tglCty
مسافران : 1
اکونومی
پنجشنبه 1403/01/30
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
62,845 ت
جمعه 1403/01/31
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینCZ می باشد CZ
33,766 ت
شنبه 1403/02/01
--
یکشنبه 1403/02/02
--
دوشنبه 1403/02/03
--
سه شنبه 1403/02/04
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینCZ می باشد CZ
27,500 ت
چهارشنبه 1403/02/05
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینCZ می باشد CZ
29,888 ت
پنجشنبه 1403/02/06
--
جمعه 1403/02/07
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینCZ می باشد CZ
28,602 ت
شنبه 1403/02/08
--
یکشنبه 1403/02/09
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینCZ می باشد CZ
47,882 ت
دوشنبه 1403/02/10
--

اطلاعات پرواز تهران به شنژن

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
73
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
09 ساعت و 35 دقیقه
routing مسافت
3340 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 05:10
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 18:20
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران شنژن

arrowRight
Anadolu jet
China Southern Airlines
Emirates Airline
Flydubai
Kuwait Airways
Lufthansa
Austrian Airlines
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران به شنژن

questions قیمت بلیط هواپیما تهران شنزن چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از جدول -نرخ بلیط پرواز تهران شنزن براساس ایرلاین- بالای صفحه، از پایین ترین قیمت بلیط هر ایرلاین طی یک هفته آینده مطلع شوید. تیم کارشناسان خبره پرواز خارجی رسپینا نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و مشاوره خواهند بود.

questions میزان بار مجاز در پروازهای تهران شنزن چقدر است؟
arrow down icon

بر اساس شرایط هر ایرلاین متفاوت است. اما در بلیط های اکونومی، این میزان بین 25 تا 30 کیلوگرم و در بلیط های بیزینس کلاس، این میزان تا 35 کیلوگرم نیز قابل افزایش است. در جدول لیست پروازهای سایت در کنار هر بلیط، میزان بار مجاز آن نیز قید شده است.

questions میزان جریمه بار در پروازهای تهران شنزن چقدر است؟
arrow down icon

میزان جریمه بار به قیمت بلیط، طول مسیر هوایی و کلاس پروازی بستگی دارد. اما بطور میانگین معادل یک درصد قیمت بلیط محاسبه می شود.

questions در صورت ورود اطلاعات اشتباه در زمان خرید بلیط هواپیما تهران به شنزن امکان اصلاح آنها وجود دارد؟
arrow down icon

خیر. بر اساس قوانین ایرلاین مربوطه لازم است بلیط کنسل شده و مجدد خریداری شود.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما تهران شنزن را می توانید با استفاده از سایت رسپینا با تضمین قیمت تهیه کنید! تضمین قیمت رسپینا به این صورت است که مسافر را از استعلام قیمت ها آسوده کرده است و در راستای این تضمین، به مسافرین تضمین می دهیم که اگر توانستند در سایت های مشابه، بلیط هواپیما را ارزان تر از قیمت های ارائه شده توسط وب سایت رسپینا پیدا کنند، می توانند به پشتیبانان ما این موضوع را اعلام نمایند و در صورتی که این موضوع بررسی شد و صحت داشت، دوبرابر تفاوت قیمت بلیط ها به حساب فرد عودت داده می شود. در ادامه به بررسی روش خرید بلیط پرواز تهران شنزن می پردازیم و همچنین مزایای خرید این بلیط از سایت رسپینا را ارائه خواهیم کرد و راه هایی را به شما خواهیم آموخت که ارزان ترین بلیط تهران شنزن را بتوانید خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران شنزن

پرواز تهران شنزن

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد شنزن را دارید می توانید به صورت تلفنی نیز آن را هماهنگ کنید! شرکت رسپینا این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند با استفاده از شماره های پایین این صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند و تنها با ارائه اطلاعات خود همچون شماره پاسپورت و مشخصات شناسایی، در اسرع وقت بلیط تهران شنزن را در قالب یک فایل pdf دریافت کنند. شما می توانید به صورت اینترنتی نیز بلیط خود را رزرو کنید که در ادامه راجع به مراحل اینترنتی این بلیط نیز توضیح خواهیم داد.

تقویم پروازی تهران شنزن

در این قسمت جدول زمان پرواز و ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران شنزن را برای شما آماده کرده ایم:

فاصله هوایی ⭐️

6210 

مدت زمان پرواز ⭐️

12 ساعت و30 دقیقه

ایرلاین های موجود ⭐️

ایرلاین ماهان

فرودگاه رفت ⭐️

فرودگاه امام خمینی

فرودگاه برگشت ⭐️

فرودگاه شنزن

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران شنزن

با انجام مراحل زیر می توانید به راحتی و تنها در 2 دقیقه بلیط ارزان تهران شنزن خود را تهیه کنید. ما سعی کرده ایم به صورت بسیار ریز این مسئله را برای شما توضیح دهیم تا دچار هیچ گونه ابهامی نشوید:

  • در اولین مرحله در بالای همین صفحه بر روی کادر مبدا و مقصد کلیک کنید و مبدا را تهران و شهر مقصد خود را شنزن قرار دهید سپس زمان رفت را در فیلد بعدی مشخص کنید و اگر از زمان برگشت خود نیز اطمینان دارید می توانید آن را نیز تعیین کنید تا تمامی بلیط ها به صورت رفت و برگشت نمایش داده شوند که ممکن است این کار کمی در هزینه های سفر شما باعث صرفه جویی شود.
  • سپس با زدن جستجو در صفحه بلیط های پرواز تهران به شنزن قرار خواهید گرفت. در این صفحه می توانید قیمت های مختلف بلیط ها را مقایسه کنید و با استفاده از فیلتر های مختلف رسپینا به راحتی قیمت و ایرلاین های مختلف را بررسی کنید.
  • پس از اینکه بلیط هواپیما تهران شنزن را انتخاب کردید، در صفحه ی بعد باید مشخصات مسافرین را وارد کنید و تعداد بلیط های خود را نیز از نظر بلیط های کودک و بزرگسال مشخص نمایید. البته حتما در این مرحله دقت داشته باشید که مشخصات مسافرین را به درستی وارد کنید، زیرا وجود هر گونه عدم تطابق اطلاعات با کارت شناسایی افراد، باعث خواهد شد که بلیط برای مسافر صادر نشود.
  • در مرحله بعد به صورت خلاصه، مشخصات مسافرین و تعداد بلیط ها به شما نمایش داده خواهد شد و شما پس از بررسی این موارد و موافق بودن با اطلاعات می توانید بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.
  • پس از اینکه مراحل پرداخت خود را انجام دادید به ایمیلی که در سایت وارد کرده اید، فایل بلیط شما، ارسال خواهد شد و می توانید برای سفر به شنزن آماده شوید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران شنزن از سایت رسپینا

قیمت بلیط هواپیما تهران شنزن

قیمت بلیط هواپیما از تهران به شنزن معمولا در طی ماه های سال بر اساس برخی دلایل دچار تغییر می شود و دانستن دلایل این تغییرات قیمتی می تواند بر روی کمتر شدن هزینه بلیط شما تاثیر داشته باشد. حال در ادامع دلایل اثرگذار بر قیمت بلیط های هواپیما را برای شما مطرح می کنیم:

ایرلاین برگزار کننده پرواز تهران شنزن

یکی از نکاتی که می تواند بر روی قیمت بلیط هواپیما از تهران به شنزن موثر باشد، انتخاب درست ایرلاین است. در صورتی که از ایرلاین هایی استفاده کنید که بلیط هواپیما ارزان به فروش برسانند، می توانید در هزینه های بلیط خود تاثیر بسیار خوبی داشته باشید. شما برای مشخص کردن ایرلاین خود در سایت رسپینا در بالای این صفحه پس از مشخص کردن مبدا و مقصد سفر خود و زمان رفت، بر روی جستجو کلیک نمایید تا بتوانید به تمامی پروازهای تهران شنزن دست پیدا کنید. در این صفحه در کادر سمت راست خود، فیلترهای مرتبطی را مشاهده خواهید کرد.

یکی از این فیلترها، فیلتر ایرلاین می باشد که می توانید در مقصد خود، ایرلاین ها را تغییر دهید و به کلی قیمت های تمامی ایرلاین های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

ایرلاین ماهان

تعداد نقاط توقف پرواز تهران به شنزن

یکی از دلایلی که باعث می شود تا تعداد نقاط توقف و مستقیم نبودن پرواز بر روی هزینه بیشتر بلیط هواپیما تهران شنزن موثر باشد این است که عبور از حریم هوایی هر کشور برای ایرلاین ها ایجاد هزینه می کند و به همین دلیل نیز در صورتی که نقاط توقف بیشتری داشته باشند بلیط هایی با هزینه بیشتر ارائه می دهند و دقت به این موضوع می تواند بر روی هزینه بلیط پرواز شما موثر باشد. در هنگام بررسی بلیط ها باید به این موضوع دقت کنید که اگر مبدا و مقصد پرواز در بلیط با مبدا و مقصد شما با هم برابر باشد، این بلیط یک بلیط مستقیم است ولی اگر چند مبدا را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که این بلیط در یک یا چند نقطه توقف دارد که البته میزان توقف نیز در بلیط ها ذکر شده است که در سایت رسپینا این موضوع قابل مشاهده می باشد.

بازه زمانی خرید بلیط هواپیما تهران شنزن

یکی از مهم ترین مواردی که تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت بلیط هواپیما تهران شنزن می تواند داشته باشد، موضوع بازه زمانی خرید است. بازه زمانی خرید به گونه ای است که باید حتما به شلوغی سفر و زمان شلوغی سفر (های سیزن) شهر مقصد دقت کنید و در غیر این صورت به دلیل تقاضای بالای بلیط ها باید هزینه بسیار بیشتری بپردازید. یکی از بازه های شلوغی که در پروازهای خارج از کشور، قیمت بلیط ها را بسیار بالا می برد، بازه زمانی تعطیلات کریسمس می باشد که در ایام 25 دسامبر تا 1 ژانویه است که باید در این بازه ها اگر سفر می کنید حتما حواستان باشد که از خیلی قبل تر بلیط خود را خریداری کنید که تاثیر افزایش قیمت ها کمتر باشد.

کریسمس در شنزن

خرید بلیط هواپیما تهران شنزن رسپینا

یکی از مواردی که همیشه در رسپینا به آن دقت می شود این است که مسافرین به راحتی و در اسرع وقت بتوانند بلیط های خود را تهیه کنند. شما با خرید بلیط هواپیما تهران شنزن از سایت رسپینا علاوه بر اینکه قیمت های ارزانی را نسبت به تمامی سایت های فروش بلیط تجربه می کنید، از برخی دیگر ویژگی های رسپینا بهره مند خواهید شد که در ادامه این موضوعات را بررسی خواهیم کرد:

مزایای خرید بلیط هواپیما تهران شنزن از سایت رسپینا

پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم حرفه ای

در صورتی که در زمان رزرو بلیط هواپیما تهران شنزن در سایت رسپینا هر سوالی داشتید می توانید با استفاده از پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانان رسپینا تمامی سوالات و ابهامات خود را رفع نمایید. تیم پشتیبانان حرفه ای ما در تمامی روزها و در هر ساعتی و بدون تعطیلی در خدمت گذاری به مسافرین حاضر هستند و پاسخگوی سوالات شما می باشند. جالب است بدانید که پشتیبانان رسپینا حتی اگر در پرواز شما 1 دقیقه تاخیر ایجاد شود این موضوع را از طریق تماس یا پیامک به شما اطلاع رسانی می کنند.

امکان پرداخت ریالی بلیط با کارت های شتاب

برای خرید بلیط های خارج از کشور دیگر نیازی به مسترکارت ندارید و رسپینا بستری را فراهم کرده تا شما بتوانید به راحتی بلیط های خود را با استفاده از کارت های شتاب رایج در ایران تهیه کنید. شما می توانید با داشتن یک کارت شتاب از بانک های ایرانی که دارای رمز دوم فعال باشد به صورت اینترنتی و تنها در چند دقیقه بلیط هواپیما تهران شنزن را از سایت رسپینا خریداری کنید.

امکان کنسلی آسان و استرداد وجه بلیط

در سایت رسپینا به صورت آنلاین می توانید بلیط خود را لغو نمایید! در سایت رسپینا می توانید با ورود به پنل کاربری خود بلیط تهران شنزن را لغو نمایید، البته در پروازهای سیستمی این موضوع به راحتی برای شما امکان پذیر بوده و مبلغ بلیط ها با کم شدن درصدی جریمه توسط ایرلاین، به شما عودت داده خواهد شد اما برای بلیط های چارتری باید به این موضوع توجه داشته باشید که این بلیط ها یا لغو نخواهند شد و در صورت لغو شدن هیچ هزینه ای به شما عودت داده نمی شود.

پس حتما قبل از هر گونه اقدام برای لغو بلیط های چارتری، با کارشناسان رسپینا تماس حاصل کنید و راجع به درصدی که با لغو این بلیط ها جریمه می شوید جویا شوید تا اینگونه دچار ضرر نشوید.

کاربری آسان سایت و امکان رزرو بلیط هواپیما تهران شنزن با کمترین معطلی

در سایت رسپینا برخلاف تمامی سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای رزرو بلیط پرواز تهران شنزن دیگر نیازی به ایجاد هیچ حساب کاربری و یا لاگین در سایت ندارید و همچنین رابط کاربری سایت رسپینا به گونه ای طراحی شده است که شما با کمترین میزان کلیک بتوانید به مقصود خود برسید و تنها در کمتر از 2 دقیقه بلیط موردنظر خود را خریداری کنید.

بلیط هواپیما از تهران به شنزن چین

مسافرینی که قصد سفر به کشور چین را دارند می توانند با استفاده از خرید بلیط هواپیما تهران شنزن از سایت رسپینا به سرعت برای سفر خود اقدام کنند. در صورتی که در موارد گفته شده هر ابهامی داشتید می توانید با پشتیبانان متخصص رسپینا تماس داشته باشید و یا با کلیک بر روی گزینه نیاز به راهنمایی می توانید شماره همراه خود را وارد کنید تا در کمتر از 10 دقیقه از سمت تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته شود و مشکلات شما را حل کنند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...