tglCty
مسافران : 1
اکونومی
جمعه 1403/01/10
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
14,290 ت
شنبه 1403/01/11
--
یکشنبه 1403/01/12
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
374,367 ت
دوشنبه 1403/01/13
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
24,467 ت
سه شنبه 1403/01/14
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
21,426 ت
چهارشنبه 1403/01/15
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
19,864 ت
پنجشنبه 1403/01/16
--
جمعه 1403/01/17
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
17,595 ت
شنبه 1403/01/18
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
25,937 ت
یکشنبه 1403/01/19
--
دوشنبه 1403/01/20
--
سه شنبه 1403/01/21
--

اطلاعات پرواز تهران به برلین

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
0
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
05 ساعت و 55 دقیقه
routing مسافت
12947 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 02:05
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 03:35
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران برلین

arrowRight
Anadolu jet
Emirates Airline
Flydubai
Azerbaijan Airlines
Kuwait Airways
Lufthansa
Austrian Airlines
Pegasus Airlines
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

خرید بلیط هواپیما تهران به برلین مانند سایر بلیط های خارجی دارای نکات مهمی می باشد که توجه به آنها در حین خرید الزامی است. مسیر پروازی، ایرلاین های ارائه دهنده پرواز، راه های خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان در مسیر برلین و باید و نبایدهای سفر به این شهر از جمله مواردی هستند که اطلاع از آنها می توانند تاثیر زیادی بر خرید بلیط بهتر داشته باشد. در این مطلب راهنمای کامل خرید بلیط هواپیما تهران به برلین و هر آنچه که باید درباره آن بدانید را ارائه خواهیم داد. با رسپینا همراه باشید.

بلیط هواپیما تهران برلین

بهترین شیوه برای خرید بلیط هواپیما تهران به برلین کدام است؟

سوالی که اغلب افراد برای خرید بلیط هواپیما خارجی این مسیر با آن روبرو میشوند این است که بهترین شیوه خرید بلیط کدام است؟ خرید حضوری بهتر است یا آنلاین؟ چرا؟ هر یک از شیوه های خرید بلیط هواپیما مزایا و معایب خاص خودش را دارد اما در حالت کلی می توان گفت، بهتر است خرید اینترنتی بلیط را انتخاب کنید، چون آسان ترین و البته سریع ترین روش برای خرید می باشد.

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به برلین از مزایای زیادی بهره مند میشوید که مهم ترین آنها پشت سر گذاشتن محدودیت های زمانی و مکانی می باشد. این مزیت در تمام خریدهای اینترنتی وجود دارد و شاید یکی از دلایل رشد این شیوه خرید نیز همین باشد. به عبارت دیگر، در هر ساعت از شبانه روز و بدون توجه به زمان و تایم کاری و باز یا بسته بودن دفاتر و آژانس های میافرتی می توان بلیط را دریافت کرد. همچنین در این شیوه خرید بلیط دیگر نیاز به تحمل کردن شلوغی و ترافیک سرسام آور تهران نیست. براحتی می توان در محل کار و یا در مهمانی و یا در زمان استراحت در منزل در کمتر از یک دقیقه بلیط را خریداری کرد.

البته مواردی که به آن اشاره شد بیشتر به آسایش و راحتی خرید بلیط پرواز تهران به برلین تمرکز دارند. در حالیکه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران به برلین مزایای دیگری نیز دارد مانند استرداد آنلاین بلیط و بهره مندی از همراهی تیم پشتیبانی 24 ساعته. یعنی همان طور که بلیط را آنلاین خریداری می کنید، به صورت کاملا آنلاین نیز بلیط را می توانید استرداد کنید. با استرداد بلیط به صورت آنلاین می توان جلوی ضرر مالی بیشتر و متحمل شدن درصد جریمه بالا را گرفت.

دلیل تفاوت در قیمت بلیط هواپیما تهران به برلین چیست؟

با نگاهی کوتاه به لیست پروازهای تهران به برلین کاملا متوجه تفاوت نرخ بلیط ها خواهید شد و حتی ممکن است با بلیط هایی مواجه شوید که تا دو برابر قیمت بیشتری نسبت به بقیه دارند. شاید برایتان سوال باشد که دلیل این همه تفاوت قیمت در چیست. واقعیت این است که قیمت بلیط هواپیما تهران به برلین بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین میشود و برخی از آنها به شدت در افزایش قیمت بلیط تاثیر می گذارند.

از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت بلیط هواپیما زمان و تاریخ خرید بلیط می باشد. در برخی از روزهای سال بخاطر شرایط آب و هوایی و همزمان بودن با مناسبتهای خاص ممکن است تقاضا برای سفر در آن مسیر زیادتر از سایر روزها باشد. در نتیجه قیمت بلیط هواپیما نیز مانند قیمت رزرو هتل و خرید و غیره با افزایش روبرو میشود.

علاوه براین، ایرلاین های مختلفی که پروازها را ارائه می دهند ممکن است از نظر نوع هواپیما، امکانات و شرایط موجود در آنها و همچنین اعتبار و معروف بودن برند با هم تفاوت های زیادی داشته باشند. به همین خاطر قیمت بلیط هواپیما تهران به برلین در هر یک از آنها با دیگری تفاوت زیادی دارد. به عنوان مثال، قیمت بلیط هواپیما فرست کلاس لوفت هانزا اصلا قابل مقایسه با قیمت بلیط اکونومی قطرایرویرز در مسیر تهران به برلین نیست و تفاوت بسیار زیادی با هم دارند.

از دیگر مواردی که می تواند در ارزان یا گران بودن پرواز تهران به برلین اثرگذار باشد، مسیر پروازی و مسافتی است که هر هواپیما برای رسیدن به مقصد طی می کند. به عنوان یک قانون همیشگی، هر اندازه مسیر طی شده توسط یک هواپیما یا هر وسیله نقلیه دیگر بیشتر باشد، میزان مصرف سوخت بیشتر خواهد شد و در نتیجه با بالا رفتن هزینه ها قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می کند. در اکثر مواقع قیمت بلیط هواپیما تهران به برلین در ایرلاین هایی که توقف های کمتری داشته و مسیر کوتاه تری را طی می کنند کمتر می باشد. چون علاوه بر کاهش مصرف سوخت، تعداد کشورهای واسط در این مسیر کمتر بوده و مالیات کمتری را به آن کشورها پرداخت خواهند کرد.

مسیرهای پروازی تهران به برلین کدام اند؟

در روزهای مختلف هفته ایرلانی هایی که پرواز تهران به برلین را ارائه می دهند تفاوت دارند. از جمله شرکت های هواپیمایی در این مسیر می توان به قطر ایرویرز، ترکیش ایرلاینز، لوفت هانزا، ایرلاین اوکراین، پگاسوس، ایرفلوت، آسترین ایرلاینز، اطلس جت و سوئیس ایرلاینز اشاره نمود. هر یک از این ایرلاین ها مسیرهای پروازی متفاوتی دارند که عبارتند از:

قطر ایرویرز: تهران (فرودگاه امام خمینی)، دوحه (فرودگاه بین المللی دوحه)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

ترکیش ایرلاینز: تهران (فرودگاه امام خمینی)، استانبول (فرودگاه جدید استانبول/ سبیها گوکچن)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

پگاسوس: تهران (فرودگاه امام خمینی)، استانبول (فرودگاه سبیها گوکچن)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

ایرلاین اوکراین: تهران (فرودگاه امام خمینی)، کیو (فرودگاه بین المللی بوریس پیل)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

ایرفلوت: تهران (فرودگاه امام خمینی)، مسکو (فرودگاه بین المللی شرمتیو)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

اطلس جت: تهران (فرودگاه امام خمینی)، استانبول (فرودگاه جدید استانبول)، بلگراد (فرودگاه نیکلا تسلا)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

ایرلاین آسترین: تهران (فرودگاه امام خمینی)، وین (فرودگاه بین المللی اسچو چارت)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

ایرلاین لوفت هانزا: تهران (فرودگاه امام خمینی)، فرانکفورت (فرودگاه بین المللی فرانکفورت)، مونیخ (فرنز جوزف استرائوس)، برلین (فرودگاه برلین تگل)

با توجه به مسیر پروازی و کلاس پروازی و نوع هواپیما می توان گفت گران ترین بلیط پرواز تهران به برلین را ایرلاین لوفنت هانزا ارائه می دهد. به عنوان مثال در مرداد 98 قیمت بلیط حدود 20 میلیون و با خرید بلیط از قطر ایرویرز حدود 4 میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد.

پرواز تهران برلین

چطور می توان ارزان ترین بلیط پرواز تهران به برلین را خرید؟

قیمت در بین بلیط های هواپیما تهران برلین تا پنج برابر اختلاف دارند و در نتیجه باید دقت زیادی در انتخاب بهترین گزینه داشت. با توجه به اینکه اغلب افراد ترجیح می دهند سفر ارزانی را تجربه کنند و هزینه کمتری را برای خرید بلیط پرداخت نمایند، در نتیجه چند نکته را باید برای خرید ارزان ترین بلیط در نظر گرفت.

ارزان ترین بلیط هواپیما تهران به برلین را باید در چند گام خریداری کرد که عبارتند از: خرید اینترنتی بلیط هواپیما، انتخاب زمان مناسب برای سفر، مقایسه نرخ ها در ایرلاین ها و کلاس پروازی های مختلف. در نتیجه کافیست سایت های جامع مانند سایت رسپینا را برای خرید بلیط انتخاب کنید و نرخ ها را در بازه های زمانی مختلف با هم مقایسه کنید و در نهایت ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که سایت های فروش بلیط بخاطر رقابتی که بین آنها وجود دارد در برخی از روزهای سال و به بهانه های مختلف ممکن است تخفیف هایی را ارائه دهند. در نتیجه باید این فرصت ها را جدی گرفت تا سفر ارزان تری را تجربه نمود.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران به برلین کدام ماه است؟

در حالت کلی می توان گفت بهترین زمان برای سفر به برلین ماه هایی می باشد که علاوه بر شرایط آب و هوایی مناسب، جشن و فستیوال های هیجان انگیز نیز در آن برگزار شود. تابستان در برلین شرایط آب و هوایی مناسب است و در روزهای خیلی گرم دما به 18 میرسد که دمای زیادی نیست؛ مخصوصا برای ما ایرانی ها کاملا مناسب است. علاوه براین در این ماه ها فستویال های بسیار زیادی در سطح شهر برگزار میشود که هیجان سفر را تا چند برابر افزایش می دهد. البته دقت داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما در این ماه ها کمی نسبت به سایر مواقع بیشتر است.

از دیگر زمان هایی که به شدت تقاضا برای سفر به برلین افزایش پیدا می کند، تعطیلات کریسمس می باشد. برگزاری جشن و فستیوال و برنامه های فوق العاده هیجان انگیز در این روزها گردشگران زیادی را به برلین جذب می کند. خرید بلیط پرواز تهران به برلین در سایر مواقع قیمت ارزان تری داشته و البته لازم است بدانید که شرایط آب و هوایی در پایز و زمستان بد نیست و در روزهای خیلی سرد دما به منفی یک درجه میرسد که تحمل آن اصلا سخت نیست.

معرفی فرودگاه برلین تگل/ اتولیلیتنال

تمام پروازهایی که از ایران به برلین انجام میشوند در فرودگاه بسیار معروف آن یعنی برلین تگل فرود می آیند. این فرودگاه در 8 کیلومتری مرکز شهر برلین واقع شده است و پروازهای داخلی و خارجی در آن انجام میشوند. فرودگاه برلین تگل از سال 1906 به بهره برداری رسیده است و امروز یکی از مهم ترین فرودگاه های آلمان به شمار می رود و در داخل آن دانشگاه و مرکز تعلیم صنعت هواپیمایی وجود دارد.

برلین تگل در مجموع دارای 5 ترمینال می باشد که با حروف A, B,C,D,E علامتگذاری شده و هر یک برای پروازهای ایرلاین های خاص در نظر گرفته شده اند. به طوریکه در ترمینال A پروازهای داخلی انجام میشوند. در تمام این ترمینال ها می توان از امکاناتی مانند اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه، رستوران، دستگاه های خودپرداز و سیستم حمل بار و حمل و نقل به هتل های اطراف فرودگاه بهره مند شد.

نکته بسیار مهم درباره این فرودگاه این است که تنها از تاکسی و اتوبوس می توان برای تردد به سطح شهر استفاده نمود و در حال حاضر مترو و قطار در این مسیر وجود ندارد.

معرفی فرودگاه امام خمینی

تمام پروازهای تهران به برلین از فرودگاه امام خمینی انجام میشود که در 30 کیلومتری مرکز تهران قرار گرفته است. این فرودگاه در مجموع دارای دو ترمینال می باشد که در آنها علاوه بر پروازهای خارجی، به تازگی برخی از پروازهای داخلی نیز انجام میشود.

فرودگاه امام خمینی پروازهای ایرلاین های خارجی مانند ترکیش ایرلاینز، لوفت هانزا، قطار ایرویرز، عمان ایر، ایرلاین امارات، ایرفلوت و غیره را پشتیبانی می کند. همچنین ایرلاین های داخلی مانند ماهان ایر، ایران ایر، قشم ایر و سایر شرکت های هواپیمایی که پروازهای خارجی را انجام می دهند در این فرودگاه دارای دفتر می باشند.

از آنجا که فاصله فرودگاه امام خمینی تا مرکز شهر تهران زیاد می باشد، در نتیجه وسایل نقلیه مختلفی در این مسیر در دسترس می باشد. خطر 8 مترو تهران، تاکسی و اتوبوس از جمله وسایلی می باشند که می توان برای تردد استفاده نمود.

نکات مهم در خرید بلیط پرواز برلین

یکی از رایج ترین مشکلات و اشتباهاتی که اغلب مسافران در خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به برلین مواجه میشوند، ورود اطلاعات اشتباه مسافر می باشد. اطلاعات باید کاملا مطابق با کارت شناسایی مسافر تکمیل شود در غیر این صورت باید جریمه اصلاح اطلاعات پرداخت شود.

با توجه به مسیرهای پروازی و توقف هایی که در کشورهای مختلف انجام میشود، در نتیجه حتما اطلاعات کافی برای دریافت ویزای ترانزیت در کشورهای واسط داشته باشید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید.

میزان بار مجاز و همچنین وسایل ممنوعه در سفرهای هوایی هر یک از ایرلاین ها را مطالعه کنید. شرکت های هواپیمایی برای حمل دارو و سایر لوازم قوانین خاصی دارند که عدم توجه به آن می تواند مشکلات زیادی را برای مسافران به همراه داشته باشد و در برخی از مواقع حتی زندان را به همراه خواهد داشت.

با توجه به مسیر طولانی تهران تا برلین و مدت زمان زیاد سفر و پرواز در نتیجه افراد بیمار و خانم های باردار باید حتما مجوزهای لازم را برای استفاده از پرواز دریافت کنند. مراجعه به پزشک معالج و مطالعه قوانین شرکت هواپیمایی مورد نظر از مهم ترین کارهاییست که این دسته از افراد باید انجام دهند.

طبق قوانین مشترک در بین تمام شرکت های هواپیمایی، در سفرهای خارجی حداقل سه ساعت قبل از پرواز مسافر باید در فرودگاه حضور داشته باشد. بعد از این مدت گیت پرواز بسته میشود.

شرایط استرداد بلیط هواپیما را حتما قبل از خرید آن مطالعه کنید. با خرید بلیط از رسپینا شرایط استرداد بلیط در پنل سمت راست مشخصات پرواز نمایش داده میشود. دقت داشته باشید که ممکن است بلیط شما در یک کلاس نرخی و ایرلاین خاص غیر قابل استرداد باشد و با کنسل شدن سفر با ضرر مالی زیادی روبرو میشود.

حمل و نقل عمومی برلین چطور است؟

برلین در اغلب روزهای سال میزبان گردشگران زیادی می باشد و با توجه به پراکنده بودن جاذبه های گردشگری در مناطق مختلف شهر، سیستم حمل و نقل عمومی آن تقریبا پیشرفته می باشد. داشتن آشنایی و شناخت کافی با این سیستم می تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه های سفر و کاهش سردرگمی ها موثر باشد. در حالت کلی سیستم حمل و نقل عمومی برلین شامل تاکسی، اتوبوس، مترو و تراموا می باشد.

اولین گام با ورود به این شهر خرید کارت های عبوری A و ABC می باشد. این کارت ها بیشتر توسط گردشگران خریداری میشود و برای تردد در مدت زمان کوتاه در برلین مورد استفاده قرار میگیرد. کارت های عبوری در واقع همان کارت های گردشگری می باشند که شرایط استفاده از تخفیف در رستوران و هتل و بازدید از برخی از جاذبه ها را در کنار استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی با تخفیف فراهم می کند.

سیستم اس بان نوعی مترو و قطار تندرو می باشد که ایستگاه های با رنگ سبز مشخص شده اند. برای تردد در اطراف شهر برلین در اغلب مواقع باید از سیستم یو بان استفاده کنید. تراموا نیز از دیگر انواع قطار شهری می باشد که بیشتر در آلمان شرقی وجود دارد. این سیستم حمل و نقل از قدیمی ترین وسایل تردد در سطح شهر برلین می باشد.

بازدید از جاذبه های گردشگری برلین

بهترین بخش سفر با خرید پرواز تهران به برلین، بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. تعداد مکانی هایی که می توان در این شهر دید و از دیدنشان لذت برد بسیار زیاد می باشد. به همین خاطر به پرطرفدارترین آنها اشاره می کنیم. دروازه براندنبرگ، جزیره موزه، دیوار برلین و چک پوینت چارلی، کاخ شارلوتننبورگ، میدان Gendarmenmakt، ساختمان رایشس تاگ، قصر ویلهلم، کلیسای جامع برلین و کلیسای جامع فرانسوی و باغ هی جانورشناسی برلین.

بهترین غذاهای های برلین

از دیگر تجربیات شیرین و خوشمزه ای که در سفر به برلین بدست می آید، خوردن غذاهای محلی این شهر می باشد که طعم و عطر آن برایتان لذتبخش خواهد بود. از معروف ترین غذاهای محلی برلین می توان به سوسیس کاری، اشپتزل، کوونیگس برگر کلاپس، شنیسل، براتورست، مائول تاشن، پرتزل، دونار کباب یا همان کباب ترکی، دونات برلینی و پن کیک سیب زمینی اشاره کرد.

از تورهای  پیاده‌روی رایگان استقبال کنین

تورهای جدید برلین به طور روزانه اجرا می‌شوند. تورهای پیاده‌ روی آموزنده ای که به صورت کاملا رایگان هر روزبرای گردشگرها، برگزار می شوند، این تور های پیاده روی، از دروازه‌ی براندنبورگ شروع می شوند و به مدت 4 ساعت، تا اکثر نقاط داغ و مهم شهر ادامه پیدا می کنند.  این تورها،شما رو با خودشان به مرکز شهر می برند، و همه‌ ی جاهای دیدنی مهم رو به شما نشون می دهیم.

خرید بلیط هواپیما تهران به برلین با اپلیکیشن رسپینا

یکی از بهترین و راحت ترین شیوه های خرید بلیط در دنیای امروز، استفاده از اپلیکیشن های خرید بلیط می باشد. از آنجا که دسترسی به اینترنت با تلفن همراه در حال حاضر و در اغلب مناطق بسیار آسان شده است، در نتیجه می توان با دانلود و نصب یکی از کامل ترین برنامه ها فرآیند خرید بلیط و فراهم کردن مقدمات سفر را انجام داد. اپلیکیشن خرید بلیط رسپینا که در دو نسخه اندروید و IOS طراحی و به صورت رایگان در دسترس می باشد، تمامی مسیرهای داخلی و خارجی را برای خرید بلیط هواپیما پوشش داده و شرایط خرید آسان بلیط و استرداد آنلاین آن را فراهم نموده است.

خرید بلیط هواپیما تهران به برلین

خرید بلیط هواپیما تهران به برلین با سایت رسپینا

برای آن دسته از افرادی که خرید بلیط هواپیما تهران به براین را از طریق سایت ترجیح می دهند، سایت رسپینا می تواند گزینه مناسبی باشد.  برای خرید بلیط برلین کافیست وارد منوی خرید بلیط هواپیما در کادر بالای این صفحه شوید و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید و روی دکمه جستجو کلیک کنید تا با لیست پروازهای این مسیر در تاریخ مورد نظر مواجه شوید. سپس با در نظر گرفتن نکاتی که در این مطلب به آن اشاره شد بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.علاوه بر خرید بلیط پرواز تهران به برلین با رسپینا می توانید در چند گام ساده کارهای مربوط به رزرو اینترنتی هتل و خرید بیمه مسافرتی را براحتی انجام دهید. استرداد آنلاین بلیط، بهره مندی از تیم های پشتیبانی 24 ساعته، خرید اینترنتی بلیط قطار و خرید تور داخلی و خارجی و خرید بلیط اتوبوس از دیگر مزایای انتخاب رسپینا می باشد. با رسپینا روی زمین نمی مانید.

آیا به بلیط برگشت از برلین به تهران نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما برلین تهران