مسیر بالعکس
ارزان ترین نرخ : شنبه ها 02191012900
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
... ... ...
مسیر بالعکس
مرتب سازی :
زودترین پرواز
ظرفیت
قیمت
مرتب سازی :
...
...
در حال جستجوی پرواز انتخابی شما
متاسفانه برای مسیر مورد نظر شما در این تاریخ پروازی وجود ندارد. لطفا تاریخ یا فیلتر دیگری را جستجو نمائید
questIcon curve Left curve right

سوالات متداول بلیط هواپیما ساری به مشهد

questions قیمت بلیط هواپیما ساری مشهد چقدر است؟
arrow down icon

قیمت بلیط بر اساس سیستمی یا چارتری بودن، بازه زمانی سفر، ایرلاین برگزارکننده پرواز و کلاس پروازی متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از تقویم سایت رسپینا از کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده و پایین ترین قیمت هر روز مطلع شوید.

questions میزان بار مجاز در پرواز ساری مشهد چقدر است؟
arrow down icon

میزان بار مجاز با توجه به کلاس نرخی در ایرلاین ها متفاوت می باشد. در اغلب بلیط های اکونومی بار مجاز 20 کیلوگرم و بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم در نظر گرفته میشود و برای حمل بار بیشتر از این مقدار لازم است جریمه پرداخت گردد.

questions جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای ساری مشهد چقدر است ؟
arrow down icon

بستگی به ایرلاین برگزارکننده پرواز، ساعت باقی مانده تا پرواز و هم چنین نوع بلیط (سیستمی یا چارتری) دارد؛ بطوریکه با نزدیک شدن به ساعت پرواز، میزان جریمه آن هم افرایش می یابد. هم چنین ممکن است در مواقعی بلیط های چارتر ساری مشهد قابل کنسل شدن نباشند و کل مبلغ به عنوان جریمه سوخت شود.

questions برای خرید بلیط هواپیما ساری به مشهد ارزان چه باید کرد؟
arrow down icon

سرویس خبرم کن رسپینا به شما کمک می کند تا به محض ارزان تر شدن قیمت بلیط ها به صورت رایگان از طریق پیامک مطلع شوید. کافیست پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد و بازه زمانی کاهش قیمت و شماره تلفن همراه خود وارد کنید.

questions چطور می توانم بلیط چارتر ساری مشهد بخرم؟
arrow down icon

کافیست وارد جدول بلیط های سایت رسپینا شده و از فیلترهای سمت راست صفحه و قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. در اینصورت تنها بلیط های چارتر ساری به مشهد برای شما نمایش خواهد یافت.

  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

بلیط هواپیما ساری مشهد را می توانید با تضمین قیمت و در کمتر از یک دقیقه در همین صفحه رزرو کنید. لیست پرواز ساری به مشهد برای تاریخ امروز در ابتدای صفحه نمایش داده شده است که با انتخاب هر یک از آن ها مستقیما وارد صفحه ورود اطلاعات مسافرین خواهید شد. همچنین گزینه های متعددی در سمت راست صفحه وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها، تاریخ پرواز، نوع بلیط هواپیما، شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی را انتخاب کنید.

بلیط هوایی ساری به مشهد

پرواز ساری مشهد

مشهد، به عنوان پایتخت مذهبی و دومین شهر بزرگ ایران در تمام طول سال با جمعیت بسیار زیادی از زائران و مسافران مواجه می شود. سفر به مشهد با زیارت امام رضا همراه است اما پس از آن می توان از جاذبه های دیدنی زیادی بازدید کرد. همین موضوع باعث شده هر ساله مسافران زیادی به قصد زیارت یا تفریح به مشهد سفر کنند. در مقابل شهر ساری نیز یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری ایران است و بسیاری از مسافران با رزرو پرواز ساری مشهد قصد بازگشت به خراسان را دارند. به همین علت می توان گفت بلیط ساری به مشهد یکی از پرفروش ترین پروازهایی بوده که تقریبا همه روزه بین این دو شهر انجام می شود. می توانید از  ابتدای همین صفحه و با استفاده از تقویم پروازی رسپینا پرواز ساری به مشهد را در تاریخ مد نظر رزرو کنید. این تقویم پروازی امکان دسترسی به پروازهای بین این دو شهر را تا 30 روز آینده فراهم کرده است. 
پس از خرید بلیط هواپیمای ساری به مشهد بهتر است اطلاعات پرواز را چک کنید تا از جزئیات پروازی خود آگاهی داشته باشید. مهم ترین اطلاعاتی که باید پیش از سفر به مشهد بدانید شامل موارد زیر است: 

زمان پرواز  تمامی روز های هفته با ساعات شناور
فرودگاه مبدا فرودگاه بین المللی ساری
فرودگاه مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد
مدت زمان پرواز  یک ساعت و 10 دقیقه
شرکت های هواپیمایی فعال وارش، آسمان، آتا
میزان بار مجاز 30kg برای بیزینس و20kg برای کلاس اکونومی


مدت زمان پرواز ساری به مشهد

مدت زمان پرواز در شرکت های هواپیمایی مختلف متفاوت است اما به صورت میانگین این مدت به 1 ساعت 10 دقیقه میرسد. البته این میزان بر اساس شرایط جوی و ناوگان بکاربرده شرکت با تغییرات همراه خواهد بود. در جدول زیر می توانید، مدت زمان پرواز با برخی از شرکت های هواپیمایی مهم این مسیر پروازی را مشاهده کنید. 

شرکت هواپیمایی  مدت زمان پرواز 
وارش یک ساعت و 15 دقیقه
آسمان یک ساعت و 20 دقیقه
آتا یک ساعت و نیم 

پرواز ساري به مشهد

بار مجاز پرواز ساری مشهد

میزان بار مجاز بر اساس قوانین شرکت های هواپیمایی و همچنین نوع کلاس پروازی متفاوت است. اما به طور کلی در تمامی کلاس های اکونومی به جز کلاس نرخ  Y، بار مجاز به ازای هر بزرگسال برابر 20 کیلوگرم، برای کلاس نرخی Y، 25 کیلوگرم و برای بلیط های بیزینس کلاس 30 کیلوگرم است. همچنین مسافر می تواند تا میزان ۷ کیلوگرم بار را داخل کابین همراه داشته باشد. بار مجاز به ازای هر کودک در پرواز ساری مشهد حدود 7 الی 10 کیلوگرم است.

ساعت پرواز ساری به مشهد امروز

با توجه به تقاضای بالای مسافران، بلیط های این مسیر برای تمامی روزهای هفته ارائه می گردد که ساعات آن برای هر شرکت هواپیمایی متغیر است. اطلاعات بروز تر در خصوص برنامه پروازهای فرودگاه ساری به مشهد را می توانید از جدول بلیط های سایت رسپینا دنبال بفرمائید. 

شرکت های هواپیمایی فعال 

تقریبا سه شرکت هواپیمایی در این مسیر هوایی به فعالیت می پردازند و تقریبا همه روزه پرواز بین این دوشهر انجام می شود. این سه شرکت عبارتند از: وارش ، آسمان وآتا.

بلیط ساری مشهد هواپیما

اطلاعات فرودگاه بین المللی ساری

فرودگاه ساری که با نام های فرودگاه بین المللی شهدای ساری و فرودگاه دشت ناز ساری نیز شناخته می شود، فرودگاه مبدا پرواز ساری به مشهد است. فاصله این فرودگاه در 28 کیلومتری مرکز شهر ساری است. برای دسترسی به این فرودگاه باید از جاده سیاه کال رود-مازندران عبور کرده و وارد جاده فرودگاه شوید. در انتهای این جاده می توانید به فرودگاه دشت ناز ساری برسید. بهترین راه دسترسی به این فرودگاه با استفاده از تاکسی های درون شهری یا اینترنتی است. این فرودگاه دارای 3 ترمینال بوده که تنها یکی از آن ها مختص پروازهای داخلی است. 
از امکانات فرودگاه ساری می توان به نمازخانه، فروشگاه شاهد، کافی شاپ (محل شار‍ژ تلفن همراه)، کتابخانه، سرویس بهداشتی معلولین، هتل، حمل نقل، کمک های اولیه، بانک، پست و پارکینگ اشاره کرد. پارکینگ روباز این فرودگاه به صورت شبانه روزی فعال است. برای قرار دادن خودرو شخصی در طول مدت طولانی نیز می‌توانید از این پارکینگ ها استفاده کنید.

اطلاعات فرودگاه هاشمی نژاد مشهد 

 

فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، مقصد پرواز شما خواهد بود. این فرودگاه 3 ترمینال داشته که یک  ترمینال آن مخصوص پروازهای داخلی است. پس از رسیدن به فرودگاه مشهد و پیاده شدن از هواپیما باید سوار اتوبوس های انتقال به ترمینال شوید. سپس در نزدیکی ترمینال پیاده می شوید که می توانید با ورود به ترمینال، چمدان خود را از روی نوار نقاله برداشته و از فرودگاه خارج شوید. 
برای دسترسی به مرکز شهر از فرودگاه چندین گزینه پیش روی شما است. گزینه اول می تواند استفاده از خدمات تاکسی رانی فرودگاه باشد. هزینه استفاده از آن بر اساس نوع ماشین و مقصد شما تعیین می شود. معمولا تاکسی های فرودگاهی نرخ ثابتی دارند. اگر به صورت گروهی از ساری به مشهد سفر می کنید می توانید از ون های مسافربری فرودگاه استفاده کنید.
در صورت تمایل می توانید از خدمات اجاره خودرو بدون راننده با مراجعه به دفتر شركت در محل محوطه بيرونی ترمينال پروازهای داخلي ( ترمينال 1 ) استفاده کنید. گزینه بعدی می تواند حمل و نقل عمومی باشد. خط یک مترو از فرودگاه مشهد شروع شده و تا پارک وکیل آباد امتداد داشته و ایستگاه آن فاصله بسیار کمی با فروگاه دارد. اگر هتل شما نزدیک به حرم است، می توانید در ایستگاه بسیج پیاده شده و در بلوار امام رضا با تاکسی های این مسیر به حرم بروید. همچنین می توانید در ایستگاه شریعتی وارد خط 2 شده و در ایستگاه میدان شهدا پیاده شوید. در پایانه شهدا در نزدیکی این ایستگاه می توان با اتوبوس خط 50 و یا تاکسی، به هتل خود بروید.
استفاده از مترو با کارت شهروندی مشهد به نام "من کارت" یا خرید بلیط های تک نفره ممکن است. فاصله زمانی بین هر مترو در مشهد حدود 10 الی 15 دقیقه است. فاصله فرودگاه مشهد تا حرم نیز حدود 10 کیلومتر است که می توان با اتوبوس خط 77 به حرم رفت. این اتوبوس هر 15 دقیقه حرکت می کند. 

قیمت بلیط هواپیما ساری به مشهد

در نرخ گذاری و تعیین قیمت بلیط هواپیما ساری مشهد فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار هستند که اطلاع از آن ها کمک شایانی برای پیداکردن بلیط های ارزان محسوب می شود. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط عبارتند از:

تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط: با توجه به افزایش و کاهش میزان تقاضا برای خرید بلیط، نرخ آن نیز متغیر خواهد بود. به عنوان مثال، دربازه زمانی محرم و صفر، قیمت بلیط ها تا 2 برابر نیز افزایش خواهد داشت.
شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی: شرکت های ارائه کننده پرواز ساری به مشهد و نوع هواپیماهایی که هر یک در ناوگان هوایی خود دارند، بر قیمت بلیط موثر است.
کلاس پروازی: صندلی های هواپیما بر اساس نوع امکانات و شرایط موجود در هر یک کلاس بندی میشوند. این کلاس بندی که اغلب به صورت اکونومی (اقتصادی)، بیزینس (تجاری)، فرست (ویژه) است، به شدت بر گران یا ارزان بودن بلیط اثر دارد. به طوریکه خرید بلیط در کلاس اکونومی ارزان ترین قیمت را داشته و بیزینس و فرست در رتبه های بعدی قرار دارند.
نوع بلیط هواپیما (سیستمی یا چارتر): قیمت بلیط هواپیما مازندران به مشهد سیستمی بر اساس مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری و چارترها بر اساس تصمیم چارترکننده تعیین می گردد. معمولا در بیش تر ایام سال، سیستمی ها از چارتر گران ترند اما در ایام پیک این روند معکوس می گردد و قیمت بلیط چارتری ساری به مشهد حتی 2 برابر از سیستمی گران تر می شود.

قیمت بلیط هواپیما ساری به مشهد ماهان

ماهان ایر، یکی از شرکت های هواپیمایی معتبر در بین ارائه دهندگان پرواز های سیستمی و چارتری در مسیرهای مختلف کشور است. این ایرلاین در حال حاضر مسیر هوایی ساری به مشهد را پوشش نمی دهد و برای رزرو پرواز های آن می توانید پرواز خود را از تهران آغاز کنید. 

قیمت بلیط هواپیما ساری مشهد 1402

انواع قیمت بلیط هواپیما ساری به مشهد را می‌توانید در ابتدای همین صفحه مشاهده کنید. در وبسایت رسپینا پرواز ساری به مشهد با تضمین قیمت ارائه می شود. برای اطمینان از این موضوع، در صورتی که مسافران بلیط هواپیما ساری به مشهد را با قیمتی کمتر در سایت دیگر مشاهده کردند، می توانند با تماس با کارشناسان، دو برابر اختلاف قیمت را دریافت کنند.

قیمت بلیط هواپیما ساری به مشهد رفت و برگشت

رزرو بلیط رفت و برگشت با خرید جداگانه بلیط از لحاظ قیمت هیچ تفاوتی نخواهد داشت. اما این مزیت را دارد که هم سفر شما برنامه ریزی شده است و نگرانی از بابت پیدا کردن بلیط برگشت نخواهید داشت و هم اینکه یک بار نسبت به پرداخت فاکتور و درج اطلاعات مسافر اقدام می کنید. 

بلیط لحظه آخری ساری به مشهد

بلیط لحظه آخری ساری مشهد در حقیقت همان چارتری است که به زمان پرواز بسیار نزدیک شده است و چارتر کننده سعی دارد با کاهش قیمت، صندلی های هواپیما را بفروش برساند. البته زمان دقیقی برای خرید آن وجود ندارد، اما در نظر داشته باشید که همیشه در لحظات آخر، چارترها ارزان تر نیستند. در این خصوص، سامانه رسپینا سرویس مهم و کاربردی "خبرم کن" را به ارائه داده است که به محض کاهش قیمت بلیط، به مسافر پیامک ارسال می کند. فعال سازی این سرویس کاملا رایگان است و برای آن پس از مراجعه به جدول بلیط های سایت، از سمت راست صفحه بر روی آیکون زنگوله خبرم کن کلیک نموده و درصد کاهش مدنظر و شماره همراه خود را وارد نمائید.

بلیط هواپیمای ساری مشهد لحظه آخری

رزرو بلیط هواپیما ساری به مشهد رسپینا

رسپینا، بلیط هواپیما ساری مشهد را به 2 صورت اینترنتی و تلفنی و با تضمین قیمت به مسافرین ارائه می دهد. در این قسمت می توانید راهنمای هر کدام از این روش ها را مطالعه نمائید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری مشهد

در رسپینا سعی شده تا به ساده ترین شکل ممکن و تنها با چند کلیک بتوانید خرید انجام دهید. برای خرید بلیط هوایی ساری مشهد نیازی به ایجاد حساب کاربری در سایت و عضویت ندارید. با طی کردن چند مرحله، در کم تر از چند رزرو شما انجام خواهد شد:
- ابتدا از بالای همین صفحه، بازه زمانی سفر خود را مشخص نموده و  روی دکمه "جست و جو" کلیک کنید.
- در صفحه بعد، جدول کلیه ی بلیط های موجود طی 30 روز آینده با جزئیات دقیق ساعت، میزان بار مجاز، ایرلاین و قیمت پرواز ساری مشهد برای شما به نمایش در می آید.
- پس از انتخاب بلیط، باید اطلاعات خود را به صورت کاملا صحیح و با دقت وارد نمایید و در نهایت با انتخاب گزینه " ثبت" به مرحله بعد خواهید رفت.
- در صفحه بعدی با بررسی صحت مشخصات وارد شده و کلیک روی گزینه " ادامه" به صفحه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد. در صورت پرداخت هزینه بلیط به صورت اینترنتی، می توانید لینک دانلود بلیط را در صفحه نمایش گر خود مشاهده نمائید. همچنین مشخصات بلیط از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری مشهد

رزرو تلفنی پرواز ساری به مشهد  

در صورت عدم دسترسی به رمز دوم کارت خود می توانید بلیط هواپیما ساری به مشهد را به صورت تلفنی و از طریق تماس با شماره تلفن های رسپینا رزرو کنید. به این صورت که ضمن برقراری تماس و اعلام شهر های مبدا و مقصد، از اطلاعات پایین ترین نرخ بلیط ارزان ساری به مشهد و یا نزدیک ترین پرواز به بازه زمانی دلخواه خود مطلع شده و زمان پرواز خود را مشخص کنید. در این صورت شماره حساب رسپینا برای شما ارسال شده و با واریز هزینه بلیط به شماره کارت ارسالی، طی تماس مجدد و اعلام مشخصات فیش واریزی، می توانید لینک دانلود بلیط را از طریق پیامرسان های مختلف دریافت کنید.

رزرو بلیط ساری به مشهد ارزان

بلیط هواپیما ساری به مشهد رفت و برگشت

با انتخاب گزینه "رفت و برگشت" از بالای همین صفحه و انتخاب تاریخ برگشت، می توانید بلیط هواپیما ساری مشهد را به صورت 2 طرفه رزرو کنید. در این صورت، تنها یک بار با مرحله ورود مشخصات مسافران و پرداخت وجه مواجه می شوید و نگرانی هم از بابت پیدا کردن بلیط برگشت نخواهید داشت.

رزرو بلیط رفت و برگشت ساری به مشهد

بلیط هواپیمای وارش ساری به مشهد

ساری قطب اصلی شرکت هواپیمایی وارش بوده که تقریبا تمام پرواز ها از مبدا ساری و به مقصد این شهر را در برنامه پرواز های خود قرار داده است. قیمت بلیط هواپیما از ساری به مشهد وارش، نسبت به سایر ایرلاین ها مثل آسمان و آتا، بیشتر است. اما شما می توانید این بلیط را بسیار ارزانتر نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز حضوری خدمات مسافرتی از رسپینا خریداری کنید. در سمت راست جدول پرواز ساری به مشهد، بر گزینه شرکت های هواپیمایی کلیک کرده و گزینه وارش را فعال نمایید تا فقط بلیط های این ایرلاین نمایش داده شود. کلاس های پروازی وارش برای مسیر ساری به مشهد شامل اکونومی و بیزینس است. 

بلیط هواپیما ساری به مشهد وارش

بلیط هواپیما ساری به مشهد چارتر 

در جدول پروازهای سایت، فیلترهایی قرار داده شده است تا دسترسی شما به بلیط های موردنظر خود به آسانی صورت گیرد. چنانچه تمایل به رزرو بلیط چارتر ساری مشهد دارید، از سمت راست صفحه و قسمت نوع بلیط، گزینه "چارتر" را انتخاب کنید تا صرفا همین بلیط ها برای شما نمایش یابد. بهتر است پیش از خرید بلیط هواپیما ساری به مشهد چارتر، با قوانین و مقررات آن بیشتر آشنا شوید.  

  1. چنانچه پرواز بیش از 2 ساعت تاخیر داشته باشد، پروازهای سیستمی این امکان را به مسافر می دهد تا بدون نیاز به ارسال اصل بلیط، نسبت به کنسلی بدون جریمه اقدام نماید. اما همین شرایط در چارترها گاهی نیاز به فرستادن اصل بلیط مهر شده برای آژانس چارتر کننده جهت دریافت کل وجه بلیط است.
  2. اگر مسافر، بلیط هواپیما ساری مشهد سیستمی را رزرو کند و از پرواز جا بماند، درصدی از مبلغ بلیط به عنوان مسافر نوشو ( no show) به او پرداخت می شود. در صورتی که در چارترها، این مورد صدق نمی کند و عدم استفاده از پرواز سبب سوخت شدن کل مبلغ بلیط خواهد شد.
  3. در پروازهای چارتری، نرخ بلیط کودک ( 2 الی 12) معادل بلیط بزرگسال محاسبه می شود.

 رزرو بلیط چارتر ساری به مشهد

مزایای خرید بلیط هواپیما ساری به مشهد از رسپینا

رسپینا به عنوان اولین سامانه فروش بلیط هواپیما سیستمی در کشور، سعی داشته تا در تمامی مراحل سفر در کنار مسافرین بوده و خدمات متنوعی را ارائه دهد. مهم ترین خدماتی که سبب تمایز بلیط رسپینا با سایرین می شود عبارتند از:
امکان کنسلی و استرداد آنلاین بلیط: بلیط های خریداری شده از این سامانه به صورت اینترنتی و تلفنی قابل کنسل شدن بوده و وجه پرداختی نیز با شرایط و ضوابط ایرلاین ها و شرکت های چارترکننده ظرف مدت 48 تا 72 ساعت به حساب مسافر عودت می گردد.
پشتیبانی 24 ساعته و بدون تعطیلی: اگر در مراحل قبل یا بعد از رزرو بلیط حتی در فرودگاه مقصد با مشکلی مواجه شدید، تیمی از کارشناسان خبره رسپینا آماده رفع مشکل خواهند بود. به این منظور درخواست یا سوال خود را از طریق ارسال تیکت یا برقراری تماس اعلام کنید تا در کم تر از 10 دقیقه بررسی و پاسخگویی شود.

بلیط هواپیما از ساری به مشهد

راهنمای بهترین زمان خرید بلیط ساری به مشهد

شناخت بهترین زمان رزرو پرواز ساری به مشهد به شما کمک می کند تا بلیط مدنظر خود را با قیمت مناسب و بدون نگرانی از پر شدن ظرفیت تهیه کنید. در این راستا، نکاتی که می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین زمان رزرو پرواز ساری مشهد را پیدا کنید در ادامه آورده شده است:

  1. اگر جزو افرادی هستید که به قصد سفر و تفریح به مشهد می روند، بهترین زمان رزرو بلیط برای شما در ساعات اولیه روز است. به این دلیل که زمان تحویل اتاق در هتل ها ساعت 14 است و اگر زودتر از این ساعت به اتاق نیاز داشته باشید باید هزینه مجزایی پرداخت کنید. 
  2. همچنین اگر جزو مسافرانی هستید که قصد بازگشت به مشهد دارند، بهترین زمان رزرو پرواز برای شما صبح روز سفر است. زمان خروج هتل ها ساعت 12 بوده و حتی اگر یک ساعت در ثبت خروج خود تاخیر داشته باشید باید هزینه کل روز را پرداخت کنید. به همین منظور پرواز ساری مشهد خود را قبل از ساعت 12 رزرو کنید.
  3. در فصل‌های بهار و تابستان، تعطیلات رسمی، ایام نوروز، تولد امام رضا و ایام شهادت به دلیل افزایش تقاضا برای پرواز ساری مشهد ، بهتر است حداقل 1 تا 2 هفته قبل از تاریخ سفر رزرو بلیط خود را انجام دهید تا از قیمت‌های بالا و عدم در دسترس بودن بلیط در زمان مورد نظر جلوگیری کنید. 
  4. اگر تعطیلاتی مانند عید نوروز و یا تعطیلات مرتبط با مناسبت های خاص را پیش رو دارید و انتخاب شما سفر هوایی به مشهد است، بهتر است که چند روز یا حتی یک هفته قبل اقدام به خرید بلیط مسیر مورد نظر کنید. زیرا قیمت بلیط ها در روز های تعطیل بسیار گران تر از قبل می شوند. همچنین خوب است در عید نوروز، پرواز خود را به صورت رفت و برگشت انتخاب کنید و تاریخ برگشت خود را 14 یا 15 نیز انتخاب کنید تا بتوانید هزینه بلیط را کمی کاهش دهید.
  5. در صورتی که در زمان هایی غیر از ایام عید و مناسبت های خاص می خواهید به این شهر سفر کنید، بهتر است که برای خرید بلیط در روز های آخر هفته اقدام نکنید. چرا که در این روز ها، قیمت ها بسیار افزایش پیدا می کند و در مقابل در روز های وسط هفته، پرواز های این مسیر با قیمت های مناسب تری ارائه می شوند.
  6. قیمت بلیط در هر زمان ممکن است متفاوت باشد. صبح یکی از بهترین زمان ها برای خرید بلیط است. چرا که در این زمان افراد کمتری تقاضای خرید بلیط دارند. بنابراین برای تکمیل ظرفیت هواپیما، بلیط ها با قیمت های بسیار مناسب فروخته می شوند. همچنین این پرواز ها با تاخیر بسیار کمی برخوردارند و مراحل تحویل بار و گذر از گیت نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
  7. برخی از مسافران در زمان سفر به مشهد، علاوه بر رزرو بلیط پرواز این مسیر، دغدغه اقامت را هم دارند. رسپینا که یکی از معتبر ترین سایت های شرق کشور است، این امکان را به وجود آورده است تا بتوانید در کنار رزرو بلیط، محل اقامت خود را هم بتوانید رزرو کنید. با این کار تنها یک بار به درگاه پرداخت خواهید رفت. در همان صفحه رزرو بلیط، تیک مربوطه را انتخاب کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.
     
ساری به مشهد -

آیا به بلیط برگشت از مشهد به ساری نیاز دارید ؟

بلیط هواپیما مشهد ساری