{{ctrl.notification}}
تورهای پیشنهادی ارمنستان
05191012900 phone

تور ارمنستان تجربه ی فراموش نشدنی از سفر به سرزمین تاریخی و خوش آب و هوای ارامنه می باشد. از آنجائی که این تور مسافرتی از محبوبیت بالایی نزد ایرانیان برخوردار است، لذا در این مقاله کلیه سوالات رایج مسافران را بررسی نموده ایم. هم چنین شما می توانید برای راهنمای رزرو بهترین تور، از کارشناسان خبره تور خارجی رسپینا نیز مشورت بگیرید. با ما تا انتها همراه باشید.

تور ارمنستان رسپینا

نکات مهم قبل از رزرو تور ارمنستان

قبل از رزرو تور حتما مواردی که در ادامه عنوان نموده ایم را مد نظر داشته باشید:

مدارک موردنیاز برای رزرو

- پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار

- تست پی سی آر منفی حداکثر 72 ساعت قبل پرواز

آیا سفر به ارمنستان به ویزا نیاز دارد؟

مطابق تفاهم نامه ای که در سال 1395 میان دو کشور ایران و ارمنستان به امضا رسید، شهروندان این دو کشور می توانند بدون ویزا و تنها با پاسپورت میان خاک تو کشور جا به جا شوند. البته دقت کنید که اگر تنها به دلیل تفریحی و توریستی سفر می کنید، نیاز به ویزا نخواهید داشت؛ در غیراینصورت می بایست بر اساس شرایط خود تقاضای صدور ویزا کنید.

آیا تور ارمنستان با پرواز مستقیم انجام می گیرد؟

در صورتی که مبدا شما تهران باشد، پرواز به صورت مستقیم صورت می گیرد. در غیراینصورت ساکن هر شهر دیگری در ایران که باشید، برای رفتن به ارمنستان، می بایست ابتدا راهی تهران شده و از آن جا با پرواز مستقیم به ارمنستان بروید.

ابتلا به کرونا حین سفر و شرایط بازگشت به کشور

یکی از سوالات رایجی که مسافران جویای آن می باشند، این است که اگر در حین سفر به ارمنستان به کرونا مبتلا شوند، چگونه می توانند به کشور بازگردند؟ در پاسخ به این سوال می بایست عنوان کنیم که مسافر در این شرایط باید مدت 14 روز در هتل قرنطینه شود و در پایان این مدت چنانچه تست کرونا وی منفی شد می تواند به کشور بازگردد. در غیراینصورت تا زمان بهبودی کامل می بایست در قرنطینه بماند.

چه مقدار پول در تور ارمنستان باید همراه مسافر باشد؟

در نظر داشته باشید که واحد پولی کشور ارمنستان، درام (حدودا معادل با 600 ریال) است. لذا شما می توانید از صرافی های شهر خود درام تهیه کرده (روش توصیه شده) یا اینکه با خرید دلار، در صرافی های ایروان آن را با درام معاوضه کنید. مقدار پول همراه مسافر نیز تا حد زیادی به نوع هتل بستگی دارد. اگر هتل شما از نوع all باشد، تمام وعده های غذایی رایگان خواهد بود. انتخاب این هتل ها در سفر با اینکه با قیمت های بالاتری همراه خواهد بود، اما بخشی از هزینه های دستی سفر (مثل خورد و خوراک) را کاهش می دهد. مابقی مخارج سفر مربوط به گشت در شهر و خرید می باشد.

بهترین زمان سفر به ارمنستان

- از نظر آب و هوایی، از اواسط مارس تا نیمه ماه می (نیمه اسفند تا اواخر اردیبهشت) و هم چنین سپتامبر (اوایل شهریور تا اوایل مهر) بهترین زمان برای بهره مندی از آب و هوای معتدل ارمنستان است که این بازه، های سیزن به حساب می آید.

- از نظر قیمت نیز، از ابتدای ژانویه تا نیمه فوریه (تقریبا ماه های دی و بهمن) که ارمنستان با برف و بارش سنگین همراه می شود، قیمت هتل ها و مراکز گردشگری این کشور نیز با کاهش قیمت محسوسی همراه می گردد. (که این بازه لوسیزن تلقی می گردد.)

سفری اقتصادی با رزرو ارزانترین تور ارمنستان زمینی

علاوه بر هواپیما، به صورت زمینی با اتوبوس نیز می توانید به ارمنستان سفر کنید. پایانه غرب و پایانه بیهقی تهران، طی بعضی از روزها در ماه، اتوبوس های خود را به مقصد ایروان اعزام می کنند. مدت زمان پیمودن مسیر از تهران تا ایروان با اتوبوس حدودا 20 ساعت است.

*کلیه تورهای شرکت رسپینا به مقصد ارمنستان به صورت هوایی صورت می گیرند.

قیمت تور گردشگری ارمنستان هوایی

نرخ این تورهوایی ثابت نیست و قیمت گذاری برای آن بر اساس فاکتورهای زیر ارائه می شود:

نوع بلیط پرواز تور ارمنستان

 بلیط های کلاس بیزینس از قیمت بیش تری نسبت به بلیط های نوع اکونومی برخوردارند. از طرفی، بعضی ایرلاین ها به دلیل امکانات بیش تر، بلیط های خود را گران تر عرضه می کنند. هم چنین تور چارتر ارمنستان نیز که با پروازهای چارتری صورت می گیرد، ارزان تر می باشد.

بازه زمانی سفر

در ایامی که تقاضای سفر بیش تر است، قیمت تور هوایی ارمنستان نیز با افزایش چشمگیر همراه می شود. بهترین زمان برای یافتن ارزانترین تور ارمنستان ایامی است که تقاضای سفر کم تر می باشد.

اقامتگاه و خدمات آن

بر اساس اینکه چه هتلی با چه امکاناتی انتخاب می کنید، قیمت تور نیز متفاوت است. مثلا انتخاب هتل های پنج ستاره ای که نزدیک به مراکز مهم و دیدنی شهر می باشند، قیمت تور را افزایش می دهند.

وسیله سفر

اینکه قصد دارید به صورت زمینی یا هوایی، بر قیمت تور شما اثر خواهد داشت. البته در نظر داشته باشید، با اینکه اختلاف زیادی میان قیمت تور ارمنستان هوایی با تورهای زمینی وجود دارد، اما سفر با هواپیما، دردسرها و سختی های اتوبوس را به همراه ندارد.

تعداد روزهای سفر

با افزایش تعداد روزهای سفر، هزینه اقامتگاه و هزینه های جانبی مثل خورد و خوراک، گشت و گذار در شهر و ... نیز افزایش می یابد.

جاذبه های تور ارمنستان

تور ارمنستان هوایی لحظه آخری

تورهای لحظه آخری به دلیل تکمیل نشدن صندلی های پرواز و یا اتاق های هتل، با تخفیف استثنایی از سوی برگزار کننده ارائه می شوند. بنابراین اگر قصد دارید اقتصادی سفر کنید، جست و جوی تورهای لحظه آخری را از قلم نیندازید. اما قبل از رزرو حتما 2 مورد زیر را در نظر بگیرید:

- از آنجائی که تور لحظه آخری ارمنستان هوایی در آخرین لحظات ارائه می شود، لذا گاهی ممکن است برای آماده شدن برای سفر تنها کم تر از چند ساعت فرصت داشته باشید.

- بهترین زمان برای یافتن این تورها، معمولا ایام لوسیزن است که مسافر کم تری راهی ارمنستان می شود.

آیا تور ارمنستان با قطار نیز برگزار می گردد؟

بله. البته در نظر داشته باشید که خط ریلی مستقیمی تا ارمنستان وجود ندارد. اما برای اینکه با قطار عازم این کشور شوید می بایست خود را به ایستگاه راه آهن جلفا (شهری در آذربایجان شرقی) برسانید و از آنجا نیز پس از عبور از مرز نوردوز، راهی سرزمین ارامنه شوید. تهران و تبریز در حال حاضر دو شهری هستند که مسیر ریلی فعال تا جلفا دارند.

شرایط سفر به ارمنستان در دوران کرونا

سفرهای خارجی در دوران کرونا با ریسک و البته تمهیدات و محدودیت های بیش تری از سوی کشور مقصد، همراه است. در مورد ارمنستان نیز، مسافران آن با شرایط زیر رو به رو خواهند بود:

- مسافران گرامی می بایست قبل از پرواز نتیجه منفی تست pcr که توسط آزمایشگاه های معتبر و مورد تائید هواپیمایی کشوری صادر شده باشد را به زبان انگلیسی و ممهور به مهر رسمی و اصلی آزمایشگاه همراه داشته باشند. (گواهی با بازه زمانی 48 ساعت قبل از پرواز معتبر است.)

انجام تست PCR در هنگام ورود به کشور با هزینه تست (40 دلار) که بر عهده ی مسافر است که نتیجه منفی برای بازگشت به ایران الزامی و دارای 72 ساعت اعتبار می باشد (این تست در آزمایشگاههای ایروان انجام می شود).

در صورت مثبت شدن تست، فرد 14 روز قرنطینه می شود. 

مزایای رزرو اینترنتی تور از رسپینا

شرکت رسپینا، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری در کشور می باشد که به عنوان کارگزار مستقیم تور ارمنستان در خدمت مسافران عزیز خواهد بود. از آنجائی که ما در رسپینا خود را متعهد به ارائه کامل خدمات سفر می دانیم، لذا کلیه مسافران عزیز با رزرو خدمات شرکت از مزایای زیر بهره مند خواهند شد:

- پشتیبانی 24 ساعته، رفع و پیگیری مشکلات مسافران در تمامی مراحل سفر

- امکان استرداد آنلاین هزینه تور در صورت کنسلی

- تضمین ارائه بهترین قیمت برای رزرو بلیط و اقامت هتل

- بهره مندی از بهترین کیفیت و امکانات در کنار قیمت های به صرفه

- امکان انتخاب تمام جزئیات سفر (ایرلاین، هتل، اتاق و خدمات دلخواه)

لذا چنانچه قصد رزرو تور گردشگری ارمنستان از رسپینا را دارید، می توانید مطابق راهنمای عنوان شده در ادامه مقاله عمل نمائید.

راهنمای رزرو ارزانترین تور ارمنستان رسپینا

برای رزرو تورهای تفریحی ارمنستان رسپینا، شما می توانید از آفرهای از قبل برنامه ریزی شده شرکت بهره مند شوید. امکانات و راهنمای رزرو این تورها به صورت زیر خواهد بود:

امکانات تور

از جمله امکانات ارائه شده در این تورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- ترانسفر فرودگاهی

- بیمه مسافرتی

- لیدر با تجربه و فارسی زبان جهت راهنمایی

نحوه رزرو

کافیست وارد وب سایت رسمی شرکت رسپینا شده و از سربرگ بالای صفحه، قسمت مربوط به رزرو تور را انتخاب کنید. در مرحله بعد، از تب تورهای خارجی، بر روی گزینه ارمنستان (ایروان) کلیک کنید تا به جدول کلیه تورهای تلفنی به همراه شما داخلی کارشناسان مربوطه هدایت خواهید شد.

ارزانترین تور ارمنستان

نکات مهم بعد از رزرو تور ارمنستان رسپینا

از اینکه شرکت رسپینا را برای تهیه خدمات سفر خود انتخاب نموده اید، سپاس گزاریم. در پایان مقاله لازم می داریم نکات کوچک اما مهمی را به شرح زیر عنوان نمائیم:

- حضور مسافر یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه الزامی است.

- در صورت کنسلی تور، بازگشت هزینه پس از اعمال جریمه ایرلاین و هتل صورت خواهد گرفت.

- تاخیر پرواز، مربوط به شرکت ایرلاین می شود و هیچ گونه ارتباطی با شرکت برگزار کننده تور نخواهد داشت.

- کلیه مواد مصرفی یخچال و مینی بار با هزینه ی جداگانه ای از هزینه تور لحاظ می شوند.

- در تمامی مراحل سفر، کارشناسان پشتیبانی رسپینا نیز همسفر شما خواهند بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر می توانید بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمائید.

نیاز به راهنمایی دارید؟

سوالات متداول تور ارمنستان

آیا سفر به ارمنستان به ویزا نیاز دارد؟ expand_more

خیر. اگر با هدف تفریح و گردشگری راهی این کشور می شوید، نیازی به تهیه ویزا نخواهید داشت.

مدارک موردنیاز برای رزرو چیست؟ expand_more

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار و تست پی سی آر منفی حداکثر 72 ساعت قبل پرواز

قیمت تور ارمنستان هوایی چقدر است؟ expand_more

قیمت ثابتی ندارد و بر اساس نوع بلیط پرواز، بازه زمانی سفر، اقامتگاه و خدمات آن و تعداد روزهای سفر تعیین می شود.

آیا تور ارمنستان با پرواز مستقیم انجام می گیرد؟ expand_more

در حال حاضر تنها پرواز مستقیم ارمنستان از ایران، تنها از مبدا تهران صورت می گیرد.