مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
در حال جستجوی قطار های مسیر انتخابی شما
اطلاع از پیش فروش بلیط قطار
شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا رسپینا شما را از برنامه زمان بندی پیش فروش بلیط قطارهای رجا از طریق پیامک با خبر کند
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط قطار کرمان به تهران

questions ایا امکان سفر به تنهایی با قطار وجود دارد؟
arrow down icon

تنها در صورتی که بالای 17 سال سن داشته باشید می توانید با قطار سفر کنید و در غیر این صورت باید حتما با فردی بزرگتر همراه باشید

questions در سفر با قطار تهران بلیط کودکان چه قیمتی دارد؟
arrow down icon

برای کودکان زیر 2 سال 10 درصد هزینه ی کل و برای کودکان بین 2تا 12 سال به صورت نیم بها حساب می شود

questions شرط لازم برای خرید دو بلیط قطار متوالی چیست؟
arrow down icon

اگر قصد خرید دو قطار متوالی را دارید، لازم است بین زمان رسیدن قطار اول و حرکت قطار دوم حداقل 3 ساعت فاصله باشد.

questions دربست کردن کوپه هنگام خرید اینترنتی چگونه است؟
arrow down icon

باید موقع خرید آنلاین بلیط ، گزینه کوپه دربست را انتخاب کنید و تعداد مسافران و بزرگسال و کودک بودن آن‌ها را مشخص کنید.هنگام دربست کردن کوپه، هزینه صندلی‌های خالی با کسر هزینه خدمات ایستگاهی و پذیرایی به صورت خودکار برای شما محاسبه می‌شود و شما فقط بهای صندلی را می‌پردازید.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط قطار کرمان تهران بیشتربه دلیل امنیت بالا مورد استقبال قرار می گیرد و از بهترین انتخاب ها برای شروع سفر ایمن می باشد. در بعضی مواقع عده ای سفر هوایی را به سایر وسای ترجیح می دهند ولی سفر با قطار در این مسیر همیشه تقاضای بالایی را داشته است . با توجه به تقاضای زیادی که برای خرید بلیط قطار در این مسیر وجود دارد، به همین منظور در ادامه راهنمایی کاملی در این خصوص ارائه خواهیم داد. با ما در ادامه همراه باشید.

بلیط قطار کرمان تهران

چرا خرید بلیط قطار کرمان تهران؟

تهران پایتخت ایران است و در ازمان قاجاریان به عنوان پایتخت انتخاب شده است . شهر تهران با تغییر و تحول زیادی روبرو شده و هم اکنون از مهم ترین ادارات و سازمان ها، دانشگاه ها، مراکز درمانی و تفریحی و برندهای معتبر در تهران دیده می شود. از این رو به دلیل مسائل بیزینسی ، گردشگری داخلی و خارجی در تمام ایام سال مسافران زیادی به خود می بیند.

اطلاعات قطارهای مسیر کرمان تهران

مهم ترین نکات قبل از رزرو بلیط قطار کرمان تهران که می بایست مدنظر قرار دهید، عبارتند از:

از تهران تا کرمان با قطار چند ساعت است؟

مدت زمانی که طول می کشد قطار از کرمان به تهران برسید در حدود 14 ساعت می باشد. در این زمان قطار در ایستگاه هایی چون محمدیه، زرند، بافق توقف خواهد داشت. بعضی از قطار های کرمان در ایستگاه کاشان نیز توقف دارند.

ایستگاه های بین راهی

زرند - یزد - اردکان - کاشان - محمدیه از ایستگاه های بین راهی مسیر این قطار تلقی می گردند.

شرکت های ریلی ارائه دهنده بلیط قطار کرمان تهران

شرکت های ریلی رجا، جوپار و بن ریل از جمله شرکت های ریلی می باشند که در این مسیر به صورت منظم و روزانه قطار اعزام می کنند.

ساعت حرکت قطار کرمان به تهران

در هنگام خرید بلیط قطار کرمان از سایت رسپینا می توانید ساعت حرکت تمامی شرکت های ریلی که در این مسیر سرویس دهی دارند را مشاهده کنید. بدین صورت که ابتدا روز سفرتان را مشخص می کنید. سپس لیستی کامل از تمامی قطار های مسیر کرمان تهران به همراه ساعت حرکت از ایستگاه کرمان و زمان ورود به تهران نمایش داده خواهد شد.

ایستگاه بین راهی قطار کرمان تهران

قطارهای مسیر کرمان به تهران

در حالت کلی در مسیر کرمان به تهران سه قطار جوپار، غزال و البرز وجود دارد که هر یک دارای ویژگی ها و امکانات خاصی هستند. در ادامه به هر یک از این قطارها نگاهی کوتاه خواهیم داشت.

جوپار

قطار جوپار یکی از قطارهای 6 تخته متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی جوپار می باشد و بخاطر داشتن قیمت مناسب و ارزان طرفداران زیادی دارد. این قطار از سال 1381 به ناوگان ریلی ایران اضافه شده است و در اکثر مسیرهای پرتردد مسافران را جا به جا می کند. با خرید بلیط قطار کرمان تهران جوپار می توانید از امکاناتی به شرح زیر بهره مند شوید:

* پذیرایی میان وعده رایگان

* فروش تنقلات

* فروش غذا در رستوران/کوپه/سالن

* سیستم تهویه مطبوع هوا

* توزیع نشریات در ایام غیر تعطیل

* سرویس خواب

* ویلچر

* سیستم صوتی در کوپه یا سالن

* توالت فرنگی

* یک بطری رایگان آب برای هر مسافر

* جعبه کمک های اولیه

* شیشه های دوجداره و بدنه ی دو لایه ای واگن ها

* پریز برق 220 ولت

قطار غزال

این قطار که از قطارهای 5 ستاره و کوپه ای غزال بناید به شمار می رود، بخاطر داشتن امکانات ایده آل و شرایط مطلوب در واگن و کوپه ها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. واگن های قطار غزال هر کدام دارای 10 کوپه ی 4 نفره است که در مجموع گنجایش 40 نفر مسافر را دارد. کوپه های جمع و جور این قطار انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی است؛ همچنین می توانید با خرید غذای همراه، سفری راحت و لذت بخش را در واگن های مدرن قطار غزال تجربه کنید.

کوپه های قطارغزال به سیستم های صوتی و تصویری به همراه مانیتور مسطح، صندلی های راحت و تخت خواب های انعطاف پذیر، سیستم تهویه ی مطبوع، میز تاشو، سیستم پیام رسانی می باشد؛ لازم به ذکر است که کوپه ی مهماندار به امکاناتی نظیر ماکروفر، آبسردکن، یخچال، ارتباط تلفنی با مسافر و ... تجهیز شده است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به طور مجزا در هر واگن و پوشش سیستم اتصال واگن ها با پرده های کروکی که به عنوان عایق عمل می کنند، باعث آسایش بیشتر مسافران در مسیر می شود. پیشنهاد می کنیم با خرید بلیط قطار کرمان تهران غزال آسایش و راحتی سفرتان را دو چندان کنید.

بهترین زمان برای سفر با قطار کرمان تهران

برای داشتن روزهای زیبا و سفری خاطره انگیز به تهران باید بتوانید زمان مناسبی را برای حضور در آن انتخاب کنید. چهره ی خلوت این شهر در روزهای خوش آب و هوای نوروز شرایط مناسبی را برای سفر فراهم می کنند. علاوه براین، ماه های ابتدایی بهار و پاییز از دیگر شرایط مناسب برای سفر به این شهر محسوب میشوند. البته در حالت کلی، چهار فصل این شهر شرایط مناسبی برای سفر دارند و تحمل سرما و گرمای آن سخت نیست. در بازه های زمانی تعطیلات نوروز می توان بلیط پرواز را نیز با قیمت مناسب و ارزان تر خریداری نمود.

حمل و نقل عمومی در تهران

با توجه به وسعت بسیار زیاد شهر تهران و شلوغی سرسام آور خیابان های آن، سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر بسیار پیشرفته و خوب می باشد. از جمله وسایل نقلیه که می توان برای تردد در سطح شهر تهران انتخاب نمود، تاکسی، اتوبوس و مترو می باشد. در حالت کلی تاکسی گران ترین وسیله نقلیه می باشد و اتوبوس و مترو در سطح پایین تری از نظر قیمت قرار دارند. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه اتوبوس و مترو تهران باید کارت های الکترونیکی بلیط را خریداری کنید. استفاده از این کارت ها در کنار خرید بلیط ارزان می تواند یکی از گام های موثر در کاهش هزینه های سفر به شمار رود.

راهنمای خرید ارزان بلیط قطار کرمان تهران

برای اینکه بتوانید ارزانترین خرید ممکن را برای سفر خویش با قطار داشته باشید، مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا از بالای سایت، منوی مربوط به قطار را انتخاب کنید.

از قسمت جست و جوی سریع، کرمان را به عنوان مبدا و برای مقصد تهران را انتخاب کنید.

در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، قیمت ها را می توانید تا حداقل 15 روز آینده مشاهده کرده و مناسب ترین روز را انتخاب نمایید.

حال از لیست قطار هایی که میبینید، یکی را برای سفر خود برگزینید.

اطلاعات شخصی مسافر را به درستی وارد کرده و ثبت را بزنید.

در قسمت انتهایی، مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا بلیط مورد نظرتان نمایش داده شود.

رزرو بلیط قطار کرمان تهران

قیمت بلیط قطار کرمان تهران

چندین فاکتور می توانند روی قیمت گذاری بلیط ها دخیل باشند و اگر با آگاهی از این موارد اقدام به خرید کنید، خواهید توانست در هزینه های خود صرفه جویی بسیار مناسبی انجام دهید.

تاریخ خرید بلیط

در زمان هایی که حجم بالایی از مردم تصمیم به سفر می گیرند، شاهد افزایش نرخ بلیط ها نیز هستیم. با افزایش تقاضا برای مسافرت در ایامی مانند اعیاد و مناسبت های خاص، قطار کرمان تهران نیز با افزایش نرخ مواجه می شود. در چنین فصولی قیمت بلیط کرمان تهران قطار نسبت به زمستان ها که سفر کمتر است، بیشتر از حد معمول خواهد بود.

نوع قطار

قطار های مختلفی در ناوگان ریلی ایران وجود دارند که هر کدام بنا به نوع خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، نرخ گذاری های متفاوتی نیز دارند. مثلا قطار فدک در سطوح مختلفی بلیط های خود را به فروش می رساند و با انتخاب هر کدام از کلاس های مسافرتی آن، هزینه ی مختلفی را بابت بلیط می بایست پرداخت نمایید.

نکات مهم در خرید بلیط قطار کرمان به تهران

علاوه بر انتخاب شیوه مناسب برای خرید بلیط و دقت در نوع قطار، لازم است به برخی از نکات در حین خرید توجه داشته باشید:

* اطلاعات هر مسافر باید به نام خودش و به صورت کاملا صحیح و مطابق با اطلاعات روی کارت شناسایی وارد شود. عدم تطابق اطلاعات کارت شناسایی با بلیط به منزله نداشتن بلیط می باشد و مسافر نمی تواند از قطار استفاده کند. برای اصلاح اطلاعات باید هزینه پرداخت شود.

* اگر قصد خرید دو قطار متوالی را دارید، لازم است بین زمان رسیدن قطار اول و حرکت قطار دوم حداقل 3 ساعت فاصله باشد.

* در زمان مناسب به ایستگاه قطار مراجعه کنید و در نظر داشته باشید که ده دقیقه قبل از زمان حرکت، دربهای قطار بسته خواهند شد و امکان سوار شدن به قطار وجود نخواهد داشت.

* سایت های معتبر و شناخته شده را برای خرید انتخاب کنید. سایت های معتبر علاوه بر داشتن امنیت و قابلیت اعتماد بالا، تمامی مسیرهای ریلی داخلی را تحت پوشش قرار می دهند. در نتیجه حق انتخاب بهتری خواهید داشت و با خیال آسوده بلیط را خریداری می کنید.

خدمات خرید اینترنتی بلیط قطار کرمان تهران در رسپینا

شما از طریق سامانه رسپینا می توانید به امکاناتی در کنار خدمات اصلی سایت دسترسی داشته باشید . این خدمات مطمعنا در راستای هر چه آسان تر شدن خرید های شما تعبیه شده و حائی این نکته است که رسپینا بعد از خرید هم به فکر رفاه شما هموطن عزیز می باشد .

بلیط ارزان تهران

زمانی که به صفحه ی خرید بلیط وارد می شوید ، می توانید قیمت ها را تا سی روز آینده مشاهده کنید تا بهترین خرید را بتوانید داشته باشید . همچنین با فعال سازی سرویس خبرم کن روی مسیر کرمان تهران ، می توانید زمانی که قیمت این بلیط ارزان می شود از طریق پیام مطلع گردید.

استرداد آنلاین

لغو سفر عضو لاینفکی از اتفاقات ناخواسته زندگی می باشد . ولی جلوگیری از خسارت بعد از آن می تواند کمی از تلخی این امر را کم کنید . برای استرداد بلیط به صورت انلاین ،از طریق پنل کاربری خود می توانید اقدام کنید و بعد از ثبت درخواست ، میزان جریمه شما محاسبه و مابقی مبلغ به حسابتان برگشت می خورد .

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط قطار کرمان تهران ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق و غیره مواجه شوید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

ایستگاه راه آهن تهران

ایستگاه راه آهن تهران یکی از قدیمی ترین ایستگاه های قطار در کشورمان می باشد که در سال 1306 ساخت آن شروع شده است. این ایستگاه در جنوب میدان راه آهن تهران واقع شده و مساحتی حدود 174 هکتار دارد. برای تردد از این ایستگاه به مرکز شهر و سایر مناطق تهران می توان از مترو، تاکسی و اتوبوس و بی آر تی استفاده نمود.

از جمله سفرهای ریلی کرمان تهران که در این ایستگاه انجام میشود می توان به موارد زیر می باشد:

قطار کرمان تهران فدک، قطار کرمان تهران زندگی، قطار کرمان تهران نور، قطار کرمان تهران غدیر، قطار کرمان تهران سبز، قطار کرمان تهران پردیس

علیرغم مزایای بسیار زیادی که سفرهای ریلی به همراه دارند، ممکن است به دلایل مختلف بخواهید با تهیه بلیط برای سفر اتوبوس یا هواپیما مسافرت کنید. با توجه به اینکه رسپینا یکی از با سابقه ترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات گردشگری به شمار می رود، تمام آنچه برای شروع سفر لازم است را به صورت کاملا آنلاین ارائه داده است.

ایستگاه راه اهن تهران

اقامت در تهران

لازمه شروع سفرهای حرفه ای و بدون دغدغه، برنامه ریزی درست و انتخاب های مناسب می باشد. به همین خاطر است که در سفر به تهران نباید بدون رزرو اقامتگاه قدم به این شهر گذاشت. تنوع بسیار بالا در هتل و هتل آپارتمان و قرار گرفتن هر یک در مناطق مختلفی از شهر باعث میشود تا مقایسه امکانات آنها با مراجعه حضوری به هر یک کار سختی باشد.