{{ctrl.notification}}

تور قشم از تبریز

تضمین ارزان ترین نرخ تور قشم از تبریز

تور قشم از تبریز تجربه یک سفر دریایی شگفت انگیز به یکی از زیباترین جزایر جنوبی ایران می باشد. قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره ایران، جاذبه های طبیعی و بکر زیادی را در خود نگه داری می کند که سبب شده اولویت سفر بسیاری از مسافران قرار گیرد. چنانچه شما نیز قصد رزرو و خرید تور قشم را دارا می باشید، هر آنچه که برای این سفر موردنیاز شما خواهد بود، در ادامه مقاله بیان شده است. لذا دعوت می کنیم با ما در رسپینا همراه بمانید.

تور قشم از تبریز

چرا تور قشم از تبریز؟

جزایری که در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده اند، با دیدنی ها فراوان تاکنون علاقه مندان زیادی را از سرتاسر کشور به خود جذب نموده اند. افزایش امکانات گردشگری از جمله تاسیس مراکز اقامتی درجه یک و مراکز تفریحی بی شمار نیز مزید بر علت شده تا به سرعت جایگزین مقاصد خارجی سفر گردند. جزیره قشم نیز که جاذبه های طبیعی و بکر آن سراسر شگفتی می باشد، در سال های گذشته به یکی از مقاصد اصلی برای سفرهای دریایی کشور تبدیل شده است. اگر روزمره های زندگی ماشینی و شلوغ امروزه شما را نیز خسته نموده، سفر چند روزه قشم با همه زیبایی های بی وسعت خویش، حال و هوای شما را درگرگون خواهد کرد.

قیمت تور تبریز قشم

اغلب مسافران هنگام برنامه ریزی سفر، به دنبال بهترین و در عین حال ارزان ترین روش های ممکن برای تفریح خود می باشد. اگر مساله هزینه ها برای شما نیز در اولویت است، توجه به فاکتورهای تعیین کننده قیمت، کمک شایانی به شما خواهد کرد. این فاکتورها به ترتیب اهمیت و تاثیرگذاری عبارتند از:

نوع اقامتگاه

هتل و اقامتگاهی که برای سفر انتخاب می کنید نیز بر قیمت تور شما تاثیرگذار خواهد بود. قاعدتا انتخاب هتل های پنج ستاره و درجه یک در مقایسه با هتل های ارزان تر، قیمت سفر شما را نیز متحول می کند.

زمان سفر

سفر کردن به هر شهر یا منطقه ای زمان خاص خود را می طلبد. این زمان ها که در اصطلاح گردشگری high season خوانده می شود، تاثیر بسیار زیادی در قیمت تور اعمال می کند. با وجود اقلیم گرم و شرجی جزیره قشم، زمستان ها بهترین و شلوغ ترین فصل سفر به آن می باشد؛ لذا قیمت تور قشم از تبریز در این مدت نیز با افزایش چشمگیر همراه خواهد بود.

انتخاب وسیله سفر

معیاری دیگری که بر هزینه سفر شما به قشم تاثیر می گذارد، وسیله ای است که برای سفر انتخاب می کنید. البته به دلیل جزیره ای بودن این سفر، تور هوایی قشم از تبریز در حال حاضر موسوم ترین روش سفر می باشد. اما با این وجود، انتخاب روش های زمینی هزینه ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

تعداد روزهای سفر

درنظر داشته باشید که افزایش تعداد روزهای سفر، ارتباط مستقیمی با افزایش هزینه سفر خواهد داشت. چراکه با افزایش زمان استقرار شما در جزیره، هزینه هتل و هزینه های جانبی دیگر مثل هزینه وعده های غذایی و ... به قیمت تمام شده تور اضافه می گردد.

خرید آنلاین تور قشم از تبریز

بهترین زمان ها برای رزرو تور قشم از تبریز

انتخاب بهترین زمان سفر برای هر شخصی ممکن است معیارهای خاصی را در بر داشته باشد. برای مثال، عده ای با صرف نظر از همه چیز، از همان ابتدا به دنبال ارزان ترین روش سفر می باشند. عده ای دیگر نیز بدون توجه به قیمت ها، بی واهمه برای این سفر خرج می کنند و تنها توقع کیفیت از سفر خود را دارند. بنابراین با توجه این موارد، بهترین زمان ها برای سفر به این جزیره عبارتند از:

بهترین زمان از نظر آب و هوایی

همانطور که انتظار می رود، تابستان های این جزیره جنوبی، بسیار گرم و مرطوب می باشد. در مقابل، از آذر تا پایان فروردین ماه، جزیره قشم آب و هوای معتدل و شگفت انگیزی را در بر دارد که لذت این سفر را چند برابر می کند.

بهترین زمان از نظر قیمت

اگر فاکتور قیمت برای شما مهم است، چند راه پیش روی دارید. در راه اول می بایست فصل تابستان که جزیره خلوت تر است را برای سفر انتخاب کنید. اما چنانچه قصد دارید از آب و هوای معتدل جزیره نیز بهره مند شوید، اندکی جست و جو برای تور قشم از تبریز چارتر، شما را به مقصود موردنظر خواهد رساند. از طرف دیگر، انتخاب اقامتگاه های ارزان قیمت یا تور زمینی قشم از تبریز نیز کمک فراوانی به شما در این خصوص خواهد داشت.

مزایای خرید آنلاین تور گردشگری قشم

این روزها با توسعه زیرساخت های فضای مجازی در کشور، استقبال مردم نیز از خریدهای اینترنتی بیش تر شده است. از طرف دیگر، سهولت و راحتی این خرید ها در کنار بی نیازی از مراجعات حضوری بر اهمیت آن ها می افزاید. در همین راستا، شرکت های مسافرتی و گردشگری گوناگونی، خدمات خود را از طریق فضای وب ارائه داده اند. مزایای این خدمات برای مسافران عبارتند از:

- ارائه نرخ مصوب و تایید شده با کاهش واسطه ها نسبت به خرید های حضوری

- امکان استرداد آنلاین و عودت وجه به صورت اینترنتی

- پشتیبانی تمام وقت مسافران از سوی این شرکت ها

- برگزاری جشنواره های تخفیف به دلیل قراردادهای طولانی مدت با شرکت های حمل و نقل و هتل ها

- و ...

شرکت خدمات مسافرتی رسپینا نیز یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان آنلاین خدمات تور و گردشگری الکترونیک می باشد که روزانه هزاران مسافر را از سرتاسر کشور پشتیبانی می کند. این خدمات مواردی از قبیل ارائه انواع بلیط و تور، رزرو اقامت هتل، بیمه سفر و ... را شامل می شود که به شما در انتخاب سفری مطمئن و راحت کمک می نماید.

تور تبریز قشم

عوامل مهم قبل از خرید اینترنتی تور قشم از تبریز 

قبل از اینکه به صورت آنلاین نسبت به رزرو و خرید اینترنتی تور گردشگری و مسافرتی اقدام نمائید، موارد زیر را حتما در نظر داشته باشید:

1- خرید خود را حتما از سایت های معتبر و تایید شده انجام دهید. امروزه با افزایش سایت های جعلی و فیک خدمات مسافرتی، ضررهای مادی سنگینی متوجه برخی از مسافران شده است. وجود نماد الکترونیکی که اغلب در بالا و یا انتهای سایت قرار دارد، تضمینی محکم و قوی برای خرید شما می باشد.

2- زمانی که تورها را با یکدیگر مقایسه می کنید حتما به مزایا و نوع خدمات در نظر گرفته شده نیز دقت داشته باشید.

3- یکی از اصلی ترین عوامل در خرید تورها، قابلیت استرداد آن باشد. حتما به شرایط استرداد بلیط و کنسلی هتل توجه کنید تا از بروز مشکل جلوگیری شود؛ چراکه ممکن است بسیاری از تورها قابل استرداد نباشند.

راهنمای رزرو و خرید تور گردشگری از رسپینا

برای خرید تور تبریز قشم رسپینا، از سربرگ بالای صفحه سایت رسمی شرکت، وارد قسمت مربوط به رزرو و خرید تور شوید و مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید.

- با انتخاب صفحه مربوط به خدمات تور، ابتدا می بایست تبریز را به عنوان مبدا، قشم را به عنوان مقصد و هم چنین تاریخ رفت و برگشت سفر خود را وارد کنید.

- پس از وارد نمودن اطلاعات فوق، به صفحه جدول تورها هدایت می شوید. در قسمت بالای صفحه، تورهای تلفنی قشم به همراه قیمت و شماره داخلی کارشناسان قید شده است که در صورت تمایل می توانید رزرو نمائید. در غیراینصورت برای خرید تور دستی قشم، می بایست از سه باکس انتخاب مربوط به وسیله رفت، انتخاب وسیله برگشت و انتخاب هتل و اتاق، جزئیات دلخواه خود را انتخاب نمائید. این جزئیات که به همراه قیمت درج شده است، کار شما را برای برنامه ریزی سفر، آسان تر می نماید.

- در مرحله بعد، می بایست اطلاعات مسافر یا مسافران را وارد نمائید. پس از بررسی و تایید این اطلاعات در نهایت به صفحه پرداخت و درگاه های بانکی متصل می شوید.

جاذبه های بکر و دیدنی قشم

قشم، جزیره ای زیبا و گمشده در قلب آب های خلیج فارس است که برای مسافران و بازدیدکنندگان بدون شک تا پایان عمر خاطره انگیز خواهد بود. هنگام بازدید از این جزیره توصیه می کنیم حتما از نقاطی هم چون دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، غار خربس، جنگل حرا، بندر لافت، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، گورستان تاریخی قشم، روستای توریان، روستای تاریخی لافت و بام قشم دیدن کنید. البته دیدنی های این جزیره زیبا تنها به این موارد ختم نمی شود و جاذبه های آن هر بازدیدکننده ای را مشعوف خواهد کرد.

تور قشم از تبریز رسپینا

مزایای خرید آنلاین تور قشم از تبریز زمینی

در سفر زمینی به قشم از تبریز، انتخاب اتوبوس بهترین راه می باشد. چراکه خط ریلی مستقیمی از تبریز به بندرعباس هنوز برقرار نشده است. لذا برای سفر ریلی ابتدا می بایست از تبریز به تهران رفته و از آن جا راهی بندرعباس شوید. بنابراین مسیر شما غیرمستقیم و هزینه سفر نیز بالطبع بیش تر می شود. اما در کل، تور زمینی قشم، نسبت به تورهای هوایی آن از هزینه بسیار کم تری برخوردار است. از طرف دیگر، سفرهای زمینی برای خانواده های پرجمعیت و اکیپ های مسافرتی، هیجان و لذت سفر را بیش تر خواهد کرد.

مزایای خرید آنلاین تور هوایی قشم از تبریز  

چنانچه راحتی سفر برای شما ملاک است، انتخاب سفرهای هوایی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از طرف دیگر، بسیاری از مسافران، کودک خردسال با خود همراه دارند. بنابراین انتخاب روش های زمینی به دلیل طولانی و سخت بودن، برای این افراد خارج از حوصله است. البته اگر نگران هزینه ها می باشید، توجه به راهنمایی که قبلا عنوان نمودیم، بخش زیادی از مشکل شما را مرتفع خواهد نمود.

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در سفر به قشم

با شیوع همه گیری ویروس کرونا، متاسفانه سفرهای تفریحی نیز شرایط ویژه ای به خود گرفته اند. از طرفی با توجه به توصیه پزشکان، می بایست از سفرهای غیرضرور خودداری کرد و از طرف دیگر با طولانی شدن دوران قرنطینه خانگی، طاقت گردشگران نیز تمام شده است. در این مواقع با انتخاب اقامتگاه های مطمئن و همچنین استفاده از تور هایی که با شرایط مناسب بهداشتی خدمات ارائه می دهند، می توانید سفر خود را آغاز کنید. البته که در نظر داشته باشید که خود شما با رعایت پروتکل های توصیه شده در سفر، نقش کلیدی را در ملاحظات بهداشتی موردنیاز ایفا خواهید کرد. لذا حدالامکان از رفتن به مناطق و بازارهای شلوغ جزیره خودداری فرمائید.

تور قشم از تبریز زمینی

سفری خاطره انگیز با خرید تور قشم از تبریز رسپینا

این روزها که هزینه سفرهای خارجی سر به فلک کشیده است، سفرهای داخلی بهترین راه جایگزینی می باشد. از همین رو، جزایر خلیج فارس با زیبایی های منحصر به فرد خود در سال های گذشته با استقبال چشمگیری از سوی مسافران همراه بوده اند. در همین راستا، شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی رسپینا با تهیه پکیج های استثنایی سفر به قشم، پیشنهادات غافلگیرکننده ای برای شما به ارمغان خواهد داشت. کافیست سری به وب سایت ما زده و از آخرین برنامه های سفر به قشم مطلع شوید. هم چنین اپلیکیشن رسپینا با دو نسخه فعال اندروید و IOS کلیه خدمات نامبرده شده را به راحتی چند کلیک از طریق گوشی موبایل در اختیار شما قرار می دهد. سفر خوبی را برای شما آرزومندیم. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

نیاز به راهنمایی دارید؟

سوالات متداول تور قشم از تبریز

در سفر با تور قشم از تبریز از کدام جاذبه ها می توان دیدن نمود؟ expand_more

قشم نگین پنهان در دل خلیج فارس است. با خرید آنلاین تور قشم از تبریز شما این امکان را دارید که برترین نقاط دیدنی قشم از جمله دره ستارگان . قلعه پرتغالی ها. غار خربس، جنگل حرا، بندر لافت، سد روستای گوران، تنگه چاهکوه و غار نمک، جزایر ناز، منطقه کاسه سلخ، تنگه عالی محمد، گورستان تاریخی قشم،منطقه مقدس تم سنیتی، روستای توریان، روستای تاریخی لافت، بام قشم که همه از پدیده های بکرگردشگری جزیره هستند دیدن کنید.

مزایای خرید آنلاین تورهوایی قشم از تبریز چیست؟ expand_more

پیشنهاد ما به شما که فرزند کوچک دارید سفر هوایی و خرید بلیط و تور هوایی است. خرید آنلاین تور هوایی قشم از تبریز برای خانواده هایی که فرزند زیر هفت سال دارند بسیار راحت تر است. همین طور اگر شما با افراد سال خورده سفر می کنید که تحمل مسیر های طولانی برای آنها دشوار است حتما از تور هوایی استفاده کنید تا دغدغه های شما کمتر باشد و ترانسفر شما راحت تر انجام شود.با سفر خرید آتلاین تور هوایی قشم یک سفر لاکچری و خاص را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.