tglCty
مسافران : 1
اکونومی
پنجشنبه 1403/01/09
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
20,845 ت
جمعه 1403/01/10
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
18,201 ت
شنبه 1403/01/11
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینY9 می باشد Y9
7,229 ت
یکشنبه 1403/01/12
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
18,258 ت
دوشنبه 1403/01/13
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
18,258 ت
سه شنبه 1403/01/14
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینW5 می باشد W5
8,086 ت
چهارشنبه 1403/01/15
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
18,258 ت
پنجشنبه 1403/01/16
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
18,258 ت
جمعه 1403/01/17
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
18,258 ت
شنبه 1403/01/18
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینY9 می باشد Y9
9,295 ت
یکشنبه 1403/01/19
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAFG می باشد AFG
6,470 ت
دوشنبه 1403/01/20
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینFZ می باشد FZ
18,258 ت

اطلاعات پرواز مشهد به کابل

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
16
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
01 ساعت و 00 دقیقه
routing مسافت
10675 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ مشهد :
ساعت 23:10
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ مشهد :
ساعت 23:10
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز مشهد کابل

arrowRight
Flydubai
Air Arabia
Mahan Air
Kish Air
arrowLeft
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما مشهد به کابل

questions - آیا کنسل کردن بلیط از طرف خریدار جریمه دارد؟
arrow down icon

تمام کنسلی های بلیط از طرف مسافر، طبق قوانین هواپیمایی کشوری، شامل جریمه ی کنسلی می باشند.

questions - چه مدت زمانی طول می کشد تا بعد از استرداد آنلاین بلیط، وجه به حساب فرد مسترد شود؟
arrow down icon

مدت زمان برگشت وجه استرداد طبق قوانین بین بانکی، بین 24 تا 72 ساعت می باشد.

questions هزینه ی کنسلی یا no show تا چه مدت بعد به حساب مسافر وارد می شود؟
arrow down icon

طبق قوانین هواپیمایی کشوری، هزینه ی کنسلی یا no show بعد از 72 ساعت برگردانده خواهد شد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما مشهد کابل با توجه به فاصله کم مشهد با مرز افغانستان و تردد زیاد در این مسیر می تواند بهترین و امن ترین راه برای پیمودن این مسافت باشد. علاوه براین، حضور زیاد اتباع افغان در شهر مشهد از دیگر دلایل اهمیت پرواز در این مسیر به شمار می رود. به همین خاطر در ادامه مهم ترین راه ها برای خرید بلیط هواپیما و هر آنچه که باید برای این سفر بدانید را معرفی خواهیم کرد. با رسپینا همراه باشید.

بلیط هواپیما مشهد کابل

چرا خرید بلیط هواپیما مشهد کابل؟

کابل، پایتخت و مهم ترین شهر افغانستان می باشد که گذشته پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این شهر برخلاف گذشته، چهره ای جدید به خود گرفته است و باعث شده است تا بسیاری از مهاجران افغان به شهر و کشور خود برگردند. وجود طبیعت بکر و بناهای تاریخی از جمله دلایلی برای سفر به این شهر می باشد.

راهنمای خرید بلیط پرواز مشهد کابل

جهت خرید بلیط هواپیما خارجی این مسیر از رسپینا کافیست مراحل زیر را طی کنید:

گام اول: جستجو پرواز مشهد کابل

اگر در انتخاب زمان سفر انعطاف پذیر هستید، بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما کابل، استفاده از جدول ارزان ترین پروازهای مشهد به کابل در ماه جاری می باشد. با این امکان می توان ارزان ترین پرواز مشهد کابل را انتخاب و وارد گام بعد شوید. در غیر این صورت، لازم است در جدول جستجو پرواز، مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر را وارد نمایید و در نهایت بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

گام دوم: ثبت اطلاعات مسافر

پس از انتخاب پرواز، لازم است اطلاعات مسافر را بدون اشتباه تایپی و مطابق با اطلاعات درج شده بر روی کارت شناسایی وی وارد نمایید. سپس روی دکمه "ثبت" کنید

گام سوم: بررسی صحت اطلاعات

در این مرحله اگر صحت اطلاعات وارد شده را تایید می کنید، روی دکمه "ادامه" کلیک کنید تا به صفحه پرداخت آنلاین هدایت شوید. بعد از پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما مشهد به کابل با هر یک از کارت های عضو شتاب، فرآیند خرید بلیط تکمیل خواهد شد.

کارهایی که در کابل باید انجام بدهیم

با توجه به اینکه هدف اصلی از سفر به کابل چه چیزی می باشد کارهای مختلفی را می توانید انجام دهید. از جمله کارهایی که در این شهر می توان انجام داد، آشنایی با فرهنگ و تاریخ و همصحبت شدن با مردمان خونگرم آن می باشد. علاوه براین، می توان از بناهای تاریخی مانند قصر دارالامان و تونل سالنگ که مرتفع ترین تونل دنیا می باشد بازدید کرد و در بازارهای سنتی آن لباس محلی و صنایع دستی خرید.

بهترین زمان برای سفر به کابل

برای انتخاب بهترین زمان برای سفر به کابل لازم است ابتدا مشخص کنید که شرایط آب و هوایی را در اولویت قرار می دهید یا ارزان بودن بلیط و خدمات گردشگری برایتان اهمیت بیشتری دارد. بر همین اساس شرایط سفر به این شهر را بیشتر شرح خواهیم داد:

بهترین زمان سفر از نظر آب و هوای کابل

افغانستان دارای آب و هوای گرم و خشکی می باشد. به طوری که تابستان های گرم و زمستان های سرد را در آن تجربه خواهید کرد. در نتیجه بهترین زمان برای سفر به آن بهار و اوایل تابستان و پاییز می باشد.

بهترین زمان برای سفر ارزان به کابل

از جمله ماه و فصل هایی که قیمت بلیط کابل و سایر خدمات گردشگری با کاهش مواجه می باشد، می توان به تابستان و زمستان اشاره نمود. در این بازه های زمانی بخاطر شرایط آب و هوایی تردد در این مسیر کمتر انجام شده و در نتیجه نرخ ها کمتر خواهند شد.

حمل و نقل عمومی در کابل

علیرغم رشد زیادی که در چند سال اخیر می توان در کابل مشاهده کرد، هنوز سیستم حمل و نقل عمومی با رشد زیادی مواجه نشده است. در حال حاضر می توان از اتوبوس، تاکسی و موتور برای تردد در سطح شهر استفاده نمود.

پرواز مشهد کابل

نحوه ی تعیین نرخ برای بلیط پرواز

در نرخ گذاری و تعیین قیمت بلیط هواپیما مشهد کابل فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. اطلاع از این فاکتورها یکی از مهم ترین گام ها برای فراهم شدن امکان خرید بلیط ارزان پرواز مشهد کابل محسوب میشود. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط کابل عبارتند از:

تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط

با توجه به افزایش و کاهش میزان تقاضا برای خرید بلیط خارجی هواپیما در هر مسیر، نرخ بلیط نیز متغییر خواهد بود. در بازه های زمانی که به دلایل مختلف از قبیل برگزاری رویدادهای فراهنگی، ورزشی و یا وضعیت مناسب آب و هوایی کابل و همچنین اتمام تعطیلات نوروزی و غیره، بلیط پرواز مشهد کابل با تقاضای بسیار زیادی مواجه میشود. در این بازه های زمانی قیمت بلیط کابل نیز با افزایش مواجه می گردد.

ایرلاین و کلاس پروازی

برند ایرلاین ها و نوع هواپیماهایی که هر یک در ناوگان هوایی خود دارند، از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط می باشد. علاوه براین، صندلی های هواپیما بر اساس نوع امکانات و شرایط موجود در هر یک کلاس بندی میشوند. این کلاس بندی که اغلب به صورت اکونومی (اقتصادی)، بیزینس (تجاری)، فرست (ویژه) می باشد، به شدت بر گران یا ارزان بودن بلیط اثر دارد. به طوریکه خرید بلیط در کلاس اکونومی ارزان ترین قیمت را داشته و بیزینس و فرست در رتبه های بعدی قرار دارند.

نوع بلیط (سیستمی یا چارتر)

با توجه به اینکه بلیط چارتر مشهد کابل خریداری می کنید یا بلیط سیستمی، هزینه های متفاوتی را برای بلیط باید پرداخت نمایید. خرید بلیط چارتر مشهد کابل و بلیط سیستمی دارای محدودیت ها و مزایای خاصی هستند و بر همین اساس قیمت های آنها با هم تفاوت دارد. به طوریکه در برخی از مواقع خرید بلیط چارتر کابل ارزان از سیستمی بوده و در بعضی از مواقع عکس آن ممکن می باشد.

خرید بلیط هواپیما مشهد کابل رسپینا

بلیط ارزان کابل

یکی از مهم ترین خدمات سایت خرید بلیط رسپینا، ارائه بلیط ارزان هواپیما و مطابق با نرخ های مصوب می باشد. فراهم کردن امکان مشاهده ارزان ترین نرخ ها در چند روز آینده، پوشش پروازهای تمام ایرلاین های داخلی و مقایسه آسان و جستجوی سریع از جمله مواردی می باشند که باعث شده اند تا خرید ارزان بلیط در این سامانه براحتی امکان پذیر باشد.

پرواز چارتر

پروازهای ارائه شده در سامانه خرید اینترنتی بلیط رسپینا در دو نوع سیستمی و چارتر می باشد. در نتیجه می توان با کمترین هزینه، بهترین و ارزان ترین بلیط را خریداری نمود. همچنین می توان با جستجوی ساده و به صورت کاملا آنلاین، بلیط لحظه آخری کابل را خریداری نمایید.

استرداد آنلاین بلیط

یکی از بهترین خدمات ارائه شده در رسپینا می توان به فراهم شدن امکان استرداد آنلاین بلیط اشاره نمود. تمام بلیط های خریداری شده از طریق این سامانه کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و بدون از دست دادن زمان می توان بلیط را کنسل نمود.

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق و غیره مواجه شوید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

بلیط مشهد کابل

فرودگاه کابل

فرودگاه بین المللی حامد کرزی یکی از مهم ترین فرودگاه های افغانستان می باشد که در 16 کیلومتری شهر کابل قرار گرفته است. این فرودگاه با کد یاتا KBL پروازهای منظمی را به تهران و مشهد انجام می دهد. تنها راه دسترسی از فرودگاه به مرکز شهر تاکسی می باشد.

از جمله پروازهای مشهد به کابل که در این فردگاه انجام میشود می توان به پرواز مشهد کابل ماهان اشاره نمود.

با رسپینا روی زمین نمی مانید...