مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : جمعه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما مشهد به تبریز

questions قیمت بلیط هواپیما مشهد تبریز چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز مشهد تبریز چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای مشهد تبریز چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر مشهد تبریز قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما مشهد به تبریز ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر مشهد تبریز بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر مشهد به تبریز برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما مشهد تبریز یکی از راحت ترین و بهترین روش های شروع سفر برای مسافران این مسیر تلقی می گردد. در همین راستا نیز شرکت رسپینا به عنوان یکی از بزرگ ترین سامانه های رزرواسیون آنلاین خدمات مسافرتی در کشور، کلیه خدمات خود را با پوشش دهی سراسری ایرلاین ها در کنار پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان پرواز خود ارائه می دهد. هم چنین در این مقاله کلیه سوالات رایج مسافران و نکات مهم قبل از رزرو بلیط هواپیما را بررسی کرده ایم که توصیه می کنیم حتما تا انتها مطالعه بفرمائید.

بلیط هواپیما مشهد تبریز رسپینا

خرید بلیط هواپیما مشهد تبریز رسپینا

خرید بلیط هواپیما تبریز از رسیپنا با مزایای زیر برای مسافران همراه خواهد بود:

بهره مندی از ارزان ترین نرخ ها با قیمت 5% ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی

امکان برقراری تماس رایگان با کارشناسان متخصص پرواز داخلی شرکت

اطلاع از ارزان ترین نرخ بلیط های لحظه آخری با "سرویس خبرم کن"

رزرو خودکار بلیط توسط سامانه "چند بخرم"

دریافت مشاوره اختصاصی با استفاده از بخش "نیاز به راهنمایی"

امکان رزرو همزمان هتل و پرواز

امکانات انتخاب جزئیات سفر (ایرلاین، زمان پرواز و نوع پرواز (سیستمی یا چارتر))

اطلاع رسانی تاخیرات پرواز از سوی کارشناسان پرواز (در صورتی که پرواز تاخیر داشته باشد، از طریق ارسال پیام صوتی به مسافر اطلاع رسانی می شود)

رزرو بلیط هواپیما مشهد به تبریز

شما می توانید از 2 طریق نسبت به رزرو بلیط از رسپینا اقدام نمائید که در ادامه هر کدام به همراه جزئیات بیان شده است:

رزرو اینترنتی پرواز مشهد تبریز

برای این منظور می توانید مراحل زیر را به راحتی از وب سایت رسمی رسپینا به نشانی respina24.ir دنبال نمائید. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا داشتن سوال نیز کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

1- جست و جو پرواز

از صفحه اصلی سایت و از تب پروازهای داخلی، مشهد را در قسمت مبدا، تبریز را در قسمت مقصد و تاریخ موردنظر خود را انتخاب نمائید تا به لیست کلیه پروازهای مشهد به تبریز امروز تا یک ماه آینده هدایت شوید.

2- ثبت اطلاعات

پس از انتخاب بلیط هواپیما مشهد تبریز موردنظر، نوبت به ثبت اطلاعات می‌رسد. در این مرحله می بایست اطلاعات مسافر را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات شناسنامه ای هر یک وارد نمائید.

3- پرداخت

در صفحه بعدی با بررسی صحت مشخصات وارد شده و کلیک بر گزینه " ادامه" به صفحه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد. در صورتیکه پرداخت موفقیت آمیز باشد، لینک دانلود بلیط برای مسافر فعال شده و مشخصات آن از طریق پیامک به شماره تلفن همراهی که وارد کرده است، ارسال می شود.

بلیط هواپیما مشهد تبریز رفت و برگشت

در صورتی که تمایل داشته باشید بلیط خود را به صورت رفت و برگشت رزرو کنید، سامانه رسپینا این امکان را برای شما فراهم نموده است تا تنها یک بار نسبت به پرداخت فاکتور بلیط اقدام فرمائید. در اینصورت برای خرید بلیط هواپیما مشهد کافیست در ابتدای جستجو، از کادر بالای صفحه گزینه "یک طرفه" را انتخاب و سپس زمان برگشت خود را وارد نمائید. همچنین با انتخاب مسیر بالعکس در صفحه بلیط های سایت، کلیه بلیط های برگشت برای شما در صفحه نمایش داده خواهد شد که می توانید بلیط مورد نظر خود را انتخاب نموده و سایر مراحل رزرو را طبق راهنمای ارائه شده طی کنید. سپس به لیست کامل پروازها و قیمت بلیط هواپیما مشهد تبریز رفت و برگشت هدایت خواهید شد.

بلیط هواپیما مشهد تبریز ماهان

سامانه رسپینا برای دسترسی راحت تر مسافران به بلیط ها، فیلترهای جست و جویی را در سمت راست صفحه جدول پروازها قرارداده است که با انتخاب گزینه ی هر یک، مستقیما به بلیط موردنظر خود هدایت خواهید شد. لذا اگر تمایل دارید که با پرواز مشهد تبریز ماهان سفر کنید، کافیست از فیلتر ایرلاین، گزینه مربوط به آن را انتخاب کنید.

رزرو بلیط هوایی مشهد تبریز با هتل

شما می توانید در صورت تمایل علاوه بر خرید بلیط پرواز، نسبت به رزرو اقامتگاه در تبریز نیز به صورت همزمان اقدام نمائید. کافیست قبل از وارد کردن اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ سفر، گزینه "رزرو همزمان هتل به همراه پرواز" را فعال کنید تا پس از انتخاب بلیط موردنظر به اقامتگاه های شهر مقصد با ریز جزئیات و قیمت هر یک هدایت شوید.

بلیط هواپیما مشهد تبریز ارزان قیمت

در این روش، مسافران عزیزی که به رمز دوم اینترنتی دسترسی ندارند، می توانند به راحتی از طریق تماس با تیم پشتیبانی پرواز رسپینا، از بلیط ارزان هواپیما مطلع شده و هزینه را از طریق کارت به کارت پرداخت نمایند. کافیست با شماره های شرکت که در پایین همین صفحه درج شده است، تماس حاصل فرمائید تا راهنمایی لازم برای شما به عمل آید.

پرواز مشهد تبریز

بلیط هواپیما مشهد تبریز چارتر

بلیط های ارائه شده توسط وب سایت رسپینا از 2 نوع سیستمی و چارتر بوده و شما می توانید با استفاده از فیلترهای صفحه بلیط ها، به سرعت به گزینه دلخواه خود دسترسی داشته باشید. البته هر کدام از این بلیط ها، با محدودیت ها، مزایا و معایب خاص خود همراه اند که توصیه می کنیم قبل از رزرو هر کدام، حتما موارد زیر را مدنظر بگیرید.

- احتمالا شما نیز این ذهنیت را دارید که بلیط چارتر مشهد تبریز از سیستمی ارزان تر است. دقت داشته باشید که تعیین قیمت این بلیط ها بر عهده ی شرکت چارترکننده پرواز است، لذا قیمت ها لحظه ای می باشند. یعنی در مواردی از بلیط های پرواز سیستمی گران تر و در مواردی نیز ارزان تر اند.

بلیط مشهد تبریز سیستمی برای کودکان (2 تا 12 سال) معادل 50 تا 85 درصد بلیط بزرگسال محاسبه می شود. در صورتیکه قیمت بلیط چارتر مشهد تبریز برای هر نوع رنج سنی (کودک و بزرگسال) یکسان است.

بلیط مشهد تبریز چارتر نسبت به سیستمی از جریمه کنسلی بیشتر برخودار است و حتی در برخی مواقع نیز کنسلی آن امکان پذیر نیست. در صورتیکه سیستمی ها، حتی اگر مسافر از پرواز جا بماند، قابل کنسل شدن و استرداد وجه (به عنوان مسافر نوشو) هستند.

بلیط لحظه آخری مشهد تبریز

این بلیط ها در حقیقت همان چارتر است که با تخفیف ارائه می شود. علت آن هم این است که تا قبل از زمان پرواز هنوز تمام صندلی های خالی هواپیما به فروش نرسیده است؛ لذا شرکت چارترکننده، قیمت بلیط ها را کاهش می دهد. چنانچه تمایل داشته باشید از ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما مشهد به تبریز لحظه آخری مطلع گردید، می توانید از سرویس خبرم کن رسپینا استفاده کنید. کافیست هنگام مراجعه به لیست پروازها، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و شماره تماس و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا به محض تغییر قیمت، سامانه برای شما پیامک ارسال کند.

رزرو پرواز مشهد به تبریز

مهم ترین اطلاعات پرواز مشهد به تبریز که به شما در برنامه ریزی دقیق تر سفر کمک می کند، در این قسمت بررسی شده است.

مسافت هوایی و مدت زمان پرواز

فاصله هوایی میان دو شهر 1198 کیلومتر است که در مدت زمان 2 ساعت پیموده می شود. (این بازه زمانی ممکن است متاثر از شرایط جوی و نوع ناوگان حمل و نقل تحت شرایطی تغییر کند.)

ایرلاین های فعال در مسیر

آتا، ایران ایرتور و سپهران از جمله شرکت های برگزارکننده پرواز مشهد به تبریز می باشند.

زمان و ساعت پرواز طی هفته

از آنجائی که مسیر مشهد تا تبریز یکی از اصلی ترین خطوط هوایی کشور می باشد، بلیط های آن نیز طی تمام روزهای هفته ارائه می گردد. هم چنین جهت اطلاع دقیق تر ساعت پرواز مشهد تبریز امروز تا 30 روز آینده می توانید به جدول بلیط های سایت مراجعه نمائید.

میزان بار مجاز

بستگی به ایرلاین و نوع بلیط (اکونومی یا بیزینس) دارد. اما معمولا برای بلیط های اکونومی 20 کیلوگرم و برای بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم است.

فرودگاه مبدا

این فرودگاه به سبب اهمیت شهر مشهد و تعدد پروازهای آن، سومین فرودگاه مهم کشور (بعد از مهرآباد و فرودگاه امام تهران) تلقی می شود. کلیه پروازهای داخلی شهر مشهد، از طریق ترمینال 1 این فرودگاه میزبانی می شود.

فرودگاه مقصد

فرودگاه تبریز از سال 1335 تا امروز به عنوان یکی از بزرگترین و البته مهم ترین فرودگاه های ایران فعالیت داشته است. این فرودگاه از موقعیت استراتژیک بسیار خاصی برخوردار بوده و در مرز هوایی کریدور هوایی ایران و اروپا قرار گرفته است. فرودگاه تبریز دارای ترمینال های ویژه پروازهای داخلی، خارجی و حجاج می باشد که در تمامی آن ها امکانات مناسبی در نظر گرفته شده است. پرواز مشهد تبریز نیز از طریق ترمینال پروازهای داخلی آن برگزار می گردد.

بلیط هواپیما مشهد به تبریز

قیمت بلیط هواپیما مشهد تبریز

قیمت بلیط مشهد تبریز طی سال هرگز نرخ ثابتی ندارد و متاثر از چند معیار مختلف تغییر می کند. اطلاع از این عوامل به شما در خرید ارزان تر بلیط کمک شایانی خواهد داشت که در ادامه یک به یک بررسی شده اند.

بازه زمانی بلیط

با افزایش تقاضا برای خرید بلیط، نرخ آن نیز به میزان چشمگیری افزایش می یابد. برای مثال در ایام مذهبی سال (مثل ولادت ها، شهادت ها، اعیاد و ...) و یا تعطیلاتی که ترافیک و جا به جایی مسافر میان این دو شهر زیاد است، بلیط پرواز مشهد تبریز نیز از سوی ایرلاین ها و شرکت های چارترکننده گران تر ارائه می شود.

نوع ایرلاین

قیمت بلیط هر ایرلاین بر اساس فاکتورهایی مثل خدمات ارائه شده حین پرواز، نوع ناوگان بکاربرده شده و حتی سابقه برند ایرلاین مشخص می شود. به همین دلیل نیز پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت مشاهده خواهید کرد که در یک روز مشخص و یک بازه ساعتی، قیمت بلیط 2 ایرلاین متفاوت، با یکدیگر فرق دارد.

کلاس پروازی

کلاس پروازی به دسته بندی صندلی های هواپیما بر اساس امکانات و محل قرار گیری هر یک اشاره دارد و بر روی قیمت بلیط اثر دارد. بدین صورت که بلیط های اکونومی نسبت به بلیط های بیزینس کلاس از امکانات و قیمت های پایین تری برخوردار می باشند.

پرواز مشهد به تبریز

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور

از اینکه تا اینجای مقاله همراه بودید و شرکت رسپینا را برای خرید بلیط مشهد تبریز انتخاب نمودید، سپاسگزاریم. ما در خانواده بزرگ رسپینا، سال ها است که تکریم مسافر و ارائه خدمات کامل و به موقع به وی را هدف اصلی و سرلوحه کار خود قرار داده ایم. هم چنین این نکته را نیز یادآور می شویم که از لحظه ورود شما به سایت تا زمانی که به سلامت به فرودگاه مقصد می رسید، تیم کارشناسان خبره پرواز داخلی رسپینا نیز آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی شما خواهند بود. با رسپینا، روی زمین نمی مانید ...

مشهد به تبریز -

آیا به بلیط برگشت از تبریز به مشهد نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما تبریز مشهد