{{ctrl.notification}}
تورهای پیشنهادی باکو
05191012900 phone

باکو، پایتخت و بزرگترین شهر قفقاز یا همان جمهوری آذربایجان است که تا قبل از پادشاهی فتح علی شاه و امضای عهدنامه ی ترکمنچای، بخشی از خاک ایران بود و به همین خاطر از نظر فرهنگ و آداب و رسوم شباهت زیادی با کشورما دارد. شرایط آسان برای دریافت ویزا و وجود جاذبه های گردشگری متنوع و تاریخی، باعث شده در چند سال اخیر خرید آنلاین تور باکو در بین ایرانی ها به شدت گسترش پیدا کند. در ادامه اطلاعات جامعی رو در قالب راهنمای سفر و خرید آنلاین تور باکو ارائه می دهیم. با رسپینا24 همراه باشید.

تور باکو - رسپینا24

قبل از خرید آنلاین تور باکو با این شهر آشنا شوید

باکو مانند بسیاری از شهرهای دیگر در گذشته یک شهر معمولی بود و خیلی شناخته شده نبود، اما از زمانی که اولین میدان نفتی جهان در دریای این شهر کشف شد، از شهرت زیادی برخوردار شد و امروزه به عنوان یکی از مناطق نفت خیز مهم شناخته شده و پیشرفت زیادی کرده است. کافیست در روزهای بهار و اواخر تابستان به این شهر سفر کنید تا کاملا متوجه شوید که باکو تا چه اندازه در صنعت گردشگری مهم است. البته باکو مساحت زیادی ندارد و 237400 نفر را در مساحتی بالغ بر 285 کیلومتر جای داده است، اما نقش مهمی از نظر اقتصادی برای جمهوری آذربایجان دارد و لقب عروس قفقاز رو بدست آورده است.

برای سفر به آذربایجان راه های مختلفی وجود دارد:

1- زمینی (از طریق آژانس های مسافرتی معتبر)

2- ماشین شخصی (گواهینامه بین المللی و کاپتاژ وسیله نقلیه لازم می باشد.)

3- هوایی (با هواپیمایی ایران ایر و آزال آذربایجان) 4- دریایی (از طریق بندر انزلی و نوشهر)

4. از طریق قطار 

باکو شهری غریب، پریشان و صنعتی است اما همچنان شهری جذاب برای گردش ست پس پیشنهاد میکنم حتی یکبار هم شده خرید تور باکو انجام دهید. می توانید پیاده به اکتشافات خود بپردازید، گرچه نقشه ها چندان هم قابل اعتماد نیستند اما صادقانه نیاز چندانی هم به آنها نخواهید داشت.

تور باکو- رسپینا24

خرید آنلاین تور باکو با کمترین قیمت

 بدون شک خرید تور بهترین گزینه برای افرادیست که نمی خواهند خود را درگیر دغدغه های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کنند اما هزینه های سفر با این روش به باکو شامل هزینه ی خرید آنلاین تور، غذا، بازدید از جاذبه های گردشگری، حمل و نقل و خرید سوغات است. بدون شک هر اندازه تعداد روزهای سفرتان بیشتر باشد و هتل با تعداد ستاره های بیشتر را برای سفر انتخاب کنید، به همان اندازه باید منتظر قیمت بالاتری برای خرید آنلاین تور باکو باشید که کنترل و مدیریت هزینه ی خرید تور تا حد زیادی به خودتان بستگی دارد. یکی از راهکارهای مهم در خرید تور ارزان، انتخاب خرید اینترنتی و آنلاین تور است که این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا تورهای مختلف را با یک دیگر مقایسه و در نهایت گزینه ی مناسبی را خریداری کنید.

تور باکو - رسپینا24

بهترین زمان برای خرید آنلاین تور باکو

با توجه به آب و هوای سواحل غربی دریای خزر و داشتن زمستان های سرد و تابستان شرجی و گرم، در نتیجه باید به زمان خرید تور دقت کافی داشته باشید تا از روزهای سفر بیشتر لذت ببرید. در حالت کلی میتوان گفت بهترین زمان برای سفر به باکو، بهار تا اواسط تیر ماه هست و با نزدیک شدن به مرداد به میزان گرمای هوا افزوده می شود و شرایط خوبی برای سفر وجود ندارد. البته هوای عالی باکو در روزهای شهریور ماه رو برای خرید آنلاین تور فراموش نکنید.

معروف ترین جاذبه های گردشگری که با خرید آنلاین تور باکو باید ببینید

باکو یادگارهای زیبا و باشکوهی را از گذشته تا امروز با خودش همراه دارد و در بافت قدیمی شهر یا ایچی شهر این جاذبه ها را با معماری خارق العاده در کنار هم حفظ کرده است. البته با سفر به بافت جدید و مدرن شهر با برج و سازه و مراکز فرهنگی بسیار زیبایی مواجه می شوید که چهره ی مدرنی را به باکو بخشیده اند. از جمله جاذبه های گردشگری که با خرید آنلاین تور باکو میتوان دید و لذت برد، عبارتند از:

* کاخ شروان شاهان

* قلعه دختر

* برج های شعله

* کوه های سوزان یا یانار داغ

* مسجد حیدر

* مرکز فرهنگی حیدر علی اف

* موزه ی تاریخ باکو

* معبد آتشگاه

* پارک ملی قبوستان

* ونیز کوچک

تور باکو - رسپینا24

اطلاعات کاربردی برای خرید تور باکو

مانند هر سفر خارجی دیگر، باید قبل از سفر از برخی اطلاعات کاربردی مقصد خود آگاه باشید. برای مثال اطلاعات ضروری در سفر به باکو عبارتند از:

* واحد پول رایج: منات

* زبان رسمی: ترکی آذری

* اختلاف ساعت با تهران: 30

بهترین غذاهایی که با خرید تور باکو در این شهر میتوانید میل کنید

به هر نقطه از آذربایجان که سفر کنین با منوی غذایی بسیار عالی و خوشمزه ای روبرو می شوید که یه تجربه ی بسیار خوب خواهد بود. از جمله غذاهایی که با خرید تور باکو میتوانید میل بفرمایید و تجربه ی منحصر به فردی بدست آورید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* دوشبارا

* ختاب آذربایجان

* برنج آذربایجانی

* لاوانگی

* دلمه

* دوگا

* بالیق

* کوفته بز باش

* خاویار شیش کباب

تور باکو - رسپینا24

خرید آنلاین تور باکو

برای خرید آنلاین تور باکو، سایت رسمی و شناخته شده ی خرید آنلاین تور رسپینا24 در کنار شماست تا سفری آرام و بدون دغدغه را شروع کنید. کافی ست همین الان وارد منوی خرید تور از کادر بالای این صفحه شوید و بعد از ورود اطلاعات مورد نیاز و جستجوی بین نتایج، یکی از بهترین گزینه ها را  انتخاب و خریداری کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید با نصب اپلیکیشن خرید آنلاین تور رسپینا24 از سایت کافه بازار برای خرید تور با کو اقدام کنید. همکاران ما از طریق راه های ارتباطی زیر، پاسخگوی سوالات شما در زمینه ی خرید آنلاین تور باکو هستند.

تور باکو، خرید آنلاین تور باکو، خرید اینترنتی تور باکو، قیمت تور باکو

نیاز به راهنمایی دارید؟