{{ctrl.notification}}
تورهای پیشنهادی دبی
05191012900 phone

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی خارجی در بین ایرانیان می باشد. در این شهر سنت و مدرنیته در کنار هم جذابیت های منحصر به فردی را برای هر نوع مسافری فراهم آورده است. آب و هوای مطلوب، نزدیکی به ایران، هتل های لوکس و زیبا، پارک های آبی متنوع، سواحل بی نظیر و تفریحات متنوع و وجود مراکز خرید منحصر به فرد همگی از دلایل محبوبیت دبی برای سفر با تور مسافرتی می باشند. در این مقاله سعی کرده ایم تا تمامی نکات لازم جهت خرید تور دبی و داشتن سفری لذت بخش را برای شما فراهم کنیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تور دبی رسپینا

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی نیز مانند سایر تورهای مسافرتی به انتخاب های شما بستگی دارد. عواملی که در قیمت این تور موثرند شامل، هتل انتخابی، ایرلاین انتخابی، کلاس پروازی، تعداد روزهای سفر و زمان سفر می باشند. در صورت انتخاب هتل های لوکس و ۵ ستاره و یا ۴ ستاره تاپ قطعا هزینه تور دبی شما نسبت به انتخاب هتل های با درجه کیفی پایین تر بیشتر خواهد بود. همچنین در صورت انتخاب ایرلاین های خارجی نسبت به ایرلاین های ایرانی، در اغلب اوقات باید هزینه بیشتری برای خرید تور دبی خود بپردازید. پس از انتخاب ایرلاین مورد نظر، در صورت انتخاب کلاس پروازی اکونومی نرخ تور دبی شما نسبت به کلاس های پروازی بیزینس و یا فرست، با توجه به امکانات و خدمات کمتری که در این کلاس پروازی ارائه می شود، کمتر خواهد شد. از عوامل مهم دیگر بر قیمت تور دبی تعداد روزهای سفر شما می باشد که بسته به زمان انتخابی برای سفر می تواند باعث افزایش قیمت تور دبی شود. به عنوان مثال اگر ایام، های سیزن را برای خرید تور دبی خود انتخاب نمایید قیمت این تور نسبت به ایام لو سیزن بیشتر می باشد و هر چه تعداد روزهای سفرتان نیز بیشتر باشد قیمت نهایی تور دبی شما بالاتر خواهد بود.

تور دبی با ارزانترین قیمت

تور دبی ارزان

برای خرید تور دبی ارزان قیمت از رسپینا، می توانید وارد وبسایت مجموعه شده و با انتخاب گرینه رزرو تور و سپس کلیک بر روی تور دبی، از قسمت «تورهای پیشنهادی دبی» ارزانترین تور های دبی موجود را مشاهده نمایید و یا با برقراری تماس با کارشناسان رسپینا، از تورهای دبی ارزان قیمت مطلع گردید و خرید ارزان و مطمئنی داشته باشید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و دنبال نمودن صفحه اینستاگرام رسپینا، از ارزان ترین تورهای دبی به صورت روزانه مطلع شده و تور مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

تور دبی ارزان

تور دبی لحظه آخری

شما می توانید تور دبی لحظه آخری را در مواقعی که مسافران کمتری به این مقصد سفر می کنند و ظرفیت هتل ها و پروازها خالی می ماند، خریداری نمایید. در این مواقع برگزار کننده های تور دبی با کاهش هزینه ها مسافران بیشتری را به خرید تشویق می کنند تا بتوانند بخشی از ضرر و زیان های احتمالی را پوشش دهند. بنابراین از آنجایی که افت قیمت هتل و بلیط تاثیر مستقیمی بر قیمت تور دبی دارد، قیمت این تور نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت و مسافران می توانند تور دبی لحظه آخری را با قیمت پایین تری خریداری کنند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که تور لحظه آخری دبی همیشه ارزان نیست و در مواقعی که سفر به دبی تقاضای زیادی دارد، قیمت این تور می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

تر دبی لحظه آخری

خرید تور دبی

اگر برای خرید تور دبی خود، مجموعه رسپینا که یکی از بزرگ ترین و معتبرترین سامانه های آنلاین خدمات مسافرتی و گردشگری در کشور می باشد را انتخاب کنید، می توانید به دو صورت اینترنتی (از طریق سایت و یا اپلیکیشن) و یا تلفنی (تماس با شماره های درج شده در پایین صفحه) برای خرید این تور اقدام نمایید. در صورت خرید تور دبی از این مجموعه می توانید از مزایا و خدماتی از جمله پشتیبانی 24 ساعته مسافر از زمان شروع خرید تا انتهای سفر، امکان استرداد آنلاین تور، ارائه تخفیفات ویژه به سبب قراردادهای طولانی مدت با هتل ها و ایرلاین ها، ارائه خدمات بر مبنای نرخ های مصوب و تضمین شده و... بهره مند شوید. برای خرید آنلاین تور دبی از رسپینا باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمائید: 

1. ابتدا وارد سایت رسپینا به آدرس respina24.ir شده و از قسمت مربوط به رزرو انواع تور، وارد تب تورهای خارجی شوید. سپس شهر خود را در قسمت مبدا، دبی را در قسمت مقصد و تاریخ موردنظر خود را از تقویم ارائه شده انتخاب نمائید. 

2. در مرحله بعدی می بایست از میان لیست پروازهای نشان داده شده، پرواز مدنظر خود را انتخاب نمائید.

3. پس از انتخاب پرواز، به لیست هتل های با ظرفیت خالی در تاریخ انتخابی هدایت خواهید شد. در این مرحله می توانید از میان هتل ها و اتاق های نمایش داده شده، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که هتل مدنظر شما در لیست هتل های ارائه شده قرار ندارد، می توانید در قسمت جستجو نام آن را وارد نموده و سپس هتل و اتاق مورد نظر خود را رزرو نمائید. 

4. پس از انتخاب پرواز، هتل و اتاق، می بایست اطلاعات مسافر یا مسافران را به صورت صحیح و منطبق با مشخصات شناسنامه و پاسپورت وی وارد نمائید.

5. پس از ثبت و تایید مشخصات، جهت واریز مبلغ تور به درگاه های بانکی هدایت می شوید. پرداخت هزینه از طریق کلیه کارت های متصل به شبکه شتاب میسر خواهد بود. پس از واریز وجه مورد نظر فایل قابل دانلود بلیط و واچر هتل برای شما نمایش داده خواهد شد.

رزرو تور دبی بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری

اطلاعات لازم در سفر به دبی

  • برای سفر با تور دبی سعی کند تا حد ممکن چمدان خود را سبک بردارید تا درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه های اضافی بار نشوید.

  • اگر قبل از سفر پول خود را به درهم تبدیل نکره اید نگران نباشید زیرا می توانید در صرافی های معتبر موجود در دبی، پول خود را چنج نمایید.

  • برای خرید تور دبی، حتما به مراکز و مجموعه های معتبر فروش تور مراجعه نمایید.

  • با توجه به وجود جذابیت های فراوان برای گشت و گذار در دبی، مدت زیادی را در هتل نخواهید بود و پیشنهاد می کنیم هنگام خرید تور دبی، هزینه زیادی بابت هتل نپردازید و بودجه تان را صرف تفریحات و بازدید از اماکن دیدنی نمایید.

  • در سفر با تور دبی، حتما لباس خنک و ضد آفتاب به همراه داشته باشید زیرا تقریبا در تمامی ایام سال با هوای گرم و شرجی مواجه خواهید شد.

  • به دلیل هزینه های بالای رومینگ، توصیه می شود از سیم کارت اپراتورهای خود این کشور برای برقراری ارتباط تلفنی استفاده کنید. این سیم کارت ها از فرودگاه و فروشگاه های مجاز دبی، قابل خریداری است.

  • هرگونه عکس برداری از ساختمان های دولتی در این جزیره ممنوع می باشد. لذا در تور دبی خود حتما به این مورد توجه کنید.

خرید تور دبی با پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان استرداد آنلاین

مدارک لازم جهت گرفتن ویزای تور دبی

• فرم درخواست ویزای امارات

• اسکن رنگی از شناسنامه و کارت ملی

• اسکن رنگی از گذرنامه یا پاسپورت دارای حداقل 6 ماه اعتبار

• عکس سه در چهار جدید

• بیمه نامه مسافرتی

• بلیط رفت و برگشت هواپیما

خرید تور دبی همراه با اخذ ویزا

راهنمای ویزا برای تور دبی

برای دریافت ویزا دبی، نیازی به مراجعه حضوری نیست و این امکان فراهم شده است تا بتوانید ویزا خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید. در رابطه با گرفتن ویزا برای تور دبی باید به موارد زیر توجه نمایید.

• دختران زیر ۱۸ سال تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند برای اخذ ویزای دبی به صورت انفرادی اقدام نمایند.

• آقایان زیر ۱۸ سال برای دریافت ویزای امارات به صورت انفرادی، ملزم به ارائه ی شناسنامه والدین خود می باشند.

• اگر از هر فرودگاهی غیر از فرودگاه دبی (ابوظبی، شارجه و …) به امارات وارد می‌شوید، باید در فرم درخواست اخذ ویزای امارات، افسر ویزا را از این مسئله آگاه کنید.

• با توجه به اینکه اعتبار ویزای توریستی دبی  ۱۴ روز است، اگر  بنا به هر دلیلی بیشتر از ۱۴ روز در دبی  اقامت داشته باشید مشمول جریمه خواهید شد.

وسایل موردنیاز در سفر به دبی

- لباس مخصوص فصل 

- کرم ضدآفتاب، عینک و کلاه آفتابی

- وسایل و لباس های مخصوص شنا برای استفاده از سواحل و پارک های آبی دبی

- کیف مخصوص مدارک

- گواهینامه بین المللی (در صورتی که می خواهید در دبی خودرو بدون راننده کرایه کنید)

معروف ترین جاذبه های دیدنی دبی

برخی از مهم ترین جاذبه هایی که توصیه می کنیم در تور دبی حتما از آن بازدید نمائید، عبارتند از برخ خلیفه، آب نمای دبی، برج العرب، جزیره نخل، مسجد جمیرا، موزه دبی، اپرا دبی، مدینه الجمیرا، دبی مارینا، سافاری، آکواریوم دبی و ... . یکی از نکته های مهم این است که می توانید برای کاهش هزینه های سفر از برخی تفریحات که نظیرشان در ایران با قیمت ارزانتر و کاملا مشابه می توانید تجربه نمایید چشم پوشی کنید. به عنوان مثال: آکواریوم و سافاری را در کشور خودمان هم می توان تجربه نمود بدون آنکه لازم باشد هزینه ی هنگفتی پرداخت نمایید.  

تور امارات

نکات مهم پس از رزرو تور دبی رسپینا

- در صورت کنسلی تور، بازگشت هزینه پس از اعمال جریمه هتل و ایرلاین صورت می گیرد.

- با رزرو تور امارات از شرکت رسپینا، یک لیدر فارسی زبان نیز برای راهنمایی و رفع مشکلات احتمالی در کنار شما خواهد بود.

- تاخیر پرواز، مربوط به ایرلاین می شود و هیچ گونه ارتباطی با برگزارکننده تور دبی نخواهد داشت.

- کلیه مواد مصرفی یخچال و مینی بار در هتل با هزینه ی جداگانه ای از هزینه تور دبی لحاظ می شوند.

- در کلیه مراحل سفر، شما از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان ما بهره مند خواهید بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل مانند ثبت نبودن نام شما در لیست پذیرش هتل و موارد دیگری از این قبیل، می توانید بدون نگرانی و در هر زمان از شبانه روز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

نیاز به راهنمایی دارید؟

سوالات متداول تور دبی

ویزای توریستی دبی چند روزه می باشد و قیمت آن چقدر است و آیا بر روی قیمت تور دبی محاسبه می شود؟ expand_more

ویزای توریستی دبی برای تور دبی، ۱۴ روزه می باشد که هزینه آن به طور جداگانه دریافت می شود و قیمت آن در هر زمانی با توجه به نوسانات قیمت ارز متغیر می باشد.

بهترین زمان برای خرید تور دبی چه مدت قبل از تاریخ مورد نظر برای سفر می باشد؟ expand_more

برای خرید تور دبی در زمان دلخواه، بهتر است از چند هفته قبل اقدام نمایید تا زمان کافی برای اخذ ویزا داشته باشید و همچنین با تکمیل ظرفیت هتل ها و پرواز ها مواجه نشوید و بتوانید طبق برنامه ریزی، سفر خود را انجام دهید.

داشتن چه مدارکی برای رزرو تور دبی الزامی می باشد؟ expand_more

برای خرید تور دبی داشتن ویزا و پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار الزامی می باشد.