رسپینا
کیش

اوشن پارک کیش؛ لذت یک روز شاد و سرشار از هیجان

اوشن پارک از تفریحات فوق العاده جذاب و مفرحی است که در سفر به کیش همیشه مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و به یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کیش تبدیل شده است. پارک آبی اوشن کیش به دلیل قرار گرفتن در منطقه پرواز ممنوع، مزیت بسیار خوبی را نصیب خود کرده است. به همین خاطر بانوان نیز می توانند با خیال راحت و آسوده در این مجموعه حضور یابند و از گرمای آفتاب جنوب بر روی پوست خود لذت ببرند.

بعلاوه این پارک به علت روباز بودن، مزیت های بسیاری از جمله عدم وجود باکتری و قارچ به دلیل تابش مستقیم نور خورشید، امکان آفتاب گرفتن و جذب ویتامین، چرخش طبیعی هوای تازه و عدم وجود سر و صدا را شامل می شود. در ادامه با رسپینا همراه شوید تا به صورت کامل و جامع به معرفی پارک آبی کیش بپردازیم.

هتل های کیش

تم پارک آبی اوشن؛ تفریحی بر فراز قصه ها

تم پارک یا تماتیک پارک یا پارک موضوعی اصطلاحی است که به مجموعه ای از انوع رایدها شامل ترن هوایی و سرسره، رستوران، فروشگاه، اسپا، ماساژ و. . . گفته می شود. در واقع تم پارک یه نوع شهربازی بنا بر یک یا چند فیلم و داستان است تا خیال سینمایی را به واقعیتی فیزیکی و قابل لمس تبدیل کند و هدف از ساخت تم پارک گردآوری جمعیت زیادی از مردم در کنار یکدیگر برای تفریح و بازی است.

در ابتدای ورود به تم پارک آبی اوشن شما با یک قصه جالب از دزدان دریایی رو به رو خواهید شد. در این مجموعه که بر اساس قصه، تصویر و المان سازی هایی بنا شده، ماجرا از این قرار است که گروهی از دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان به جزیره کیش حمله کرده و قلعه خورشید را تصرف می کنند.

در این میان ساکنان قلعه خورشید نیز به جنگ و مقابله با آنها می پردازند تا قلعه خورشید را پس بگیرند. پس از ورود به یاد داشته باشید علاوه بر تجربه تفریحات آبی در کنار شخصیت های این قصه شما نیز در حال تلاش هستید؛ حال بستگی به شما دارد که گروهی برای همراهی با دزدان دریایی تشکیل می دهید و یا همراه ساکنان قلعه خورشید خواهید شد.

اوشن پارک کیش

پارک آبی اوشن کجاست؟

این مجموعه با قرارگیری در منطقه جاده جهان فاصله بیشتری را با سایر مجموعه ها به مرکز شهر، هتل ها و مراکز خرید دارد. بهتر است برای ایاب و ذهاب به اوشن پارک یا با سرویس های مجموعه هماهنگ شوید و یا از وسایل نقلیه دیگر استفاده نمایید.

آدرس اوشن پارک: استان هرمزگان، جزیره کیش میدان لوکس، جاده جهان
شماره تلفن پارک آبی اوشن کیش: 07644000


View Larger Map

سانس های اوشن پارک کیش

اوشن پارک کیش با برنامه ریزی دقیق سانس ها، این امکان را برای تمامی هموطنان عزیز فراهم آورده است که در طول هفته به صورت مساوی خانم ها و آقایان از امکانات آن استفاده نمایند. در جدول کاری زیر، برنامه هفتگی سانس بانوان پارک آبی اوشن کیش و سانس آقایان در پارک ابی اوشن کیش نیز مشخص شده است.

برنامه هفتگی پارک آبی اوشن کیش
برنامه کاری پارک آبی اوشن کیش

قیمت بلیط اوشن پارک کیش

هزینه پارک آبی اوشن کیش در حال حاضر (زمستان 1401) معادل 700 هزار تومان بر هر نفر است و قیمت بلیط پارک آبی اوشن برای کیشوندان با تخفیف همراه است که حتما باید از گیشه تهیه کنند. قیمت بلیط پارک آبی اوشن در کیش با 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، محاسبه خواهد شد.

انواع بلیط در اوشن پارک کیش

بلیط پارک آبی اوشن در انواع مختلفی به متقاضیان ارائه می شود که در ادامه هر یک را توضیح داده ایم. پیشنهاد می کنیم در ایام نوروز و یا تعطیلات رسمی خرید بلیط پارک آبی اوشن را چند رو قبل انجام دهید تا با مشکل تکمیل سانس مواجه نشوید. همچنین خریداران انواع بلیط پارک آبی اوشن می توانند از کلیه امکانات مثل تخفیف پارک برای غذا و عکاسی، سرویس رفت و برگشت رایگان و. . . استفاده کنند. برای اطلاع دقیق تر از انواع بلیط پارک آبی کیش می توانید با شماره 4000-0764 داخلی 173 و یا شماره همراه 09214944237 نیز تماسل بگیرید.

پارک آبی اوشن کیش

بلیط روزانه اوشن پارک

بلیط های روزانه به دو شکل نیم سانس و تمام سانس ارائه می شود و هر یک عدد بلیط روزانه از پارک آبی اوشن تنها برای یک نفر است که به 3 روش قابل رزرو است. از طریق سایت رسمی پارک آبی،‌ از طریق گیشه در مجموعه و از طریق آژانس های گردشگری معتبر که خدمات فروش تفریحات کیش را بر عهده دارند.

بلیط فصلی یا مدت دار اوشن پارک

در صورتی که تمایل دارید در طول سال چندین بار تفریحات این مجموعه را تجربه کنید اما به دلیل قیمت پارک آبی اوشن نمی توانید، بهتر است از بلیت های مدت دار آن استفاده کنید. این مجموعه تفریحی به منظور رفاه حال گردشگرانی که قصد دارند به دفعات دلخواه از تفریحات آن استفاده کنند، تخفیف ویژه ای به شکل بلیط های مدت دار در نظر گرفته است که در 4 نوع 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله به فروش می رسند. دارندگان این بلیط ها برای بازه زمانی دلخواه مبلغی را پرداخت می کنند و از آن پس می توانند به صورت نامحدود از مزایای پارک آبی اوشن بهره مند شوند.

بلیط گروهی و سازمانی اوشن پارک

با تهیه بلیط گروهی و سازمانی پارک اوشن در کیش می توانید تفریح و هیجان در این مجموعه را با دوستان و همکاران خود تجربه کنید. با تهیه این بلیط 2 نوع تخفیف شامل شما می شود تا لذت یک روز شاد و پر هیجان را در کنار عزیزان تجربه کنید.

در صورت تهیه بلیط های دسته جمعی برای دوستان و خانواده یا هر گروهی، اوشن پارک با توجه به تعداد نفرات تخفیف در نظر گرفته است تا به صورت همزمان از تفریحات و مزایای پارک استفاده کنید.
همچنین بلیط سازمانی اوشن پارک کیش ویژه کلیه سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی ارائه می شود که با توجه به تعداد کارکنان یک شرکت و سازمان، بلیط مجموعه را با تخفیف ارائه می دهد. هر شرکت و سازمانی می تواند با ارائه لیست کارکنان و هماهنگی روز و ساعت، از این پیشنهاد بهره مند شود.

تم پارک آبی اوشن

4 نکته مهم قبل از خرید بلیط پارک آبی اوشن کیش

  1. به منظور تهیه بلیط ابتدا بهتر است به جدول برنامه هفتگی پارک آبی اوشن کیش که در ابتدا ارائه کرده ایم، مراجعه نمایید.
  2. تخفیف بلیط کودکان و بزرگسالان پس از احراز هویت در گیشه محاسبه و لحاظ می شود که ابتدا همه باید بلیط بزرگسال تهیه کنند.
  3. هر یک عدد بلیط مخصوص یک نفر و غیر قابل استرداد است.
  4. کودکان بیشتر از 2 سال باید همراه والدین و جنسیت مشابه از مجموعه استفاده کنند.

تفریحات و جاذبه های تم پارک آبی اوشن کیش

در پارک ابی اوشن کیش همه تفریحات پر هیجان که یک تم پارک می تواند داشته باشد برای مسافران و گردشگران فراهم شده است. پارک آبی اوشن در کیش اولین پارک آبی رو باز ایران در محیطی به وسعت 56 هزار متر مربع واقع شده است. در این پارک شما در کنار عزیزانتان می توانید از تمامی وسایل این مجموعه استفاده نمایید.

سرسره های پارک ابی اوشن کیش، استخر موج، راشین ریور (رودخانه ای 550 متری اطراف مجموعه)، جکوزی رابو، استخر برکو برای کودکان، استخر آبتین مناسب نوجوانان، جکوزی پلکانی و. . . از مجموعه بازی هایی است که در سفر داستانی به این پارک می توانید تجربه نمایید. همچنین در این مجموعه شما امکانات کامل رفاهی را برای سپری شدن چند ساعت خاطره انگیز می توانید در اختیار داشته باشید. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود. در ادامه به بررسی جزئیات در پارک آبی کیش می پردازیم.

  • راید آرام شامل استخر آبان، استخر آبتین، استخر دینگو، برکو، چالاب و رابو، راشین ریور می شود.
  • راید تند شامل آناکوندا (مار بزرگ و پر پیچ و خم) ، دریاچه سونامی (استخر موج) ، دینگل، رالی راید، گرداب، مارپیچ و موجاب می شود.
  • راید هولناک شامل آدرنالین و پیچالوپ می شود.
  • رستوران ها شامل بستنی بار، چیکو، ساحل و کافیسا می شود.
  • اسپا شامل پلومریا اسپا و منگولیا اسپا می شود.
  • فروشگاه مچندایز شامل کلاه، حوله، کرم ضد آفتاب و. . . می شود.
  • نقش حنا و بافت مو با طرح های متنوع
  • فلورایدر یا همان موج سواری که در این مجموعه با نام موجاب شناخت شده، یکی از رایدهای پر هیجان است و افراد علاقه مند می توانند تجربه موج سواری با دستگاه های پیشرفته ساخت موج مصنوعی را داشته باشند. فلورایدر اوشن پارک دارای 2 لاین مجزا است که برای افراد حرفه ای (فلورایدر فلوبرد) و مبتدی (بادی برد) فراهم شده است.
  • اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده یک بازی مهیج در فضای بسته و اغلب به صورت گروهی انجام می شود. محیطی بزرگ که در ابتدای ورود در آن محبوس شده و تنها راه فرار حل معماهایی است که در مراحل هزارتو با آن رو به رو می شود. این بازی برای خانم ها و آقایان با رده سنی بالای 10 سال، به مدت 1 ساعت انجام می شود.

امکانات پارک آبی اوشن کیش

دریافت مچ بند

پس از ورود به مجموعه، به شما مچ بندهایی تعلق می گیرد که تا زمان اتمام بازی و خروج از پارک باید در دست خود نگه دارید. بر روی این مچ بند، هویت شما ثبت می گردد و شارژ الکترونیکی برایتان لحاظ می شود تا برای خرید در مجموعه از مچ بند خود استفاده نمایید. اگر در انتها مبلغی اضافه بیاید به طور کامل باز گردانده می شود.

فروشگاه های پارک آبی 

در تم پارک آب اوشن شما بعد از ورود، با فروشگاه اصلی مجموعه رو به رو خواهید شد. در این فروشگاه می توانید ملزومات مورد نیاز خود از جمله کرم ضد آفتاب، حوله بهداشتی، کلاه و. . . را تهیه نمایید. همچنین فروشگاه دیگری به نام جزیره نیز در محیط پارک وجود دارد که می تواند پاسخگو نیازهای شما باشد تا یادگاری هایی را از این مجموعه خریداری کنید.

اوشن پارک جزیره کیش

کافی شاپ ها و کیوسک های غذایی 

در این مجموعه کافی شاپ و رستورانی با اسم هایی عجیب و جالب که هر کدام روایتگر یک داستان و حضور یک شخصیت در پارک است بنا شده است. از جمله این کافی شاپ ها و کیوسک های خوراکی می توان به نوشاک، فروتیلا، چیکو، کافیسا، غار جتسمینا اشاره نمود که در هر کدام می توانید خود را به صرف نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه دعوت کنید تا انرژی لازم را برای مبازه بدست آورید.

سرویس ایاب و ذهاب رایگان

از دیگر امکاناتی که بر روی این مجموعه فعال است، حضور سرویس های رایگان برای ایاب و ذهاب به پارک آبی اوشن می توان اشاره نمود که ساعت های دسترسی به این سرویس بر اساس هتل، در سانس های آقایان و خانم ها متفاوت است.

برگزاری دوره های آموزشی

از جمله نکات مثبت این مجموعه برگزاری دوره های آموزشی از جمله موج سواری می باشد. علاقه مندان می توانند با بهره مندی از مزایای خاص، آموزش های لازم را فرا گرفته و مدرک معتبر دریافت نمایند.

اوشن پارک کیش

قوانین پارک آبی اوشن

با حضور در مجموعه پارک آبی اوشن کیش شما ملزوم به رعایت عمده ای از قوانین و مقررات می باشید.

  • نوجوانان زیر 12 سال باید با یک بزرگ تر بالای 18 سال همراه شوند.
  • حتما اشیاء و اموال گران قیمت خود را در کمد ها و یا صندوق امانات قرار دهید.
  • استفاده از لباس مناسب در هنگام استفاده از بازی های مجموعه ضروری می باشد.

سوالات متداول

روزهای فعالیت و سانس های بانوان و آقایان در پارک اوشن کیش چگونه است؟

سانس پارک ابی اوشن کیش برای خانم روزهای زوج و سانس آقایان در روزهای فرد و جمعه برقرار است اما برای اطلاع دقیق از ساعت های هر سانس در هر روز بر روی لینک همین مطلب کلیلک کنید.

آیا ترانسفر رایگان برای رفت و برگشت به اوشن پارک در کیش وجود دارد؟

چندین مسیر در زمان های مختلف شامل سرویس رایگان رفت و برگشت به اوشن پارک کیش می شود که در همین مطلب با جزئیات کامل ارائه شده است.

تفریحات اوشن پارک کیش تنها خاص کودکان است یا شامل بزرگسالان هم می شود؟

تفریحات پارک آبی اوشن در کیش از جمله استخر آبان، رایدهای هولناک، موج سواری حرفه ای و. . . ویژه بزرگسالان و استخرهای برکو، آبتین، چالاپ و. . . مناسب کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

لیلی عسکری

در سفر، دنیای جدیدی را می‌بینید؛ از مهمان‌نوازی مردم و فرهنگ آنان تا طبیعت بکر و جاذبه‌های تاریخی، سفر به دور از روتین زندگی فرصتی است برای رشد! با مطالعه و تجربیات شخصی، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری رو معرفی می‌کنم و نکاتی که به مسافران در طی سفر کمک می‌کنه رو ارائه میدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا