tglCty
مسافران : 1
اکونومی
پنجشنبه 1403/01/09
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
20,349 ت
جمعه 1403/01/10
--
شنبه 1403/01/11
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
14,205 ت
یکشنبه 1403/01/12
--
دوشنبه 1403/01/13
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینPC می باشد PC
22,498 ت
سه شنبه 1403/01/14
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
20,405 ت
چهارشنبه 1403/01/15
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
20,404 ت
پنجشنبه 1403/01/16
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
20,575 ت
جمعه 1403/01/17
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
20,110 ت
شنبه 1403/01/18
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینQR می باشد QR
20,110 ت
یکشنبه 1403/01/19
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینEK می باشد EK
20,245 ت
دوشنبه 1403/01/20
--

اطلاعات پرواز تهران به میلان

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
0
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
06 ساعت و 05 دقیقه
routing مسافت
17035 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 18:40
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت 23:40
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران میلان

arrowRight
Pacific Airways
Anadolu jet
Emirates Airline
Flydubai
Air Arabia
Kuwait Airways
Lufthansa
Swiss International Air Lines
Austrian Airlines
Salam Air
Pegasus Airlines
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما تهران به میلان

questions آیا خرید بلیط هواپیما تهران میلان که پرواز آن بصورت غیرمستقیم برگزار می شود نیازمند تهیه ویزای ترانزیت است؟
arrow down icon

در صورتیکه شهر کشور تزانزیت این مورد را درخواست کند، مسافر می بایست پس از خرید بلیط برای دریافت ویزا ترانزیت یا فرودگاهی نیز اقدام کند. به عنوام مثال، پروازهایی که در دبی توقف دارند به دلیل قوانین کشور امارات، نیازمند تهیه ویزای فرودگاهی هستند.

questions آیا خرید بلیط هواپیما تهران میلان بصورت یک طرفه امکان پذیر است یا می بایست حتما می بایست بصورت رفت و برگشتی خریداری شود؟
arrow down icon

خرید بلیط یک طرفه، تنها زمانی امکان پذیر است که مسافر اقامت دائم یا موقت کشور مقصد را داشته باشد یا بلیط ادامه ی مسیر تهیه کرده باشد. اگر بصورت توریستی به ایتالیا سفر می کنید، می بایست بلیط برگشت را نیز تهیه نمائید.

questions میزان بار مجاز در پرواز تهران به میلان چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای تهران میلان چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

 بلیط هواپیما تهران میلان بهترین راه جهت بازدید از شهر هنر و کلیساهای گوتیک ایتالیا است. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید بلیط باید در نظر داشته باشید آن است که معیارها و فاکتورهایی که در تعیین و کنترل قیمت تاثیر گذار است را بررسی نمایید. بسیاری از مسافران از این فاکتورها مطلع نیستند اما ما در ادامه قصد داریم به شما ترفندهای جهت خرید ارزان بلیط هواپیما خارجی ارائه دهیم. علاوه بر آن راهنمای جامعی از گردشگری میلان در اختیار شما قرار خواهیم داد که خواندن آن خالی از لطف نیست. با وب سایت خرید بلیط رسپینا همراه بمانید.

بلیط هواپیما تهران میلان

پرواز تهران میلان

اطلاعات بیشتر سفر هوایی از تهران به میلان را می توانید از این بخش مطالعه نمائید.

فاصله هوایی✈

4221 کیلومتر✈

مدت زمان پرواز(غیرمستقیم)

✅ 6 ساعت و 50دقیقه

ایرلاین های مسیر

✅ امارات، ترکیش

فرودگاه مبدا

✅ فرودگاه بین المللی امام خمینی

فرودگاه مقصد

✅ فرودگاه مالپنسا

فاصله هوایی تهران میلان

شهر تهران حدودا 4221 کیلومتر با میلان فاصله هوایی دارد. مدت زمان پرواز نیز بر اساس مسیر هوایی که ایرلاین انتخاب می کند، متفاوت است. بطور مثال، مدت زمان پروازهای تهران میلان قطرایرویز که در فرودگاه دوحه توقف دارد، 8 ساعت و 30 دقیقه است.

ایرلاین های فعال در مسیر

فلای دبی، ترکیش، هواپیمایی امارات، قطرایرویز، آنادولوجت و لوفت هانزا از جمله ایرلاین های فعال در این مسیر هستند.

روز و ساعت پرواز تهران به میلان

بلیط هواپیما اغلب تهران به میلان برای تمامی روزهای هفته موجود است. با توجه به تغییرات برنامه کاری ایرلاین ها، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به جدول پروازهای سایت مراجعه نمائید.

خرید بلیط هواپیما تهران میلان

جهت خرید بلیط هواپیما خارجی این مسیر از گام های زیر باید استفاده کنید:

گام اول : جست و جو بلیط

اگر در انتخاب زمان سفر انعطاف پذیر هستید. بهتر است از طریق جدول ارزان ترین پروازهای تهران به میلان در ماه جاری، پرواز مد نظر خود را انتخاب کنید و به سراغ گام دوم بروید.

در غیر این صورت در جدول جستجوی پرواز به مبدا و مقصد خود را  به همراه تاریخ وارد نمایید و بر روی دکمه جست و جو کلیک کنید.

گام دوم : ثبت اطلاعات

پس از انتخاب پرواز، نوبت به ثبت اطلاعات می‌رسد قبل از رزرو بلیطی میلان باید اطلاعات خود را به صورت کاملا صحیح و با دقت وارد نمایید و در نهایت با انتخاب گزینه " ثبت" به مرحله بعد خواهید رفت.

گام سوم : بررسی صحت مشخصات

در صفحه بعدی با بررسی صحت مشخصات وارد شده و کلیک بر گزینه " ادامه" به صفحه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد.

چرا خرید بلیط هواپیما تهران میلان؟

یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای جهان میلان است. میلان که دومین شهر پرجمعیت ایتالیا محسوب می شود جمعیتی برابر یک میلیون و سیصد هزار نفر دارد.

میلان به عنوان پایتخت مد جهان شناخته می شود و دفتر مرکزی برند ورساچه در این شهر قرار دارد. از این رو بسیاری از مسافرانی که این شهر را به عنوان مقصد انتخاب می کنند معمولاً طرفدار مد و فشن هستند.

علاوه بر مراکز خرید میلاد را می توان مرکزی برای جاذبه های تاریخی فرهنگی و طبیعی مشاهده کرد. آثار و مکان های دیدنی به جا مانده از دوران قرون وسطی برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارد و نماد قدرت ایتالیا در زمان دور است. خوشبختانه از آن جایی که برای سفر به میلان از تهران پرواز مستقیم وجود دارد کار بسیاری از ایرانیان عاشق فرهنگ ایتالیا با خرید بلیط آسان شده است.

مکان های دیدنی میلان کدام هستند؟

با تعاریف گفته شده میلان مکان برای تماشا کم ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید ان است که لیستی از جاذب های دیدنی آن تهیه نمایید.

میلان برای هر سلیقه ای جا برای تماشا دارد و نمی گذارد در انتهای سفر ناراضی ان را ترک کنید. به صورت کلی همه زیبایی های این شهر را نمی توانید در چند روز مشاهده کنید اما برای افرادی که قصد دارند برنامه ریزی مناسبی جهت بازدید از شهر داشته باشند بهتر است دیدنی های زیر را در ابتدای لیست نگه دارند:

قبرستان Monumental ، قلعه Sforzesco ، شام آخر داوینچی ، موزه ملی علم و تکنولوژی داوینچی میلان ، صومعه San Maurizio ، کلیسای جامع میلان (Duomo di Milano ) ، محله ناویلی (Navigli ) ، کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه ، کاخ اسفورتسسکو ، نگارخانه‌ ویتوریو امانوئل دوم

توصیه‌هایی برای سفر مقرون بصرفه به میلان

در جاهای توریستی غذا نخورید

در میلان هم مثل همه ی شهر های دنیا، رستوران های اطراف مناطق توریستی گران تر هستند، مخصوصا اطراف میدان ایستگاه، که رستوران هایش قیمت های بالایی دارند اصلا غذا نخورید، می توانید منطقه های مختلف و و محله های غیر توریستی شهر بروید و همان غذاها رابا قیمت های ارزان تری بخرید.

از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنین

هزینه ی تاکسی های این شهر سرسام آورند، و تاکسی ها گران ترین وسیله ی حمل و نقل در میلان محسوب میشوند و البته در شب هم کرایه‌ ها اضافه می گردد. پس اگر برای کنترل هزینه ها به هیچ وجه از تاکسی ها استفاده نکنید. بهتر است با استفاده از حمل و نقل عمومی اجازه بدهید که همچنان هزینه  ی  هتل و پرواز بزرگترین بخش بودجه سفرتان رابه خودشان اختصاص بدهند.

مراکز خرید میلان

همان طور که پیش از این اشاره  شد ایتالیا پایتخت مد و فشن جهان است. لذا انتظار می رود که همین امر بسیاری از مسافران برای خرید هم که شده جهت خرید بلیط هواپیما تهران میلان وسوسه کند.

از آن جایی که خرید از میلان احتمالا در برنامه هر مسافری است پیشنهاد می شود که قبل از سفر لیستی از مراکز خریدی که باید در آن خرید خود را انجام دهید تهیه کنید. جهت سهولت بیشتر ما تعدادی از آن ها را در ادامه خواهیم آورد:

گالری ویتوریو امانوئل (Galleria Vittorio Emanuele II ) ، مرکز خرید Brian & Barry ، مرکز خرید Oriental Mall ، مرکز خرید Piazza Portello ، اوت لت Marni Outlet Milano ، مرکز خرید Il Centro

بهترین زمان برای سفر به میلان

بهترین زمان برای سفر به میلان برای هر فردی ممکن است متفاوت باشد. این زمان با توجه به میل و سلیقه مسافران متفاوت می باشد. بهترین زمان جهت سفر به میلان بر اساس معیارهای آب و هوای میلان و قیمت خدمات گردشگری است که در این شهر برگزار می گردد، می تواند سنجیده شود که به تفصیل درباره هر کدام از آن ها توضیح خواهیم داد.

بهترین زمان سفر به میلان از نظر آب و هوا میلان

یکی از مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید بلیط میلان خود در نظر داشته باشید زمان مناسب برای سفر است. از آنجایی که میلان در قسمت گرمسیری ایتالیا قرار گرفته است تابستان های گرم و زمستان های نسبتاً سردی دارد.

با وجود سرمای هوای میلان در زمستان بارش برف تقریباً پدیده کمیابی در این شهر است و به ندرت اتفاق می‌افتد. برای آن که در هنگام سفر به میلان از آب و هوای خوبان آن لذت ببرید بهتر است آن را برای فصل بهار و همچنین ماه های آبان و آذر که هوا بسیار ملایم است تنظیم کنید. فراموش نکنید که شرکت در برنامه های ویژه کریسمس میلان آن هم خالی از لطف نیست اگر دوست دارید آنها را از نزدیک مشاهده کنید بهتر است اوایل دی را برای این منظور انتخاب نمایید.

بهترین زمان برای سفر ارزان به میلان         

برای آن که سفر ارزانی به میلان داشته باشید بهتر است زمانی را انتخاب کنید که گردشگر کمتری در میلان حضور داشته باشد. زیرا در این صورت حجم تقاضا جهت خرید بلیط هواپیما تهران میلان و همچنین درخواست جهت رزرو هتل در این شهر کاهش خواهد یافت و بر اساس رابطه میان عرضه و تقاضا قیمت هتل ها و بلیط های هواپیما کاهش خواهد یافت.

ماه های زمستانی میلان کمترین نرخ را جهت رزرو هتل ارائه می دهد. هر چند در ماه کریسمس هم این شهر مهمانان زیادی خواهد داشت اما معمولا ذر این ایام بودجه کمتری برای سفر به میلام مورد احتیاج است.

نحوه دریافت ویزای ایتالیا

انواع ویزای مختلفی بر اساس هدف و نیت شما از سفر به ایتالیا وجود دارد. این کشور یکی از هم پیمانان معاهده شینگن است و افرادی که قصد  دارند به این کشور سفر کنند باید ویزای شینگن را تهیه نمایند.

برای تهیه ویزای شینگن متقاضیان باید به سفارت ایتالیا مراجعه نمایند. مدارکی باید در هنگام مراجعه به سفارت ایتالیا همراه داشته باشند شامل فرم درخواست ویزای شینگن، ۲ قطعه عکس پرسنلی، گذرنامه و دعوت نامه می باشد.

در نظر داشته باشید که اصل و کپی شناسنامه خود را به همراه ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی نیز همراه داشته باشید.هزینه صدور ویزای ایتالیا برای بزرگسالان معادل مبلغ ۶۰ یورو، برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ یورو و افراد کمتر از 6 سال رایگان محاسبه می شود.

حمل و نقل در میلان

برای تردد درون شهری میلان می توانید از گزینه های متعددی استفاده نمایید. گزینه‌های موجود برای حمل و نقل عمومی در میلان عبارتنداز: مترو، اتوبوس و تراموا. قیمت بلیط و گذرنامه معتبر مترو، اتوبوس و تراموا عبارت است از: ۱٫۵۰ یورو برای بلیط تک روزه ، ۴٫۵۰ یورو برای بلیط‌های بدون محدودیت روزانه،۱۱٫۳۰ یورو برای گذرنامه‌های هفتگی و ۳۵ یورو برای گذرنامه‌های ماهانه، این سیستم تخفیف‌های ویژه‌ای برای کودکان، دانش‌آموزان و کهنسالان در نظر گرفته است.

پرواز تهران میلان

قیمت بلیط هواپیما تهران به میلان

قیمت بلیط های هواپیما به چند معیار متفاوت بستگی دارد که می توانید با آگاهی از آن ها به سادگی بلیط ارزان پرواز میلان را خریداری کنید. این معیارها شامل موارد زیر هستند:

1-مسافت هوایی

2- ایرلاین

3- زمان سفر

4- زمان خرید بلیط

5-کلاس هواپیمایی

در نرخ گذاری و تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران میلان فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. اطلاع از این فاکتورها یکی از مهم ترین گام ها برای فراهم شدن امکان خرید بلیط ارزان پرواز تهران میلان محسوب میشود. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط میلان عبارتند از:

مسافت هوایی

منظور از مسافت هوایی ، برایند تمام مسیرهایی است که هواپیما مجبور به طی کردن است تا به میلان برسد. مسافت هوایی به این دلیل که پرواز مستقیم از تهران به میلان وجود دارد ، در این قسمت اهمیت زیادی ندارد.

جهت کنترل مسافت هوایی ، بهتر است مسیرهای پرواز تهران به میلان را بررسی کنید، تا از مختصات و تعداد توقفگاه های مسیر مطلع شوید.

ایرلاین

ایرلاین ها هم در بازی تعیین قیمت بلیط میلان نقش دارند. ممکن است شما دو مسیر پروازی یکسان را بیابید که قیمت یکسانی نداشته باشند ، بخشی از این عدم برابری قیمت بلیط به دلیل ایرلاین است. یک قیمت ابتدایی برای تمام پروازهای میلان وجود دارد و پس از آن ، سایر هزنیه ها به آن افزوده می شود. این فاکتورها به این شکل هستند:

1-هزینه سوخت

جهت سوختگیری هواپیما معمولا از نفت و بنزین و مشتقات این دو استفاده می گردد. معمولا هزینه سوخت هواپیما میان ایرلاین ها مختلف برابر است اما با این حال اندکی هم تفاوت به علت سال تولید هر هواپیما و در نتیجه میزان مصرف سوخت ، در ان ها وجود دارد. بخشی از نوسانات هزینه بلیط میلان به دلیل تغییر نرخ اعلام شده برای نفت توسط اوپک است.

2-مالیات

همیشه پای مالیات در تمام هزینه های ما در میان است. توضیح درباره مالیات از واضحات است اما این مقدار میان تمام ایرلاین ها برابر است و دلیلی برای تغییر قیمت بلیط میلان میان ایرلاین ها نیست.

3-سطح خدمات

سظح خدماتی که ایرلاین ها ارائه می دهند دلیل عمده این تفاوت قیمتی است. برخی از ایرلاین ها با ارائه سرویس های اضافه بر میزان تعریف شده ، دست در قیمت بلیط میلان می برند.

این سرویس ها شامل مواردی مانند : امکان انتخاب صندلی ، افزایش باز مجاز همراه مسافر و یا امکان انتخاب غذا از طریق منوی سفر باشد.

زمان سفر

زمانی که شما برای سفر به میلان انتخاب می کنید نیز بر قیمت بلیط میلان تاثیر دارد. چنان چه در ایامی قصد سفر به میلان را کنید که شهر خالی از گردشگران باشد، می توانید اقدام به خرید ارزان ترین بلیط میلان کنید.

تاثیر زمان سفر در هزینه های خود را دست کم نگیرید ، با انتخاب درست زمان سفر می توانید بودجه خود را بین 40 تا 50 درصد کاهش دهید.

زمان خرید بلیط

علاوه بر زمان سفر ، زمانی که شما اقدام به خرید اینترنتی بلیط میلان هم می کنید تاثیر گذار است. بهترین زمان جهت خرید بلیط میلان بین دو هفته الی 2 ماه قبل از پرواز شماست. یعنی زمانی که آفرهای آژانس های مختلف خود را نشان می دهند.

در این ایام شانس این که ارزان ترین بلیط میلان را بیابید ، بیشتر از سایر زمان هاست.

فراموش نکنید که به خیال خرید بلیط لحظه آخری هواپیما میلان ، خرید خود را به دقیقه 90 نیاندازید. اگر خیلی دیر اقدام کنید ممکن است بلیط های ارزان میلان را از دست بدهید و مجبور به صرف هزینه بیشتر شوید.

کلاس پرواز

حتما درباره کلاس پروازی تا به حال زیاد شنیده اید، طبیعتا اگر شما مایل به یک سفر لاکچری باشید پرواز " فرست کلس " ، مناسب شماست. اما اگر تمایل داشته باشید تا در مقرون به صرفه ترین حالت سفر خود را انجام دهید بهتر است شناسه نرخی " اکونومی کلس " را انتخاب نمایید.

پروازهای گروه اکونومی نسبت به سایر کلاس ها ، ارزان تر است. پس از ان گروه " بیزینس کلس " قیمت بیشتری دارد. هر شناسه نرخی بنا بر خدماتی که به مسافران ارائه می دهند ، برای پروازهای خود قیمت معین می کنند.

این خدمات خود را در نوع صندلی ، فواصل میان آن ها ، منوی غذا ، خدماتی مانند نمایشگر ، لپ تاپ ، اینترنت ماهواره ای و ... ارائه می شوند.

اقامت در میلان

از آنجایی که میلان سالیانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان است مراکز اقامتی زیادی را برای پیشنهاد دارد. به صورت میانگین معمولاً مسافران از هزینه های اقامت در شهر میلان خاطره ارزانی ندارند اما شما می‌توانید با استفاده از ترفندهایی و یا مشاوره با بخش پشتیبانی رسپینا آن را کاهش دهید.

بهترین هتل های میلان شامل موارد زیر است:

هتل پالازو پاریگی گرند اسپا میلانو ، هتل ماگنا پارس ، هتل چاتئو مانفورت ، هتل آرمانی میلانو ، هتل ملیا میلانو ، هتل پیر میلانو ، هتل پرنسیپ دی ساوویا ، هتل د وستین پالاس ، هتل فور سیسنز میلانو (Four Seasons Hotel Milano ) ، هتل اکسلسیور گالیا (Excelsior Hotel Gallia ) ، هتل سانتا مارتا سوییتز

خرید بلیط تهران میلان

بلیط هواپیما تهران میلان رسپینا

بلیط ارزان میلان

یکی از مهم ترین خدمات رسپینا ، ارائه ارزان ترین قیمت های بلیط است تا دیگر نیازی به نگرانی درباره هزینه های سفر خود نداشته باشید. با استفاده از فیلترهای جست و جوی پرواز می توانید اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به میلان نمایید.

بلیط چارتر میلان

رسپینا با ارائه خدمات مختلف در حوزه گردشگری ، دایره انتخاب را برای مسافران بزرگ تر کرده است. امکان خرید بلیط چارتر تهران میلان یکی دیگر از خدمات رسپینا است تا با کمترین هزینه از تمامی خدمات پرواز بهره مند شوید.

بلیط لحظه آخری میلان

بلیط لحظه آخری در حقیقت نوعی از بلیط های چارتری است که به زمان پرواز بسیار نزدیک شده است و چارتر کننده سعی دارد با کاهش قیمت صندلی های هواپیما را به مسافران اجاره دهد. البته زمان دقیقی برای خرید آن وجود ندارد، اما در نظر داشته باشید که همیشه در لحظات آخر بلیط های چارتری ارزان تر نیستند.

استرداد آنلاین بلیط

یکی از بهترین خدمات ارائه شده در خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران میلان از رسپینا می توان به فراهم شدن امکان استرداد آنلاین بلیط اشاره نمود. تمام بلیط های خریداری شده از طریق این سامانه کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و بدون از دست دادن زمان می توان بلیط را کنسل نمود.

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط میلان ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق و غیره مواجه شوید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

امکان انتخاب فرودگاه

در رسپینا امکان انتخاب فرودگاه مقصد برای شما وجود دارد. اگر فرودگاه مقصد برای شما اهمیت دارد می توانید در هنگام جستجو فرودگاه مدنظر خود را انتخاب نمایید.

فرودگاه میلان

فرودگاه بین المللی میلانو مالپسنا بزرگ نرین فرودگاه شهر میلان ایتالیا است. این پایانه حمل و نقلی که پس از فرودگاه فیو میچینو دومین فرودگاه شلوغ کشور محسوب می شود.

برای آن که از فرودگاه میلان خود را به شهر برسانید گزینه های مختلفی در برابر شما وجود دارد. جهت جا به جایی مسیر 30 کیلومتری میان فرودگاه و شهر می توانید از اتوبوس اکسپرس فرودگاه و یا سرویس شاتل مالپنسا استفاده نمایید.

تاکسی گزینه همیشگی دیگریست که در هنگام جا به جایی ازفرودگاه می توانید استفاده نمایید. پرواز تهران  میلان ایران ایر در این فرودگاه انجام میگیرد.

با خرید بلیط هواپیما تهران میلان رسپینا ، روی زمین نمی مانید.