مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار کرج به مشهد

questions هزینه ی بلیط کودکان ایا متفاوت است ؟
arrow down icon

بله بازه ی سنی 2 تا 12 سال می بایست نصف هزینه بلیط را پرداخت کنند و بازه سنی زیر دو سال تنها ده دردصد هزینه بلیط

questions در صورت خرید بلیط برای نوزاد ایا می توان از صندلی قطار استفاده کرد؟
arrow down icon

خیر درصورت این که می خواهید برای نوزاد از صندلی استفاده کنید باید هزینه بلیط نیم بها را پرداخت کنید

questions برای حمل اتوموبیل با قطار ،چه کسی در مقصد خودرو را تحویل میگیرد؟
arrow down icon

درراه اهن مبدا فرمی با مشخصات فردی که در مقصد میخواد خودرو را تحویل بگیرد پر میشود و فقط آن شخص میتواند در مقصد خودرو را دریافت کند

questions شرایط حمل باربرای سفر با قطار چیست؟
arrow down icon

توجه داشته باشید که آنچه با خودتان به داخل قطار می برید می بایست مزاحم دیگر افراد نشود. از همین رو نباید از ابعاد ۷۵ سانتی متر و وزن ۳۰ کیلو گرم تجاوز کند، مسافر می ‌تواند همراه بار مجاز یک بسته ‌ی کوچک خوراکی یا میوه و سبزی همراه داشته باشد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار کرج مشهد شرایط ایده آلی برای مسافران فراهم می نمایید تا قطارهای لوکس موجود در این مسیر یک انتخاب عالی برای سفر به مشهد می باشد. شاید عده ای در سفر های خود ترجیح دهند مسیر هوایی را انتخاب کنند ولی بلیط قطار همیشه از محبوب ترین گزینه های مسافران بوده است. در ادامه موارد مهم و کاربردی پیش از تهیه بلیط های این مسیر را مورد بررسی قرار داده ایم که توصیه می کنیم تا انتها مطالعه بفرمائید.

بلیط قطارکرج مشهد

اطلاعات قطارهای مسیر کرج مشهد

پیش از رزرو بلیط، توجه به اطلاعات زیر، کمک شایانی در برنامه ریزی بهتر سفر شما خواهند داشت.

ساعت و زمان حرکت

این مورد بستگی به برنامه کاری شرکت ریلی دارد و برای هر قطار متفاوت است. به عنوان مثال، ساعت حرکت بلیط قطار کرج مشهد فدک، 17:05 در تمامی روزهای هفته می باشد. جهت اطلاعات بیش تر می توانید به جدول قطارها از بالای همین صفحه (قسمت انتخاب تاریخ سفر) مراجعه نمائید.

ایستگاه های بین راهی

تهران - سمنان - دامغان - شاهرود - نقاب – نیشابور از جمله ایستگاه های بین راهی این مسیر می باشد.

مدت زمان پیمودن مسیر

مسافت میان این دو شهر حدودا 938 کیلومتر است که با قطار در مدت زمان میانگین 12 ساعت پیموده می شود. البته با تغییر ناوگان، این میزان نیز با اندک تغییرات همراه خواهد بود.

شرکت های ریلی پوشش دهنده مسیر

در این مسیر، 4 شرکت ریلی شناخته شده و بزرگ رجا، فدک، بن ریل و نورالرضا فعالیت می کنند. هر کدام از قطارها نیز بر اساس امکانات و کیفیت خدمات ارائه شده دارای قیمت مخصوص به خود می باشند که قطارهای پنج ستاره و لوکس فدک و قطارهای 3 ستاره و 6 تخته رجا به ترتیب از بیش ترین و کم ترین قیمت بلیط برخوردار می باشند.

سفر با قطار کرج مشهد با قطار فدک

یکی از بهترین فرصت ها برای داشتن سفر کاملا لوکس و عالی با خرید در قطار فدک نصیبتان خواهد شد. با تهیه بلیط قطار فدک که از بهترین قطارهای 5 ستاره می باشد، امکانات بسیار مطلوبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و انتخابی عالی برای سفرهای خانوادگی می باشد. در این قطار 3 کلاس متفاوت وجود دارد که در هر یک شرایط خاصی ارائه می گردد. از جمله امکانات قطار فدک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین

* ارائه‌ی حوله‌ی مرطوب

* سرو نوشیدنی خوشامدگویی

* استفاده از ظروف چینی برای سرو غذا

* سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

* سرو پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر

* سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا

* ارائه‌ی سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت

* ارائه‌ی ویلچر به مسافران برای جابه‌جایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

* ارائه‌ی گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

* ارائه‌ی هدفون

* ارائه‌ی روزنامه

خرید بلیط قطار کرج مشهد نورالرضا

علاوه بر قطار فدک، در مسیر ریلی کرج به مشهد قطارهای دیگری نیز وجود دارند که بخاطر داشتن شرایط مناسب از طرفداران زیادی برخوردار می باشند. برای مثال خرید بلیط قطار نور یکی دیگر از گزینه های مناسبی می باشد که با خرید بلیط قطار کرج مشهد می توانید از آن استفاده نمایید. این قطار از قطارهای کوپه ای و 4 نفره می باشد که امکاناتی از قبیل موارد زیر را ارائه می دهد:

* غذا

* سطل زباله

* بسته پذیرایی

* دو عدد LCD برروی دیواره کوپه

* چای

* دو دستگاه پیجر مهماندار

* آب معدنی

* سیستم روشنایی عمومی

* روزنامه

* چراغ مطالعه و چراغ خواب

* لوازم خواب

* ارائه هدفون

* سیستم تهویه مطبوع قابل تنظیم

قطارهای مسیر کرج مشهد

کارهایی که با خرید بلیط این سفر باید در مشهد انجام داد

هر سفری نیازمند اطلاعاتی می باشد. از این رو در اینجا اماکن و جاذبه های گردشگری این شهر را برای شما معرفی می کنیم:

مکان های دیدنی مشهد عبارتند از:

کوهسنگی مشهد: پارکی بسیار زیبا در دامنه ی کوه که آلاچیق هایی در میان درختان دارد تا بتوانید در کنار لذت بردن از صدای آب روانی که از کوه به پایین می ریزد، مدتی کوتاه دغدغه های زندگی را فراموش کنید.

آرامگاه نادرشاه مشهد : جاذبه های گردشگری تاریخی مشهد نیز بسیار گسترده هستند و می توانید از مکان های زیادی بازدید کنید . بعد از حرم مطهر امام رضا(ع) ، دومین مکان از نظر بازدید توریست ها در داخل شهر می باشد . در این باغ موزه ی زیبا می توانید از آثاری چون سلاح های گرم و سرد قدیمی دوران های مختلف دیدن کنید.

بهترین زمان برای خرید بلیط سفر به مشهد

خرید ارزان ترین بلیط قطار مشهد از کرج را از انواع سایت های گردشگری تهیه کنید. بهترین زمان سفر به مشهد اوایل بهار که با تعطیلات نوروز همراه است و تا پایان فصل پاییز می باشد. شهر مشهد در این بازه ی زمانی از شرایط آب و هوایی عالی بر خوردار است. در این بازه زمانی رویدادهای مهم ورزشی و سیاسی و فرهنگی نیز انجام می شود. در مشهد شرایط آب و هوایی حاکم در فصل زمستان سرد و سوزناک و خشک است اما این فصل هم می تواند تا حدودی حضور گردشگران را با قیمت های هتلی ارزانتر و بلیط های کم هزینه تر همراه کند.

قیمت بلیط قطار کرج به مشهد رجا

برای اینکه از برنامه حرکت قطار کرج مشهد آگاه شوید و بتوانید از قیمت بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت مطلع گردید، می توانید به صفحه ی این مسیر در سایت رسپینا مراجعه کنید و تمامی این موارد را مشاهده کنید تا بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب نمایید.

حمل و نقل عمومی در مشهد

شهر مشهد از دسته شهرهای شلوغ می باشد، که بدون سیستم حمل و نقل عمومی رفت و آمد در آن آسان نخواهد بود. در مشهد می توانید از وسایل نقلیه همچون: تاکسی، اتوبوس و مترو استفاده کنید. استفاده از تاکسی نسبت به سایر وسایل نقلیه گرانتر خواهد بود اما برای صرف هزینه کمتر می توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید. برای پرداخت هزینه اتوبوس و مترو مشهد می توانید از کارت های الکترونیکی به نام من کارت استفاده کنید.

خرید اینترنتی بلیط قطار کرج به مشهد

با توجه به تقاضای زیاد برای سفرهای ریلی در این مسیر ، در نتیجه باید سرعت عمل داشت و با خرید اینترنتی بلیط فرصت را غنیمت شمرد. علاوه بر صرفه جویی در زمان، با خرید اینترنتی بلیط می توان نرخ ها و امکانات هر یک از قطارها را با هم مقایسه نمود و در نهایت بهترین گزینه را خرید. به عبارت دیگر، با خرید اینترنتی می توان فرصت خرید ارزانترین قیمت بلیط قطار کرج مشهد را نیز بدست آورد.

خرید بلیط قطار کرج مشهد با قطارهای سه ستاره

علاوه بر قطارهای فوق، گزینه های مناسبی برای داشتن سفرهای ارزان نیز وجود دارند که شرایط ایده آلی ارائه می دهند. از جمله قطارهایی که برای داشتن سفر ارزان با قطار کرج به مشهد می توان انتخاب نمود، قطار مهتاب، رعد، جوپار، هستیا و ریل سیر کوثر اشاره نمود. این قطارها کوپه ای و با ظرفیت های 5 و 6 نفره می باشند که در روزهای مختلف در این مسیر به حمل و نقل مسافران می پردازند. پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید بلیط به نرخ این قطارها در ساعات و روزهای مختلف توجه داشته باشید و بعد از مقایسه در نهایت نسبت به خرید اقدام کنید.

ایستگاه بین راهی قطار کرج مشهد

رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا ویروس

از خرید اینترنتی به جای خرید حضوری استفاده کنید.
برای حضور در راه آهن مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش اضافی به همراه داشته باشید.
فاصله گذاری اجتماعی را در از راه آهن رعایت کنید.
بعد از خروج از راه آهن در صورت استفاده از تاکسی حتما بعد از سوار شدن و پس از پیاده شدن دست های خود را ضد عفونی کنید.
حتی المقدور از پرداخت نقدی برای تاکسی پرهیز کرده و از پرداخت اینترنتی استفاده نمایید.

نحوه ی خرید بلیط سفر با قطار کرج به مشهد

سایت رسمی خرید اینترنتی بلیط قطار رسپینا تمامی مسیرهای ریلی داخلی را تحت پوشش قرار داده و با فراهم کردن امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی24 ساعته، برای خرید بلیط سفر به مشهد می مناسبی باشد. برای خرید بلیط این سفر می توانید وارد منوی خرید بلیط قطار از کادر بالای این صفحه شده و بعد از ورود اطلاعات مورد نیاز، در نهایت انتخاب درست و آگاهانه ای داشته باشید. همچنین میتوانید با نصب اپلیکیشن خرید بلیط قطار رسپینا به آسانی برای خرید بلیط قطار کرج مشهد اقدام کنید.