{{ctrl.notification}}
تورهای پیشنهادی هند
05191012900 phone

 تور هند سفر به  سرزمین  حیوانات و حیات وحش در زیستگاه آنها ست ،که بدون شک، تجربه ای جالب و هیجان انگیز خواهد بود. قطعاً باندهاوگار، شما را در این زمینه ناامید نخواهد کرد. این پارک، یک فرصت استثنائی برای دیدن پلنگ، گوزن ایرانی، خرس تنبل، کفتار، و گاومیش کوهان دار امریکایی، و گرگ را فراهم می کند. بهترین زمان برای دیدن حیات وحش در اینجا صبح زود و یا اواخر بعد از ظهر است. با خرید  تور مسافرتی رسپینا این سفر را نیز تجربه کنید.

تور هند

خرید تور هند، آنلاین

قبل از معرفی امکانات و شرایط خرید تورلازم است تا چند نکته ی مهم برای خرید را مد نظر داشته باشید. با توجه به تنوع بالا در تورهای خارجی بهترین شیوه برای شروع سفر خرید اینترنتی تور می باشد که مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. از مهم ترین مزایای خرید این تور به صورت اینترنتی، فراهم شدن شرایط ایده آل برای مقایسه ی نرخ ها و امکانات هر کدام می باشد و در نهایت می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. قطعا با مراجعه ی حضوری به آژانس ها نمی توانید حق انتخاب بالایی داشته باشید و خیلی زود از جستجو و سوال پرسیدن خسته خواهید شد و یکی از گزینه های پیشنهادی را انتخاب خواهید کرد. در نتیجه ممکن است هزینه ی بسیار زیادی را برای امکانات نامطلوب پرداخت کنید.

خرید از سایت های معتبر

علاوه بر انتخاب روش مناسب برای خرید تور هند ، لازم است تا سایت و منبع معتبر و جامعی را انتخاب کنید تا تنوع بالایی در انواع تور برای خواسته های مختلف داشته باشند و این امکان را برایتان فراهم کنند تا در کمترین زمان و با راحت ترین شیوه ممکن تور مورد نظر را با قیمت عالی بخرید. علاوه براین، سایت های معتبر تمام ویژگی ها و مجوزهای مورد نیاز برای ارائه ی خدمات آنلاین گردشگری را دارند و در نتیجه از صحت اطلاعات درج شده روی سایت خیالتان آسوده خواهد بود.

دریافت ویزا برای خرید تور هند

یکی از مهم ترین مدارک و مجوزهایی که برای خرید این تور مورد نیاز است، ویزا می باشد. با توجه به زمان بر بودن پروسه ی دریافت ویزای هند، حتما از چند ماه قبل از شروع سفرتان برای دریافت ویزا و همچنین پاسپورت اقدام کنید تا بدون هیچ گونه دردسر بتوانید این تور را بخرید و سفر خوب و خوشی را تجربه کنید.

بازدید از شهرهای توریستی هند

با خرید تور به مقصد این کشور شهرهای مختلفی برایتان پیشنهاد می شوند و به صورت ترکیبی می توانید از آنها بازدید کنید. برای مثال، از جمله شهرهایی که در اکثر پکیج های تور هند به چشم میخورد، جیپور، دهلی و آگرا می باشد که همگی از توریستی ترین شهرهای هند به شمار می آیند.

قصر میسور

قصر میسور یا قصر آمباویلاس، قصریست که در شهر میسور، در جنوب هند و در ایالت کارناتاکا قرار دارد.

این قصر در اصل اقامتگاه خاندان سلطنتی میسور بوده‌است، که در سال ۱۸۹۷ ساخت آن آغاز و در سال ۱۹۱۲ پایان یافته‌استاین قصر اکنون بعد از تاج محل مشهورترین مکان دیدنی هند است که در سال بالغ بر ۲٫۷ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.

بازدید کنندگان در هنگام ورود باید کفش خود را در آورند و نیز در داخل کاخ اجازه عکس برداری ندارند.

قیمت بلیط برای بازدیدکنندگان خارجی ۲۰۰ روپیه، و برای شهروندان هندی ۴۰ روپیه می‌باشد.

قیمت تور هند

قلعه ی مهران گار

یکی از بزرگترین و با ابهت ترین قلعه های هندوستان است. این قلعه ی باستانی، بالای یک تپه ی باستانی که مشرف به شهر کوچک جودپور است ساخته شده است. این قلعه در قرن 15 میلادی و به جهت محافظت از مردم،درهنگام حمله ی بیگانگان ساخته شده است. بر روی در های قلعه و دیوارهای آن، هنوز هم آثاری از شلیک گلوله و توپ های جنگی دیده می شود. هنگامی که وارد این قلعه می شوید؛ ناگهان خود را در یک موطه ی بسیار زیبا که شبیه به قصر است؛ می بینید. داخل این قلعه می توانید مجموعه های عالی از کجاوه ها، آلات موسیقی، گهواره های و لباس های سلطنتی را مشاهده کنید. یک توپ قدیمی هم بر روی باروهای آن قرارگرفته است.

پارک ملی جیم کوربت

همه مان تماشای حیواتات در طبیعت را دوست داریم. جیم کوربت یکی از این محل ها برای دیدن طبیعت و حیات وحش است. اگر دوست دارید که ببر کمیاب بنگال را از نزدیک مشاهده کنید؛ یا به تماشای فیل ها، پلنگ، کرگدن ها و خرس های سیاه هیمالیا بروید؛ شما را به بازدید از پارک زیبا دعوت می کنیم.

قلعه ی آمبر

قلعه آمبر (Amber) در جيپور واقع شده است ويکي از قلعه هاي باستاني دوره خاندان Kachhawa در هند مي باشد.يکي از زيبايي هاي ساختاري اين قلعه آميخته شدن سنگ مرمر سفيد با سنگ هاي قرمز مي باشد و ديگر خصوصيات برجسته اين قصر که جلوه خاصي به قلعه داده است ،قرار گرفتن آن در کنار درياچه Maota مي باشد.

جاهاي ديدني قلعه شامل  تالار عمومي گفتگو (Diwan-i-Am) که به وسيله Mirza Raja Jai ساخته شده است و داراي چهل ستون مي باشد که نمايانگر معماري استادانه آن مي باشد . مهارجه ها معمولا براي بيان مشکلات و گفتگو با مردم در اين تالار به گرد مي آمدند ،معبد Shila Mata که به رب النوع ها اختصاص داده شده است . بت خداي پيروزي که از سنگ مرمر سياه ساخته شده است در سال 1604 توسط Raja Man Sigh به معبد آورده شده است و همچنين بت خدايان دانش و قدرت نيز بر روي ورودي معبد که از جنس نقره مي باشد کنده کاري شده است . و قسمت قديمي قلعه  مي باشد.

معبد میناکشی

در ایالت “تامیل نادو” در جنوب هند و دارای 14 برج جالب و یکی از هزاران عجایب این سرزمین خاص است.

معماری ویژه این برج ها چیزی است که شاید فقط باید آن را در هند دید و از این سرزمین انتظار  داشت و نه جای دیگر .برج های معبد میناکشی از 33 هزار مجسمه سنگی شامل مجسمه خدایان هندوها،شیاطین و حیوانات ساخته شده و به صورت رنگین کمانی رنگ شده اند و هر از 122 سال مجسمه ها رنگ آمیزی و مرمت می شوند.

بلندترین برج این معبد 51 متری است و روزانه 15 هزار بازدیدکننده دارد که نیمی از آن هندوهایی هستند که برای دعا به آنجا می روند. قدمت ساخت این مجموعه به قرن 6 بازمی گردد و در قرن های 16 تا 18 مجسمه های اصلی در برجها به کار رفتند اما رنگ آمیزی با رنگهای روشن برای برگزاری فستیوال های مختلف هند اخیرا انجام شده است .تعداد بازدیدکنندگان بین 15 تا 25 هزار نفر متغیر است از ازدواج و دعا برای سلامتی و ثروت تا غذا دادن به فقیران ،خوابیدن و یادگرفتن ،کارهایی هستند که در این معبد انجام می شود .فضای داخل برجها نیز به مانند نماهای بیرونی ،با مجسمه های بزرگی تزیین شده اند

 معابد خواجوراهو

کاخ های خاجوراهو (Khajuraho) در کشور هندوستان در در شهر خاجوراهو و ایالت مادهایا پرادش واقع شده است که در جنوب شرقی شهر دهلی نو و حدود 700 کیلومتر از این شهر فاصله دارد. این مجموعه کاخ ها یا معابد یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی در کشور هندوستان می باشد.

این سری از معابد بخاطر مجسمه های سنگی بسیار منحصر بفرد خود که از پایه اصلی خلق آنها عشق و شهوت می باشد که در قرون وسطی تراشیده شده و بوجود آمده اند معروف شده است.  یونسکو این مجموعه از معابد را جزء عجایب هفتگانه قرار داده است. نام این سری از معابد از زبان سانسکریت گرفته شده . در سال های 500 – 400 پیش میلاد شما کشور هندوستان توسط قوم مغول مورد تاخت وتاز قرار گرفت و بسیاری از  ساکنان شمال هندوستان به نواحی مرکزی یا همان ایالت مادهایا پرادش مهاجرت کردند. پس از این مهاجرت این ایالت به عنوان پایتخت فرهنگی قرار گرفت و کار ساخت این معابد آغاز شد  باستان شناسان معتقدند که این مجموعه معابد بین سال های 950 تا 1150 ساخته شده است این سلسله معابد حدود 80 عدد بودند که در حال حاضر فقط 20 عدد از آنها باقی مانده و به شدت هم مورد محافظت قرار گرفته اند. این معابد به عنوان نمونه خوبی از سبک معماری هند در آن سال ها بوده و توصیف بسیارروشنی از روش زندگی عادی و جنسی مردم آن زمان در منطقه را به نمایش گذاشته شده است. کارشناسان عنوان کرده اند که این معابد همگی از سنگ و گل ساخته شده اند و برخی از ستون های سنگی آن حدود 20 تن وزن دارند.

 غارهای آجانتا

غارهای آجانتا در ۴۰ کیلومتری شهر جالگائون هندوستان قرار دارد. این محل دارای ۳۰ غار زیبا پر از نقاشیهای مذهبی است که بیشتر آنها درباره بودا می‌باشد. قدمت این غارها به ۲ قرن پیش از میلاد بر می‌گردد.

قدمت نخستین بناهای یادبود بودایی غارهای آزانتا به قرن دوم و اول پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. در دوران گوپتا (قرن پنجم و ششم میلادی)، غارهای پر از نقش و نگار دیگری به غارهای پیشین اضافه شد. نقاشی‌ها ومجسمه‌های آجانتا در زمره شاهکارهای هنرِ مذهبی بودائی به شمار می‌آیند و تاثیر هنری به سزایی از خود بر جای گذاشته‌اند.

مرداب های کرالا

مرداب های کرالا شبکه ای 1500 کیلومتری از کانال های آب طبیعی و مصنوعی است که شامل 38 رودخانه و 5 دریاچه بزرگ است که گستردگی آن از یک سمت کرالا به سمت دیگر آن استمرداب ها یکی از مناطق مهم توریستی کرالا می باشند که منحصر به این ایالت هندوستان هستند. در گذشته به عنوان یکی از مهم ترین  سیستم های حمل و نقل آبی استفاده می شده اند و امروزه این مرداب ها جاذبه توریستی بی نظیری برای گردشگران هستند. برای مشاهده مرداب ها، می توانید یک قایق را برای یک یا چند روز اجاره کنید. اگر مدت اجاره بیش از یک روز باشد، به همراه قایق یک راهنما و یک آشپز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا از امکانات لازم را در هنگام مشاهده مرداب ها برخوردار باشید.

برای مشاهده منطقه، استفاده از قایق بهترین راه است، البته واضح است که برای گردش در آب ها نمی توانید از ماشین استفاده کنید. در کنار قایق های توریستی، کشتی های مکانیزه توسط شرکت های حمل و نقل کرالا نیز در منطقه موجود است که به وسیله آن ها می توانید از یک منطقه به منطقه دیگر سفر کنید. گرچه پل های زیادی این مناطق را به هم متصل کرده اند که می توان از خودرو و اتوبوس نیز برای گردش استفاده کرد.

 قصر دریاچه

این قصر در میان دریاچه پیکولا (Pichola) در شهر اودی‌ پور واقع شده است و درواقع در قرن هجدهم میلادی، یک قصر تابستانی سلطنتی بوده و در حال حاضر به عنوان یک هتل لوکس ۵ ستاره فعالیت دارد و رفت و آمد مهمانان به این هتل از طریق از قایق انجام می شود. پس از نمایش این کاخ در سال ۱۹۸۳۳ در یکی از  فیلم های جیمز باند، محبوبیت این کاخ بیش از پیش شداین کاخ از زمانی مشهور شد که از آن، به عنوان لوکیشن یکی از سری فیلم های جیمز باند استفاده شد.

معبد ویرو پاکشا

معبد ویروپاکشا هند که در جنوب این کشور ساخته شده است ، امروزه به عنوان یکی از جاذبه های توریستی شناخته می شود. در تور هایی که در هند برگزار می شوند ، این بنا یکی از آثاری است که حتما برای نشان دادن به گردشگران در فهرست مجریان تور قرار دارد. در تاریخ در مورد این معبد افسانه ها و سخن های فراوان گفته شده است. نمای این معبد در واقع فرمی خمیده از خدای هندو است

 ساحل پالوئم

.از مهیج ترین جاذبه های گردشگری هند،ساحل پالولم استساحل پالولم هند (Palolem Beach Goaدر جنوب غربی گوا قرار گرفته است و ۱٫۵ کیلومتر وسعت را دارا می باشد و یکی از بزرگترین مجموعه برای تفریحات آبی همچون قایق سواری ، شنا، ماهیگیری و … می باشدساحل شنی پالولم گوا دارای رستوران های متعددی برای صرف غذا می باشد و توسط درختان نخل زیبا و بامبوی ساحلی احاطه شده  است و نسبت به بقیه سواحل هندوستان خلوت تر اما گرانتر ست و جنگل های اطراف این ساحل دارای مراتع سرسبز و بکری هستند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده است .در فصل بهار این سواحل بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت است.

پارک ملی کانها

پارک ملی کانها یکی از زیباترین حیات‌وحش‌ها در آسیا و یکی از بهترین نقاط برای دیدن ببر در هند است. جنگل بامبو، مراتع پوشیده از چمن و دره کانها از دیگر چشم‌اندازهای زیبای این مکان است. درواقع این پارک یکی از بهترین جاذبه‌های هند است.پارک ملی کانها (Kanha) یکی از زیباترین ذخیره‌گاه‌های حیات‌وحش در آسیا است و یکی از بهترین مکان‌هایی درهند است که می‌توانید یک ببر را مشاهده کنید. جنگل‌های سرسبز بامبو و شالا، مراتع پوشیده از چمن، و آبکند کانها، الهام‌بخش رودیارد کیپلینگ برای نوشتن رمان معروف خود "کتاب جنگل" شد و این پارک ملی را به یکی از برترین جاذبه‌های هند تبدیل کرده است.

هارماندیر صاحیب

هارماندیر صاحب که به عنوان معبد طلایی نیز شناخته شده است، یکی از جاذبه های توریستی هند در امریتسار ، و مهم ترین  مکان مذهبی برای سیک ها می باشد. ساخت و ساز این معبد توسط جی گورو در قرن شانزدهم آغاز شد. در قرن نوزدهم، مهاراجه رانجیت طبقات فوقانی معبد را با طلا پوشاند. این معبد خیره کننده که همیشه پر از هزاران نفر زائر تور هند از سراسر هند می باشد، یکی از معبدهای زیبا در جهان محسوب می شود.

بیش از یک میلیارد نفر جمعیت این کشور، به دو هزار گروه قومی تقسیم‌شده‌اند و به بیش از 200 زبان مختلف صحبت می‌کنند.کشور هند مطابق اندازه و جمعیت خود، تعداد تقریباً بی‌پایانی از فرهنگ‌ها، مناظر، بناهای تاریخی، و مکان‌های دیدنی را در خود جای‌داده است. ویرانه‌های باستانی، ساختارهای مذهبی جذاب، شهرهای عجیب ‌وغریب، و چشم‌اندازهای متنوع، بخشی از  مجموعه بی‌پایان جاذبه‌های گردشگری این تور هستند که هیچ‌گاه هیبت و شکوه آن‌ها از چشم بازدیدکنندگان نخواهد افتاد.

 جای سالمر

به دلیل ماسه ای زرد رنگش، به شهر طلایی معروف شده است. شهر کویری نابی در گوشه غربی راجستان در نزدیکی مرز پاکستان است. دیوار های ماسه ای زرد رنگ که به شهر طلایی معروف است شهر را مانند تاجی می پوشاند. تجارت کنترل نشده در این شهر چشم انداز زیبای شهر را کاهش داده است اما باز هم به عنوان مهم ترین جاذبه گردشگری تور هند شناخته می شود.

غارهای الورا

غارهای الورا در ۳۰ کیلومتری اورنگ‌آباد در ایالت ماهاراشترا هندوستان قرار دارند که بین قرن‌های پنجم ودهم ساخته شده‌اند.غارهای الورا شامل100غار هست که فقط ۱۲ غار آن قابل بازدید است. این غارهای بودایی متعلق به قرن‌های ششم و هشتم میلادی، ۱۷ غار هندو متعلق به قرن‌های ششم و نهم، و ۵ غار جین متعلق به قرن هشتم و دهم میلادی هستند؛ که در مجاورت هم ساخته شده‌اند و نشان از هماهنگی مذهبی رایج در این دوره از تاریخ هند می باشد.این اثار در سال ۱۹۸۳ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

 بنارس

بنارس شهری بر کرانه چپ رود گنگ در جنوب شرقی ایالت اوتار پرادش هنداست. این شهر از مراکز دینی عمده هندوان است و در نزد بوداییان و پیروان آیین جین نیز مقدس است.

بنارس از شهرهای مهم تاریخی، فرهنگی و تجاری هند، و از مراکز قدیمی و مهم شیعیان شبه قاره هند به‌شمار می‌رود.

واژه بنارس، شکل دیگر واژه وارانسی است. برخی این نام را برگرفته از نام دو رودخانه ورونه و آسی می‌دانند، که پایه علمی ندارد. از دیگر نام‌های معروف آن کاشی است که ظاهراً از نام یکی از قبایل آریایی نژاد آن منطقه برگرفته شده است و به اعتقاد عموم مفهوم براق و درخشان دارد. در زمان اورنگ زیب شهر رسماً محمدآباد نامیده شد ولی با انقراض بابریان این نام به فراموشی سپرده شد.

صحنه ی عبادت زائران در ساحل رودخانه ی گنگ، در زمان طلوع خورشید، یکی از جالب ترین و زیباترین صحنه هایی است که می توان در بنارس نظاره گر بود.

 تاج محل

از پرآوازه‌ترین بناهای جهان و آرامگاه زیبا و باشکوهی است که در نزدیکی شهر آگره و در ۲۰۰ کیلومتری جنوب دهلی نو پایتخت هند واقع شده‌است و یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا به‌شمار می‌رود

این بنا به دستور شاه جهان، پنجمین امپراتور گورکانی هند به منظور یادبود همسر ایرانی‌تبارش، بنام ارجمند بانو بیگم مشهور به ممتاز محل که در سال ۱۶۳۱م در سفری جنگی به‌هنگام وضع حمل فوت کرد بنا شده‌است. خود شاه‌جهان نیز بعدتر در همان‌جا به خاک سپرده شد.

خرید تور کیش ارزان

امکانات جانبی تور هند

هر یک از آژانس ها و سایت های گردشگری علاوه بر ارائه ی بلیط هواپیما و واچر هتل برای مدت زمان و تاریخ مشخص، امکانات دیگری را نیز ارائه خواهند داد. برای مثال، گشت شهری، ترانسفر فرودگاه، راهنمای فارسی زبان و غیره. پیشنهاد می کنیم حتما به امکانات جانبی تورهای خارجی و داخلی حتما توجه داشته باشید، چون در هزینه های سفر و همچنین کیفیت آن تاثیر زیادی خواهند داشت.

خرید تور هند با رسپینا

سایت رسمی رسپینا تمام ویژگی های مورد نیاز برای خرید تور نوروزی هند را دارد و تنوع بالایی در این زمینه ارائه می دهد. برای اطلاع از پکیج های تور هند می توانید به منوی تور در کادر بالای سایت بروید و لیست تورهای خارجی را مشاهده و بر اساس مبدا و مقصد نتایج را فیلتر کنید. علاوه براین، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با همکاران ما در واحد تور خارجی تماس بگیرید تا بر اساس خواسته و شرایط تان پیشنهادات ویژه ای ارائه دهند.

نیاز به راهنمایی دارید؟

سوالات متداول تور هند

شرایط دریافت ویزا هند به چه شکل است؟ expand_more

اتباع ایرانی باید به صرت الکترونیک و یا لیبل دار در جهت گرفتن روادید اقدام نمایند که برای گرفتن ویزای لیبل نیاز است که مسافر به صورت حضوری جهت انگشت نگاری در سفارت حاضر شود

چه مدارکی برای برای سفر به هند مورد نیاز است؟ expand_more

مدارک شناسایی خود (شناسنامه، کارت ملی و ..) به علاوه پاسپورت که حداقل هفت ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد

برای بازدید از تاج محل باید کدام تور به مقصد هند را از رسپینا خریداری کنم؟ expand_more

تاج محل از عجایب هفت گانه ی جهان در شهر آگرا قرار دارد و شما می توانید با خرید تور اگرا - جیپور - دهلی به دیدن این سازه ی زیبا بروید