{{ctrl.notification}}

تور مشهد هتل درویشی

لیست ارزان ترین تورهای مشهد هتل درویشی از تهران

مرتب سازی بر اساس :
خبرم کن! اطلاع از تور های ویژه
مشاور تور
{{row.admin_name}}
{{row.admin_cellphone}} {{row.admin_dakheli}}داخلی:
تور از {{row.from_name}} به {{row.to_name}}
{{row.night_count}} {{row.day_count}}
{{row.tour_name}}
حداقل نرخ
{{row.min_price}}
نمایش
هتل {{hotel.hotel_name}}
star_rate
{{hotel.hotel_address}}
{{hotel.hotel_catering}}
نرخ هر نفر
{{hotel.hotel_price}}تومان

وسیله نقلیه

رفت :
{{row.go_by}}
برگشت :
{{row.return_by}}

خدمات تور

{{row.services}}

توضیحات

{{row.description}}
ریال {{row.price}}
تور های تلفنی بیشتر

لیست آفرهای مشهد هتل درویشی از تهران

آفرهای رسپینا تایم
افرهای
تمام شد

آفرها به صورت محدود و روزانه قرار داده خواهد شد

منتظر پیشنهاد بعدی باشید .

تور مشهد هتل درویشی را می توانید با تضمین ارزان ترین نرخ به 2 صورت اینترنتی و تلفنی از رسپینا رزرو کنید. خدمات اقامتی کامل و نزدیکی به حرم مطهر رضوی، انتخاب هتل مجلل درویشی به یکی از اصلی ترین گزینه های مسافران در تور مشهد تبدیل کرده است. در ادامه مقاله، جزئیات بیش تر این تورها بررسی شده که توصیه می کنیم تا انتها مطالعه بفرمائید.

تور مشهد هتل درویشی

خرید ارزانترین تور مشهد هتل درویشی

شرکت رسپینا، بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی در شرق کشور است که برای راحتی هر چه بیش تر مسافران عزیز، تورهای خود را با مزایای زیر ارائه می دهد:

- امکان انتخاب زمان رفت و برگشت تور

- امکان انتخاب وسیله رفت و برگشت تور (با امکان انتخاب ایرلاین و یا قطار دلخواه)

- امکان انتخاب اتاق دلخواه بر اساس کیفیت و یا قیمت موردنظر

- پشتیبانی 24 ساعته از زمان رزرو تا پایان سفر

-  ضمانت بازگشت وجه تور در صورت کنسلی

- خرید بر اساس ارزان ترین نرخ مصوب هتل و خطوط هوایی یا ریلی

هم چنین شما می توانید با رزرو در ساعات 14 تا 16 هر روز، از تخفیف 100 هزارتومانی به ازای هرکدام از مسافران بهره مند شوند.

رزرو تور هتل درویشی مشهد

شما می توانید به 2 صورت اینترنتی و تلفنی نسبت به رزرو هتل درویشی مشهد همراه با بلیط رفت و برگشت وسیله نقلیه دلخواه خود از رسپینا اقدام نمائید که راهنمای آن در ادامه بررسی شده است:

روش اول – رزرو به صورت تلفنی: از کادر مربوط به تورها از شهرهای مختلف، مبدا خود را پیدا کرده و بر روی دکمه ی نمایش تورها کلیک کنید. در صفحه بعد به لیست کاملی از آفرها به همراه قیمت، جزئیات و شماره تماس داخلی کارشناس موردنظر هدایت خواهید شد. پس از تماس و اخذ مشاوره، شماره حساب شرکت جهت واریز وجه برای شما پیامک می گردد. با اطلاع دادن مشخصات فیش واریزی، فایل بلیط رفت و برگشت و واچر هتل از طریق پیام رسان ها برای شما ارسال خواهد شد.

روش دوم- رزرو اینترنتی تور با جزئیات دلخواه: برای این مورد نیز کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

- از فیلدهای جست و جوی بالای صفحه، اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت را وارد نموده و بر روی دکمه ی جست و جو کلیک کنید.

- در صفحه بعد، از قسمت انتخاب بلیط رفت و برگشت، انتخاب هتل و انتخاب اتاق، جزئیات مدنظر را با لیست قیمت و جزئیاتی که سامانه در هر مرحله ارائه می دهد، انتخاب کنید.

- در آخرین مرحله، پیش فاکتور تور برای شما نمایش می یابد که در صورت وارد کردن اطلاعات مسافر یا مسافران، برای واریز به درگاه های بانکی هدایت می شوید. پس از اتمام واریز، لینک دانلود بلیط و واچر هتل فعال خواهد شد.

تور مشهد هتل درویشی

تور مشهد با قطار فدک هتل درویشی

چنانچه تمایل داشته باشید با قطار فدک سفر کنید، هم در رزرو اینترنتی از رسپینا قابلیت انتخاب وسیله رفت و برگشت برای شما فراهم شده و هم در پکیج های آماده تور تلفنی این آفرها قرار داده شده است.

تورهتل درویشی با نهار و شام

بر روی تمامی اتاق های این هتل، خدمات صبحانه با منوی غذایی متنوع و به صورت رایگان ارائه می گردد. آن دسته از مسافرانی که تمایل دارند از خدمات کامل اقامتی ناهار و شام بهره مند شوند، می توانند اتاق های فولبرد یا هافبرد را انتخاب کنند. اتاق های فولبرد شامل خدمات تمامی وعده های غذایی و اتاق های هافبرد شامل صبحانه و یکی از وعده های ناهار یا شام (به انتخاب مسافر) است.

تور مشهد هتل درویشی با پرواز ماهان

با توجه به خدمات پروازی ایرلاین ماهان، بسیاری از مسافران تمایل دارند تا برای سفر خود بلیط های این شرکت را تهیه نمایند. با امکان رزرو اینترنتی تور از رسپینا، می توانید جزئیات بلیط رفت و برگشت خود از قبیل نوع ایرلاین، ساعت پرواز، کلاس پروازی و نوع بلیط (سیستمی یا چارتر) را با استفاده از جدول پروازی که سامانه ارائه می دهد، انتخاب و رزرو نمائید.

تور لحظه آخری مشهد هتل درویشی

در صفحه مربوط به این تور از مبدا هر کدام از شهرها، کادری به نام رسپینا تایم قرار گرفته که در آن ارزان ترین تورهای لحظه ای اطلاع رسانی می گردد. قیمت پایین این تورها بر اساس ارائه تخفیف اقامت از سوی هتل و یا اعلام ارزان ترین نرخ های پرواز و قطار، از سوی کارشناسان تور داخلی رسپینا بسته شده است. البته در نظر داشته باشید که به دلیل تقاضای بالای مسافران، در مدت زمان کوتاهی پس از ارائه، ظرفیت آن تکمیل می گردد.

تور هوایی مشهد هتل درویشی

یکی از دلایلی که توصیه می کنیم به جای رزرو جداگانه هتل و بلیط، پکیج کامل را انتخاب کنید، نصف بودن شدن هزینه بلیط در تور است. علاوه بر آن، آفرهای هوایی تور هتل درویشی مشهد رسپینا، با ارزان ترین نرخ پروازهای چارتری محاسبه شده است تا هزینه های سفر مسافران به صورت اقتصادی تر محاسبه گردد.

قیمت تور لاکچری هتل درویشی مشهد

با توجه به تغییرات قیمت بلیط های پرواز و قطار و هم چنین اقامت هتل طی سال، لذا نمی توان رقم ثابتی برای این تور درنظر گرفت. اما در صورت انتخاب تور لاکچری مشهد عوامل زیر بر قیمت تورها اثرگذار خواهد بود:

سفر به مشهد در زمان مناسب: تور مشهد هتل درویشی با آب و هوایی چهار فصل در هر زمان مسافران و طرفداران خاص خود را دارد. همچنین مشهد به علت این که پایتخت معنوی می باشد در مناسبت ها با شلوغی قابل توجه ای رو به رو است. اگر به دنبال سفر به مشهد در زمان های خلوت تر هستید فصل امتحانات، می تواند زمان خوبی برای سفر باشد

تعداد روزهای سفر: طبیعی است که به میزانی که تعداد روزهای سفر افزایش یابد به همان میزان قیمت تور شما نیز افزایش می یابد. بنابراین یکی از مهم ترین عواملی که باید به ان ها توجه نمایید انتخاب تعداد روز مناسب و متناسب با جیب شما است

وسیله سفر: قیمت تور هتل درویشی مشهد هوایی و زمینی تفاوت زیادی دارد. اگر قصد سفر ارزان را دارید انتخاب هواپیما که سریع و با کیفیت است برای شما توجیهی ندارد. اما اگر می خواهید سفری ارزان تر داشته باشید بهتر است قطار و اتوبوس را انتخاب نمایید که هرچند سرعت هواپیما را ندارد اما ارزان تر بوده و همچنین سفری شادتر را برای شما ایجاد می کند

فاصله هتل درویشی تا حرم

بهترین زمان برای خرید تور ارزان مشهد هتل درویشی

بهترین زمان ممکن برای سفر به مشهد می تواند به تصمیم زائرین عزیز متفاوت باشد. اگر در فصل های گرم سال به مشهد سفر کنید از  آب و هوای خوب مناطق ییلاقی و یا خلوت تر بودن حرم مطهر بهره مند می شوید. که زمان های خلوت و یا شلوغ بارگاه ملکوتی امام رضا با توجه به شرایط مناسبتی تغییر می کند. همچنین اگر در فصل های سرد سال به این شهر بروید نیز از مزیت های دیگر بهره مند خواهید شد. پس با انتخاب بهینه و مناسب خود در زمان و تاریخ معین از سفر خود لذت ببرید.

تور هتل درویشی رسپینا

نکات مهم و قابل توجه ای در هنگام سفر به مشهد وجود دارد که شما باید برای انتخاب بهینه و مناسب به آن توجه کنید تا ازاقامت خود در این هتل آرامش خاطر داشته باشید. نکات قابل توجه برای رزرو ارزان ترین تور مشهد هتل درویشی عبارتند از:

فاصله هتل تا حرم

از مهم ترین مزیت هایی که مسافران در هنگام مشهد درباره هتل خود جویا می شوند، نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی می باشد. تا بتوانند در تمامی زمان ها به دور از ترافیک و شلوغی به حرم برسند. با انتخاب این هتل شما می توانید با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسید.

تور مشهد هتل درویشی 5 روز و 4 شب

مدت زمان سفر می تواند عامل مهمی در هزینه تور باشد. برای مثال؛ بهترین زمان ممکن که می توانید از تور ارزان مشهد هتل درویشی استفاده کنید بازه زمانی 5 روز و 4 شب می باشد. با انتخاب این میزان از اقامت می توانید برای جاذبه های تفریحی و دیدنی مشهد نیز زمان کافی داشته باشید و از زیارت خود نیز آرامش کافی را به دست آورید.

نیاز به راهنمایی دارید؟