{{ctrl.notification}}
تورهای پیشنهادی مالزی
05191012900 phone

تور مالزی از مشهد فرصت مناسب برای تجربه یک سفر خاطره انگیز به جنوب شرق آسیاست. مالزی یک کشور چند فرهنگی است که علاوه بر جاذبه های شهری که شامل آسمان خراش های و برجهای لوکس و بافت شهری رو به گسترش است، دارای جاذبه های طبیعی منحصر به فردی نیز است. سواحل زیبا با چشم اندازی وسیع ، جنگل ها و مناطق سر سبز از مهمترین جاذبه های گردشگری در مالزی به شمار می رود. با توجه به نزدیکی کشور مالزی به سنگاپور تور ترکیبی مالزی از مشهد  نیز متیواند انتخاب مناسبی برای بازدید از مناطق جنوب شرقی آسیا است. تور مالزی از مشهد ارائه شده در رسپینا با تضمین قیمت و کیفیت بوده و شما میتواند از بهترین هتل های و جاذبه های گردشگری مالزی بهره مند شوید.

تور مالزی از مشهد

رزرو تور مالزی از مشهد

شما برای رزرو این تور میتوانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی اقدام کنید. با تهیه این تور از رسپینا میتوانید از خدمات مهمی همچون استفاده از معتبر ترین ایرلاینها ، اقامت در بهترین هتل ها و بهره مندی از مزایای بیشماری همچون بیمه مسافرتی و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته به کمک اپلیکشین رسپینا ، استفاده کنید. تور مسافرتی در رسپینا با تضمین بهترین قیمت و ارائه بهترن قیمت صورت میگیرد.

تور مشهد مالزی

تور ترکیبی مالزی از مشهد

با توجه به همسایگی کشور مالزی با سایر کشورهای گردشگر پذیر مانند سنگاپور، شرکت های ارائه دهنده تور برای بازدید از دو کشور مالزی و سنگاپور ،یک تور را به صورت ترکیبی ارائه میدهند. برای انتخاب این تور با توجه به  شرایط متفاومت جهت اخذ ویزا برای کشورهای مالزی و سنگاپور باید به این نکته توجه داشت که سفر به سنگاپور نیازمند پیش نیاز هایی از جمله واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، 2 قطعه عکس 6×4، فرم تکمیل شده درخواست ویزای سنگاپور و پاسپورت با 7 ماه اعتبار است. این نکته نیز قابل ذکر است که تهیه ویزا برای کشور مالزی برای اقامت های زیر 14 روز هیچ لزومی ندارد .

تور ترکیبی مالزی از مشهد

خرید و قیمت تور مالزی از مشهد

در تمامی تورها فاکتور های مهمی برای قیمت گذاری یک تور مطرح است. از جمله مهترین آیتم هایی که بر روی خرید و قیمت تور مالزی از مشهد تاثیر گذار است میتوان به زمان سفر ، هتل های محل اقامت و تعداد شب و روز اشاره کرد. زمان سفر به مالزی با توجه به شرایط آب و هوایی گوناگون و بارش باران های موسمی میتواند بسیار متغیر باشد. برای انتخاب بهترین زمان ، باید هدف از مسافرت و خدمات و برنامه های تور را مد نظر قرار داد. هتل های محل اقامت نیز میتواند یک عامل تاثیر گذار در قمیت تور مالزی از مشهد باشد. در تور های مالزی که در رسپینا ارائه میشود بهترین هتل ها برای مسافران در نظر گرفته شده است .

قیمت تور مالزی از مشهد

جاذبه های گردشگی مالزی

مالزی در جنوب شرقی آسیا و در مجاورت کشورهای همچون سنگاپور ، تایلند و اندوزی قرار دارد. آب و هوای این کشور با توجه به نزدیکی به خط استوا گرم و مرطوب بوده و باراش باران های موسمی در 6 ماهه اول سال یکی از ویژگی های مهم آب و هوایی در این کشور است. پایتخت این کشور کولالامپور بوده که از نظر بافت شهری میتوان از آن به عنوان یک شهر صنعتی و پیشرفته نام برد. برج ها و ساختمان های مدرن به همراه بافت شهری منسجم از دیدنیهای مهم شهر کوالالامپور است. علاوه بر جاذبه های شهری ، کشور مالزی دارای جاذبه های طبیعی از جمله سواحل زیبا ، مناطق طبیعی بکر و دست نخورده با میراث تاریخی بسیار غنی است که این کشور را به یکی از مقاصد تور های گردشگری تبدیل کرده است.

جاذبه های گردشگری مالزی

تور کوالالامپور

جاذبه های شهر کوالالامپور به قدریست که عملا این تور کشور مالزی و تور کولالامپور در کنار هم می آیند. در بسیاری از تورها عملا بین 4 تا 5 روز را در شهر کولالامپور سپری خواهید کرد . در طی این مدت نیز حتی قادر نخواهید بود تمامی جاذبه ها و مکان های دیدنی این شهر را بازدید کنید. در این شهر بیش از 10 جاذبه مهم گردشگری وجود دارد که هر ساله میزبان بسیار از مسافران از سرتاسر دنیاست. برج ها یپتروناس که شامل دو برج 88 طبقه ای که توسط پلی در طبقه 42 به هم متصل شده اند ، به عنوان نماد شهر کولالامپور شناخته میشود. در تور مالزی از مشهد یکی از مهمترین مکانهای مورد بازدید توسط مسافرین است. برج مخابراتی کی ال ، بوکیت بینتانگ ، بازار مرکزی و غارهای باتو یا میمون ها از دیگر مکانها و جاذبه های شهر کولالامپور است.

تور کوالالامپور

بهترین هتل های مالزی

کوالالامپور به عنوان پایتخت و مرکز سیاسی کشور مالزی دارای بهترین با کیفیت ترین هتل های کشور مالزی است. در تور های مالزی از مشهد بهترین هتل های پنج ستاره برای اقامت مسافرین در نظر گرفته شده است . از مهمترین هتل های شهر کوالالامپور میتوان به ویلا سامادهی ، ایمپیاناکی.ال.سی.سی هتل ، مجستیک هتل کوالالامپور و ... میتوان نام برد. 

هتل های مالزی

رستورانها و غذاهای مالزی

جمعیت مالزی عمدتا از اقوام مالایی، چینی و هندی تشکیل شده و همین فرهنگ های مختلف باعث تنوع غذایی در این کشور شده است. به همین دلیل تنوع غذایی که در بازار ها به صورت استریت فود و در رستورانها معتبر عرضه میگردد میتواند هر سلیقه ای را پاسخگو باشد. اگر قصد سفر به مالزی در قالب تور و یا به صورت انفرادی  را دارید پیشنها میشود که غذاهای زیر را حتما امتحان کنید.

چیلی پن می Chili pan mee، رستوران Super Kitchen

 کاری لاکسا Curry laksa، رستوران Kam Fatt

برگ موز Banana leaf، رستوران Bangsar

چار کوئی تئو Char kuey teow، رستوران Rocky

روتی کانای Roti canai، رستوران Raju

غذاهای مالزی

تور مالزی از مشهد در رسپینا

رسپینا پایه گذار و برگزار کننده انواع تورهای خارجی با سالهای سال تجربه در این زمینه افتخار دارد تا تور مالزی از مشهد را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمات ارائه دهد. تضمین  بهترین قیمت ، پشتیبانی 24 ساعته ، امکان استرداد بلیط و عودت وجه از جمله مهمترین خدمات ارائه شده در رسپینا است. شما میتوانید به کمک اپلیکیش رسپینا به صورت مستمر از فرآیند خرید و وضعیت تور انتخابی خود را از طریق موبایل هوشمند ، مطلع شوید.

 

 

نیاز به راهنمایی دارید؟

سوالات متداول تور مالزی

بهترین زمان برای سفر به مالزی در چه فصولی از سال است ؟ expand_more

زمان سفر به مالزی با توجه به شرایط آب و هوایی گوناگون و بارش باران های موسمی میتواند بسیار متغیر باشد. برای انتخاب بهترین زمان ، باید هدف از مسافرت و خدمات و برنامه های تور را مد نظر قرار داد.

شرایط تورهای ترکیبی مالزی و سنگاپور به چه صورت است؟ expand_more

برای سفرهای زیر 14روز به مالزی نیازمند اخذ ویزا نخواهید بود ولی برای سفر به سنگاپور نیازمند واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، 2 قطعه عکس 6×4، فرم تکمیل شده درخواست ویزای سنگاپور و پاسپورت با 7 ماه اعتبار است.

بهترین شهر مالزی برای خرید کردن کجاست؟ expand_more

کوالالامپور پایتخت مالزی بهترین شهر برای خرید محسوب می شود. این شهر مراکز خرید بزرگ و مدرنی دارد که از محصولات و ادویه های محلی تا بهترین برندهای جهان را می توانید در آن ها پیدا کنید.