مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما کیش به شیراز

questions قیمت بلیط هواپیما کیش شیراز چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز کیش شیراز چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای کیش شیراز چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر کیش شیراز قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما کیش به شیراز ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر کیش شیراز بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر کیش به شیراز برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما کیش شیراز را می توانید به 2 صورت اینترنتی و تلفنی با ارزان ترین نرخ های تضمین شده از رسپینا خریداری نمائید. جزئیات بیشتر در خصوص جزئیات پرواز، قیمت و نحوه خرید بلیط هواپیما این مسیر در ادامه بررسی شده است که دعوت می کنیم تا انتها مطالعه بفرمائید.

بلیط هواپیما کیش شیراز

خرید بلیط هواپیما کیش به شیراز رسپینا

مهم ترین خدماتی که رزرو بلیط هواپیما شیراز از رسپینا را نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی متمایز می کند، عبارتند از:

تضمین ارائه پایین ترین نرخ پرواز: یکی از مهم ترین خدمات سایت رسپینا، ارائه بلیط با پایین ترین روکشی و میانگین قیمت 5% ارزانتر نسبت به سایر ارائه دهندگان است. ارائه تقویم پروازی یک ماهه با مشخص کردن پایین ترین نرخ هر روز نیز سبب شده تا مسافران بتوانند به ارزان ترین بلیط ها دسترسی داشته باشند.

امکان کنسلی آسان و بدون دردسر بلیط: در سایت امکانی فراهم شده است تا مسافر در صورت تغییر برنامه سفر بتواند در اسرع وقت، بلیط خود را کنسل کند. این مورد هم چنین به صورت تلفنی از طریق تماس با تیم پشتیبانی شرکت نیز قابل انجام است. در خصوص جریمه و استرداد وجه نیز شرکت رسپینا کارمزد اضافه ای از مسافر کسر نمی کند و صرفا جریمه ایرلاین یا شرکت چارترکننده را اعمال می کند.

پشتیبانی 24 ساعته: اطلاع رسانی تاخیرهای پرواز (حتی 1 دقیقه)، راهنمای مسافران در خصوص رزرو بلیط، پیگیری مشکلات صدور بلیط، ثبت درخواست کنسلی و ... تنها بخشی از خدمات پشتیبانی رسپینا است که به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی انجام می گیرد.

رزرو بلیط هواپیما کیش شیراز

شما می توانید به 2 صورت اینترنتی و تلفنی نسبت به رزرو بلیط کیش شیراز اقدام نمائید که راهنمای هر یک به صورت زیر است:

رزرو اینترنتی بلیط کیش شیراز

برای این منظور نیازی به ایجاد حساب کاربری در سایت و یا لاگین کردن ندارید. فقط می بایست مراحل زیر را به ترتیب طی نمائید.

گام اول: جستجو و رزرو بلیط

از بالای همین صفحه، تاریخ رفت خود را وارد کرده و بر روی دکمه "جست و جو" کلیک نمائید.؛ پس از آن، جدول پروازهای موجود تا 30 روز آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.

گام دوم: ثبت اطلاعات مسافر

پس از انتخاب بلیط موردنظر خود، لازم است اطلاعات مسافر را بدون اشتباه تایپی و مطابق با اطلاعات درج شده بر روی کارت شناسایی وی وارد نمایید. سپس روی دکمه "ثبت" کنید.

* با توجه به ضوابط سخت گیرانه در خصوص تغییر مشخصات بعد از صدور بلیط و اینکه حتی در مواقعی این مورد غیر ممکن است، لذا توصیه می کنیم حتما پروسه ورود اطلاعات مسافر را به دقت انجام داده و در آخر همه موارد را دبل چک کنید.

گام سوم: پرداخت

در این مرحله اگر صحت اطلاعات وارد شده را تایید می کنید، روی دکمه "ادامه" کلیک کنید تا به صفحه پرداخت آنلاین هدایت شوید. بعد از پرداخت هزینه با هر یک از کارت های عضو شبکه شتاب، فرآیند خرید بلیط پرواز کیش شیراز تکمیل و لینک دانلود فایل آن برای شما نمایش خواهد یافت.

رزرو اینترنتی بلیط کیش شیراز

رزرو بلیط ارزان کیش به شیراز

حتی اگر امکان رزرو اینترنتی ندارید نیز می توانید بلیط ارزان هواپیما را به صورت تلفنی و با واریز وجه به شماره حساب شرکت، رزرو کنید. برای این منظور لازم است تا با شماره های قید شده در پایین صفحه تماس حاصل نموده و طبق راهنمایی کارشناسان شرکت، عمل نمائید.

بلیط هواپیما کیش شیراز چارتر

با مراجعه به جدول بلیط های سایت و انتخاب گزینه "چارتر" از فیلترهای سمت راست صفحه، می توانید به صورت مستقیم به بلیط های چارتر کیش شیراز دسترسی داشته باشید. البته با توجه به برخی شرایط و ضوابط این بلیط ها که از سوی شرکت های چارترکننده تعیین می شود، توصیه می کنیم قبل از رزرو حتما چند مورد را مدنظر داشته باشید:

- جریمه کنسلی بلیط هوایی کیش شیراز چارتر نسبت به سیستمی بیشتر بوده و حتی در مواقعی جریمه کنسلی 100% (یعنی کنسلی بدون استرداد وجه) است. در صورت جا ماندن از پرواز نیز، در سیستمی ها مسافر می تواند درخواست کنسلی نوشو (no show) دهد تا بخشی از مبلغ بلیط به حساب وی مسترد گردد. در صورتیکه این شرایط در چارتر ها سبب ابطال بلیط و سوخت شدن کل مبلغ آن می شود.

- قیمت بلیط کیش به شیراز سیستمی برای کودکان (2 تا 12 سال) معادل 50 تا 85 درصد بزرگسال محاسبه می شود. در صورتیکه چارترها نرخ کودک ندارند و قیمت بلیط آن ها را با بلیط بزرگسال یکسان درنظر می گیرند.

بلیط لحظه آخری کیش به شیراز

با توجه به نوسانات قیمت لحظه ای پروازهای چارتر، در مواقعی دیده می شود اگر ظرفیت چارترشده کامل به فروش نرسد، چارترکننده نرخ بلیط ها را با تخفیف (حتی گاهی تا بیش از 50%) ارائه می دهد. لذا معمولا به مسافران توصیه می شود که حتما نرخ بلیط ها را در ساعات پایانی باقی مانده تا پرواز چک کنند. در این خصوص، سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا بدون نیاز به پایش وب سایت ها از ارزان ترین بلیط کیش شیراز لحظه آخری با پیامک مطلع شوند. برای این منظور می بایست پس از مراجعه به جدول پروازهای سایت، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید. فعال سازی این سرویس نیازی به پرداخت هزینه و یا ایجاد پنل کاربری در سایت ندارد. شما همچنین می توانید برای اطلاع از بلیط هواپیما کیش لحظه آخری نیز، از این سیستم استفاده نمایید تا در صورت عدم خرید همزمان بلیط رفت و برگشت، بتوانید بلیط کیش خود را ارزان تهیه نمایید.

بلیط لحظه آخری کیش به شیراز

رزرو پرواز کیش به شیراز

برای سفر هوایی داشتن اطلاعات پرواز از ملزومات مهم تلقی می گردد؛ چراکه این اطلاعات، به ما در برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه برای سفر کمک می کند. در این بخش تمامی اطلاعات لازم درباره بلیط هواپیما کیش شیراز بررسی شده است.

مسافت هوایی و مدت زمان پرواز کیش به شیراز:

فاصله بین کیش و شیراز حدود 369 کیلومتر می باشد که در مدت زمان کم تر از 1 ساعت با هواپیما طی می شود. البته مدت زمان پرواز می تواند با توجه به شرایط جوی و نوع ناوگان بکاربرده از طرف ایرلاین تغییر کند.

ایرلاین های فعال در مسیر:

شرکت های هواپیمایی آسمان، کیش ایر و فلای پرشیا از جمله ایرلاین های فعال در این مسیر هستند.

ساعت و روزهای پرواز:

بلیط هواپیما کیش شیراز اکثرا برای تمامی روزهای هفته موجود می باشد. ساعات برگزاری پرواز نیز با توجه به برنامه کاری فرودگاه یا ایرلاین متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم جدول بلیط های سایت را ملاحظه بفرمائید.

قیمت بلیط هواپیما کیش به شیراز

نرخ بلیط ها بر اساس قیمت مصوب بلیط کیش به شیراز که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تعیین می گردد، ارائه می شود. در این مورد، وب سایت های اینترنتی و مراکز حضوری خدمات مسافرتی نقشی در نرخ گذاری بلیط ها نخواهند داشت. اما چندین عامل بر نرخ بلیط ها اثرگذار است که می تواند به مسافر در جست و جوی ارزان ترین بلیط ها کمک نماید:

تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط

با توجه به افزایش و کاهش میزان تقاضا برای خرید بلیط در هر مسیر، نرخ ها نیز متغیر خواهد بود. به عنوان مثال، در تعطیلات نوروز و بازه های زمانی نزدیک به آن که تردد در این مسیر هوایی بیشتر می شود، قیمت بلیط کیش به شیراز نیز افزایش می یابد.

ایرلاین و کلاس پروازی

برند ایرلاین ها و نوع هواپیماهایی که هر یک در ناوگان هوایی خود دارند، از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط می باشد. علاوه براین، صندلی های هواپیما بر اساس نوع امکانات و شرایط موجود در هر یک کلاس بندی می شوند. این کلاس بندی که اغلب به صورت اکونومی (اقتصادی) و بیزینس (تجاری) است، به شدت بر گران یا ارزان بودن بلیط اثر دارد. به طوریکه خرید بلیط هواپیما کیش شیراز قیمت کم تری در اکونومی ها داشته و بیزینس در رتبه های بعدی قرار دارند.

نوع بلیط هواپیما (سیستمی یا چارتر)

با توجه به اینکه بلیت هواپیما کیش شیراز چارتر خریداری می کنید یا سیستمی، هزینه های متفاوتی را برای بلیط باید پرداخت نمایید. هر کدام از بلیط ها دارای محدودیت ها و مزایای خاصی هستند و بر همین اساس نیز قیمت های آن ها با هم تفاوت دارد. به طوریکه در برخی از مواقع چارترها ارزانتر از سیستمی بوده و در بعضی از مواقع عکس آن ممکن می باشد.

پرواز کیش به شیراز

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور

رسپینا به عنوان یکی از معتبرترین سامانه های فروش آنلاین بلیط، همواره در تلاش است تا با ارائه کامل ترین خدمات رضایت مسافران را جلب نماید. در این مطلب، تمامی نکات لازم برای رزرو بلیط مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانید خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید. با این وجود، در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می توانید از کادر "نیاز به راهنمایی" سمت راست صفحه، شماره تلفن خود را وارد نمائید تا کارشناسان شرکت در کم تر از 10 دقیقه با شما تماس حاصل نمایند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

کیش به شیراز -

آیا به بلیط برگشت از شیراز به کیش نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما شیراز کیش