مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : پنجشنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما بوشهر به مشهد

questions قیمت بلیط هواپیما بوشهر مشهد چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز بوشهر مشهد چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای بوشهر مشهد چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر بوشهر مشهد قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما بوشهر به مشهد ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر بوشهر مشهد بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر بوشهر به مشهد برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما بوشهر مشهد را می توانید با پایین ترین نرخ و قیمت 5% ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی از رسپینا خریداری نمائید. هم چنین در این مقاله کلیه سوالات رایج مسافران و نکات مهم قبل از رزرو بلیط هواپیما را بررسی کرده ایم که توصیه می کنیم حتما تا انتها مطالعه بفرمائید.

بلیط هواپیما بوشهر مشهد

خرید بلیط هواپیما بوشهر به مشهد رسپینا

شرکت مسافرتی رسپینا، یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات گردشگری در کشور می باشد که از سال 1389 با بیش از 100 کارشناس خبره به مرکزیت مشهد فعالیت می کند. خرید خدمات این شرکت با مزایای زیر برای مسافران همراه خواهد بود:

  • بهره مندی از ارزان ترین نرخ های بلیط هواپیما (سیستمی و چارتری)
  • امکان برقراری تماس رایگان با کارشناسان متخصص پرواز داخلی شرکت
  • اطلاع از ارزان ترین نرخ بلیط های لحظه آخری با "سرویس خبرم کن"
  • رزرو خودکار بلیط توسط سامانه "چند بخرم"
  • دریافت مشاوره اختصاصی با استفاده از بخش"نیاز به راهنمایی"
  • امکان رزرو همزمان سایر خدمات گردشگری از قبیل اقامت هتل و تور گردشگری
  • امکانات انتخاب جزئیات سفر (ایرلاین، زمان پرواز و نوع پرواز (سیستمی یا چارتر))
  • بهره مندی از تخفیفات ویژه خرید از سایت
  • اطلاع رسانی تاخیرات پرواز از سوی کارشناسان پرواز (در صورتی که پرواز تاخیر داشته باشد، از طریق ارسال پیام صوتی به مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.)

رزرو بلیط هواپیما بوشهر مشهد

شما می توانید از 2 طریق نسبت به رزرو بلیط هواپیما مشهد خود اقدام فرمائید که در ادامه هر کدام به همراه جزئیات بیان شده است:

رزرو اینترنتی بلیط پرواز بوشهر مشهد

برای این منظور می بایست ابتدا وارد وب سایت رسمی رسپینا به نشانی respina24.irشده و مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

- از سربرگ اصلی سایت گزینه رزرو بلیط برای هواپیما را انتخاب کنید.

- در صفحه بعدی و از تب پروازهای داخلی، اطلاعات مربوط به مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت موردنظر خود را وارد نمائید.

- در جدول لیست پروازها، بلیط موردنظر را انتخاب کنید.

- اطلاعات مسافر را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات شناسنامه و کارت ملی وی وارد نمائید.

- در آخرین مرحله و پس از تایید اطلاعات مسافر جهت واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می گردد.

رزرو بلیط بوشهر مشهد رفت و برگشت

در صورتی هم که تمایل داشته باشید بلیط خود را به صورت رفت و برگشت رزرو کنید، سامانه رسپینا این امکان را برای شما فراهم نموده است تا تنها یک بار نسبت به پرداخت فاکتور بلیط اقدام فرمائید. برای این منظور کافیست در ابتدای جستجو، از کادر بالای صفحه گزینه رفت و برگشت را انتخاب و سایر مراحل رزرو را طبق راهنمای ارائه شده طی کنید. سپس به لیست کامل پروازها و قیمت بلیط هواپیما بوشهر مشهد رفت و برگشت هدایت خواهید شد.

رزرو بلیط هواپیما از بوشهر به مشهد با هتل

شما می توانید علاوه بر بلیط، هتل خود را نیز به صورت همزمان از رسپینا رزرو نمائید. کافیست از بالای همین صفحه، گزینه "رزرو همزمان پرواز و هتل" را فعال نمائید و مابقی مراحل را مطابق موارد گفته شده طی نمائید. در اینصورت، پس از انتخاب بلیط، به لیست کامل هتل های مقصد به همراه جزئیات (قیمت، عکس اتاق ها، نظر مشتریان قبلی و ...) هدایت شده و به صورت یکجا نسبت به پرداخت فاکتور اقدام خواهید کرد.

رزرو تلفنی بلیط هواپیما بوشهر مشهد ارزان

در این روش، مسافران عزیزی که به رمز دوم اینترنتی دسترسی ندارند، می توانند به راحتی از طریق تماس با تیم پشتیبانی پرواز رسپینا، بلیط ارزان هواپیما را از طریق واریز هزینه بصورت کارت به کارت خریداری نمایند. کافیست با شماره های شرکت که در پایین همین صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی لازم برای شما به عمل آید.

بلیط چارتر هواپیما بوشهر به مشهد

پس از مراجعه به جدول پروازهای سایت با انتخاب گزینه "چارتر" از قسمت "نوع بلیط" می توانید مستقیما به بلیط بوشهر مشهد چارتر دسترسی داشته باشید. البته با توجه به برخی ضوابط و مقررات رزرو این بلیط ها، توصیه می کنیم چند مورد را مدنظر داشته باشید:

- بلیط های سیستمی از طرف ایرلاین و چارترها از طرف آژانس ها و شرکت های چارترکننده بفروش می رسند. معمولا در نرخ گذاری این بلیط ها، چارترها نوسان قیمتی بیشتری نسبت به سیستمی داشته و بعضا مشاهده می شود در ایام پیک سال، تا 2 برابر افزایش قیمت داشته باشند.

- رزرو بلیط های پرواز بوشهر مشهد سیستمی این مزیت را برای مسافر دارند که قیمت آن برای گروه های مختلف سنی متفاوت است. بطوری که قیمت آن ها برای کودکان (2 تا 12 سال) تا بین 50 تا 85 درصد قیمت بلیط بزرگسال محاسبه می شود. اما قیمت بلیط چارتر بوشهر مشهد برای کودک و بزرگسال یکسان است.

در بلیط چارتر هواپیما بوشهر به مشهد، چنانچه مسافر از پرواز جا بماند، کل هزینه بلیط آن سوخت خواهد شد. این شرایط در بعضی مواقع برای کنسلی قبل از پرواز نیز صدق می کند. اما بلیط های نوع سیستمی حتی در صورت جا ماندن از پرواز نیز قابل کنسل شدن و استرداد وجه به عنوان مسافر نوشو (no show) خواهد بود.

بلیط هواپیما لحظه آخری بوشهر به مشهد

بلیط هواپیما لحظه آخری بوشهر به مشهد

بلیط پرواز بوشهر مشهد لحظه آخری در حقیقت همان چارتر است که در آخرین ساعات پرواز از سوی شرکت های چارترکننده با تخفیفات ویژه ارائه می شود. سرویس خبرم کن شرکت رسپینا این امکان را برای شما فراهم آورده است تا در صورت تغییر قیمت بلیط، بلافاصله از طریق پیامک مطلع گردید. کافیست هنگام مراجعه به لیست پروازها، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و شماره تماس و اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید.

رزرو پرواز بوشهر به مشهد

این اطلاعات شامل جزئیات پرواز شما می باشد که به برنامه ریزی دقیق تر سفر کمک شایانی می کند. هم چنین با داشتن شماره پرواز، می توانید این موارد را از صفحه اطلاعات پرواز سایت رسپینا نیز چک کنید.

مسافت هوایی و مدت زمان پرواز:

فاصله هوایی میان این دو شهر 1155 کیلومتر است که با هواپیما در مدت زمان تقریبی 2 ساعت پیموده می شود.

پرواز بوشهر مشهد چه روزهایی است؟

با توجه به میزان تقاضای مسافران و هم چنین برنامه کاری ایرلاین ها، در حال حاضر بلیط های این مسیر معمولا در اکثر روزهای هفته ارائه می گردد. با توجه به تغییرات احتمالی برنامه کاری ایرلاین ها، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص توصیه می کنیم به جدول بلیط های سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان پرواز داخلی شرکت تماس حاصل نمائید.

ایرلاین های فعال در مسیر:

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در حال حاضر پروازهای این مسیر را برگزار می نماید.

میزان بار مجاز:

بستگی به کابین و کلاس پروازی دارد. با رزرو بلیط های بیزینس کلاس، مسافران تا میزان 30 کیلوگرم و با رزرو بلیط های اکونومی کلاس تا سقف 20 کیلوگرم مجاز به حمل بار می باشند.

فرودگاه مقصد

فرودگاه هاشمی نژاد مشهد با کد یاتا MHD، سومین فرودگاه پرتردد در ایران می باشد که پروازهای داخلی و خارجی بسیار زیادی در آن انجام می شود. این فرودگاه در جنوب شرقی شهر مشهد واقع شده است و از سال 1330 تا کنون در این شهر فعالیت دارد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد فرودگاه هاشمی نژاد در جا به جایی مسافران داخلی و خارجی، امکانات بسیار خوبی در ترمینال های آن در نظر گرفته شده است. فروشگاه های بزرگ برای خرید سوغات و صنایع دستی، شعبه های بانک های مختلف، دستگاه های خودپرداز، رستوران، کافی شاپ، صرافی از جمله امکانات موجود در این فرودگاه به شمار می رود. برای تردد از فرودگاه تا مرکز شهر مشهد نیز می توانید از تاکسی و اتوبوس و همچنین مترو استفاده نمایید.

پرواز بوشهر مشهد

قیمت بلیط هواپیما بوشهر مشهد

با توجه به نرخ های بالاتر قیمت بلیط پرواز نسبت به اتوبوس و قطار، بسیاری از مسافران در سفرهای خود هم چنان از خرید آن ها صرف نظر می کنند. اما با این وجود، در نظر داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما از بوشهر به مشهد متاثر از عوامل زیر، افزایش یا کاهش خواهد داشت:

بازه زمانی بلیط

با افزایش تقاضا برای خرید بلیط، نرخ آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. مثلا در ایام محرم و صفر یا سایر مناسبت های مذهبی که تردد و جا به جایی مسافر میان دو شهر بیش تر است، بلیط بوشهر مشهد نیز گران تر می شود.

ایرلاین برگزار کننده پرواز

تعیین نرخ بلیط پروازهای سیستمی بر عهده ایرلاین می باشد که بر اساس نوع ناوگان هوایی، شرایط و امکانات خود اقدام به قیمت گذاری می نمایند. لذا با مراجعه به جدول

کلاس پروازی

با توجه به این که صندلی های اکونومی نسبت به بلیط های بیزینس کلاس از امکانات و قیمت های پایین تری برخوردار می باشند، لذا با قیمت های پایین تری نیز ارائه می گردند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور

از اینکه تا اینجای مقاله همراه بودید و شرکت رسپینا را برای خرید بلیط انتخاب نمودید، سپاسگزاریم. تا اینجای مقاله، کلیه نکات موردنیاز مسافران قبل از پرواز و هم چنین ابهامات رایج آن ها که از کارشناسان پرواز داخلی ما جویا شده اند را بررسی نموده ایم. چنانچه به راهنمایی بیش تر نیاز دارید، از قسمت درخواست راهنمایی (گوشه سمت راست سایت)، شماره تماس و سوال خود را وارد نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. با رسپینا، روی زمین نمی مانید ...

بوشهر به مشهد -

آیا به بلیط برگشت از مشهد به بوشهر نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما مشهد بوشهر