مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : دوشنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما مشهد به ساری

questions قیمت بلیط هواپیما مشهد ساری چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز مشهد ساری چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای مشهد ساری چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر مشهد ساری قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما مشهد به ساری ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر مشهد ساری بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر مشهد به ساری برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما مشهد ساری رسپینا امن ترین و سریع ترین شیوه برای سفر می باشد. طی کردن مسیر طولانی در مدت زمان کوتاه بهترین مزیت برای این شیوه سفر بوده و به همین خاطر است که تقاضا برای آن زیاد می باشد. راهنمای رزرو بلیط هواپیما این مسیر از رسپینا و اطلاعات پروازهای آن در ادامه بررسی شده است.

بلیط هواپیما مشهد ساری

خرید بلیط هواپیما مشهد ساری

ارائه ارزانترین نرخ: یکی از مهم ترین خدمات سایت خرید بلیط رسپینا، ارائه بلیط ارزان مشهد ساری و مطابق با نرخ های مصوب می باشد. ارائه قیمت 5% ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی و فراهم کردن امکان مشاهده ارزان ترین نرخ ها در چند روز آینده، پوشش پروازهای تمام ایرلاین های داخلی و مقایسه آسان و جستجوی سریع از جمله مواردی می باشند که باعث شده اند تا خرید بلیط هواپیما ارزان از این سامانه براحتی امکان پذیر باشد.

استرداد آنلاین بلیط: در صورت لغو برنامه سفر شما می توانید بلیط هواپیمای مشهد ساری خود را در اسرع وقت و بدون فوت کنسل کنید تا وجه پرداختی پس از کسر جریمه ایرلاین، ظرف مدت 48 تا 72 ساعت به حساب شما بازگشت داده شود.

پشتیبانی 24 ساعته: با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط ساری ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق و غیره مواجه شوید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

رزرو بلیط هواپیما مشهد به ساری

شما می توانید به 2 صورت اینترنتی و تلفنی نسبت به رزرو بلیط خود از رسپینا اقدام نمائید که راهنمای هر یک به صورت زیر است:

رزرو اینترنتی بلیط مشهد ساری

جهت خرید اینترنتی بلیط از رسپینا کافیست مراحل زیر را طی کنید:

1- جستجو پرواز مشهد ساری: از بالای همین صفحه، تاریخ رفت را وارد کرده و بر روی دکمه ی "جست و جو" کلیک کنید. در مرحله بعد به جدول پروازها هدایت می شوید و کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز برای شما نمایش داده می شود.

2- گام دوم: ثبت اطلاعات مسافر: پس از انتخاب پرواز، لازم است اطلاعات مسافر را بدون اشتباه تایپی و مطابق با اطلاعات درج شده بر روی کارت شناسایی وی وارد نمایید. سپس روی دکمه "ثبت" کنید.

3- گام سوم: بررسی صحت اطلاعات: در این مرحله اگر صحت اطلاعات وارد شده را تایید می کنید، روی دکمه "ادامه" کلیک کنید تا به صفحه پرداخت آنلاین هدایت شوید. بعد از پرداخت هزینه خرید بلیط با هر یک از کارت های عضو شتاب، فرآیند خرید بلیط تکمیل خواهد شد.

رزرو اینترنتی بلیط مشهد ساری

بلیط هواپیما مشهد ساری رفت و برگشت

اگر می خواهید برای برگشت، بلیط هواپیما مشهد را رزرو کنید، می توانید از بالای همین صفحه بر روی فیلد "یک طرفه" یک بار کلیک کنید تا جست و جو بر روی حالت رفت و برگشت قرار گیرد. سپس با انتخاب زمان برگشت به جدول بلیط ها هدایت شده و پس از انتخاب بلیط رفت، بلیط های برگشت به شما نمایش داده می شود. همچنین می توانید در صفحه بلیط های سایت، گزینه "مسیر بالعکس" را انتخاب نمائید و ادامه مراحل را طبق راهنمای گفته شده، انجام دهید.

رزرو بلیط هوایی مشهد ساری با هتل

با رزرو بلیط از رسپینا، شما این امکان را دارید که به صورت همزمان هتل خود را نیز رزرو کنید. برای این منظور کافیست از بالای صفحه، بر روی گزینه "رزرو اقامت همراه پرواز" کلیک و ادامه مسیر را طبق راهنمائی ارائه شده طی کنید.

رزرو بلیط هواپیما مشهد ساری ارزان

خرید بلیط مشهد ساری به صورت تلفنی از دیگر روش های خرید بلیط ارزان هواپیما از رسپینا است. برای این منظور لازم است تا با شماره های شرکت رسپینا در پایین صفحه تماس حاصل نموده و طبق راهنمایی کارشناسان پرواز های داخلی بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید.

بلیط هواپیما مشهد ساری چارتری

با استفاده از فیلترهای جست و جوی جدول پروازها، می توانید با انتخاب گزینه "چارتر" از قسمت "نوع بلیط" به راحتی به بلیط های چارتر مشهد ساری دسترسی داشته باشید. البته با توجه به برخی ضوابط این بلیط ها، توصیه می کنیم قبل از رزرو حتما چند نکته را بخاطر داشته باشید:

- بلیط چارتر مشهد ساری نسبت به سیستمی از جریمه کنسلی بیشتری برخوردار است و حتی در مواقعی نیز کنسلی آن امکان پذیر نیست.

- قیمت بلیط هواپیما مشهد به ساری برای گروه سنی کودک (2 تا 12 سال) و بزرگسال یکسان محاسبه می شود. در صورتی در سیستمی ها، نرخ بلیط برای کودکان معادل 50 تا 85 درصد قیمت بلیط بزرگسال است.

بلیط هواپیما مشهد ساری چارتری

بلیط لحظه آخری مشهد ساری

با استفاده از سرویس خبرم کن رسپینا می توانید به محض ارزان شدن بلیط ها در آخرین لحظات به صورت پیامکی مطلع شوید. برای این منظور کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله "خبرم کن" کلیک نموده و جزئیات خواسته شده (بازه زمانی و میزان کاهش موردنظر و شماره تلفن همراه) را وارد کنید. فعال سازی این سرویس کاملا رایگان است و نیازی به ایجاد حساب کاربری در سایت و لاگین شدن ندارد.

رزرو پرواز مشهد به ساری

برخی از مهم ترین اطلاعات پرواز مشهد ساری که به شما در برنامه سفر کمک شایانی خواهد داشت، در این قسمت بررسی شده است:

مسافت هوایی و مدت زمان پرواز: فاصله هوایی میان این دو شهر حدودا 586 کیلومتر است که در مدت زمان تقریبی 1 ساعت و 15 دقیقه پیموده می شود.

ایرلاین های فعال در مسیر: کاسپین، وارش و آسمان

قوانین بار: میزان بار مجاز بر اساس تصمیم ایرلاین و کلاس کابین تعیین می گردد. اما به طور کلی این میزان در کلاس های اکونومی ۲۰ کیلوگرم و در کلاس بیزینسی 30 کیلوگرم است. همچنین مسافر می تواند تا میزان ۷ کیلوگرم بار را داخل کابین همراه ببرد.

قیمت بلیط هواپیما مشهد ساری

در نرخ گذاری و تعیین قیمت بلیط فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. اطلاع از این فاکتورها یکی از مهم ترین گام ها برای فراهم شدن امکان خرید بلیط ارزان پرواز مشهد ساری محسوب می شود. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط عبارتند از:

تاریخ و بازه زمانی خرید

با توجه به افزایش و کاهش میزان تقاضا برای سفر، نرخ بلیط نیز متغیر خواهد بود. فصل بهار و تابستان که مسافرت به شهرهای شمالی کشور از جمله ساری بیشتر می شود، افزایش قیمت نیز محسوس تر می شود.

کلاس نرخی

از دیگر عوامل تاثیر گذار برقیمت بلیط کلاس نرخی آن است که قوانین استرداد و کنسلی را مشخص می کند.

ایرلاین و کلاس پروازی

برند ایرلاین ها و نوع هواپیماهایی که هر یک در ناوگان هوایی خود دارند، از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بلیط می باشد. علاوه براین، صندلی های هواپیما بر اساس نوع امکانات و شرایط موجود در هر یک کلاس بندی میشوند. این کلاس بندی که اغلب به صورت اکونومی (اقتصادی) و بیزینس (تجاری) می باشد، به شدت بر گران یا ارزان بودن بلیط اثر دارد. به طوریکه خرید بلیط در کلاس اکونومی ارزان ترین قیمت را داشته و بیزینس در رتبه ی بعدی قرار دارند.

رزرو بلیط اکونومی و بیزینس کلس

خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور

علاوه بر رزرو بلیط پرواز مشهد ساری، وب سایت رسپینا سایر خدمات مسافرتی دیگر که در سفر بدان نیاز خواهید داشت را براحتی چند کلیک و یا برقراری تماس تلفنی در اختیار شما قرار خواهد داد. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر نیز کافیست شماره تماس خود را در قسمت "نیاز به راهنمایی" سمت راست صفحه وارد کنید تا در کمتر از 10 دقیقه، کارشناسان شرکت با شما تماس حاصل نمایند. با رسپینا، روی زمین نمی مانید ...

مشهد به ساری -

آیا به بلیط برگشت از ساری به مشهد نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما ساری مشهد