مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : یکشنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما مشهد به زاهدان

questions قیمت بلیط هواپیما مشهد زاهدان چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز مشهد زاهدان چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای مشهد زاهدان چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر مشهد زاهدان قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما مشهد به زاهدان ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر مشهد زاهدان بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر مشهد به زاهدان برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما مشهد زاهدان با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و هم چنین موقعیت جغرافیایی خاص مقصد، بهترین شیوه سفر خواهد بود. شرکت رسپینا به عنوان یکی از بزرگ ترین آژانس های هواپیمایی و مسافرتی کشور، کلیه خدمات خود از قبیل بلیط هواپیما را با پوشش دهی سراسری ایرلاین ها در کنار پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان پرواز خود ارائه می دهد. هم چنین در این مقاله کلیه سوالات رایج مسافران و نکات مهم قبل از سفر را بررسی کرده ایم که توصیه می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

بلیط هواپیما مشهد زاهدان رسپینا

خرید بلیط هواپیما مشهد به زاهدان رسپینا

شرکت مسافرتی رسپینا، بزرگ ترین ارائه دهنده بلیط های پرواز و خدمات گردشگری در شرق کشور می باشد که از سال 1389 با بیش از 100 کارشناس خبره فعالیت می کند. جهت رفاه حال مشتریان، رسپینا خدمات زیر را به مسافران خود ارائه می نماید:

بهره مندی از ارزان ترین نرخ: یکی از مهم ترین خدمات سایت رسپینا، ارائه ارزان ترین نرخ ها با قیمت 5% ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی می باشد. علاوه بر آن، امکان مشاهده ارزان ترین نرخ ها در چند روز آینده، پوشش پروازهای تمام ایرلاین های داخلی و مقایسه آسان و جستجوی سریع از جمله مواردی می باشند که باعث شده اند تا خرید بلیط در این سامانه به راحتی امکان پذیر باشد.

امکان انتخاب جزئیات سفر: با استفاده از فیلترهای جدول پرواز شما قادر خواهید بود تا جزئیات موردنظر پرواز را انتخاب کنید. این جزئیات شامل مواردی هم چون انتخاب ایرلاین، زمان پرواز (صبح زود، صبح، ظهر، بعدظهر، عصر و شب) و نوع پرواز (سیستمی یا چارتر) می باشد.

استرداد آنلاین بلیط: شما این امکان را دارید تا در صورت تغییر برنامه سفر بتوانید به آسانی و در اسرع وقت، نسبت به ثبت درخواست کنسلی بلیط خود از سایت اقدام فرمائید. (استرداد وجه با جریمه ایرلاین همراه است.)

پشتیبانی 24 ساعته: با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق و غیره مواجه شوید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالات شما می باشند.

رزرو بلیط هواپیما مشهد زاهدان

شما می توانید به 2 صورت اینترنتی و تلفنی نسبت به رزرو بلیط از رسپینا اقدام نمائید که راهنمای هر یک به صورت زیر است:

رزرو اینترنتی بلیط مشهد به زاهدان

برای این منظور می بایست ابتدا وارد وب سایت رسمی رسپینا به نشانی respina24.irشده و مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

1- جست و جو و انتخاب بلیط : از صفحه اصلی سایت و تب پروازهای داخلی، مشهد را در قسمت مبدا، زاهدان را در قسمت مقصد و تاریخ مدنظر خود را انتخاب نمائید. با کلیک بر روی دکمه جست و جو، به جدول کلیه پروازهای این مسیر هدایت خواهید شد.

ثبت اطلاعات مسافر: پس از انتخاب بلیط پرواز مشهد به زاهدان موردنظر، جهت صدور بلیط می بایست اطلاعات مسافر را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات شناسنامه ای وی وارد نموده و بعد از بررسی مجدد، تایید نمائید.

پرداخت: در آخرین مرحله، جهت واریز هزینه بلیط مشهد زاهدان، به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از پرداخت، لینک دانلود بلیط برای شما فعال خواهد شد.

رزرو بلیط پرواز مشهد زاهدان رفت و برگشت

برای افرادی که قصد برنامه ریزی دقیق برای سفر دارند و یا افرادی که می خواهند در هر دو مسیر به صورت هوایی سفر کنند، رزرو بلیط به صورت رفت و برگشت بهترین انتخاب خواهد بود؛ چرا که در این صورت علاوه بر صرفه جویی در زمان، می توان به راحتی برنامه ریزی کامل تری برای سفر داشت. جهت رزرو بلیط هواپیما مشهد می بایست در ابتدای جستجو، از کادر بالای صفحه گزینه "یک طرفه" را انتخاب نمائید تا حالت برگشت فعال شود. سپس زمان برگشت خود را وارد کنید. همچنین می توانید در صفحه بلیط های سایت، گزینه "مسیر بالعکس" را انتخاب و سایر مراحل رزرو را طبق راهنمای ارائه شده طی کنید.

رزرو بلیط هواپیمایی مشهد زاهدان ارزان

با توجه به کارمزدهای بالاتر رزروهای حضوری نسبت به اینترنتی، حتی اگر امکان رزرو اینترنتی ندارید نیز می توانید ارزانترین بلیط را به صورت تلفنی از رسپینا خریداری کنید. برای این منظور لازم است تا با شماره های شرکت رسپینا در پایین صفحه تماس حاصل نموده و طبق راهنمایی کارشناسان شرکت، بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید.

پرواز مشهد زاهدان

بلیط هواپیما مشهد زاهدان چارتر

بلیط مشهد زاهدان، در 2 نوع سیستمی و چارتری عرضه می شوند. قبل از اینکه انتخاب کنید بلیط را سیستمی تهیه نمائید یا چارتری، حتما به موارد زیر دقت داشته باشید:

- بلیط پرواز مشهد زاهدان چارتر نسبت به سیستمی جریمه بیشتری دارد و حتی در برخی از مواقع نیز امکان کنسلی آن وجود ندارد.

- هزینه بلیط پرواز مشهد زاهدان برای کودکان (2 تا 12 سال)، معادل 50 تا 85 درصد بلیط بزرگسال محاسبه می شود. در صورتی که قیمت بلیط هواپیما مشهد زاهدان چارتر، برای کودک و بزرگسال یکسان است.

- در صورت عدم استفاده مسافر از پرواز، اگر بلیط رزرو شده سیستمی باشد، مسافر می تواند درخواست کنسلی نوشو (no show) دهد تا بخشی از مبلغ آن به حساب وی عودت گردد. در صورتی که جامانده از پرواز های چارتری، سبب سوخت شدن کل مبلغ بلیط خواهد شد.

- در صورت تاخیر بیش از دو ساعت پرواز که به مسافر امکان کنسلی بدون جریمه را می دهد، برای پروازهای سیستمی نیاز به ارسال اصل بلیط مهر شده نیست. ولی همین شرایط در چارترها، گاهی نیاز به فرستادن اصل بلیط مهر خورده برای آژانس چارتر کننده جهت دریافت کل وجه بلیط می باشد.

بلیط هواپیما لحظه آخری زاهدان به مشهد

در مواردی که چارترکننده نمی تواند تمامی ظرفیت صندلی های هواپیما را به فروش برساند، قیمت بلیط های خود را در آخرین ساعات قبل از پرواز با تخفیف استثنایی (حتی در مواردی بیش از 50 درصد) عرضه می کند. لذا اگر قصد دارید اقتصادی سفر کنید، انتخاب بلیط هوایی مشهد زاهدان لحظه آخری بهترین گزینه خواهد بود. وب سایت رسپینا برای این منظور، سرویس "خبرم کن" و "چند بخرم" را ارائه داده است تا مسافر بتواند بدون پایش لحظه به لحظه وب سایت ها، از ارزان شدن بلیط ها مطلع گردد. برای این منظور می بایست هنگامی که به صفحه لیست پروازها هدایت شدید، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نمائید. جزئیات موردنظر و شماره همراه خود را در پنجره باز شده وارد کنید تا به محض تغییر قیمت، توسط پیامک مطلع گردید. برای سرویس چند بخرم نیز، ابتدا باید شرایط بلیط (تعداد بلیط و وضعیت سنی مسافران) را مشخص نمایید و سپس از پایین صفحه روی گزینه "چند بخرم" کلیک کنید تا هر زمان، بلیط مشهد زاهدان به قیمت مشخص شده رسید، از سوی سیستم به شما اطلاع رسانی و پرواز به صورت خودکار رزرو گردد.

رزرو پرواز مشهد به زاهدان

در این بخش اطلاعات پرواز مشهد به زاهدان بررسی شده است که به شما در برنامه ریزی سفر، کمک شایانی خواهد داشت:

فاصله هوایی و مدت زمان پرواز:

این فاصله هوایی 764 کیلومتر است که در مدت زمان تقریبی 2 ساعت پیموده می شود.

ایرلاین های فعال در مسیر:

آسمان، زاگرس و قشم ایر از جمله ایرلاین هایی می باشند که بلیط های این مسیر را ارائه می دهند.

ساعت و زمان پرواز مشهد زاهدان

به دلیل تقاضای زیاد مسافران، بلیط های پرواز این مسیر هوایی توسط ایرلاین های متعدد طی تمامی روزهای هفته ارائه می شود. جهت اطلاع دقیق تر از ساعت پرواز مشهد به زاهدان امروز می توانید به لیست پروازهای رسپینا مراجعه فرمائید.

کلاس های پروازی:

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز دارد. اما به طور کلی بلیط های این مسیر در 2 نوع اکونومی و بیزینس کلاس ارائه می گردد.

فرودگاه مقصد:

فرودگاه بین المللی زاهدان با کد یاتا ZAH از سال 1335 فعالیت های خود را برای پروازهای داخلی و خارجی شروع نمود و در حال حاضر در اغلب شهرهای داخلی و برخی از مسیرهای خارجی پرواز دارد. این فرودگاه در مجموع دارای سه ترمینال داخلی، خارجی و حج می باشد.

فرودگاه مبدا:

فرودگاه هاشمی نژاد مشهد نیز سومین فرودگاه بزرگ در کشور می باشد که پروازهای این شهر را میزبانی می کند. هم چنین از نظر امکانات نیز، به دلیل میزان بالای جا به جایی مسافر طی سال، امکانات گسترده ای را برای رفاه مسافران خود درنظر گرفته است.

چه ترمینالی میزبان پروازهای مشهد به زاهدان است؟

فرودگاه مشهد دارای 3 ترمینال می باشد که پرواز مشهد به زاهدان از طریق ترمینال پروازهای داخلی آن پوشش دهی می شود.

بلیط هواپیما مشهد به زاهدان

قیمت بلیط هواپیما مشهد زاهدان

در نرخ گذاری و تعیین قیمت بلیط، فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. اطلاع از این فاکتورها یکی از مهم ترین گام ها برای فراهم شدن امکان خرید بلیط ارزان هواپیما محسوب میشود. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط عبارتند از:

تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط

بخش عمده ای از تعیین قیمت بلیط ها بر اساس سیستم عرضه و تقاضا تعیین می گردد. با افزایش تقاضای سفر، بلیط هواپیما مشهد زاهدان قیمت بیشتری نیز نسبت به سایر ایام سال خواهد داشت.

ایرلاین

نوع ایرلاینی که بلیط آن را خریداری می کنید نیز بر قیمت تاثیرگذار است؛ چراکه شرکت های هواپیمایی بر اساس امکانات و شرایط خود (ناوگان هوایی، خدمات پرواز و ...) اقدام به نرخ گذاری بلیط ها می کنند. لذا با مراجعه به جدول بلیط های سایت مشاهده خواهید کرد که در یک روز و یک بازه ساعتی، بطور مثال قیمت بلیط پرواز زاگرس مشهد به زاهدان با بلیط ایرلاین دیگری مثل آسمان متفاوت است.

کلاس پروازی

صندلی های اکونومی نسبت به بیزینس هم از امکانات پایین تری برخوردار می باشند و هم از قیمت های ارزان تر.

شناسه نرخی

از دیگر عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما مشهد به زاهدان می توان به شناسه نرخی آن اشاره کرد. کلاس نرخی هر بلیط مشخص کننده قوانین استرداد آن است که توسط ایرلاین های مختلف تعیین می شود. این شناسه نرخی با حروف انگلیسی در سمت چپ بلیط قرار دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور

از اینکه تا اینجای مقاله همراه ما بودید، از شما سپاسگزاریم. چنانچه با تمامی موارد عنوان شده نیاز به راهنمایی بیش تر دارید، می توانید درخواست خود را از قسمت "نیاز به راهنمایی" سمت راست صفحه ثبت کنید تا کارشناسان شرکت در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس حاصل فرمایند. با رسپینا، روی زمین نمی مانید ...

مشهد به زاهدان -

آیا به بلیط برگشت از زاهدان به مشهد نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما زاهدان مشهد