{{ctrl.notification}}
تورهای پیشنهادی تایلند
05191012900 phone

 تور تایلند بخاطر وجود جاذبه های گردشگری مهیج و خارق العاده در این کشور یکی از پرطرفدارترین تورها می باشد. با خرید این تور می توانید ازطبیعت فوق العاده زیبای تایلند در کنار فرهنگ های جالب مردم تایلند بازدید کنید و تجربیات زیادی را کسب کنید.ارزانترین تور تایلند ممکن است از نوع تور ترکیبی تایلند باشد. شگفتی ها و زیبایی های زیادی در این کشور شما را به دیدار از آن می کشاند.شما می توانید برای رزروتور مسافرتی به تایلند از سامانه رسپینا اقدام نمایید.

 تور تایلند - رسپینا 24

درباره ی تایلند و خرید ارزانترین تور تایلند

تور تایلند را می‌توان پکیجی کامل و قوی از تمام جذابیت‌های ممکن دانست که نمی‌توان از هیچ‌یک از آن‌ها گذشت. هر تفریحی که اراده کنید، در تایلند انجام‌پذیر است. از کوه‌پیمایی و پیاده‌روی گرفته تا شنا و گشت‌وگذار و بازدید از آثار باستانی و بازارها و نیز از رستوران‌های لوکس غربی و شرقی، تا رستوران‌های خیابانی آن، خصوصاً در بانکوک پایتخت آن، هر آنچه را که اراده کنید، مهیا و قابل انجام است

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا است. این شهر با سواحل گرمسیری، کاخ های سلطنتی، ویرانه های باستانی و معابد زینتی که چهره های بودا را نشان می دهند شناخته شده است. در بانکوک، پایتخت این کشور، مناظره فوق العاده مدرن وجوددارد. قبل از اینکه خرید  تور تفریحی تایلند از سایت داشته باشید چند تا ازشهرهای توریستی تایلند  را برای شما شرح می دهیم تا با آشنایی بیشتر به سفر تایلند بروید همین طور متذکر می شوم که خرید ارزانترین تور تایلند از مشهد و خرید ارزانترین تور تایلند از تهران نیز می توانید از طریق سایت داشته باشید.

 تور تایلند - رسپینا 24

1. بانکوک

بانکوک ، پایتخت تایلند ، شهری بزرگ است که به دلیل زیارتگاههای زینتی و زندگی پر جنب و جوش شهری شناخته شده است. رودخانه Chao Phraya پر از قایق است و از ناحیه سلطنتی Rattanakosin ، خانه کاخ بزرگ مرفه و معبد مقدس Wat Phra Kaew عبور می کند. معبد وات فو که در نزدیکی بودا  و در نزدیکی ساحل قرار دارد.

ساختمانهای ساج سنتی مانند خانه جیم تامپسون و خانه MR Kukrit ، هر دو محل موزه شده اند ، افق شهر از ارتفاعات مدرن و مرتفع قابل دیدن است. خرید از مراکز بزرگ مجلل منطقه Ratchaprasong گرفته تا هزاران غرفه کوچک در بازارهای آخر هفته چتچواک لذت بخش است. غذاهای مشهور در این  شهر در رستوران های بین المللی سرو می شود که  تند ، ترش ، شیرین و شور  می باشد بانکوک همچنین به دلیل داشتن شب های پرشور مشهور است، دارای سالن هایی ست که در بام قرار دارند.

بانکوک یک مقصد مناسب برای تمام سال است، هرچند که بیشتر بازدید کنندگان در ماه نوامبر-فوریه به این شهر سفر می کنند به دلیل این که در این ماه ها هوا نسبتاً گرم وخشک است. با افزایش بارندگی در ماه مه و نوامبر، دمای هوا از مارس و می افزایش می یابد. جشنواره های بزرگ شامل جشن های سال نو Songkran / New Year تایلند (آوریل) و Loi Krathong (نوامبر) ، "جشنواره چراغ" است که هزاران شمع کوچک را می بیند که در کنار رودخانه شناور شده اند. 5 دسامبر سالروز تولد مرحوم پادشاه بامیبول آدولیادج و همچنین روز ملی پدر است.

در اینجا دمای هوا را در ماههای مختلف ارزیابی کرده ایم:

اوت                         33 درجه / 25 درجه              

سپتامبر                    33 درجه / 25 درجه              

اکتبر                        33 درجه / 25 درجه              

نوامبر                      32 درجه / 24 درجه

دسامبر                     32 درجه / 22 درجه              

ژانویه                      32 درجه / 22 درجه              

فوریه                       33 درجه / 24 درجه              

مارس                       34 درجه / 26 درجه              

آوریل                      35 درجه در 27 درجه           

ژوئن                       34 درجه / 26 درجه              

جولای                     33 درجه / 26 درجه

در بانکوک هتل های متنوعی وجود دارد که شما با سرچ کردن در سایت می توانید رزرو هتل خارجی را بسته به نوع هتلی که دوست دارید در آن اقامت کنید داشته باشید هتل و هاستل در بانکوک زیاد است از این رو در اینجا به بررسی آن نمی پردازیم. در مقالات دیگر راجع به آن برای شما شرح می دهیم. بعد از خرید آسان تور تایلند شما می توانید بر اساس تور خارجی، رزرو آسان هتل خارجی  و خرید بلیط پروازخارجی را انجام دهید.   

   تور تایلند - رسپینا 24 

2. پوکت

پوکت ، جزیره ی کوهستانی با جنگل های بارانی در دریای آندامان ، دارای تعدادی از سواحل معروف تایلند است که عمدتا در امتداد آب های شفاف ساحل غربی واقع شده است. این جزیره محل اقامت بسیاری از استراحتگاه های ساحلی، آبگرم و رستوران است. شهر پوکت دارای خانه های قدیمی و بازارهای شلوغی است ، شهر تفریحی پوکت دارای کلوپ های شبانه و کافه است.

ساحل Patong بزرگ و پر از فعالیت است و فروشندگان انواع صندلی های ساحلی را اجاره می دهند و چترها و انواع ورزش های آبی را انیز برای استفاده مسافران ارائه می دهند. ساحل کوچک تر کاتا، در جنوب قرار دارد. سواحل کارون و راوی ، در نزدیکی جنوبی جزیره ، و دیگر سواحل  در شمال غربی و شرقی جزیره قرار دارند که آرام ترند و کمتر توسعه یافته اند. پوکت همچنین به دلیل غواصی در میان صخره های مرجانی و جزایر مجاور خلیج Phang Nga که دارای صخره ها و غارهای آهکی چشمگیر و برجسته است، مشهور شده است. از دیگر جاذبه های این مجموعه می توان به مجموعه معابد بودایی وات چالونگ و مجسمه بزرگ بودا پوکت اشاره کرد.

فصل اوج گردشگر  دسامبروآوریل است که هوا گرم و خشک است. فصل موسمی مه – اکتبر نیز دارای هوای گرم و باران شدید است. برنامه های محلی شامل جشن های سال نو Songkranتایلند (آوریل) است. جشنواره پراید پوکت (آوریل-مه)؛ جشنواره Loy Krathong (نوامبر) ، "جشنواره چراغ" که هزاران شمع کوچک بر روی  آب ها گذاشته می شود و جشن رگاتا در( دسامبر) است.

در اینجا دمای هوای پوکت  را در ماه های مختلف ارزیابی کرده ایم:

اوت         30 درجه / 23 درجه              

سپتامبر    30 درجه / 23 درجه              

اکتبر        30 درجه / 23 درجه              

نوامبر      30 درجه / 23 درجه              

دسامبر     30 درجه / 23 درجه              

ژانویه      31 درجه / 23 درجه              

فوریه       32 درجه / 23 درجه              

مارس       32 درجه / 24 درجه              

آوریل      32 درجه / 24 درجه              

ژوئن       31 درجه / 23 درجه              

جولای     30 درجه / 23 درجه  

 تور تایلند - رسپینا 24            

رزرو تور ترکیبی تایلند پوکت

برای رزرو تور ترکیبی تایلند پوکت می توانید از طریق فرم جستجو با مشخص نمودن مبدا ( شهری که در آن اقامت می کنید و یا شهری که می خواهید تور مسافرتی را از آنجا آغاز نمایید) و مقصد “شهر پوکت ” ، و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

جاذبه‌های گردشگری تورتر کیبی تایلند پوکت

پوکت بزرگترین و دیدنی ترین جزیره در تایلند می باشد و شما می‌توانید با خرید ارزانترین تور تایلند از آب های زمردین، صخره های سنگی نفس گیر و سواحل ماسه ای سفر خارجی تایلند را شروع کنید. این منطقه در قدیم به دلیل داشتن صنایع معدنی قابل توجه بوده است، ولی امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا شده است و بعد از افتتاح فرودگاه بین المللی پوکت ، شاهد رشد قابل توجه پروازهای خارجی  و گردشگران بوده است. همچنین این جزیره مکانی محبوب برای توقف کشتی های کروز، تفریحات گسترده و غذاهای بی نظیر دریایی به شمار می‌رود. شما می توانید بهترین قیمت برای خرید بلیط هواپیما تایلند را در سایت ها ببینید و سپس اقدام به رزرو کنید.

 تور تایلند - رسپینا 24

چرا تور ترکیبی تایلند پوکت ؟

همانطو که قبلا گفته شد پوکت بزرگترین جزیره‌ی تایلند است. جزیره ی که به عنوان بهشت عاشقان ساحل و غواصان حرفه‌ای می گویند که مشتاقانه خود را به ماسه‌های سفید و آب‌های شیشه‌ای دریای آندامان می‌سپارند. خوشی‌های این شهر بیشتر در ساحل اتفاق می‌افتند. ساحل پر جنب و جوش پاتونگ هیاهو و و ساحل آرام کارون از دیدنی‌های طبیعی بکر است. غواصی زیر آب‌های شفاف گل سرسبد تفریحات دریایی است و گشت زدن در دریا با قایق‌های چوبی پارویی هم لذتی فراموش‌نشدنی است. از ساحل و دریا که سیر شدید به معبد زیبای چالونگ، آکواریوم پوکت و باغ وحش پوکت هم سر بزنید.

بهترین زمان تور ترکیبی تایلند پوکت

پوکت بخاطر موقعیت جغرافیایی گرمسیری از ماه می‌تا نوامبر باران های فراوانی را تجربه می‌کند، اگرچه که در این مدت هم می‌توانید از آرامش و حتی روزهای آفتابی هم لذت ببرید. بهترین زمان بازدید از جزیره از ماه دسامبر تا مارس است، زمانی که هوا به مراتب خشک تر و دارای رطوبت کمتری است. در این فصل خرید ارزانترین تور تایلند تقریبا غیر ممکن است. دریا در موقع خشک بودن هوا برای شنا کردن مناسب تر است و در ماه های مرطوب تر می‌تواند کمی چسبنده به نظر برسد. اگرچه در فصل کم مسافر، رزرو هتل ارزان در پوکت  راحت تر است و سواحل خلوت در جزایر می باشد.

تور تایلند - رسپینا 24

آنچه بايد در مورد پوکت بدانيم.

شلوغ ترین فصل در پوکت، زمان سال نو میلادی و عید کریسمس است. خرید تور تایلند دراین بازه زمانی بسیار دشوار است مگر اینکه خرید تور خارجی با رزرو  هتل ارزان و خرید ارزان بلیط پرواز خارجی  انجام شود. مهم ترین جاذبه پوکت که از دهه ۶۰ به عنوان استراحتگاهی ساحلی شناخته شده، سواحل زیبای آن است. سواحل پوکت در تایلند حرف اول را می زنند که از جمله آنها ساحل زیبای Karon با بیش از 3 کیلومتر پهنا، محلی بکر و دست نخورده و دارای اقامتگاه های ویژه ای مثل Best Western Phuket Ocean Resort و Bamboo House Phuket است. با رفتن به سمت جنوب ساحل آرام تر و کوچک تر Nair Harn Beach را پیدا می‌کنید که به خاطر داشتن فضایی آرام و لذت بخش معروف است و همچنین باشگاه سلطنتی قایقرانی پوکت در آن واقع شده است. با رفتن به سمت شرق به ساحل خلوت Ao Yon می‌رسیم، یک ساحل چشم نواز دیگر. نزدیکی آن ساحل Playa Panwa قرار دارد که در چند قدمی اقامتگاه لوکس Regent Phuket Cape Panwa است. در شمال جزیره، ساحل Mai khao قرار گرفته که 11 کیلومتر پهنا دارد و به مانند پناهگاه گرمسیری بی پایانی به نظر می‌رسد. این ساحل داخل پارک ملی  Sirinat و مشرف به هتل لوکس JW Marriott است. در زمان های پیک فصلی خرید تور خارجی ارزان بسیار کمتر اتفاق می افتد. زمانی می توانید بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنید و خرید تور خارجی ارزان را داشته باشید که در زمان های غیر پیک رزرو هتل خارجی و خرید تور خارجی را انجام دهید.

 تور تایلند - رسپینا 24

3. چیانگ مای

در تور ترکیبی تایلند ممکن است به برخی دیگر از شهرهای این کشور سر بزنیم. چیانگ مای شهری در شمال کوهستان تایلند است. در سال 1296 تأسیس شد و تا سال 1558 پایتخت مستقل پادشاهی لانا بود. منطقه قدیمی شهر آن هنوز هم به عنوان یک مرکز فرهنگی و مذهبی است. این خانه همچنین صدها معبد پیچیده بودایی، از جمله وات Phra سینگ در قرن چهاردهم و وات چدی لوانگ در قرن پانزدهم که حکاکی دارد، می باشد.در سفر به تایلند  نیز می توانید از این شهر تایلند دیدن کنید.

در خارج از شهر ،جاده نیممنهامین با گالری های پیچیده ، بوتیک ها ، کافه ها و رستوران هایی که غذای محلی دارند می باشد، ناهارهای سنتی kanto - که در غرفه های ساج نیز سرو می شوند. سرو غذا با موسیقی کلاسیک تایلندی و رقص همراه است. صنایع دستی مانند ابریشم ، ظروف نقره ای و لاکچری را می توان در بازارهای روباز مانند بازار شب Chiang Ma  یافت. همچنین به عنوان مکانی  برای مسافرت به کوهها و برای بازدید از معابد ، اردوگاه های آموزشی و روستاها شهر مناسبی است. در این شهر تایلند نیز هتل هایی برای اقامت وجود دارد.  با خرید ارزانترین تور تایلند از مشهد  یا خرید ارزانترین تور تایلند از تهران  این شهرهای تایلند را ببینید.

 تور تایلند - رسپینا 24

بیشتر بازدید کنندگان در ماه دسامبر- ژانویه وارد می شوند که هوا گرم و عمدتا خشک است و شب ها هوای  خنک در ارتفاعات وجود دارد. فصل بارانی گرم و مرطوب ماه مه - نوامبر است و زمان بیشترین باران ها در جشنواره های سپتامبر است. جشنواره های بزرگ شامل جشنواره گل فوریهSongkran سال نو تایلند (آوریل) و Loi Krathong (نوامبر، "جشنواره چراغ" برگزار می شود. هزاران شمع ریز را می بیند که روی اب شناورها هستند. زمانی که این جشنواره ها برگزار می شود شما نمی توانید رزرو هتل خارجی ارزان و خرید ارزانترین تور تایلند را داشته باشید. برای دیدار از چند شهر مختلف تایلند باید از خرید تور ترکیبی استفاده کنید.

در اینجا دمای هوای چیانگ مای را در ماه های مختلف ارزیابی کرده ایم:

اوت                         31 درجه / 23 درجه              

سپتامبر                    32 درجه / 22 درجه              

اکتبر                        31 درجه / 21 درجه              

نوامبر                      30 درجه / 18 درجه              

دسامبر                     29 درجه / 15 درجه              

ژانویه                      29 درجه / 14 درجه              

فوریه                       33 درجه / 15 درجه              

مارس                       35 درجه / 19 درجه              

آوریل                      36 درجه / 22 درجه              

ژوئن                       33 درجه / 23 درجه              

جولای                     32 درجه / 23 درجه

 تور تایلند- رسپینا 24

4. کوسامویی

در اینجا نیز با خرید تور ترکیبی تایلند موفق به دیدار از شهر کوسامویی می شوید. کو سامویی ، دومین جزیره بزرگ تایلند ، در خلیج تایلند در ساحل شرقی Kra Isthmus قرار دارد. این شهر به دلیل سواحل حاشیه نخل ، باغ های نارگیل و جنگل های انبوه ، کوهستانی ، به علاوه استراحتگاه های مجلل و چشمه های چوبی شناخته شده است. مجسمه بزرگ طلای بزرگ بودا به طول 12 متر در معبد وات Phra Yai در جزیره ریز و درشتی متصل به کو سامویی واقع شده است.

سواحل محبوب Chaweng و Lamai ، در ساحل شرقی ، دارای صندلی های استراحت و فروشندگان قدم زدن است ، در حالی که شهرهای اطراف آنها مراکز مهمانی جزیره هستند ، مملو از بارها و کلوپ های شبانه هستند. در ضلع شمالی ، دهکده خلوتی بو بو ، واقع شده است که دارای خانه های قدیمی چینی که  به رستوران های شیک ، کافه ها و هتل های شیک تبدیل شده اند.همچنین یک بازار شبانه برای فروش غذاهای خیابانی ، پوشاک و سوغاتی دارد.

خرید ارزانترین تور تایلند در ابازه زمانی که کردشگران زیاد هستند غیر ممکن است چرا که رزرو هتل خارجی بسیار بیشتر از زمان غیر پیک هزینه بر است و همین طور خرید بلیط هواپیما خارجی با قیمت بیشتری می باشد. بیشتر بازدید کنندگان از دسامبر-آوریل وارد می شوند که هوا گرم و عمدتا خشک است ، هر چند آب و هوا در تمام سال گرم و مرطوب است. فصل بارانی سپتامبر - دسامبر است. رویدادهای محلی شامل جشن برای سال نو Songkran / تایلند (آوریل) ، ساموئی رگاتا (ماه مه) و لوی کراتونگ (نوامبر) ، "جشنواره چراغ" است که می بیند هزاران شمع کوچک در آبهای شناور پرتاب شده است.

 دمای هوای در ماههای سال به طور تقریبی ارائه شده است:

اوت                         30 درجه / 24 درجه              

سپتامبر                    29 درجه / 24 درجه              

اکتبر                        28 درجه / 23 درجه              

نوامبر                      28 درجه / 23 درجه

دسامبر                     27 درجه / 23 درجه              

ژانویه                      27 درجه / 23 درجه              

فوریه                       28 درجه / 23 درجه              

مارس                       29 درجه / 24 درجه              

آوریل                      30 درجه / 25 درجه              

ژوئن                       30 درجه / 24 درجه              

جولای                     29 درجه / 24 درجه

 تور تایلند - رسپینا 24

اکنون به برری هتل های کوسامویی می پردازیم:

  • Shangri-La Hotel, Chiang Mai

11 دقیقه پیاده روی از ساحل رودخانه پینگ دارد ، این هتل مدرن با 10 دقیقه پیاده روی از بازار Chiang Mai Night فاصله دارد. اتاق های زیبا با وای فای رایگان ، تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار و کافه است. اتاق ها و سوئیت های به روز شده دکوراسیون تایلندی و اتاق نشیمن مجزا تزئین شده است. سوئیت ها دارای آشپزخانه ها و ناهار خوری است.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به آبگرم ، مرکز تناسب اندام و تنیس  رستوران و بار اشاره کرد.

  • KC Resort & Over Water Villas

مشرف به خلیج تایلند است، این هتل بر روی تپه مرتفع با یک دقیقه پیاده روی از نزدیکترین ساحل فاصله دارد.

اتاق ها دارای وای فای رایگان ،تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار ، چای و کافه است. همچنین دارای وان های جکوزی و بالکن هستند. سوئیت ها به وان هایاب گرم و ویو مناظر خلیج در فضای بازمجهز است. بعضی قسمت های هتل ویلاهای چوبی  با استخرهای خصوصی دارند که خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

موارد رایگان هتل  شامل پارکینگ ،صبحانه است که در یک رستوران و بار شیک با چشم انداز خلیج مجهز است. در این هتل یک استخر بزرگ با بار نوشیدنی ، سالن بدنسازی ، آبگرم با ماساژ تایلندی و یک استخر آب شور وجود دارد.

 تور تایلند - رسپینا 24

5. پاتایا

پاتایا شهری در ساحل شرقی خلیج تایلند است که به عنوان سواحل کشور تایلند شناخته شده است. یک دهکده ماهیگیری آرام در دهه 1960 که  اکنون با هتل های تفریحی ، آپارتمان های مرتفع ، مراکز خرید ، کافه ها، بارها و کلوپ های 24 ساعته که برای گردشگران خارجی تجهیز شده است.در نزدیکی آن ، معبد وات Phra Yai در بالای تپه قرار دارد که دارای یک بودا طلای 18 متری بلند است. این منطقه همچنین دارای چندین زمین گلف است که برخی از آنها منظره ای از خلیج پاتایا دارند.

اسکی جت و پاراسلینگ فعالیت های رایج در ساحل شلوغ پاتایا است که با صندلی های سالن و چترهای برای گردشگران مهیا شده است. ساحل Jomtien ، در جنوب ، ساکت تر و محبوب است. Neon-Light Walking Street که هر شبشلوغ می شود. Art in Paradise  دارای نقاشی های 3 بعدی است. در شمال ، خلیج ناکلوا دارای سواحل و روستاست که معبد کوچک چوبی پوشیده از حکاکی های پیچیده بودایی و هندو دارد.       

اکنون هتل های پاتایا را معرفی می کنیم:

  • گرند هتل پاتایا

مشرف به خلیج تایلند، این هتل کنار دریا است و 3 کیلومتر با موزه طبیعت  Paradise و 7 کیلومتری  با ایستگاه قطار پاتایا فاصله دارد. اتاق ها و سوئیت های دارای تلویزیون کابلی و مینی فریزر هستند. برخی از آنها منظره خلیج ، بالکن دارد. در اینجا 5 رستوران از جمله یک کافه 24 ساعته ، یک رستوران ژاپنی و یک رستوران خلیجی وجود دارد. بار در رستوران در دسترس است. امکانات اضافی شامل 2 استخر روباز ، آبگرم ، مرکز تناسب اندام و زمین والیبال.

  • هتل Centara Nova

این هتل مجلل از ساحل پاتایا در فاصله 1 کیلومتری ، 3 کیلومتری منطقه Walking Street و 4 کیلومتری ایستگاه راه آهن پاتایا واقع شده است. اتاق های مجلل و تزئین شده دارای بالکن ، تخت خواب مخمل و وای فای رایگان و مینی بار ، صفحه نمایش تخت و گاوصندوق است. خدمات اتاق در دسترس است. امکانات رفاهی شامل رستوران مدرن ، سالن شیک و بار است. همچنین یک استخر روباز ، سالن ورزش و آبگرم وجود دارد.

  • Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya

مشرف به خلیج تایلند در فاصله 3 کیلومتری معبد ، 4 کیلومتری پارک تفریحی مینی سیام و 11 کیلومتری ساحل جومین واقع شده است. اتاق های مدرن با بالکنی از منظره خلیج تایلند ، دارای تلویزیون های صفحه تخت و Wi-Fi رایگان ، به علاوه مینی بار ، چای و کافی شاپ دارد. اتاق های لوکس ، مجهز به جکوزی می باشد.

از جمله امکانات این هتل می توان به پارک آبی ، ورزش های آبی و سالن ورزشی ، به علاوه اتاق بازی بچه ها ، سالن خانوادگی و یک اتاق بازی با بیلیارد اشاره کرد. 6 رستوران ، از جمله رستوران های BBQ al fresco fresco ، یک تراورتورای صمیمی و یک باشگاه ساحلی به علاوه یک بار در کنار هتل اشاره کرد.

 تور تایلند - رسپینا 24

  • هتل هیلتون

در یک ساختمان مرتفع در خیابانی از ساحل پاتایا قرار دارد، در فاصله 1 کیلومتری از کافه ها و غذاهای محلی در منطقه   Walking Street  قرار دارد. اتاق های مطبوع دارای بالکن با منظره دریا ، پنجره های اتاق تا کف هست و تلویزیون صفحه تخت به علاوه گاوصندوق ، مینی بار ، چای و کافه دارد. امکان دسترسی به باشگاه ورزشی را فراهم کرده اند. برخی از اتاق ها دارای  وان در فضای باز هستند. خدمات اتاق ارائه می شود.

3 رستوران و 2 بار وجود دارد که شامل یک رستوران دنج آسیایی و یک روف گاردن رمانتیک است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و شیک ، اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد.

 تور تایلند - رسپینا 24

نحوه ی خرید ارزانترین تور تایلند

اگر می خواهید  تور را با شرایط و بودجه مناسب و تعداد روزهای دلخواه رزرو کنید  می توانید با بخش رزرو تور خارجی تماس بگیرید. از آنجایی که شما می خواهید بصورت آنلاین بلیط خریداری کنید به شما پیشنهاد می شود به سایت خرید آنلاین تور رسپینا که تیم  زبده و خبره در این مقوله هستند مراجعه کنید.

دراین سایت شما می توانید انواع تور خارجی  را بصورت آنلاین خریداری کنید و سفری امن و با آرامش را داشته باشید. برای رزرو ارزانترین تور تایلند می توانید با کلیک بر روی کلمه خرید تور ،نوع هتل، میزان هزینه، تعداد روزهای اقامتتان را انتخاب کنید. 

نیاز به راهنمایی دارید؟