت راست گزینه قطار یک طرفه را به رفت و برگشت تغییر دهید و سپس تاریخ مورد نظرتان برای سفر را انتخاب کنید. حآل قطارهایی که برای شما نمایش داده می شوند را انتخاب نمایید تا قیمت بلیط برای شما نمایش داده شود.

برنامه حرکت قطار مشهد قزوین   

برای اطلاع از ساعت حرکت قطار های فعال در مسیر مشهد قزوین، باید ابتدا روز سفرتان را از سایت رسپینا انتخاب کنید. پس از این کار لیستی از شرکت ‌های ریلی که در آنروز فعال هستند به همراه ساعت حرکت از مشهد و زمان رسیدن به ایستگاه قزوین نمایش داده خواهند شد. از فیلترهای سمت راست صفحه نیز برای انتخاب ساعت حرکتی خاص می توانید استفاده کنید.

مسیر قطار مشهد قزوین

ایستگاه های قطار مشهد به قزوین از شهر نیشابور شروع می شود. در ادامه شما ایستگاه های نقاب، شاهرود و دامغان  را پشت سر می گذارید. همچنین از شهر تهران و کرج عبور می‌کند و در ایستگاه آخر در شهر قزوین توقف دارد. شما با انتخاب گزینه جزییات می‌توانید زمان رسیدن به هر کدام از ایستگاه ها را از روی سایت رسپینا مشاهده کنید.

فاصله مشهد تا قزوین با قطار

فاصله ۱۴۰۰ کیلومتری این مسیر با قطار های مختلف بین 12 تا ۱۳ ساعت طی می‌شود. شما می توانید با استفاده از قطارهای فدک که در این مسیر سرویس دهی دارد در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید.

آدرس راه آهن قزوین

این ایستگاه در خیابان راه آهن، غدیر 3 در نزدیکی بیماسرتان امیرالمونین قرار گرفته است.

خرید بلیط قطار مشهد قزوین از رسپینا

جهت خرید بلیط قطار مشهد به قزوین از رسپینا کافیست مراحل زیر را طی کنید:

 قطار مشهد قزوین را بیابید

در منوی قطار سایت رسپینا امکان دسترسی به صفحه مشهد به قزوین برای شما میسر شده است و بعد از ورود به این بخش می توانید ارزانترین نرخ بلیط ها در طول ماه را مشاهده کنید. پس ازانتخاب روز سفر باید قطار مورد نظرتان را رزرو نمایید.

مشخصات را ثبت کنید

در بخش اطلاعات، کلیه مشخصاتی که سامانه با ستاره مشخص کرده است را می بایست بدون هیچ گونه مغایرتی وارد کنید. پس از بررسی اطلاعات، ثبت را بزنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

بلیط را دریافت نمایید

با انتقال به درگاه بانکی و پرداخت هزینه بلیط، امکان دریافت فایل بلیط برای شما میسر خواهد شد. همچنین اطلاعاتی بلیط خریداری شده به ایمیل و شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

قطار مشهد قزوین - ایستگاه ها

قیمت بلیط قطار مشهد قزوین

قیمت بلیط ها را چندین فاکتور مختلف مشخص می کنند. با شناخت این عوامل شما می توانید در هنگام سفر، هزینه های سفرتان را به میزان بسیار زیادی کاهش دهید. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم:

تاریخ خرید بلیط

تاریخی که برای سفرتان انتخاب می کنید تاثیر زیادی بر قیمت بلیط ها دارد. در فواصلی از سال که تقاضا برای سفر زیاد می شود، خرید بلیط نیز افزایش می یابد. در عید نوروز نیز این مساله بیشتر دیده می شود.این امر باعث بالا رفتن نرخ بلیط ها می گردد. در مواقعی از سال نیز که مردم رغبت کمتری برای سفر دارند، نرخ بلیط ها با کاهشی نسبی رو به رو می شود.

امکانات قطار

قطار های مختلفی که در خطوط ریلی کشور فعالیت می کنند دارای امکانات مختلفی نسبت به یکدیگر هستند. مثلا قیمت بلیط قطار مشهد قزوین فدک بخاطر امکانات ویژه ای که دارد از بیشترین قیمت برخوردار بوده و قطارهای 6 تخته گزینه های مناسبی برای خرید بلیط ارزان قطار به شمار می روند.

قطارهای مسیر مشهد قزوین

در مسیر مشهد به قزوین قطارهای متعددی تردد دارند که عبارتند از:

قطار مشهد قزوین قطار فدک

قطار مشهد قزوین میلاد

قطار مشهد قزوین خلیج فارس

قطار مشهد قزوین مهدیس

قطار مشهد قزوین غزال

قطار مشهد قزوین پارسی

خدمات خرید اینترنتی بلیط قطار مشهد قزوین در رسپینا

با استفاده از خدمات خرید آنلاین رسپینا می توانید سفری بی دغدغه را تجربه کنید:

بلیط ارزان قزوین

یکی از مهم ترین خدمات رسپینا ، ارائه بلیط ارزان و مطابق با نرخ های مصوب می باشد. فراهم کردن امکان مشاهده ارزان ترین نرخ ها در چند روز آینده، پوشش مسیرهای ریلی تمام قطارها و مقایسه آسان و جستجوی سریع از جمله مواردی می باشند که باعث شده اند تا خرید ارزان بلیط در این سامانه براحتی امکان پذیر باشد.

استرداد آنلاین بلیط 

یکی از بهترین خدمات ارائه شده در خرید آنلاین بلیط قزوین از رسپینا می توان به فراهم شدن امکان استرداد آنلاین بلیط اشاره نمود. تمام بلیط های خریداری شده از طریق این سامانه کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و بدون از دست دادن زمان می توان بلیط را کنسل نمود.

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطع شدن اینترنت در حین صدور بلیط و همچنین ایجاد مشکل در فرایند استرداد مواجه شوید، تیمی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته اماده پاسخگویی به شما هستند.

خرید بلیط قطار مشهد به قزوین

سرویس خبرم کن در رزرو قطار مشهد قزوین 

یکی از جذاب ترین بخش های سایت رسپینا که می توانید از آن بهره مند شوید،خبرم کن می باشد. شما ممکن است منتظر کاهش قیمت بلیطی باشید ولی نتوانید هر روز سامانه را چک کنید. با استفاده از این سرویس می توانید در لحظه از ارزان شدن قیمت ها مطلع شوید.

با خرید ارزان بلیط قطار مشهد قزوین از رسپینا روی زمین نمی مانید...