شرکت های ریلی

قطار میلاد رجا

خرید بلیط قطار میلاد

برای خرید بلیط قطار میلاد کافیست از قسمت زیر مبدا ، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و در صفحه بعد از قسمت شرکت ریلی، گزینه مربوط به “رجا” را انتخاب کنید.

قطار میلاد یکی از قطارهای به صرفه شرکت ریلی بوده که اولین انتخاب خانواده های پر جمعیت و یا دانشجویانی است که قصد دارند به صورت دسته جمعی مسافرت کنند. برخلاف تصور عموم، قطارهای شش تخته به لحاظ کیفی با  قطارهای ۴ تخته برابری می کنند و برخی از این قطارها در دسته قطارهای لوکس قرار می گیرند. برای خرید بلیط قطار شش تخته میلاد می توانید از طریق سایت رسپینا اقدام به خرید کنید. همچنین برای راهنمایی بیشتر می توانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

نحوه خرید اینترنتی بلیط قطار میلاد

رسپینا به عنوان وب سایت معتبر ارائه دهنده خدمات گردشگری، امکان رزرو بلیط قطار رجا را در کمتر از دو دقیقه فراهم کرده است. برای خرید بلیط قطار میلاد می توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. در کادر بالا، اطلاعات خواسته شده شامل مبدا، مقصد، تاریخ رفت، برگشت و تعداد مسافران را وارد کنید.
  2. سپس لیستی از قطارهای مربوط به درخواست شما نمایش داده می شود که می توانید با انتخاب گزینه نوع قطار و قطارهای 6 تخته، تنها بلیط قطارهای شش تخته را مشاهده کنید.
  3. در لیست ایجاد شده از قطارهای شش تخته می توانید، قطار سه ستاره شش تخته میلاد را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب قطار شش تخته میلاد در صفحه وارد شده، اطلاعات شخصی خود را ثبت کنید.
  5. با ثبت اطلاعات و انتخاب گزینه “ثبت” اطلاعات کلی بلیط به همراه فاکتور به شما نشان داده می شود.
  6. پس از تایید اطلاعات و پرداخت هزینه، ضمن مشاهده بلیط قطار رجا، اطلاعات آن نیز برای شما ارسال می شود.

امکانات قطار ۳ستاره ۶تخته میلاد

قطار ۶تخته میلاد از قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا بوده که به عنوان قطاری سه ستاره و با درجه کیفی یک عرضه می شود. قطار میلاد دارای واگن هایی با درجه A است و در نتیجه امنیت را در زمان سفر برای شما به ارمغان می آورد. حضور مهمانداران مجرب و زبده از دیگر ویژگی های قطارهای شش تخته میلاد می باشد. بطور کلی امکانات قطار میلاد رجا شامل موارد زیر است:

پذیرایی میان وعده
فروش تنقلات
فروش غذا در رستوان و کوپه
سفارش غذا هنگام خرید بلیط
سرویس خواب
سیستم تهویه
ویلچر
توالت فرنگی
سیستم صوتی تصویری
سیستم احضار مهماندار
توزیع هدفون بنا به درخواست مسافر
وای فای
ماسک و محلول ضد عفونی
فوریت های پزشکی
آب آشامیدنی رایگان
  • داخل هر کوپه از قطار میلاد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، دیوارهای دو لایه و شیشه های دو جداره وجود دارد. در زمان سفر می توانید از سیستم صوتی و تصویری برای تماشای برنامه های شبکه های داخلی و فیلم و سریال های مرکزی استفاده کنید.
  • در داخل هر کوپه قطار میلاد به تعداد نفرات، سرویس خواب در اختیار مسافران قرار می گیرد. این سرویس شامل ملحفه، روبالشی، پتو و بالش می شود.
  • در هر واگن امکان استفاده از دو سرویس بهداشتی وجود دارد. یک سرویس بهداشتی ایرانی و دیگری فرنگی است. به این ترتیب مسافرانی که دارای مشکلات مفاصل هستند، به راحتی می توانند با این قطار سفر کنند.
  • فضاهای داخلی قطار کاملا عایق حرارت و صدا می باشند.
  • در روزهای غیر تعطیل، نشریات روز برای سرگرمی در اختیار مسافران قرار می گیرد.
  • در بدو ورود یک آب معدنی کوچک به ازای هر نفر در کوپه تقدیم می شود.
  • مسافران می توانند انواع تنقلات را از بوفه قطار میلاد خریداری کنند یا از رستوران مستقل قطار استفاده نمایند. همچنین یک وعده صبحانه رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.
  • در هنگام تهیه بلیط قطار شش تخته میلاد، امکان سفارش غذای ویژه برای صبحانه یا عصرانه وجود دارد.
عکس داخل قطار میلاد

قطار میلاد در کدام مسیرها تردد دارد؟

بلیط قطار میلاد یکی از پر فروش ترین بلیط های قطارهای شش تخته می باشند که با قیمتی مناسب عرضه می شوند. در حال حاضر می توانید بلیط قطار میلاد را برای مسیرهای زیر رزرو کنید. البته ممکن است در برخی ایام به دلیل تغییر تقاضا برای خرید بلیط قطار، مسیرهای بیشتری اضافه شوند.

قیمت بلیط قطار میلاد

قطار میلاد در مسیرهای مختلف دارای قیمت بلیط متفاوتی است که این هزینه با توجه به طولانی تر بودن مسافت و زمان سفر بیشتر می شود. هرچند که در طولانی ترین مسافت ها نیز، قطارهای شش تخته میلاد از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. در حال حاضر قیمت بلیط قطار میلاد در 15 اردیبهشت 1402 برابر 220 هزار تومان است که ممکن است در روزهای آینده قیمت متفاوتی داشته باشد.

خرید تلفنی بلیط قطار در رسپینا

نحوه استرداد بلیط قطار شش تخته میلاد

برای استرداد بلیط قطار میلاد باید به روش خرید خود توجه کنید. اگر بلیط را از ایستگاه راه آهن خرید کرده باشید برای استرداد نیز باید به ایستگاه مراجعه کنید فرم استرداد را پر کرده و همراه با اصل بلیط و کارت شناسایی به باجه مربوطه تحویل دهید. معمولا پس از چند روز با کسر مبلغی از بلیط مابقی هزینه به شما عودت داده می شود.

در صورتیکه بلیط را به صورت حضوری و یا غیر حضوری از رسپینا خرید کرده اید، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. بدین منظور مراحل زیر را می توانید دنبال کنید:

  • در این حالت کافیست تا وارد پنل کاربری خود شوید و بعد از انتخاب لیست مسافران کنسلی، فیلدهای مربوط به اطلاعات اولیه را پر کنید.
  • سپس کد استرداد برای تلفن همراه شما ارسال شده و با وارد کردن کد به صفحه سامانه بازگشت وجه منتقل می شوید.
  • با وارد کردن شماره کارت در کادر مربوطه و زدن دکمه استرداد وجه، حداکثر تا ۷۲ ساعت هزینه بلیط با احتساب جریمه به حساب شما واریز می شود.
تخت های قطار میلاد رجا

قوانین استرداد بلیط قطار میلاد

قوانین کنسلی بلیط قطار میلاد مستقیما از سوی شرکت ریلی رجا ارائه می شود که پس از کنسلی و کسر خسارت، مابقی هزینه به حساب مسافر عودت می شود.

  • استرداد بلیط در کمتر از یک ساعت بعد از خرید، بدون جریمه بوده و تمام مبلغ بازگردانده می شود.
  • تا ساعت ۱۲ روز قبل از حرکت قطار، ۹۰ درصد بهای بلیط پرداخته می شود.
  • از ساعت ۱۲ روز قبل از حرکت قطار تا ۳ ساعت پیش از حرکت قطار، ۷۰ درصد بهای بلیط برگشت داده می شود.
  • از ۳ ساعت مانده به حرکت قطار تا لحظه حرکت قطار، ۵۰ درصد از بهای بلیط پرداخت می شود.
  • پس از حرکت قطار، استرداد بلیط به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

برنامه حرکت قطار میلاد رجا

 برنامه حرکت کلیه قطارها به صورت دوره ای و با هماهنگی شرکت راه آهن ج.ا.ا به عنوان مالک زیرساخت راه آهن و شرکت های حمل و نقل ریل مسافری تهیه و اجرایی  میگردد. برای دریافت برنامه حرکت قطارها اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا برای قطار میلاد رجا امکان سفارش غذا در هنگام رزرو بلیط وجود دارد؟

بله شما می توانید در رستوران قطار، غذای دلخواه را سفارش دهید. اما امکان رزرو غذا هنگام خرید بلیط وجود ندارد.

آیا شرکت رجا در قطار 6 تخته میلاد خدمات ویلچر دارد؟ چگونه می توانیم از ویلچر در قطار میلاد استفاده کرد؟

بله مسافران می توانند در قطار میلاد رجا از ویلچر استفاده کنند. شما می توانید هنگام رزرو بلیط و وارد کردن مشخصات مسافر در قسمت خدمات، گزینه ویلچر را انتخاب کنید.

آیا بین قطار میلاد و سایر قطارهای 6 تخته تفاوتی در امکانات وجود دارد؟

بطور کلی قطارهای 6 تخته در رده قطارهای 3 ستاره قرار دارند که امکانات مشابهی دارند. تفاوت این قطارها در برخی از خدماتی است شرکت های ریلی ارائه می دهند که موجب اختلاف قیمت اندکی بین آن ها خواهد شد.

آیا امکان استرداد بلیط قطار میلاد وجود دارد؟

بله، می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین با ورود به پنل کاربری خود در سایت رسپینا بلیط خود را کنسل کنید. پس از کسر خسارت مابقی هزینه طی 72 ساعت به حساب شما عودت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا