tglCty
مسافران : 1
اکونومی
جمعه 1403/01/10
--
شنبه 1403/01/11
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینPC می باشد PC
14,325 ت
یکشنبه 1403/01/12
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
16,304 ت
دوشنبه 1403/01/13
--
سه شنبه 1403/01/14
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
16,534 ت
چهارشنبه 1403/01/15
--
پنجشنبه 1403/01/16
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
17,971 ت
جمعه 1403/01/17
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
17,971 ت
شنبه 1403/01/18
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
17,972 ت
یکشنبه 1403/01/19
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینAJ می باشد AJ
15,055 ت
دوشنبه 1403/01/20
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینPC می باشد PC
13,360 ت
سه شنبه 1403/01/21
 کمترین قیمت مربوط به ایرلاینTK می باشد TK
16,476 ت

اطلاعات پرواز تهران به وین

تعداد سفرهای روزانه تعداد سفرهای روزانه :
0
انواع پروازهای مسیر انواع پروازهای مسیر :
اکونومی - بیزینس - فرست
timer مدت زمان سفر :
03 ساعت و 05 دقیقه
routing مسافت
6325 Km
clock زمان اولین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت
clock زمان آخرین حرکت از مبدأ تهران :
ساعت
شلوغ ترین روزها شلوغ ترین روزها :
سه شنبه
خلوت ترین روزه خلوت ترین روزها :
پنجشنبه

ایرلاین های پرواز تهران وین

arrowRight
Intersky
Anadolu jet
China Southern Airlines
Emirates Airline
Flydubai
Iran Air
Azerbaijan Airlines
Kuwait Airways
Lufthansa
Swiss International Air Lines
Austrian Airlines
Pegasus Airlines
Qatar Airways
Turkish Airlines
arrowLeft
questIcon curve Left curve right
  • support24 پشتیبانی 24 ساعته
    پشتیبانی رسپینا در تمام طول سفر همراه شماست
  • bestPrice تضمین بهترین قیمت
    بهترین نرخ ها و کد های تخفیف را دریافت کنید
  • reserveOnline رزرو کاملا آنلاین
    رزرو آنی و بدون درد سر را، با رسپینا تجربه کنید
  • allLicense کلیه مجوزها
    دارای کلیه مجوزهای رسمی در حوزه گردشگری

قوانین پرواز تهران وین

  • کلیه محدودیت های مرتبط با همه گیری کووید-19 جهت سفر به کشور اتریش لغو گردیده و مسافران میتوانند با مجوزهای معتبر به مانند گذشته به این کشور سفر نمایید .

 بلیط هواپیما تهران وین بهترین و راحت ترین شیوه برای بازدید از شهر توریستی اتریش است. برای آن که سفر ارزان و خوبی را به این شهر تجربه کنید بهتر است هزینه های خود را از همین ابتدا کنترل نمایید. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید بلیط باید در نظر داشته باشید آن است که معیارها و فاکتورهایی که در تعیین و کنترل قیمت تاثیر گذار است را بررسی نمایید. بسیاری از مسافران از این فاکتورها مطلع نیستند اما ما در ادامه قصد داریم به شما ترفندهای جهت خرید بلیط هواپیما با ارزانترین نرخ را ارائه دهیم. با وب سایت خرید بلیط رسپینا همراه بمانید.

بلیط هواپیما تهران وین

چرا خرید بلیط هواپیما تهران وین؟

وین پایتخت کشور اتریش و نهمین شهر پرجمعیت اتحادیه اروپاست. این شهر تا قبل از جنگ جهانی اول ، دو میلیون نفر جمعیت را در خودش نگه داشته بود و بنا بر آمار تنها در یک سال در خلال جنگ جهانی 1500 نفر از سکنه آن دست به خودکشی زدند. هم اکنون بزرگ ترین شهر اتریش وین است که جمعیتی برابر 1 میلیون و 800 هزار نفر دارد.

از آن جایی که پرواز مستقیم وین وجود دارد این شهر مقصد بسیار قابل دسترسی برای مسافران ایرانی شده است.

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به وین

جهت خرید بلیط هواپیما خارجی این مسیر از گام های زیر باید استفاده کنید:

گام اول : جست و جو بلیط

اگر در انتخاب زمان سفر انعطاف پذیر هستید. بهتر است از طریق جدول ارزان ترین پروازهای تهران به وین در ماه جاری، پرواز مد نظر خود را انتخاب کنید و به سراغ گام دوم بروید.

در غیر این صورت در جدول جستجوی پرواز به مبدا و مقصد خود را  به همراه تاریخ وارد نمایید و بر روی دکمه جست و جو کلیک کنید.

گام دوم : ثبت اطلاعات

پس از انتخاب پرواز، نوبت به ثبت اطلاعات می‌رسد قبل از رزرو بلیطی وین باید اطلاعات خود را به صورت کاملا صحیح و با دقت وارد نمایید و در نهایت با انتخاب گزینه " ثبت" به مرحله بعد خواهید رفت.

گام سوم : بررسی صحت مشخصات

در صفحه بعدی با بررسی صحت مشخصات وارد شده و کلیک بر گزینه " ادامه" به صفحه پرداخت آنلاین هدایت خواهید شد.

مکان های دیدنی وین کدام هستند؟

نام وین همواره با موسیقی و هنر آمیخته شده است. اگر به این شهر سفر کنید از طریق هنرستان ها و کنسرواتوارهای موسیقی شهر اهمیت این موضوع را برای اتریشیان خواهید دانست.

جالب است بدانید بتهوون بیشتر زمان عمر خود را در وین بوده است و در همین شهر به خاک سپرده شد ، همین نکته کافی است تا ما را متوجه اهمیت هنر در این شهر کند.

کافه نشینی در وین بسیار زبان زد است ، به گونه ای که محال است شما قصد رفتن به کافه در هر ساعت از شبانه روز را داشته باشید و نتوانید جایی را پیدا کنید. کافه های وین محل دور هم آیی های مردمی است که اختلاف نظر و عقیده دارند و به شیوه متمدنانه آن را جهت رشد و ارتقا کشور عنوان می کنند. به نوعی کافه ها تنها محل سرگرمی و اوقات فراغت وینی ها نیست. محل تولد ایده های جدید و ویرایش عقاید قبلی است ، مردم وین دربرابر تغییر ، منعطف پذیرند و به راحتی به تبادل نظر می پردازند. افراد تربیت شده در کافه های وین ، افرادی مثل فروید ، تروتسکی و هیتلر هستند که جریان ساز تاریخ شدند.

مراکز خرید وین

یکی از اصلی ترین کارهای مسافران در هنگام بازدید کارهایی که مسافران باید در هنگام سفر انجام دهند خرید سوغاتی است. رسم خرید سوغاتی از قدیم الایام بوده و تا به امروز سینه به سینه حفظ شده است.  برای آن که دغدغه زیادی از این جهت نداشته باشید بهتر است لیستی از مراکز خرید وین را به همراه خود داشته باشید.

مهم ترین مراکز خرید وین شامل موارد زیر است:

مرکز خرید Shopping city sued یا SCS ، فروشگاه زنجیره‌ای Hofer ، فروشگاه لوازم آرایشی Bipa ، فروشگاه Merkur ، بازار نش مارکت (Naschmarkt )

بهترین زمان برای سفر به وین

بهترین زمان برای سفر به وین برای هر فردی ممکن است متفاوت باشد. این زمان با توجه به میل و سلیقه مسافران متفاوت می باشد. بهترین زمان جهت سفر به وین بر اساس معیارهای آب و هوای وین و قیمت خدمات گردشگری است که در این شهر برگزار می گردد، می تواند سنجیده شود که به تفصیل درباره هر کدام از آن ها توضیح خواهیم داد.

بهترین زمان سفر به وین از نظر آب و هوا

بازه زمانی ژوئن تا آگوست به لطف آب و هوای گرم و رخدادهای زیاد وین ، محبوب ترین زمان برای گردشگران است. هوای خوب یک اتمسفر عالی جهت بازدید از تمام شهر ایجاد می کند. به هر حال ، شما تنها فردی نیستید که به دنبال خورشید وین می گردد هتلداران هم مانند شما منتظر هوای گرم وین هستند. نرخ هتل ها در طول این فصل ، قطعا در گرانترین حالت خود به سر می برند در حالی که در دسترسی  به هتل ها به شدت محدود است.

بهترین زمان برای سفر ارزان به وین            

بین ماه آپریل تا می برخلاف آب و هوای سرد وین در این بازه زمانی ، اما بهار زمان عالی برای بازدید از آن است. فصل گردشگری در این بازه زمانی تازه به پایان رسیده است و شما احتیاجی به نگرانی درباه صف های طولانی مقابل جاذبه های گردشگری و یا رشد قیمت هتل ها و بلیط های هواپیما ندارید.

نحوه دریافت ویزای اتریش

از آنجاییکه اتریش عضو اتحادیه اروپا و قرارداد شینگن برای سفر توریستی به این کشور باید اقدام به ویزای شینگن نمایید. جهت درخواست صدور ویزا حداکثر 30 و حداقل 4 هفته پیش از سفر قابل قبول است.

جهت اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز بهتر است با یکی از کارشناسان رسپینا ارتباط داشته باشید.

حمل و نقل و عمومی در وین

جهت گشت و گذار آسان و ارزان بهتر است قبل از سفر خود از حتما از نحوه کارکرد حمل و نقل عمومی اطلاع یابید. در وین گزینه های متعددی جهت تردد درون شهری وجود دارد یعنی میتوانید از میان مترو، اتوبوس برقی، قطارهای سریع السیر، اتوبوس و تاکسی یکی را انتخاب نمایید.

پرواز تهران وین

قیمت بلیط هواپیما تهران به وین

قیمت بلیط های هواپیما به چند معیار متفاوت بستگی دارد که می توانید با آگاهی از آن ها به سادگی بلیط ارزان هواپیما تهران به وین را خریداری کنید. این معیارها شامل موارد زیر هستند:

1-مسافت هوایی

2- ایرلاین

3- زمان سفر

4- زمان خرید بلیط

5-کلاس هواپیمایی

در نرخ گذاری و تعیین قیمت بلیط هواپیما تهران وین فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشند. اطلاع از این فاکتورها یکی از مهم ترین گام ها برای فراهم شدن امکان خرید بلیط ارزان پرواز تهران وین محسوب میشود. عوامل مهم در تعیین قیمت بلیط وین عبارتند از:

مسافت هوایی

منظور از مسافت هوایی ، برایند تمام مسیرهایی است که هواپیما مجبور به طی کردن است تا به وین برسد. مسافت هوایی به این دلیل که پرواز مستقیم از تهران به وین وجود دارد ، در این قسمت اهمیت زیادی ندارد.

جهت کنترل مسافت هوایی ، بهتر است مسیرهای پرواز تهران به وین را بررسی کنید، تا از مختصات و تعداد توقفگاه های مسیر مطلع شوید.

ایرلاین

ایرلاین ها هم در بازی تعیین قیمت بلیط وین نقش دارند. ممکن است شما دو مسیر پروازی یکسان را بیابید که قیمت یکسانی نداشته باشند ، بخشی از این عدم برابری قیمت بلیط به دلیل ایرلاین است. یک قیمت ابتدایی برای تمام پروازهای وین وجود دارد و پس از آن ، سایر هزنیه ها به آن افزوده می شود. این فاکتورها به این شکل هستند:

1-هزینه سوخت

جهت سوختگیری هواپیما معمولا از نفت و بنزین و مشتقات این دو استفاده می گردد. معمولا هزینه سوخت هواپیما میان ایرلاین ها مختلف برابر است اما با این حال اندکی هم تفاوت به علت سال تولید هر هواپیما و در نتیجه میزان مصرف سوخت ، در ان ها وجود دارد. بخشی از نوسانات هزینه بلیط وین به دلیل تغییر نرخ اعلام شده برای نفت توسط اوپک است.

2-مالیات

همیشه پای مالیات در تمام هزینه های ما در میان است. توضیح درباره مالیات از واضحات است اما این مقدار میان تمام ایرلاین ها برابر است و دلیلی برای تغییر قیمت بلیط وین میان ایرلاین ها نیست.

3-سطح خدمات

سظح خدماتی که ایرلاین ها ارائه می دهند دلیل عمده این تفاوت قیمتی است. برخی از ایرلاین ها با ارائه سرویس های اضافه بر میزان تعریف شده ، دست در قیمت بلیط وین می برند.

این سرویس ها شامل مواردی مانند : امکان انتخاب صندلی ، افزایش باز مجاز همراه مسافر و یا امکان انتخاب غذا از طریق منوی سفر باشد.

زمان سفر

زمانی که شما برای سفر به وین انتخاب می کنید نیز بر قیمت بلیط وین تاثیر دارد. چنان چه در ایامی قصد سفر به وین را کنید که شهر خالی از گردشگران باشد، می توانید اقدام به خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران به وین کنید.

تاثیر زمان سفر در هزینه های خود را دست کم نگیرید ، با انتخاب درست زمان سفر می توانید بودجه خود را بین 40 تا 50 درصد کاهش دهید.

زمان خرید بلیط

علاوه بر زمان سفر ، زمانی که شما اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران وین هم می کنید تاثیر گذار است. بهترین زمان جهت خرید بلیط وین بین دو هفته الی 2 ماه قبل از پرواز شماست. یعنی زمانی که آفرهای آژانس های مختلف خود را نشان می دهند.

در این ایام شانس این که ارزان ترین بلیط وین را بیابید ، بیشتر از سایر زمان هاست.

فراموش نکنید که به خیال خرید بلیط لحظه آخری هواپیما وین، خرید خود را به دقیقه 90 نیاندازید. اگر خیلی دیر اقدام کنید ممکن است بلیط های ارزان وین را از دست بدهید و مجبور به صرف هزینه بیشتر شوید.

کلاس پرواز

حتما درباره کلاس پروازی تا به حال زیاد شنیده اید، طبیعتا اگر شما مایل به یک سفر لاکچری باشید پرواز " فرست کلس " ، مناسب شماست. اما اگر تمایل داشته باشید تا در مقرون به صرفه ترین حالت سفر خود را انجام دهید بهتر است شناسه نرخی " اکونومی کلس " را انتخاب نمایید.

پروازهای گروه اکونومی نسبت به سایر کلاس ها ، ارزان تر است. پس از ان گروه " بیزینس کلس " قیمت بیشتری دارد. هر شناسه نرخی بنا بر خدماتی که به مسافران ارائه می دهند ، برای پروازهای خود قیمت معین می کنند.

این خدمات خود را در نوع صندلی ، فواصل میان آن ها ، منوی غذا ، خدماتی مانند نمایشگر ، لپ تاپ ، اینترنت ماهواره ای و ... ارائه می شوند.

بلیط تهران وین

خدمات خرید اینترنتی بلیط تهران وین رسپینا

بلیط ارزان وین

یکی از مهم ترین خدمات رسپینا ، ارائه ارزان ترین قیمت های بلیط است تا دیگر نیازی به نگرانی درباره هزینه های سفر خود نداشته باشید. با استفاده از فیلترهای جست و جوی پرواز می توانید اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما وین نمایید.

بلیط چارتر وین

رسپینا با ارائه خدمات مختلف در حوزه گردشگری ، دایره انتخاب را برای مسافران بزرگ تر کرده است. امکان خرید بلیط های چارتر تهران وین یکی دیگر از خدمات رسپینا است تا با کمترین هزینه از تمامی خدمات پرواز بهره مند شوید.

استرداد آنلاین بلیط

یکی از بهترین خدمات ارائه شده در خرید آنلاین بلیط وین از رسپینا می توان به فراهم شدن امکان استرداد آنلاین بلیط اشاره نمود. تمام بلیط های خریداری شده از طریق این سامانه کاملا آنلاین قابل استرداد بوده و بدون از دست دادن زمان می توان بلیط را کنسل نمود.

پشتیبانی 24 ساعته

با توجه به اینکه در رزرو اینترنتی بلیط پرواز تهران وین ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت یا جریان برق و غیره مواجه شوید، تیم هایی از کارشناسان حرفه ای به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمام طول سال آماده رفع مشکلات و پاسخگوی سوالاتتان هستند.

امکان انتخاب فرودگاه

در رسپینا امکان انتخاب فرودگاه مقصد برای شما وجود دارد. اگر فرودگاه مقصد برای شما اهمیت دارد می توانید در هنگام جستجو فرودگاه مدنظر خود را انتخاب نمایید.

فرودگاه وین

فرودگاه وین در 18 کیلومتری جنوب شرق وین قرار دارد و بزرگترین فرودگاه اتریش است. این فرودگاه در سال 1938 با هدف نظامی ساخته شد و هم اکنون به عنوان قطب اصلی فعالیت های آسترین ایرلاینز عمل می کند. پس از فرود پرواز تهران وین ایران ایر ، جهت انتقال از فرودگاه به مرکز شهر می توانید از اتوبوس، تاکسی، قطار و یا اتوموبیل کرایه ای استفاده نمایید. خط اتوبوسرانی شماره ۱۱۸۵ مسافران را بین فرودگاه وین و مرکز شهر جابجا می کند.

با خرید بلیط هواپیما تهران وین رسپینا ، روی زمین نمی مانید.