{{ctrl.notification}}

تور کیش هتل داریوش

لیست ارزان ترین تورهای کیش هتل داریوش از تهران

مرتب سازی بر اساس :
خبرم کن! اطلاع از تور های ویژه
مشاور تور
{{row.admin_name}}
{{row.admin_cellphone}} {{row.admin_dakheli}}داخلی:
تور از {{row.from_name}} به {{row.to_name}}
{{row.night_count}} {{row.day_count}}
{{row.tour_name}}
حداقل نرخ
{{row.min_price}}
نمایش
هتل {{hotel.hotel_name}}
star_rate
{{hotel.hotel_address}}
{{hotel.hotel_catering}}
نرخ هر نفر
{{hotel.hotel_price}}تومان

وسیله نقلیه

رفت :
{{row.go_by}}
برگشت :
{{row.return_by}}

خدمات تور

{{row.services}}

توضیحات

{{row.description}}
ریال {{row.price}}
تور های تلفنی بیشتر

لیست آفرهای کیش هتل داریوش از تهران

آفرهای رسپینا تایم
افرهای
تمام شد

آفرها به صورت محدود و روزانه قرار داده خواهد شد

منتظر پیشنهاد بعدی باشید .

تور کیش هتل داریوش انتخابی بی نظیر برای مسافرانی است که قصد دارند از یک اقامت درجه یک و لوکس در جزیره لذت ببرند. شرکت رسپینا به عنوان یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین برگزارکنندگان تور کیش در کشور، پکیج های استثنایی و به صرفه ای را برای اقامت در این هتل و تفریح در جزیره آماده نموده است. هم چنین در ادامه این مقاله، کلیه نکات مربوط به این هتل پنج ستاره مورد بررسی قرار گرفته است که توصیه می کنیم حتما تا انتها مطالعه بفرمائید.

تور کیش هتل داریوش

رزرو تور کیش هتل داریوش

تنوع اقامتگاه در کیش سبب شده تا بسیاری از مسافرانی که قصد دارند با تور کیش هتل داریوش راهی این جزیره شوند، تنها بلیط رفت خود را تهیه و اقامتگاه خود را پس از ورود به کیش انتخاب کنند. در حالی که انتخاب پکیج کامل تور با رزرو اقامت در هتل داریوش کیش با مزایای زیر همراه خواهد بود:

لذا اگر قصد رزرو اقامت در این هتل را دارید، توصیه می شود حتما از پکیج های تور استفاده نمائید.

قیمت تور کیش هتل داریوش

یکی از اصلی ترین سوالاتی که مسافران از کارشناسان تور داخلی رسپینا جویا می شوند، مساله قیمت تور است. درنظر داشته باشید که قیمت تور کیش هتل داریوش طی سال ثابت نیست و به عوامل زیر وابسته است:

تور کیش هتل داریوش

از مهم ترین مسائلی که قبل از رزرو تور هتل های 5 ستاره کیش، می بایست از آن مطلع گردید، امکانات و خدمات هتل می باشد. امکانات هتل داریوش کیش که شما در تور کیش هتل داریوش از آن ها برخوردار خواهید شد، به صورت زیر است:

امکانات اتاق ها در تور کیش هتل داریوش

امکانات اتاق ها در تور کیش هتل داریوش

امکانات عمومی هتل در تور کیش هتل داریوش

رستوران های موجود در تور کیش هتل داریوش

علاوه بر امکانات اتاق ها، این هتل مجلل از چندین رستوران درجه یک نیز برخوردار می باشد که نگرانی مسافران را از مساله خورد و خوراک در تور کیش هتل داریوش رفع می نماید. رستوران آپادنا و پاسارگاد هتل، از معروف ترین رستوران های جزیره می باشند که در آن ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در فضایی به سبک امپراطوری های ایران باستان، سرو می شود. علاوه بر موارد یادشده سفر خانه سنتی و کافی شاپ هتل نیز به مسافران خدمات رسانی می کنند.

چه امکاناتی در تور کیش هتل داریوش ارائه می شود؟

  • سیستم گرمایش و سرمایش و اطفا حریق در اتاق ها
  • سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ها
  • خدمات نگه داری کودک
  • سونا
  • اتاق سیگار
  • خودپرداز

تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان

تردد و جا به جایی بالای مسافر در جزیره توریستی کیش سبب شده تا ایرلاین های زیادی مسیرهای پروازی آن را پوشش دهند. در این میان، شرکت ماهان یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین ایرلاین هایی است که بخشی از پروازهای این جزیره را با کیفیت منحصر بفرد خود برگزار می کند. در حال حاضر این ایرلاین، مسیرهای پروازی از شهرهای مشهد، تهران و کرمان را به جزیره کیش و بالعکس پوشش می دهد و تور لاکچری کیش با این ایرلاین صورت می پذیرد و شما می توانید با تور کیش هتل داریوش به این جزیره به راحتی سفر کنید. 

خدمات خرید تور کیش هتل داریوش

شرکت گردشگری و مسافرتی رسپینا، یکی از بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات آنلاین سفر در کشور می باشد که از سال 1389 با بیش از 100 کارشناس خبره، فعالیت می کند. شما می توانید با رزرو تور کیش هتل داریوش و خدمات سفر از سایت رسپینا، از مزایای زیر بهره مند گردید:

  • پشتیبانی 24 ساعته سفر
  • امکان استرداد آنلاین هزینه تور در صورت کنسلی
  • خرید تضمین شده بر اساس نرخ مصوب هتل و ایرلاین

رزرو تور کیش هتل داریوش

شما می توانید به دو صورت اینترنتی و تلفنی نسبت به رزرو تور کیش هتل داریوش اقدام نمائید. راهنمای هر یک به صورت زیر است.

رزرو اینترنتی تور کیش هتل داریوش

  1. کافیست از بالای همین صفحه و کادر آبی سمت راست، تاریخ رفت و برگشت مدنظر خود را انتخاب و بر روی دکمه جست و جو کلیک کنید.
  2. در صفحه بعدی از کادرهای مربوط به انتخاب وسیله رفت، انتخاب وسیله برگشت و انتخاب اتاق، جزئیات مدنظر خود را انتخاب نمائید.
  3. با تایید انتخاب جزئیات تور، پیش فاکتور برای شما نمایش می یابد و در آخرین مرحله برای واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. پس از تایید واریز، لینک دانلود بلیط و واچر هتل برای شما فعال خواهد شد.

رزرو ارزان ترین آفرهای تور کیش هتل داریوش

چنانچه به رمز دوم اینترنتی دسترسی ندارید و یا قصد دارید از آخرین آفرهای تور لحظه آخری کیش هتل داریوش با قیمت های استثنایی بهره مند شوید، می توانید از تورهای تلفنی رسپینا استفاده کنید. جدول این تورها به همراه شماره داخلی کارشناسان مربوطه از بالای صفحه قابل مشاهده است.

تور کیش هتل داریوش ویژه عید 1401

اگر تمایل دارید عید امسال را با سفر به جزیره کیش و اقامت هتل مجلل و لوکس داریوش آغاز کنید، رسپینا آفرهای متنوعی را با امکانات و خدمات گردشگری کامل در تور کیش هتل داریوش ارائه داده است. هم چنین تمامی این آفرها، با هدیه ویژه 300 هزار تومانی خدمات گردشگری کیش همراه می باشد که شامل موارد زیر است:

خدمات گردشگری رایگان⭐گشت جزیره - سینما 7 بعدی - ورودی رستوران ها
خدمات با تخفیف ویژه⭐شاتل - قلعه وحشت - کشتی آکواریوم - پارک آبی اوشن 

تور کیش هتل داریوش لحظه آخری

وب سایت رسپینا با استفاده از سرویس جدید خبرم کن ویژه تورها، این امکان را برای شما فراهم نموده است تا از آخرین آفرهای لحظه آخری و ارزان قیمت تور کیش هتل داریوش مطلع گردید. راهنمای فعال سازی این سرویس به صورت زیر است:

  1. وارد صفحه اصلی وب سایت به نشانی respina24.ir شوید.
  2. از سربرگ اصلی سایت، گزینه تور را انتخاب نمائید.
  3. بر روی لینک " خبرم کناطلاع از تور های ویژه" بالای صفحه کلیک کنید.
  4. اطلاعات خواسته شده و شماره همراه یا ایمیل خود را وارد نمائید.

*هم چنین در کانال تلگرام رسپینا نیز ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی به صورت روزانه اطلاع رسانی می شود که جهت اطلاع دقیق می توانید در آن عضو شوید.

رستوران های مجلل در تور کیش هتل داریوش

نکات مهم رزرو تور کیش هتل داریوش

  1. از آنجائی که اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت رایگان منظور می گردد، لذا قبل از رزرو آنلاین حتما با کارشناسان رسپینا هماهنگ فرمائید.
  2. ساعت تحویل اتاق در این هتل 15 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد. بنابراین چنانچه قصد دارید به صورت آنلاین تور را رزرو فرمائید، حتما هنگام تهیه بلیط، به هماهنگ بودن ساعت آن به زمان های یاد شده توجه فرمائید.
  3. پس از واریز هزینه، لینک دانلود بلیط رفت و برگشت و واچر هتل برای شما فعال خواهد شد. در صورت عدم مشاهده لینک حتما به کارشناسان رسپینا اطلاع رسانی فرمائید.
  4. در تمامی طول سفر تا زمان بازگشت شما به شهر مبدا خود، کارشناسان رسپینا همراه شما خواهند بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل در طول سفر می توانید بدون نگرانی در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمائید.

فاصله هتل تا مراکز مهم کیش چقدر است؟

نیاز به راهنمایی دارید؟